Nähdään siellä :)
Big wheelsiin pitää taas tulla tulkaa tekin
8
429
Vastaukset
- Anonyymi
IHANKO Tosi ,onko big wheels taas tänä kesänä.Jo jotain hienoa .ONKO NYT TOISEN KERRAN.
- Anonyymi
On ollut vuosia ja me oltu auton kanssa jokaikinen vuosi😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut vuosia ja me oltu auton kanssa jokaikinen vuosi😉
Niinkö.ai se on big wheels siellä rannassa .minä oon luullu että jokin turnaus ja kaikki tullu paikalle amerikan autolla.Ja luullu porukka määrästä että jokin protesti menossa.ILMANKOS NE PIDÄTTI MINUT VIIMEKS KUN HUUSIN POLIISILLE ...Kytät on NATSI SIKOJA.SIELLÄ OLIKIN BIG WHEELS.
- Anonyymi
Voe tokkiis. Siellä pittää olla positiivinen mieli. Päissäänii voi olla hyväntuulinen.
- Anonyymi
Tä kuka nyt kännissä ajaa.kenen kelllo tä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tä kuka nyt kännissä ajaa.kenen kelllo tä
Kuski pitää olla selvä.
- Anonyymi
Vieläkö koko autoseurue saa ilmaiset rannekkeet,kun auto on näytteillä?
- Anonyymi
saa myös ilmaiset ilmat renkaisiin.reilu peli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751430Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481332Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1531113Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551088- 51795
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30647