Haluaisin että näkemiset antaisivat aihetta hymyyn.
En tule enää työpaikallesi jos kyyneleesi johtuivat minusta
20
332
Vastaukset
- Anonyymi
Ei johtunut sinusta, meni väärälle
- Anonyymi
Väärä vastaaja.
- Anonyymi
Se olisi mieluisa ajatus ja voisi parhaimmillaan johtaa meidät yhteen, yhteisiin parhaisiin hetkiin.
- Anonyymi
En jaksa enää unelmoida juhannuksena uudet tuulet, et oikeasti halunnut.
- Anonyymi
Kuka taas kyynelehtii täällä mä en ainakaan.
- Anonyymi
Unohda, kävin naapurikaupungin kaupassa ja palvelu oli nam.
- Anonyymi
Unohda kahjot. A mies rakastaa vain v- naista ja on aina ihan ehdoton .
- Anonyymi
Tiedät missä olen, odotan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät missä olen, odotan.
Jos jotakin haluat ilmoittele V sitä ja vain sitä odotan.
- Anonyymi
Ehdottomasti olet tunteitteni määränpää, aina.
- Anonyymi
Tulit työpaikalle, itketit, et edes pahoitellut.
- Anonyymi
itse olit mykkä, eli kylmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tyhmiä olette.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule kun tietäisit mitä kaikkea sisällä tunnen.. Kyyneleet johtuu vain siitä että en saa häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule kun tietäisit mitä kaikkea sisällä tunnen.. Kyyneleet johtuu vain siitä että en saa häntä.
Minulle olisit taas se ainut oikea, senhän jo katseetkin kertoo.
- Anonyymi
Luulet pikkasen liikoja ittestäs, sun takia en itkis.
- Anonyymi
Tuo on rumasti sanottu jollekin.. En pidä susta.
- Anonyymi
Miksi näkeminen antaisi aihetta hymyyn jos ei ole tunteita toista kohtaan nää yleensä kun olettas et sen kumpparin on valinnu kotiinsa niin et se on ne jota kohtaan ne tunteet on jos on eikä koko kylää niin kuin useimmilla
- Anonyymi
En minäkään viitsi mennä mieheni työpaikalle vaikka minun pitäisi SENTÄÄN UUSIA PASSI!
Hänen TYÖPAIKALLA ON NIIN HUONOSTI KÄYTTÄYTYVIÄ NAISIA TÖISSÄ JA MINÄ EN KYLLÄ SUOSTU SEMMOSIA NAISIA KATSOMAAN!
PAREMMIN TIENAAN, KUN ILMOITAN KÄRÄJILLE ETTÄ NAIS POLIISIT OVAT JO KERRAN YRITTÄNEET PIEKSÄÄ MINUT, KOSKA MIEHENI KOSI MINUA EIKÄ HÄNTÄ JA NAIS POLIISI PITI MINUA JA MIESTÄNI NIIN VÄHÄ ÄLYSINÄ, ETTÄ HÄNEN PITI KÄYTTÄÄ MEITÄ VESSASSA VAIKKA MIEHENI OLISI IHAN VARMASTI KÄYTTÄNYT MINUA ITSE VESSASSA JA KÄYNYT ITSE SAMALLA.
SYRJII JA HALVEKSUU SUORAAN POLIISIEN VAIMOJA JA RIISTÄÄ MINULTA VIELÄ VAPAUDEN.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962082Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121929Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2491404Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724