telialla on pirullinen ansa: mulle laitettiin mtv kanavapaketti ilman suostumusta.
se oli silloin maksuton tv-asiakkaille. mutta ei mennyt kauaa kun tuli ilmoitus
että muuttuu maksulliseksi. soitin ja vaadin sopimuksen päättämistä. sain ISVAn (irtisanomisvahvistus)
ja palvelu lakkasikin toimimasta. kuitenkaan se ei hävinnyt minunteliasta eikä
laskulta. selittivät notta viihde ja katsomo+ kuuluvat tv-palveluun.
minunteliassa ei ole mahdollista laittaa määräaikaista sopimusta
päättymään sitten kun määräaika loppuu vaan pitää soittaa asiakaspalveluun jossa
nämä keskenkasvuiset eivät osaa tai halua noudattaa asiakkaan pyyntöä. onneksi tv-palveluni lopetettiin.
Kun halusin lopettaa myös mopiililaajakaistan, soitin sinne ja ämmä sanoi että laitan
sen nyt tästä loppumaan. Seuraavana päivänä aloin epäillä joten kirjauduin omille sivuille. totesin nottei oltu laitettu päättymään. joko ne ei hitustakaan hallitte tehtäväänsä, tai ovat tietoisesti pahoja. onneksi onnistuin itse päättämään sen.
rahastin niitä melkein kymmenen vuotta. en koskaan enää.
sitä en tiiä ovatko hiljattain muuttanut toimintatapojaan, tuskinpa.
telian toiminta pöyristyttää
5
240
Vastaukset
- Anonyymi
Olisit lukenut sen sopimustekstin. Myös pienellä präntätyt.
- Anonyymi
Harva niitä lukee mutta kannattais koska niitten toiminta on epäoikeudenmukaista.
ja niin on kyllä monien muittenkin nykyää
- Anonyymi
Ruottalaanen pulju
- Anonyymi
Sinulta jäi asiakaspalvelijoiden kanssa sanomatta ratkaisevat sanat: "kilpailijalta sain paremman tarjouksen..." Olisit saanut vuoden jatkoaikaa ilmaiseen kanavapakettiin ja varmasti vielä jonkun alennuksen mobiilinettiin. Ehkä jopa puhelinliittymän hintaa olisit saanut alaspäin. Itsellä toimii joka kerta, kun vuoden tai kahden välin kilpailutan operaattorin.
- Anonyymi
jotain hyvääkin sentäs. prepaid on sekuntiveloitteinen telialla, muttei enää
eliisalla. vaihdoin jo toisen ellun latausliittymän tellun preppiin. Laskutettavia
puhelinliittymiä mulla ei oo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864