Eläkepomot Vauhtia

Anonyymi-ap

Eikö ne eläkejärjestöt saa mitään aikaan
Me 1920jälkeen syntyneet nostimme Suomen
Saamme 800€kk. Kova raskas 6-7vrktyöstä
Tonni lisää voimme lopettaa kaikenoston suomesta

9

418

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarvitaan kunnon Eläkekorvsus Suomen nostamisesta
      HETI ,EI RUSINOITA naurettavaa 800€kk.
      Voimme painostaa emme maksa veroja maksuja
      Meitä on yli Miljoona

• Anonyymi

Takuueläkkeen suuruus on n.986€ miksette hae sitä. Omaa tyhmyyttänne täällä mainostatte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Takuueläkkeen suuruus on n.986€ miksette hae sitä. Omaa tyhmyyttänne täällä mainostatte.

👍👍

• Anonyymi

Onko teistä joku vielä hengissä , 100 vuotiaita kuitenkin hyvin vähän.

• Anonyymi

Eläkepomot ei tuohon voi vaikuttaa.
      Käännypä politiikkojen puoleen, heillä on valta nostaa takuueläkettä tai kansaneläkettä. Rahoitus korotuksille tosin tulisi veronkorotuksilla, joten ei taida ihan helppoa olla poliitikoillekaan.

• Anonyymi

Eipä noilla eläkkeillä sinun osuus siitä nostamisesta ole erikoinen ollut kun ei edes perse ole noussut

• Anonyymi

Politiikot ovat pyrkineet ajamaan työeläkkeitäkin alaspäin ja pitämään eläkeläiset töissä eläkeikää nostamalla ,joten ei taida olla toivoakaan takuu eläkkeiden nostosta ,varsinkin kun pyritään säästöihin ja nuo tulee maksettavaksi valtion kukkarosta.

• Anonyymi

Olette sitten olleet sodassakin, minun faijani 1925 synt , sodassa ollut, on jo kasvanut koiranputkea lähes 20 vuotta, olis täyttänyt tammikuussa 100v jos eläisi.
      Hänellä oli ihan kohtuueläke.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      563
      1154
    2. 63
      766
    3. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      259
      622
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      53
      614
    5. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      603
    6. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      588
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      84
      562
    8. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      113
      526
    9. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      201
      504
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      476
    Aihe