Eikö ne eläkejärjestöt saa mitään aikaan
Me 1920jälkeen syntyneet nostimme Suomen
Saamme 800€kk. Kova raskas 6-7vrktyöstä
Tonni lisää voimme lopettaa kaikenoston suomesta
Eläkepomot Vauhtia
8
295
Vastaukset
- Anonyymi
Tarvitaan kunnon Eläkekorvsus Suomen nostamisesta
HETI ,EI RUSINOITA naurettavaa 800€kk.
Voimme painostaa emme maksa veroja maksuja
Meitä on yli Miljoona- Anonyymi
Takuueläkkeen suuruus on n.986€ miksette hae sitä. Omaa tyhmyyttänne täällä mainostatte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takuueläkkeen suuruus on n.986€ miksette hae sitä. Omaa tyhmyyttänne täällä mainostatte.
👍👍
- Anonyymi
Onko teistä joku vielä hengissä , 100 vuotiaita kuitenkin hyvin vähän.
- Anonyymi
Eläkepomot ei tuohon voi vaikuttaa.
Käännypä politiikkojen puoleen, heillä on valta nostaa takuueläkettä tai kansaneläkettä. Rahoitus korotuksille tosin tulisi veronkorotuksilla, joten ei taida ihan helppoa olla poliitikoillekaan. - Anonyymi
Eipä noilla eläkkeillä sinun osuus siitä nostamisesta ole erikoinen ollut kun ei edes perse ole noussut
- Anonyymi
Politiikot ovat pyrkineet ajamaan työeläkkeitäkin alaspäin ja pitämään eläkeläiset töissä eläkeikää nostamalla ,joten ei taida olla toivoakaan takuu eläkkeiden nostosta ,varsinkin kun pyritään säästöihin ja nuo tulee maksettavaksi valtion kukkarosta.
- Anonyymi
Olette sitten olleet sodassakin, minun faijani 1925 synt , sodassa ollut, on jo kasvanut koiranputkea lähes 20 vuotta, olis täyttänyt tammikuussa 100v jos eläisi.
Hänellä oli ihan kohtuueläke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070