Miksi Konemänniä ei kutsuttu

Anonyymi-ap

Anjan ja Jannen ulukoilima-konserttiin? Melekonen moka järjestäjältä.

16

285

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko omia sävellyksiä,käyttävätkö taustanauhoja ja onko vokalistilla nahkaa päällä.

• Anonyymi

Kauhee ääni ämmäl.

• Anonyymi

Simoakaan ei enää huolita tontille kun se veljeilee ForestFinnin/Konemanin kanssa

• Anonyymi

Järjästäjät ovat olleet täysin pihalla ei minkäänlaista tietoa tai mainontaa edes kyläläisille tosin eräs sikalan omistaja kateelisena väitti että ei poikkea paljonkaan kijuvan karjun äänestä vokalistin ylärekisteriin yltävä laulu.

• Anonyymi

Tuntuisi olevan covereita.

• Anonyymi

Eihän niillä ole tarkoituskaan kutsua yleisöä. Kunhan keskenään möykkäävät.

• Anonyymi

Olihan siellä puskissa ja rappusilla yleisöä.
        Vanha mies rappusilla ei tainnut tosin tässä maailmassa olla, vai eikö musiikki ollut jalan alle menevää?

Itse olen vanha mutta kyllä Anjan ja Jannen esittämä musiikki tuo mieleen nuoruuden tanssilavat ja kuumat kesäyöt, jalkakin alkaa vippasemaan.

Metsämanilla tuskin tanssilava muistoja on, mihin lie nuorena kesäillat kuluttanut.

• Anonyymi

Telkkarin ääressä illat rönöttänyt, siitä ajasta ei paljon lapsille kerrottavaa synny.

• Anonyymi

Sitten kun ajaa 20 vuotta tylsän hikipajan ja kamarissa olevan tietokoneen väliä 100 km joka työpäivä niin ei siinä menossa nuoresta miestä kehity.
      Kyllä sitä nuoren pitää mennä nuorten porukoihin eikä jäädä kamariin ja tupaan rönöttämään.

• Anonyymi

Järkytyin kun en nähnyt Pirjo Hanneletta konsertissa.
      Olisiko Anja siinä takana? Voisiko olla kade kun toinen on ylihoitaja ja itse siivooja?

• Anonyymi

Siivoojat on nykyään vankan koulutuksen kautta laitoshuoltajia. Koulutus on lähes sairaanhoitajan luokkaa ja osallistuvat hoitotyöhön tuomalla potilaalöe ruokaa ka hakemalla tyhjät astiat pois. Ym.

• Anonyymi

KoneMan ei ossoo lauloo?

• Anonyymi

"Järkytyin kun en nähnyt Pirjo Hanneletta konsertissa.
      Olisiko Anja siinä takana? Voisiko olla kade kun toinen on ylihoitaja ja itse siivooja?"

Ei, vaan Pirjohannelea vituttaa kun Anjalla on rohkeutta laulaa, vaikka alussa itsekin vähän irvin Anjan lauluääntä ja laulutaitoa.
      Mutta Anja on rohkea, aito ja hyvä ihminen joka kehittyy myös laulajana.

Tänään tykkään Anjan lauluäänestä ja kuuntelen usein Anjan ja Jannen esittämää musiikkia.

• Anonyymi

Itseään voi kiusata monin eri tavoin. Näitten musiikki tuotosten kuuntelu eräs tehokas keino.

• Anonyymi

Ei ole Arska väleissä Omitin kanssa.
      Sotakirves on kaivettu ylös. Kohta se heilahtaa ja loput saa lukea Savon Sanomista.

• Anonyymi

Arska on ite mokannut ittesä,ei ole tuottava ukko,se sapettaa häntä.😄

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4568
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3493
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2093
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      106
      1307
    Aihe