Viekoittelit pari kertaa niin nainen että sain erektion. 😍
Huh ettet huomannut
28
453
Vastaukset
- Anonyymi
trio erektus vai mikä se oli, että näin.
- Anonyymi
Nohuhhuh!
- Anonyymi
Niinköööö😏
- Anonyymi
En sinulle, mutta jollekin joskus aiheuttanut tahattomasti. Kylläkin ilman viekoittelua. Hän ei kylläkään tiedä varmasnkasn, että olen huomannut peittelyn.
- Anonyymi
Sellaistakin Joskus sattuu.
- Anonyymi
Olen huomannut pari muuta kertaa orastavan vähintään. 🤭
*puree huulta.. *
Itse tässä miestä ajatellen touhunnut lakanat märkänä pari tuntia. En oo koskaan ollu näin hervottoman horny. 😻🥵- Anonyymi
Voi vee! ;))
- Anonyymi
Ja siis mähän olisin halunnut huomata..
- Anonyymi
Ajattelin tänään et veisin sen upean miehen komeroon ja ottaisin sitten jotain suuhun. 🥵🍆🫦💦
Ufffff. 💦- Anonyymi
Että tervetuloa kylään. Voin antaa ja vastaanottaa hoitoa ihan koska vaan ja missä vaan. Hän mies on se kenen ei tarvi edes kysyä niin olen jo messissä.
- Anonyymi
Ihan milloin vaan, missä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan milloin vaan, missä vaan.
Kyllä. Pikaisesti tai pidemmän kaavan kautta. 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että tervetuloa kylään. Voin antaa ja vastaanottaa hoitoa ihan koska vaan ja missä vaan. Hän mies on se kenen ei tarvi edes kysyä niin olen jo messissä.
Joko voi tulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko voi tulla?
Kyllä, haluan tuntea vahvat kätesi lanteillani. 💦💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ich komme!"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valmistaudu myös siihen, että minulla on hyvä kunto, sekä hyvät syvät vatsalihakset ja lantiosta työntövoimaa, sekä rytmi tajua tikata eri rytmeillä välillä hitaammin ja välillä kuin ompelukone. Muista syödä mynthonia, koska huudat korkealta ja kovaa hoosiannaa. Laita rapun ilmoitustaululle naapureille varoituslappu, että laulun opettaja on tulossa kylään. Sattaa kuulua vähän meteliä ja taulut saattaa tippua seiniltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valmistaudu myös siihen, että minulla on hyvä kunto, sekä hyvät syvät vatsalihakset ja lantiosta työntövoimaa, sekä rytmi tajua tikata eri rytmeillä välillä hitaammin ja välillä kuin ompelukone. Muista syödä mynthonia, koska huudat korkealta ja kovaa hoosiannaa. Laita rapun ilmoitustaululle naapureille varoituslappu, että laulun opettaja on tulossa kylään. Sattaa kuulua vähän meteliä ja taulut saattaa tippua seiniltä.
Asun omakotitalossa. Muuten hyvä. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun omakotitalossa. Muuten hyvä. 😂
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣
Mut sanotaanko näin et hän kyl tietää mihin tulla. 🍀❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuh, kuulostaapa kuumalta🤪🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuh, kuulostaapa kuumalta🤪🤭
Aikamoinen mies. 🥵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
omg. rakastuin suhun xD<3 mis nähää ;)) sivusta n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
omg. rakastuin suhun xD<3 mis nähää ;)) sivusta n
Huomenna klo 18.00 rautatientorin juna-aikataulunäyttöjen alapuolella. Minulla on punainen ruusu kädessä.
- Anonyymi
Joillain on se*sikesä luvassa. 🫦 Antakaa palaa vaan.
- Anonyymi
Eipä tee juurikaan mitään enemmistö naisistakin kun tekee tuotakin ihan kiusallaan
- Anonyymi
En tekisi itse kiusallani.
/nainen
- Anonyymi
no ei voi olla ainaka mulle🤣 en vois kuuna päivänä näyttäytyä yhtään kenenkään edessä edes alasti enää ni täs ei paljo viekotella menemää 🤣🤣 vttu mä oon tääl palstalla loppuelämän ja vedän vessaa. siin on.🥳🥳🥳
- Anonyymi
Kerro hänen aiheuttajan nimikirjain😍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3982110Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121949Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821049Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39818- 56779
- 75760
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734