muistuttaa?
Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
Mitä elukkaa kaivattusi
80
4486
Vastaukset
- Anonyymi
Oravaa.
- Anonyymi
On siis pitkähampainen, pitkäkyntinen, kirppuinen ja karvainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siis pitkähampainen, pitkäkyntinen, kirppuinen ja karvainen
Rotta söpöissä vaatteissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne pitäis ampua. 🙋🏻♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne pitäis ampua. 🙋🏻♂️
Vähän vielä lihottaa ja syö sitten lihat ja säästää turkin. Kaks kun hoitelis sillon kun ne ei oo rauhotettuja, sais lapaset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän vielä lihottaa ja syö sitten lihat ja säästää turkin. Kaks kun hoitelis sillon kun ne ei oo rauhotettuja, sais lapaset.
😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne pitäis ampua. 🙋🏻♂️
Ampuu amorin nuolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
There is no such thing.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin että lapset, huh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ampuu amorin nuolella.
Aina posin puolella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidan tuntea😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näätää
- Anonyymi
Ihmistä muistuttaa.
- Anonyymi
Elukka on halventava sana. Hyppää kaivoon.
- Anonyymi
👍❤️
- Anonyymi
Kissaa
- Anonyymi
Me ollaan kuin Bambi ja Faline🌸🦌
- Anonyymi
I see buttercup
- Anonyymi
Merimakkara
- Anonyymi
Suloinen kuin kultapanda.
- Anonyymi
Awww ❤️
- Anonyymi
Tunnetko kaikki maailman eläinlajit niin hyvin että voit sanoa edes mitä samankaltaisia piirteitä kaivatussasi on miksi leijona on viidakon kuningas miksi karhu on suomenluonnon pelätyin leijonasta en tiedä varmasti vaikuttaa selittelyltä noi mitä tubesta löytyy karhu taas on laiska mutta uhattuna jopa hengenvaarallinen erehdyppä uhkaamaan tämän pentuja kun ei hyväksy edes että pentuja lähestytään
- Anonyymi
Ehkä raakku. Vaatimaton, nöyrä, arvoituksellinen. Sisältä täydellinen helmi.
- Anonyymi
Näätä
- Anonyymi
Jahas!
- Anonyymi
Muulia
- Anonyymi
No oisit heti sanonu?
- Anonyymi
Kultainen leijonaa.
- Anonyymi
Ihravalas
- Anonyymi
Pörröinen panda. Se perinteinen, kultapandahan ei ole kaunis
- Anonyymi
Olipas pörröistä kyllä.
- Anonyymi
Possu, sellainen "juuri ennen joulua" -kunnossa oleva.
- Anonyymi
Mies on kuin Cockerspanieli kun katsoo suloisilla silmillään😍
- Anonyymi
Tiikeriä
- Anonyymi
Leijonaa
- Anonyymi
Milla Magia
- AnonyymiUUSI
Ai sellainen kaupan kassa joka näyttää huonosti maalatulta seinältä? Tuttu on, jakaa kovaa
- Anonyymi
No ei muistuta mitää "elukkaa" vaan on nuori ja kaunis nainen, pitkät tummat hiukset.
- Anonyymi
Vaalea nam nainen
- Anonyymi
R Susi jolla kakka housussa karmea eläin haju
- Anonyymi
Rabies-susi?
- Anonyymi
Ulkoiselta habitukseltaan ylipainoista rämemajavaa ja tuoksuiltaan viikon auringonpaisteessa, suljetussa muovipussissa olleelta perkaamattomalta kalanraadolta.
- Anonyymi
Kuvailitte juuri minut 🥰
- AnonyymiUUSI
No voi ja sitä kaipaat!
- Anonyymi
Hän muistuttaa magnustia.
- Anonyymi
Kirjoitetaan mangusti
- Anonyymi
Nuorta nautaa kesälaitumella kirmailemassa.
- Anonyymi
En keksi kuvaavaa eläintä.
Muistuttaa Pelle Hermannia 🥰 - Anonyymi
Norppa
- Anonyymi
Epäluuloinen gorilla joka kuitenkin vähän säikkyy emäntäänsä
- Anonyymi
Siiderivalas.
- Anonyymi
Virtahepoa
- Anonyymi
Lutka
- Anonyymi
pikku kille koki näköjään aiheelliseksi mainita äitinsä ketjussa ?
- Anonyymi
alisuorittaja hiljaa:).. hajoo sihe pelituoliis.
- Anonyymi
Pörröistä silitettävää pöllöä.
- Anonyymi
Aby-mirri.
- Anonyymi
Saukkoa.
- Anonyymi
Itikka
- Anonyymi
Kyykäärmettä. Hautoo asioita ja sihahtaa ne ulos kahden viikon kuluttua tapahtuneesta jolloin kukaan ei edes muista enää mitä on tapahtunut.
- Anonyymi
Pöllöä. Tarkkaavainen, sympaattinen olemus, hauskakin. Viisaaksikin sanottu.
- Anonyymi
Olmia
- Anonyymi
Sika
- AnonyymiUUSI
Norsua tai valasta mutta silti niin ihana. Olen mies.
- AnonyymiUUSI
Onpahan ainakin mistä ottaa kiinni 🐘🐳🐋. Eräs jota välillä mietin näyttää lähinnä keijukaiselta. Vaikea assosioida häntä mihinkään eläimeen.
- AnonyymiUUSI
Joo
- AnonyymiUUSI
Ei mitään elukkaa. On oma itsensä. Suloinen. Jos pakko sanoa, niin ehkä voisimme olla lintuja.
- AnonyymiUUSI
Vällykäärmeeltä❤️
Pantavan ihanalta. Rauhallinen ja iskee yhtä nopeasti saaliinsa. Ainut puoli on tuossa että voi saalistaa muitakin samaan aikaan ehkä tinderissä. Livessä ei näytä pyörivän muita ihailijoita ku mä🤗 - AnonyymiUUSI
Kassa näyttää collie koiralta🤣😉 reikä naamassa, mustat häpy karvat kulmissa ja unisieppari pers…. 🤢! Miten 30 v näyttää halvalta tapetilta
- AnonyymiUUSI
Torakka
- AnonyymiUUSI
Collie koira kundi😉 eli kassa
- AnonyymiUUSI
Strutsi (mies)
- AnonyymiUUSI
Mä oon nyt trollaavalla päällä. Ai ketäkö se muistuttaa 🤔? Täytyy kutsua se-nimityksellä eikä hän, sillä sen arvoinen elukka on. Noh, sanotaan että vaikkapa pöllönsilmää. Tässähän se näkyy: Pöllönsilmä 🦉. Itse asiassa kaksikin ☝️.
- AnonyymiUUSI
Helppoheikkiä🤭
- AnonyymiUUSI
Takiaista josta pitäisi päästä eroon!
- AnonyymiUUSI
Tuttu on! Ei vaan tiedä sitä
- AnonyymiUUSI
pupua
- AnonyymiUUSI
Ennen eleli viihdemaailmassako? Elukka-Eskelinen. Jäi vaan nimenä mieleen.
- AnonyymiUUSI
En osaa sanoa. Ehkä itse muistutan vähän dinosaurusta, joka hymyilee kulmiensa alta..
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854371Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163413Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102644En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391973Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581708Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941248