Olotilan vaihtelu

Anonyymi-ap

Maanantaina päivä meni normaalisti. Iltapäivällä taas vähän vastoinkäymisiä ja siitä lähti kahden vuorokauden kestävä huono jakso jolloin päässä pyörii vain itsetuhoisia ajatuksia. Tänään on ollut taas normaali paska olo. Voxraa menee max. annostuksella. Ei muuta lääkitystä nyt. Onko normaalia että näin voimakkaasti vaihtelee mieliala?

En mitenkään jaksaisi hommautua lääkärille ja istua käytävillä odottelemassa. Töissä on mukavaa ja en viitsi olla sen takia pois että istun jossain lääkärissä. Minulla ei ole nyt edes mitään hoitojaksoa tai muuta menossa joten joutusin kuitenkin selittämään koko 20 vuotisen sairastamishistorian taas kerran jollekin oudolle ihmiselle.

4

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ihan paskat lääkkeet jos tolleen vaihtelee olotila. nehän pitäisi tehdä olosta tasaista, vähän niinkun zombimaista, ei pahemmin liikuta mikään eikä hetkauta vaikka mitä tapahtuisi

minulle tuo oli just se syy miksi lopetin lääkkeet, halusin tuntea jotain, tahdoin tuntea eläväni. en halunnu olla mikään kävelevä kuollut

• Anonyymi

Toimiiko toi lääke? Pitäiskö kokeilla jotain toista?

Ja pitäisikö olla joku hoitokontakti tai terapiaa tai jotain?

Ei kuulu olla itsetuhoisia oloja.

Mulla on venlafaxin ja se toimii aika hyvin. Tosin en ollut kauhean masentunut kun se aloitettiin.

En tiedä olenko ilman lääkettä masentunut. Mutta se pitää mielialan pirteänä vaikka tuliskin negatiivisia juttuja. Ja toimintakyvyn yllä.

• Anonyymi

Taas on taisteltu torstai-illasta saakka pahan olon kanssa. En käytä alkoholia enkä huumeita, joten siitä ei ole nyt kyse. On kai ehkä syytä jo kysellä sitä lääkkeen vaihtoa. Edellinen hoitokontakti loppui tammikuussa psykiatrian tehostetulla avolla. Sinne en ole ollut tekemisissä siis kohta puoleen vuoteen. Pitäisikö olla sinne yhteydessä vai aloittaa kierros alusta paikallisessa terveyskeskuksessa? Uskallanko lähestyä asian kanssa työterveyshuoltoa? Tuleeko monoa töistä jos työnantajalle selviää että olen "hullu"?

• Anonyymi

Ei työterveyteen ellet ole ollut vähintään 5 vuotta töissä siellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      32
      2638
    2. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      11
      1347
    3. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      337
      1048
    4. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      45
      952
    5. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      45
      894
    6. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      859
    7. Miksi nainen nukut huonosti

Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
      Ikävä
      61
      774
    8. Niin siinä Kävi

Ettemme koskaan saaneet toisiamme
      Ikävä
      44
      750
    9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      44