tääs oli lehdes uusia päätöksiä. aika moni päättäjä saa valmiit suunnitelmat ja päätökset jo tehty muutaman ihmisen kaveripiirissä ja valtuusto vaan leimaa ja allekirjoittaa.tämä näkyy kyllä päätöksissä.juttu tyrviksessä.
moni kokoomuksen edustaja ja virkamies on kavereita ja avoimuus on poissa. kuntalaiset ja asiakkaat hallinnossa ei tiedä että päättäjät ja virkamiehet keskenään sopii asiat selän takana.kaipaan rehellisyyttä päätöksentekoon.
moni kiinteistö kauppa on outo.tätä seurakuntataloa jo varmaan kabinetissa sovittu jollekkin ja sit oikea ostaja ja seurakuntalaiset jätetään ulkopuolelle.tämä hyvä esimerkki näistä epäselvistä touhuista jotka haiskahtaa jo ulospäin suhmuroinnilta.
moni yrittäjä ei saa kaupungilta ostettua kiinteistöä,ne on varattu kokoomuksen rahoittajille ja kavereille varmaankin. outoa hallintoa.
kuntapäättäjät ja uudet hallitus ja lautakunnat pirkaanmaa ja sastamala.
6
210
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko käynyt Äijä kivellä? Tuntuu vaan, että olet asioista niin hyvin perillä. Kirvesmiehen pari jonossa näitä tietoja jaetaan suusta suuhun. Kaikki paikallis poliitikot kätellään. Tervetuloa!
- Anonyymi
jospa ne asiat päättään äijänkivellä se selittäisi monta asiaa.
miksi sastamalassa toinen yrittäjä ei saa ostaa kiinteistöjä ja toinen saa kaikki ostettua kaupungilta alehintaan ?ei ole reilua.toinen saa tarjouspyynnön kaupungilta ja toinen ei. epäreilua. - Anonyymi
Ootkos lukenut tuon toisen kirjelmän, jossa kerrotaan postin jakajan tiedon levityksestä? Siitä voi saada hyvän käsityksen Vammalalaisesta päätöksentekemisestä. Kun Äijän kivi vielä otetaan tähän mukaan, niin alkaa avautua asian kuvio kaikille. Kirvesmieskö tätä kuntaa oikeasti pyörittää?
- Anonyymi
Ovatko Vammalalaiset Hiljainen kansa? Minusta tuntuu, että pari keskustelijaa keskustelee, muut vaikenevat. Ovatko nämä aiheet liian vaikeita vai miten saataisiin Tyrvääläisiä jutulle? Tämä on vain minun mielipide.
- Anonyymi
Airot tyrvääläiset ei teille Vammalan kylän asukeille puhu, eikä omia tietämisiänsä tänne kirjoita.
Tyrvää oli ja on aito la jaaja emopitäjä, jonka keskelle tuollainen syöpäläiskauppala Vammala vuonna 1907 muodostui. Sitten se käenpoika-kauppala söi koko Tyrvään pois 1973. Ei ollut reilua meininkiä silloin, kun mokoma pentu löi ja söi isänsä.
- Anonyymi
Samaa mieltä kuin ap. Olen kiinnostunut erityisesti sastamalaisten ajattelusta. Kertokaa rohkeasti mitä onkelmia ja ratkaisuja Teillä on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922845
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210