Kumpi on suurempi syy kannatuksen romahtamiseen? Itse luulen, että Purran persoonalla ja käytöksellä on vähintään yhtä iso merkitys kuin politiikalla mitä Persut hallituksessa toteuttaa.
Leikkaukset vai puheenjohtajan persoona ja luonne
12
112
Vastaukset
- Anonyymi
Orpo on pääministeri, tiedoksi vasukoille-keppanoille, kuka haki terroristeja lisää suomeen, vasuhallitus.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/terrorismin-tutkija-al-holin-leirin-lapsia-on-voitu-kasvattaa-isisin-kannattajiksi-mutta-riskitonta-vaihtoehtoa-ei-ole-vaikka-nama-lapset-ja-naiset-eivat-nyt-palaisi-heista-saatettaisiin-kuulla-myohemmin/8018666- Anonyymi
Oikeassa olet . Yks lapsi niistä irvisti mulle .
- Anonyymi
Persuilla on myös Venäjämielisyyden risti kannettavanaan.
- Anonyymi
Kyllä Riikka on paras toteuttaan puolueen ja Halla-ahon äärioikeisto missiota .
- Anonyymi
Halla-aho ja Purra on kasvissyöjiä.
- Anonyymi
Onko heillä lihansyöjäkasveja ikkunalaudalla 🤔
- Anonyymi
Perussuomalaiset käyttävät "perisuomlaaisuuden ideaa" hyväkseen. Heistä tuli kuitenkin todellisudessa olikeistolaisia ja leikkauseten kohteeksin joutivat pääosin omat äänestäjät. Perisuomalaisuus unohti perusturvan ja perusoikeudet, koska paikka Hallituksessa oli tärkeämpi.
Puolue siis loikkasi vastaustajan riveihin. Petti äänestäjänsä ja vaihtoi väriä. Perusuomalaiset olivat entisen SMP:n eli vennamolaisuuden (Veikko Vennamo, ei Pekka) poliittinen perijä, mutta nyt siis Kokoomuksen apupuolue. Vennamolaisuus oli kansan puolella.- Anonyymi
Ehkä tämä oli Halla-ahon ylivertaisessa älykkyydessään suunnittelema tempaus. Muuten oikein onnistunut strategia, vain kannatus katosi.
Enää ei persujohdon tarvitse haaveilla yli 50% kannatuksesta ja yksipuoluehallituksesta.
- Anonyymi
Kokoomuslarppaus ja kannatusromahdus voivat olla osa persumestarin suurta suunnitelmaa, jota me tavalliset rahvaan edustajat emme vain ymmärrä. 😂
- Anonyymi
Purran teot ja käytös olivat pettymys.
- Anonyymi
Politiikka, puolue-eliitin ylimielisyys ja täydellinen osaamattomuus asioiden hoidossa. Nämä nyt ensi alkuun.
- Anonyymi
Sanoisin että prosenit 70-30 (ellei jopa enemmän) sille, että nykyisen puheenjohtajan käytös ja persoona ja tapa toimia tietyissä tilanteissa on se suurempi syy.
Historia on osoittanut että suomalaiset rakastavat vahvoja johtajia, jotka uskaltavat tehdä kipeitäkin päätöksiä. Sen sijaan suomalaiset eivät rakasta vastuuta pakoilevaa kiukuttelijaa, joka ei osaa ottaa vastuuta mistään, syyttää muita omista virheistään ja tappioistaan, jonka kasetti ei kestä ja jolla selvästi ei ole vähääkään johtajan kykyjä ja ominaisuuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204375Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103204Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442407Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2301028Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e139893