Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidät minusta. En vastaa tähän mitään. Mieheltä naiselle.
En kirjoita sulle tänne
20
3059
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä ei ollut minulta. Minulle kelpaa myös kevyempikin tapailu kaveripohjalta tai pelkkä s*eksisuhdekkin.
- Anonyymi
Meinasin vastata tähän, kunnes sanoin itselleni, hei haloo.
- Anonyymi
Juu eikä kukaan meistä taida nähdä asioita etukäteen. Kaikki on aina mahdollista niin hyvä kuin pahakin. Ei sille yksinkertaisesti voi mitään 🤍
- Anonyymi
Haluatko harkita seksisuhdetta. Jos niin tutustutaan jo toisiimme ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Why not? That's the way it is, I think
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
If you are him?
- Anonyymi
Tämä on tiedossa kyllä. Pelkkää seksiä ei tipu!!
- Anonyymi
Sopii myös mulle
- Anonyymi
Eipä hän ole kirjoittanut minulle ennenkään, ainakaan tunnisteellisesti.
- Anonyymi
Huijari - kirjoitit nytkin.
- Anonyymi
Joo. Kiitos kaikesta ja mukava oli tutustua. Hyvää loppuelämää.
- Anonyymi
Ilmeisesti joku ulkopuolinen taho sai sinut lopettamaan, kukahan? 🤔
- Anonyymi
Hyvää yötä muru
- Anonyymi
Se on enää*
- Anonyymi
👍👍👍👍👍*
- Anonyymi
Toivottavasti IRL jossai kohtaa olisi mahdollista.
En minäkään täällä jaksa kauaa olla.
Olen samalla linjalla että tosirakkautta etsin.
Kiva että ajattelemme samalla tavalla. Naiselta ap miehelle. - Anonyymi
En ymmärrä miksi tälläisiä aloituksia pitää edes tehdä.
- Anonyymi
Olkoon niin. En siis enää etsi sinua täältä, rivien väleistä. Ja päädymme kyllä yhteen jos niin tarkoitettu on. Se on vain ajan kysymys.
- Anonyymi
Jos ja jos ni olisit jo soittanu tai tullut😎
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1402610Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401677
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311523Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772