Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidät minusta. En vastaa tähän mitään. Mieheltä naiselle.
En kirjoita sulle tänne
20
3061
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä ei ollut minulta. Minulle kelpaa myös kevyempikin tapailu kaveripohjalta tai pelkkä s*eksisuhdekkin.
- Anonyymi
Meinasin vastata tähän, kunnes sanoin itselleni, hei haloo.
- Anonyymi
Juu eikä kukaan meistä taida nähdä asioita etukäteen. Kaikki on aina mahdollista niin hyvä kuin pahakin. Ei sille yksinkertaisesti voi mitään 🤍
- Anonyymi
Haluatko harkita seksisuhdetta. Jos niin tutustutaan jo toisiimme ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Why not? That's the way it is, I think
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
If you are him?
- Anonyymi
Tämä on tiedossa kyllä. Pelkkää seksiä ei tipu!!
- Anonyymi
Sopii myös mulle
- Anonyymi
Eipä hän ole kirjoittanut minulle ennenkään, ainakaan tunnisteellisesti.
- Anonyymi
Huijari - kirjoitit nytkin.
- Anonyymi
Joo. Kiitos kaikesta ja mukava oli tutustua. Hyvää loppuelämää.
- Anonyymi
Ilmeisesti joku ulkopuolinen taho sai sinut lopettamaan, kukahan? 🤔
- Anonyymi
Hyvää yötä muru
- Anonyymi
Se on enää*
- Anonyymi
👍👍👍👍👍*
- Anonyymi
Toivottavasti IRL jossai kohtaa olisi mahdollista.
En minäkään täällä jaksa kauaa olla.
Olen samalla linjalla että tosirakkautta etsin.
Kiva että ajattelemme samalla tavalla. Naiselta ap miehelle. - Anonyymi
En ymmärrä miksi tälläisiä aloituksia pitää edes tehdä.
- Anonyymi
Olkoon niin. En siis enää etsi sinua täältä, rivien väleistä. Ja päädymme kyllä yhteen jos niin tarkoitettu on. Se on vain ajan kysymys.
- Anonyymi
Jos ja jos ni olisit jo soittanu tai tullut😎
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1471346Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli481076Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi48910Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva169887Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73880Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36835- 54751
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy194738Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali147736Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42726