Sisarpuoluelainen ministeri Lulu Ranne on rukkaamassa Kepun lapsiajokorttioikeuksia

Anonyymi-ap

Lapsille myönnettävien ajokorttien oikeuksista on nyt tullut särö Keskustan ja Keskustan sisarpuolue Persun väliin. Olisiko nyt niin, että Keskustassa ei ymmärretty lainkaan silloisen ajokorttimuutoksen vaarallisuutta? Joka tapauksessa tilastot ja tiede on todistanut, että lapsen aivot ovat kehitysvaiheessa jopa 25 vuotiaaksi saakka ja varsinkin vielä nuoremmilla erityisesti itsesuojelun osalta ja myös motorisen osaamisen alueella. Ja olisiko myöskin niin, että sisarpuoluelaiset ymmärtävät soveltaa tieteen tuomaa tietoa paremmin kuin Keskustassa osataan?

28

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kepulla ei kyllä ole mitään sisaria äärioikeistossa .

• Anonyymi

Persu on myös Maalaisliittolainen, kuten mekin.

• Mitenkäs tämä nyt liittyy itse ketjun aiheeseen?
        En tiedä mikä avaajan puoluekanta on eikä sillä ole merkitystä mutta näin yleisesti persut tuntuvat kykenevän parempaan argumentaatioon kuin kepulit jotka joko tarttuvat epäoleellisuuksiin tai menevät henkilökohtaisuuksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persu on myös Maalaisliittolainen, kuten mekin.

Mitään maalaisliittoa ei ole ollut enää 60-luvun jälkeen ja nyky-PS on äärioikeistopuolue.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään maalaisliittoa ei ole ollut enää 60-luvun jälkeen ja nyky-PS on äärioikeistopuolue.

Sekä kepun että persujen juuret ovat syvällä maalaisliittolaisessa lantakasassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä kepun että persujen juuret ovat syvällä maalaisliittolaisessa lantakasassa.

"Sekä kepun että persujen juuret ovat syvällä maalaisliittolaisessa lantakasassa."
        Niin se kuuluisi olla mutta ei ole....

• Anonyymi

Ookkonä Pietarin trolli vai persutrolli ?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ranne (persu) sanoi, että ikärajaa ei muuteta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikärajaa voisi siis nostaa, jos haluaisi. Päätösvalta on perskokkareilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lululla on hallituksen lehmä ojassa.

Jos ikärajaa nostettaisiin, menettäisi valtio huomattavasti verotuloja elleivät lapset ryhtyisi ostamaan nyt bensaan kuluvilla rahoillaan viinaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Viikon päästä huomataan että mitään ei tapahtunut persujen saavutukset on niin kuin niiden CV:t = BLÄNK

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Viikon päästä huomataan että mitään ei tapahtunut persujen saavutukset on niin kuin niiden CV:t = BLÄNK

Sanoo piilopersu kepuli.

• Anonyymi

Sisarpuoluelaisillamme on paljon työt tekemiemme virheellisten päätöstemme korjaamisessa.

• Ainakin Sannika Aarikon ja Vatti Manhasen holtittoman velanoton vuoksi.
        Kutri Kalmuni sentään yritti pitää rotia.

• Anonyymi

Ikärajan nosto on pikku juttu, mutta persusministeri ei halua sitä tehdä. Ei ole mitään saanut aikaiseksi kahteen vuoteen muutenkaan paitsi sen, että teitä muutetaan sorateiksi, kun ei kuulemma ole rahaa korjata päällysteitä.

• Anonyymi

Yhden numeron muuttaminen on siis ylivoimaista persulle! Sellaista se on persun elämä.

• Kuten eilen taisin sanoa olet yksi harvoista jotka saa tänne jotain järjellistä tekstiä aikaan. Lauserakenteetkin ovat oikein hyviä etkä sorru jaaritteluun.
      Nyt ilmeisesti kortti myönnetään automaattisesti tietyin perustein kuten vaikka kiekkotreeneissä käyminen ilman tarkempaa harkintaa.
      Syytä olisi ilman muuta tehdä jonkinlainen psykiatrinen arvio henkilön kypsyydestä
      ja periaate että luvan myöntäminen on poikkeus ei sääntö.
      Muuten sitä mieltä että naisille ajokortin ikäraja edelleen 18 mutta miehille 20 tai jopa 21. On tunnettua että pojat kypsyvät aikuisiksi hitaammin.
      Muutenkin meno maanteillä on niin karmeaa ja valvonta olematonta että pakolliset nopeusrajoittimet autoihin ja etenkin moottoripyöriin. Kevät toi taas nämä itsemurha kandidaatit teille.
      Juuri itsesuojeluvaisto puuttuu nuorilta kuolleilta. Itsekin olin ajokortin saatuani kova kaahaamaan. Kun rysäytin peltikolarin Tampereella missä ei henkilövahinkoja tullut
      opin sit kerrasta. Valitettavasti kaikki ei pääse näin vähällä.

• Anonyymi

Kun kehuu omaa tekelettään, niin eihän sitä riitaa silloin tule.

• Anonyymi

Hienoa, että sinulla on noin hyvä käsitys omista kirjoitelmistasi. Kaikki muut pitävät niitä typeryyden huipentumina ja ihmettelevät sitä, että jaksat 24/7 täällä päivystää ja lapsellisuuksiasi suoltaa. Mutta kun ei sinulla ole mitään muuta sisältöä elämässäsi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa, että sinulla on noin hyvä käsitys omista kirjoitelmistasi. Kaikki muut pitävät niitä typeryyden huipentumina ja ihmettelevät sitä, että jaksat 24/7 täällä päivystää ja lapsellisuuksiasi suoltaa. Mutta kun ei sinulla ole mitään muuta sisältöä elämässäsi...

Typeryyden huippu on väittää jonkun kehuvan omia kirjoituksiaan silloin, kun siitä ei ole mitään näyttöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Typeryyden huippu on väittää jonkun kehuvan omia kirjoituksiaan silloin, kun siitä ei ole mitään näyttöä.

Multipersoona paitulimajurilta voi odottaa ihan mitä vaan.

• Anonyymi
        UUSI

Olet varmaan ollut jo nuoresta pitäen räyhäkäs kusipää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vähissä on sisältö! HO HOO, HO HOO!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Unohtuikohan villapaitastalinisti Pankkolängvitsiltä mikä on ketjun aihe?
        Kun piti henkilöön käydä kiinni.

• Anonyymi
        UUSI
        Oikeiston.sos.dem kirjoitti:

Unohtuikohan villapaitastalinisti Pankkolängvitsiltä mikä on ketjun aihe?
        Kun piti henkilöön käydä kiinni.

Lestaako pitäisi Kapi huutaa, muita solvata ja kimpussani roikkua? HO HOO, HO HOO!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Multipersoona paitulimajurilta voi odottaa ihan mitä vaan.

Totta kai. Mietin juuri että voin esiintyä myös Pankkolängvitsinä ja ammattikoululaisena.
        Enhän minä tietenkään Avaaja ole. Tyhmät maalaiset eivät ymmärrä että minun ja avaajan tyylit ovat täysin erilaiset. Arvostan hyviä kirjoittajia ja Avaaja on sellainen.
        REKISTERÖITYMISPAKKO PALSTALLE NIIN SAADAAN PUSKASTA RÄKIJÄT POIS!

• Anonyymi
      UUSI

– Mikä yhteiskunnallinen tarve meillä muka olisi sille, että 17-vuotiaat saavat ajaa kepukunnissa keskellä yötä?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      78
      4408
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      74
      4245
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3639
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3243
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      39
      2877
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2602
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2464
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      34
      1709
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1635
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      85
      1154
    Aihe