Se, että et saanut häntä vai ettet saanut häneltä?
Kumpi on pahempi?
17
518
Vastaukset
- Anonyymi
Pahempi olla ilman häntä.
- Anonyymi
Eipä ole tarvinu miettiä ettenkö olisi saanu kieltäytyny useammin kun ottanu tarjotun vastaan jopa poikamiehenäkin pelkän seksin takia kun mulla on todella tarkka seula ulkonäön suhteen tiedä läpäsiskö sitä edes yksi miljoonasta pelkän seksin takia ulkonäöllisesti lähimmä täydellistä olisi kai beyonce si taas kysymyksenä kuinka ihmisen voi muka edes saada
- Anonyymi
Hyvä mantra sulla mennyttä, nykyisyyttä ja tulevaa varten bro
- Anonyymi
Sain naiselta ihailevia katseita. m>n
- Anonyymi
Niin sait, sekoitit mun pään ja kropan. Tai hän sekoitti... eilen. Miten mikään voi onnistua, kun toisella on sellainen vaikutus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sait, sekoitit mun pään ja kropan. Tai hän sekoitti... eilen. Miten mikään voi onnistua, kun toisella on sellainen vaikutus.
Näinpä näin palstasetä, et oo vielä sit päättäny, että kumpi puoli puhuu? T keski-ikäinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä näin palstasetä, et oo vielä sit päättäny, että kumpi puoli puhuu? T keski-ikäinen
Tai sitten persoonan kaksi jyrkkää eri puolta oisko tää sitä tunneteoriaa sit no joo hehe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten persoonan kaksi jyrkkää eri puolta oisko tää sitä tunneteoriaa sit no joo hehe
Se on joko kuolemanloukku tai ei mitään😃
- Anonyymi
Se etten kelvannut naiselle 😔
- Anonyymi
Mmm taitaa olla ennemmin niin että nainen ei kelvannut sulle
- Anonyymi
Menehän kouluun niin opettaja riemastuu.
- Anonyymi
No debatten emmää jaksa
- Anonyymi
Hopi hopi et saa myöhästyä...
- Anonyymi
Ei kumpikaan. Varmaan parempi näin.
- Anonyymi
Saanpas! Hänet.
- Anonyymi
Sama!
- Anonyymi
Sain ja saan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait803422Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41314Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani41091- 261076
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68810Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es44772Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60744Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä45739Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t29693Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4677