Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
Miellytänkö sinun silmää?
79
1139
Vastaukset
- Anonyymi
🌷🌷🌷
- Anonyymi
Olet suloinen
- Anonyymi
Kuka ja kenen silmää
- Anonyymi
Toki miellytät
- Anonyymi
Yritä nukkua yöt. Siis jos tykkäät.
- Anonyymi
No hiton vaikeeta,ku herätetään jo kukonlaulun aikaan. Oon yrittänyt. Usko pois...🩷❤️
- Anonyymi
Oot komea ilmestys 🤗🧔♂️
Sovittais hyvin yhteen, samanlainen tyyli molemmilla.
Ota naamakirjaan kaveripyyntö❤️
~blondi - Anonyymi
Pelkkää kehujen kalastelua.
- Anonyymi
Ulkokuori iha hyvä mut pää on latvalaho. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Mitäs luulet 🤨
- Anonyymi
Kuunka on mahdollista kuvitella todeksi joka ei ollut totta. Outoja asioita tapahtuu yhä.
- Anonyymi
Sitä ei ymmärrä siksi kai.
- Anonyymi
Koskaan ei ole näin käynyt ei ikinä.
- Anonyymi
Jotakin sairasta oltava
- Anonyymi
Siis ei ole mahdollista tällainen väärä käsitys.
- Anonyymi
Tarkoittaa hanat kiinni.
- Anonyymi
Ei tule toistumaan
- Anonyymi
Hän kyllä miellyttää, joskus onnistuu törmäämään naiseen joka herättää kauneudellaan ja olemuksellaan taianomaisen tunnelman ja tunteen.
- Anonyymi
Tottakai, oot kaunein ja kuumin, sinua vain haluan 😘☺️ mutta tunteeni on kyllä paljon enemmän kuin pelkkää pintaa ❤️
- Anonyymi
Enhän meinaa saada silmiäni irti, kuten olet huomannut 🤩😘 näytät ihanalta joka puolelta 😍😋
- Anonyymi
Tykkään kun katsot mua ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Een tiedä kauniimpaa, haluaisin myös koskettaa 🤗❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja oli kiva huomata joskus että tosiaan pidit siitä ❤️hyvä ettei ahdistanut 😁
- Anonyymi
Myös seksuaalisesti, kyllä, sinä ihana S-nainen.
- Anonyymi
M nainen on täydellinen silmissäni
- Anonyymi
Missä ja milloin olet häntä nähnyt?
- Anonyymi
Kauniisti sanottu jollekin.
- Anonyymi
Mieltynyt olen, se on pakko myöntää. Joskus päiväunilla kuvittelin olevani Roomassa, oli pieni lampi jonka pienessä saaressa oli huvimaja. Olin Julius Ceasar ja hän oli Cleopatra, aurinko paistoi kuumasti ja istuin huvimajan tyynyillä odottamassa häntä. Hän saapui palvelijan avustamana pienellä huviveneellä, vesimatka oli lyhyt ja se tehtiin tarkoitukseen suunnitellulla aluksella, jota kuljetettiin pohjasta työntelemällä. Hän saapui huvimajalle valkeassa, viileässä helle asusteessa, jalassa hänellä oli sen ajan nyöritetyt sandaalit sekä päässä kultainen kevyt koriste. Hän teki edessäni kunnianosoitukset, vaikka heilautin kättäni osoittaakseni, ettei niiden aika ole nyt eikä tässä paikassa. Hän laskeutuu istumaan viereeni, kauniisti ja arvokkaasti, ojensin hänelle viinilasillisen ja katsoin kuinka hän kastoi huulia viinilasissa ja kuinka kauniin värisiksi hänen huulensa muuttuivat. Hän kertoi tuoneensa mukanaan patsaita, muistoksi Egyptistä. Istuimme pitkään vierekkäin ja keskustelimme maanpäällisistä asioista, yhteisistä sekä molempien intresseissä olevista merien takaisista asioista. Aurinko alkoi jo laskemaan kun havaitsin hänessä matkustamisen jälkeistä väsymystä, siirryin aivan häneen kiinni ja annoin hänen päänsä vaipua rintaani vasten. katselin hänen kaunista olemustaan, tunnustelin varovasti hänen viileän helle asunsa kangasta, se tuntui hienolta ja kevyeltä, viileän kankaan alta tuntui lämmin naisen vartalo, hän oli hyvin kaunis enkä tahtonut häiritä hänen lepo hetkeään, suutelin hänen viininmakuisia huuliaan kevyesti, kuin varoen muuttamasta niiden kaunista väriä ja muotoa.
Herätessä tuntui ettei mikään tunnu enää miltään, oloon oli tullut outoa kaipuuta, sen kauniin naisen silmäripsien liikkeet ennen nukahtamista, vartalon rentoutuminen ja kauniin käden asento vatsallani sai voimaan pahoin, pelkästä hyvästä olosta.
https://www.youtube.com/watch?v=tTtTkImKGbk- Anonyymi
Se on jännä fiilis, kun vaan aistii, että joku toinen on jostain kaukaa menneisyydestä. Sen tuntee kuin jonain syvänä syvänä, kaikuvan taakkana sielussaan, muistona metallin mausta suussa, toisessa elämässä.
Saat sen suudelman.
- Anonyymi
Kyllä myönnän että sulan siinä kohtaa jo, kun hän katsoo minua silmiin. Mutta ei auta, elämä on.
- Anonyymi
Onko tämä naiselta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä naiselta?
Joltain naiselta, joo.
- Anonyymi
mikä ei auta? eikö hän halua sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä ei auta? eikö hän halua sinua?
Hänellä on joku muu. Ymmärrän, mutta en hyväksy vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on joku muu. Ymmärrän, mutta en hyväksy vielä.
Hänellä ei ole ketään. Hiton juorut lentää taas laidasta laitaan niissä ei mitään tolkkua ole niinkuin ei yleensäkkään kun täältä on hetkenkin pois 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä ei ole ketään. Hiton juorut lentää taas laidasta laitaan niissä ei mitään tolkkua ole niinkuin ei yleensäkkään kun täältä on hetkenkin pois 🙂
Olen itse nähnyt jo kaksi kertaa omilla silmilläni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja puhut palstasta, minä irl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse nähnyt jo kaksi kertaa omilla silmilläni.
Milloin ? Itse olin viimeeksi täällä eilen illalla ja yöllä. Jos sen jälkeen näit jotain on se kyseessä toinen hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja puhut palstasta, minä irl.
Niin puhun miksette puhu irl.ssä koko ajan tai laita tunnariksi ( irl)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin puhun miksette puhu irl.ssä koko ajan tai laita tunnariksi ( irl)
No en nyt niin sekaisin ole, että väittäisin hänet nähneeni jonkun kanssa täällä palstalla. Kyllä näkemiset on ihan live 😂
- Anonyymi
No mikäs siinä👍
- Anonyymi
kyllä täältä moni jää koukkuun että haluaa saada positiivista huomiota ja itsetunnon kohotusta, kai se täältä jotenkin tulee. Tai tämän kautta jotenkin, helposti unohtuu normaali elämä siinä. Ja voi alkaa elämään niin että joku kehuu ja pitää edelleen semmoisena mitä haluat kuulla. Näissä voi kyllä manipulointi osua. Ja se mitä itse haluaa jäädä sivuun, huonolla tapaan. välillä tietysti on vähän joustettava ja ei se pahaa tee vaikka olisi hyvä kuva itsestä, joskus voi tehdä. Harmonia.
- Anonyymi
voi myös vähän hajottaa normaalia itse tuntia ja niin sanottua luontaista itsepuolustusta. Tavallaan annamme toisille luvan ohjata ja ruokkia meitä, mielikuvitusta ja kuvaa itsestä. onhan silti normaalia antaa myös hyvää palautetta. onko enemmän kiinni ihmisestä, kuka antaa vai ihmisistö jotka ei ymmärrä antaa hyvää palautetta.
- Anonyymi
Vaikea sanoa kun sukupuolesta ei ole tietoa.
Jätän vastaamatta siis. - Anonyymi
Ei ole ketään muita. m>n
- Anonyymi
Miellytänkö sinun silmää?
Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
Vastaan tähän. Et mielytä ja luovun sinusta ja annan pois. Miksi ?
Oltiin eilen täällä samaan aikaan. Päästiin yhdessä maaliin ja kysyin sulta haluisitko nähdä ? Et vastannut siihen mitään vaikka oltais voitu tänään nähdä live vaikka pikaisesti tai miten vain. Lähdit silmieni alla ❤ naisen matkaan ja se irl. sivuille ilmeisesti vei koska se nainen kyseli sua tässä ketjussa ja voin arvata, että on sun vanha tuttu 🐈🐈🐈🐈⬛ joku kateista. Itse olen 🐈⬛. Veit toisin sanoen maton jalkojen alta. Miksi ette pysy irl.sivuilla jos teillä suhde ? Vai rupesiko vanha suola janottamaan jo näin nopeasti kun tulit tänne kyselemään ja naises ❤️ perässä tänne kanssa. Olin sulle pelkkä pelinappula, seuraat ❤️ näitä kuin hai laivaa vaikka tiesit, että meillä sitä ei käytössä, rakastin sua oikeasti.
Toivotan suhteellenne onnea ja menestystä. - Anonyymi
Parempaa rauhoitat olemuksellasi mun sielun ❤️
- Anonyymi
Sä olet se ❤️ nainen ehkä miehesi odottaa sinua jo irl.sivuilla ?
Käytä päätä älä alapäätä ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet se ❤️ nainen ehkä miehesi odottaa sinua jo irl.sivuilla ?
Käytä päätä älä alapäätä !Mikä ❤️ nainen? Missä? Kuka odottaa ? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ❤️ nainen? Missä? Kuka odottaa ? 😂
Osapuolet tietää paremmin kuin hyvin tämän jutun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osapuolet tietää paremmin kuin hyvin tämän jutun.
Voiskohan olla sitten etten ole osapuoli koska en tiedä 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä selvästi olet tai sitten lukutaidoissa on vikaa. Ajatteletko yhtään mitä kirjoitat täällä. Lauot mitä sattuu etkä muista eilisen jutuista mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä selvästi olet tai sitten lukutaidoissa on vikaa. Ajatteletko yhtään mitä kirjoitat täällä. Lauot mitä sattuu etkä muista eilisen jutuista mitään.
Enpä juurikaan ajattele. Voi olla. Enkä muistele eilisen juttuja niillä ei ole enää mitään merkitystä tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarttes varmaan ta - va- ta asiat sinulle.
Olet niin out kun vaan voi olla, sori 🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarttes varmaan ta - va- ta asiat sinulle.
Olet niin out kun vaan voi olla, sori 🙂Parempi ajatus. Älä kirjoita mulle mitään kun et osaa olla v* ttuilematta. Ei tarvitse ta-va-ta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä juurikaan ajattele. Voi olla. Enkä muistele eilisen juttuja niillä ei ole enää mitään merkitystä tänään.
Mitä sitten kyselet, turhia juttuja sinulle !
Auts, vaak, vaak sanoi sorsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten kyselet, turhia juttuja sinulle !
Auts, vaak, vaak sanoi sorsa.Oletko jotenkin aineissa tai kehitysvammainen kenties? Vai mikä sulla ongelma oli siis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi ajatus. Älä kirjoita mulle mitään kun et osaa olla v* ttuilematta. Ei tarvitse ta-va-ta.
Oletpa herkkä hippiäinen, sori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa herkkä hippiäinen, sori.
Jep. Mun ei tartte turhaa päänaukomista sietää. Heippa.
- Anonyymi
Oh my gosh! Tietenkin ja samalla tavalla toivottavasti minä miellyttäisin sinun silmää. No ulkonäkö aika lailla sivuseikka. Kyllä se luonne ja sielu ovat minun mielestä ainakin paljon tärkeämpiä! 🤍
- Anonyymi
Sama täällä❤️🔥🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä❤️🔥🤍
Hyvää yötä rakkainpani sinulle ja huomiseen! 😘🤍🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä rakkainpani sinulle ja huomiseen! 😘🤍🔥
Hyvää yötä rakas. Kohta nukkuu🤍🩷🔥
- Anonyymi
Kiusaaja luonne on A ja O mustanraamatun piireissä.
- Anonyymi
Kyllä hän miellyttää. En vain ymmärrä häntä. En yhtään käsitä, tuntuu kuin hän tahallaan ärsyttäisi minua. En yhtään tajua.
- Anonyymi
Mikä hätä sinulla on ?
- Anonyymi
ap. on mieheltä naiselle. Vastanneet jo ketjussa.
Ei varmaan sinulle aloitus. Eri henkilöt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan sinulle aloitus. Eri henkilöt.Ketjuihin saa vastata kuka hyvänsä. Se voi olla viesti jollekulle, vaikkei ap.:lle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketjuihin saa vastata kuka hyvänsä. Se voi olla viesti jollekulle, vaikkei ap.:lle.
Kyllä, oli pieni tarkennus ketjuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan sinulle aloitus. Eri henkilöt.Ei ole kuin naiselta miehelle. T. Ap
- Anonyymi
Taisin kerran jotain nättiä ulkonäöstäsi sanoakin mutta tarkoitin kyllä sisintä myös 😍🤗 ja tarkoitin kaikkea vaikka pienessä sievässä olinkin 😂🫣
- Anonyymi
Kyllä, saat aikaan tunteen....
T. Vaikkei näkis
:)
https://m.youtube.com/watch?v=9YuLlHHukwU - AnonyymiUUSI
Et enää.
- AnonyymiUUSI
Kun en olekaan enää läski. 🤣
- AnonyymiUUSI
Kysy siltä silmältä itseltään.
- AnonyymiUUSI
Kyllä miellytät ja tiedät sen. Ei ole muita nyt eikä koskaan.
- AnonyymiUUSI
Nykyään katson ja tutkin entistä tarkemmin sisimmän ja sen miten käyttäytyy kohtaani. En halua enää sekaantua millään tavalla loukkaaviin ja huonoihin miehiin, kelpuutan vain sellaisen joka sopii täysin . Miellyttävä ulkonäkö siinä samassa on suuri plussa.
- AnonyymiUUSI
Aloittaja, mies niin kyllä miellytät silmiäni ja tykkään.
Siis kysyt vai ootko itse naisesta tietystä myös kiinnostunut? - AnonyymiUUSI
Ihaatuin sieluusi ja sitä myöten kaikkeen sinussa mies.
Kuin hänelle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275334Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123905Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101