Miellytänkö sinun silmää?

Anonyymi-ap

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.

79

1139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🌷🌷🌷

• Anonyymi

Olet suloinen

• Anonyymi

Kuka ja kenen silmää

• Anonyymi

Toki miellytät

• Anonyymi

Yritä nukkua yöt. Siis jos tykkäät.

• Anonyymi

No hiton vaikeeta,ku herätetään jo kukonlaulun aikaan. Oon yrittänyt. Usko pois...🩷❤️

• Anonyymi

Oot komea ilmestys 🤗🧔‍♂️
      Sovittais hyvin yhteen, samanlainen tyyli molemmilla.
      Ota naamakirjaan kaveripyyntö❤️
      ~blondi

• Anonyymi

Pelkkää kehujen kalastelua.

• Anonyymi

Ulkokuori iha hyvä mut pää on latvalaho. Ei jatkoon.

• Anonyymi

Mitäs luulet 🤨

• Anonyymi

Kuunka on mahdollista kuvitella todeksi joka ei ollut totta. Outoja asioita tapahtuu yhä.

• Anonyymi

Sitä ei ymmärrä siksi kai.

• Anonyymi

Koskaan ei ole näin käynyt ei ikinä.

• Anonyymi

Jotakin sairasta oltava

• Anonyymi

Siis ei ole mahdollista tällainen väärä käsitys.

• Anonyymi

Tarkoittaa hanat kiinni.

• Anonyymi

Ei tule toistumaan

• Anonyymi

Hän kyllä miellyttää, joskus onnistuu törmäämään naiseen joka herättää kauneudellaan ja olemuksellaan taianomaisen tunnelman ja tunteen.

• Anonyymi

Tottakai, oot kaunein ja kuumin, sinua vain haluan 😘☺️ mutta tunteeni on kyllä paljon enemmän kuin pelkkää pintaa ❤️

• Anonyymi

Enhän meinaa saada silmiäni irti, kuten olet huomannut 🤩😘 näytät ihanalta joka puolelta 😍😋

• Anonyymi

Tykkään kun katsot mua ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Een tiedä kauniimpaa, haluaisin myös koskettaa 🤗❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja oli kiva huomata joskus että tosiaan pidit siitä ❤️hyvä ettei ahdistanut 😁

• Anonyymi

Myös seksuaalisesti, kyllä, sinä ihana S-nainen.

• Anonyymi

M nainen on täydellinen silmissäni

• Anonyymi

Missä ja milloin olet häntä nähnyt?

• Anonyymi

Kauniisti sanottu jollekin.

• Anonyymi

Mieltynyt olen, se on pakko myöntää. Joskus päiväunilla kuvittelin olevani Roomassa, oli pieni lampi jonka pienessä saaressa oli huvimaja. Olin Julius Ceasar ja hän oli Cleopatra, aurinko paistoi kuumasti ja istuin huvimajan tyynyillä odottamassa häntä. Hän saapui palvelijan avustamana pienellä huviveneellä, vesimatka oli lyhyt ja se tehtiin tarkoitukseen suunnitellulla aluksella, jota kuljetettiin pohjasta työntelemällä. Hän saapui huvimajalle valkeassa, viileässä helle asusteessa, jalassa hänellä oli sen ajan nyöritetyt sandaalit sekä päässä kultainen kevyt koriste. Hän teki edessäni kunnianosoitukset, vaikka heilautin kättäni osoittaakseni, ettei niiden aika ole nyt eikä tässä paikassa. Hän laskeutuu istumaan viereeni, kauniisti ja arvokkaasti, ojensin hänelle viinilasillisen ja katsoin kuinka hän kastoi huulia viinilasissa ja kuinka kauniin värisiksi hänen huulensa muuttuivat. Hän kertoi tuoneensa mukanaan patsaita, muistoksi Egyptistä. Istuimme pitkään vierekkäin ja keskustelimme maanpäällisistä asioista, yhteisistä sekä molempien intresseissä olevista merien takaisista asioista. Aurinko alkoi jo laskemaan kun havaitsin hänessä matkustamisen jälkeistä väsymystä, siirryin aivan häneen kiinni ja annoin hänen päänsä vaipua rintaani vasten. katselin hänen kaunista olemustaan, tunnustelin varovasti hänen viileän helle asunsa kangasta, se tuntui hienolta ja kevyeltä, viileän kankaan alta tuntui lämmin naisen vartalo, hän oli hyvin kaunis enkä tahtonut häiritä hänen lepo hetkeään, suutelin hänen viininmakuisia huuliaan kevyesti, kuin varoen muuttamasta niiden kaunista väriä ja muotoa.
      Herätessä tuntui ettei mikään tunnu enää miltään, oloon oli tullut outoa kaipuuta, sen kauniin naisen silmäripsien liikkeet ennen nukahtamista, vartalon rentoutuminen ja kauniin käden asento vatsallani sai voimaan pahoin, pelkästä hyvästä olosta.
      https://www.youtube.com/watch?v=tTtTkImKGbk

• Anonyymi

Se on jännä fiilis, kun vaan aistii, että joku toinen on jostain kaukaa menneisyydestä. Sen tuntee kuin jonain syvänä syvänä, kaikuvan taakkana sielussaan, muistona metallin mausta suussa, toisessa elämässä.

Saat sen suudelman.

• Anonyymi

Kyllä myönnän että sulan siinä kohtaa jo, kun hän katsoo minua silmiin. Mutta ei auta, elämä on.

• Anonyymi

Onko tämä naiselta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä naiselta?

Joltain naiselta, joo.

• Anonyymi

mikä ei auta? eikö hän halua sinua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mikä ei auta? eikö hän halua sinua?

Hänellä on joku muu. Ymmärrän, mutta en hyväksy vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä on joku muu. Ymmärrän, mutta en hyväksy vielä.

Hänellä ei ole ketään. Hiton juorut lentää taas laidasta laitaan niissä ei mitään tolkkua ole niinkuin ei yleensäkkään kun täältä on hetkenkin pois 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä ei ole ketään. Hiton juorut lentää taas laidasta laitaan niissä ei mitään tolkkua ole niinkuin ei yleensäkkään kun täältä on hetkenkin pois 🙂

Olen itse nähnyt jo kaksi kertaa omilla silmilläni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja puhut palstasta, minä irl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen itse nähnyt jo kaksi kertaa omilla silmilläni.

Milloin ? Itse olin viimeeksi täällä eilen illalla ja yöllä. Jos sen jälkeen näit jotain on se kyseessä toinen hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja puhut palstasta, minä irl.

Niin puhun miksette puhu irl.ssä koko ajan tai laita tunnariksi ( irl)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin puhun miksette puhu irl.ssä koko ajan tai laita tunnariksi ( irl)

No en nyt niin sekaisin ole, että väittäisin hänet nähneeni jonkun kanssa täällä palstalla. Kyllä näkemiset on ihan live 😂

• Anonyymi

No mikäs siinä👍

• Anonyymi

kyllä täältä moni jää koukkuun että haluaa saada positiivista huomiota ja itsetunnon kohotusta, kai se täältä jotenkin tulee. Tai tämän kautta jotenkin, helposti unohtuu normaali elämä siinä. Ja voi alkaa elämään niin että joku kehuu ja pitää edelleen semmoisena mitä haluat kuulla. Näissä voi kyllä manipulointi osua. Ja se mitä itse haluaa jäädä sivuun, huonolla tapaan. välillä tietysti on vähän joustettava ja ei se pahaa tee vaikka olisi hyvä kuva itsestä, joskus voi tehdä. Harmonia.

• Anonyymi

voi myös vähän hajottaa normaalia itse tuntia ja niin sanottua luontaista itsepuolustusta. Tavallaan annamme toisille luvan ohjata ja ruokkia meitä, mielikuvitusta ja kuvaa itsestä. onhan silti normaalia antaa myös hyvää palautetta. onko enemmän kiinni ihmisestä, kuka antaa vai ihmisistö jotka ei ymmärrä antaa hyvää palautetta.

• Anonyymi

Vaikea sanoa kun sukupuolesta ei ole tietoa.
      Jätän vastaamatta siis.

• Anonyymi

Ei ole ketään muita. m>n

• Anonyymi

Miellytänkö sinun silmää?

Vastaan tähän. Et mielytä ja luovun sinusta ja annan pois. Miksi ?

Oltiin eilen täällä samaan aikaan. Päästiin yhdessä maaliin ja kysyin sulta haluisitko nähdä ? Et vastannut siihen mitään vaikka oltais voitu tänään nähdä live vaikka pikaisesti tai miten vain. Lähdit silmieni alla ❤ naisen matkaan ja se irl. sivuille ilmeisesti vei koska se nainen kyseli sua tässä ketjussa ja voin arvata, että on sun vanha tuttu 🐈🐈🐈🐈‍⬛ joku kateista. Itse olen 🐈‍⬛. Veit toisin sanoen maton jalkojen alta. Miksi ette pysy irl.sivuilla jos teillä suhde ? Vai rupesiko vanha suola janottamaan jo näin nopeasti kun tulit tänne kyselemään ja naises ❤️ perässä tänne kanssa. Olin sulle pelkkä pelinappula, seuraat ❤️ näitä kuin hai laivaa vaikka tiesit, että meillä sitä ei käytössä, rakastin sua oikeasti.
      Toivotan suhteellenne onnea ja menestystä.

• Anonyymi

Parempaa rauhoitat olemuksellasi mun sielun ❤️

• Anonyymi

Sä olet se ❤️ nainen ehkä miehesi odottaa sinua jo irl.sivuilla ?
        Käytä päätä älä alapäätä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet se ❤️ nainen ehkä miehesi odottaa sinua jo irl.sivuilla ?
        Käytä päätä älä alapäätä !

Mikä ❤️ nainen? Missä? Kuka odottaa ? 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ❤️ nainen? Missä? Kuka odottaa ? 😂

Osapuolet tietää paremmin kuin hyvin tämän jutun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osapuolet tietää paremmin kuin hyvin tämän jutun.

Voiskohan olla sitten etten ole osapuoli koska en tiedä 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä selvästi olet tai sitten lukutaidoissa on vikaa. Ajatteletko yhtään mitä kirjoitat täällä. Lauot mitä sattuu etkä muista eilisen jutuista mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä selvästi olet tai sitten lukutaidoissa on vikaa. Ajatteletko yhtään mitä kirjoitat täällä. Lauot mitä sattuu etkä muista eilisen jutuista mitään.

Enpä juurikaan ajattele. Voi olla. Enkä muistele eilisen juttuja niillä ei ole enää mitään merkitystä tänään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarttes varmaan ta - va- ta asiat sinulle.
        Olet niin out kun vaan voi olla, sori 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarttes varmaan ta - va- ta asiat sinulle.
        Olet niin out kun vaan voi olla, sori 🙂

Parempi ajatus. Älä kirjoita mulle mitään kun et osaa olla v* ttuilematta. Ei tarvitse ta-va-ta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä juurikaan ajattele. Voi olla. Enkä muistele eilisen juttuja niillä ei ole enää mitään merkitystä tänään.

Mitä sitten kyselet, turhia juttuja sinulle !
        Auts, vaak, vaak sanoi sorsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten kyselet, turhia juttuja sinulle !
        Auts, vaak, vaak sanoi sorsa.

Oletko jotenkin aineissa tai kehitysvammainen kenties? Vai mikä sulla ongelma oli siis?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi ajatus. Älä kirjoita mulle mitään kun et osaa olla v* ttuilematta. Ei tarvitse ta-va-ta.

Oletpa herkkä hippiäinen, sori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa herkkä hippiäinen, sori.

Jep. Mun ei tartte turhaa päänaukomista sietää. Heippa.

• Anonyymi

Oh my gosh! Tietenkin ja samalla tavalla toivottavasti minä miellyttäisin sinun silmää. No ulkonäkö aika lailla sivuseikka. Kyllä se luonne ja sielu ovat minun mielestä ainakin paljon tärkeämpiä! 🤍

• Anonyymi

Sama täällä❤️🔥🤍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä❤️🔥🤍

Hyvää yötä rakkainpani sinulle ja huomiseen! 😘🤍🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä rakkainpani sinulle ja huomiseen! 😘🤍🔥

Hyvää yötä rakas. Kohta nukkuu🤍🩷🔥

• Anonyymi

Kiusaaja luonne on A ja O mustanraamatun piireissä.

• Anonyymi

Kyllä hän miellyttää. En vain ymmärrä häntä. En yhtään käsitä, tuntuu kuin hän tahallaan ärsyttäisi minua. En yhtään tajua.

• Anonyymi

Mikä hätä sinulla on ?

• Anonyymi

ap. on mieheltä naiselle. Vastanneet jo ketjussa.
        Ei varmaan sinulle aloitus. Eri henkilöt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketjuihin saa vastata kuka hyvänsä. Se voi olla viesti jollekulle, vaikkei ap.:lle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketjuihin saa vastata kuka hyvänsä. Se voi olla viesti jollekulle, vaikkei ap.:lle.

Kyllä, oli pieni tarkennus ketjuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kuin naiselta miehelle. T. Ap

• Anonyymi

Taisin kerran jotain nättiä ulkonäöstäsi sanoakin mutta tarkoitin kyllä sisintä myös 😍🤗 ja tarkoitin kaikkea vaikka pienessä sievässä olinkin 😂🫣

• Anonyymi
    • Anonyymi
      UUSI

Et enää.

• Anonyymi
        UUSI

Kun en olekaan enää läski. 🤣

• Anonyymi
      UUSI

Kysy siltä silmältä itseltään.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä miellytät ja tiedät sen. Ei ole muita nyt eikä koskaan.

• Anonyymi
      UUSI

Nykyään katson ja tutkin entistä tarkemmin sisimmän ja sen miten käyttäytyy kohtaani. En halua enää sekaantua millään tavalla loukkaaviin ja huonoihin miehiin, kelpuutan vain sellaisen joka sopii täysin . Miellyttävä ulkonäkö siinä samassa on suuri plussa.

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja, mies niin kyllä miellytät silmiäni ja tykkään.
      Siis kysyt vai ootko itse naisesta tietystä myös kiinnostunut?

• Anonyymi
      UUSI

Ihaatuin sieluusi ja sitä myöten kaikkeen sinussa mies.

Kuin hänelle

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      27
      5334
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3905
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3197
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2820
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1318
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      285
      1312
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1193
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Ikävä
      79
      1139
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1122
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      215
      1101
    Aihe