Sisältö perseestä.
Ämmällä vanhan toistoa jälleen sama orkesteri neulapojat
12
346
Vastaukset
- Anonyymi
Soittaako tikulta ulkoilma konsertissa vai livenä
- Anonyymi
Oliko luipakka tarjoilua?
- Anonyymi
Tuo olis pölösen elokuvassa hyvä kohtaus tuo konsertti. Mualiman lopun alkuva. Kauhuelokuva genree.
- Anonyymi
Tikkupelimannet on tavanneet soitella tikun avulla.
- Anonyymi
Siellähän joku kateellinen sikalan omistaja jo kertoi , että vokalistin ääni muistutti kiljuvaa sikaa kuin otti äänellään koko rekisterin käyttöön korkean a aikana oli kuulemma ainoastaan metsä mannilta noussut karvat pystyyn se varmasti johtui siitä koska hän tykkää seikkailusta.
- Anonyymi
Pirren lauluesitykset ovat vielä enemmän teurassian vinkunaa.
- Anonyymi
Hyvä basisti ja rumpali laulaja on kyllä melko honotes
- Anonyymi
Karseaa ulinaa tuon laulu .
- Anonyymi
Moni diggaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni diggaa.
"sävelkorvaa" ei vain ole kaikilla.
- Anonyymi
Oliko se tämä pelimanni pariskunta joka riitautui Tuusniemeläisten kanssa niin että muutti siksi Juvalle
- Anonyymi
Nyt joutuuvat pitämään vuokrarästi-konsertteja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628