Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli vaan kertoa kaikki jollekin mun tuntemuksista, mut tiedän etten voi tai kaikki menee pieleen. Voih mikä olotila on nyt...
Oi mun haniseni
30
8226
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro vaan jollekin. Se helpottaa ❤️
- Anonyymi
Ei kannata kertoa…kaikki menee pieleen muuten. Kannattaa harmaan lähestyä vaan tätä kohdetta
- Anonyymi
Taidan viimeinkin tietää kuka mua kaipaa.❤️
- Anonyymi
Minä tiedän kyllä kuka sinä olet
- Anonyymi
No se on hyvä rakas. Parempi myöhään, kun ei milloinkaan...🩷❤️😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on hyvä rakas. Parempi myöhään, kun ei milloinkaan...🩷❤️😘
kuuma kissa faaaaaak.. oisin lirissä sun kanssas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tiedän kyllä kuka sinä olet
joo oon tätä palstan vakio kastia ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuuma kissa faaaaaak.. oisin lirissä sun kanssas
Lirissä ollaan molemmat....😘🥰😍❤️😜
- Anonyymi
Josef
- Anonyymi
Stalin siellä kirjoitteleeko?
- Anonyymi
How about that night of terror once upon a time at winter war what happened, man?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
How about that night of terror once upon a time at winter war what happened, man?
Also suka, blyat
- Anonyymi
Captain Nemo?
- Anonyymi
Hyvää päivää t Hani
- Anonyymi
Hei hani, muistot sinusta vieläkin mielessä ja ne ihanat suudelmat. Niin, jos olet se 178cm rotunainen ja P?
- Anonyymi
😘 oot huikee
- Anonyymi
Niin säkin oot 🩷😜😘
- Anonyymi
Minä taas en ole kaivannut tai ikävöinyt sua sitten pätkääkään! Eiköhän pistetä pillit pussiin ja jatketa kumpikin omaan suuntaamme.
- Anonyymi
:DDDDDDDDDDDDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:DDDDDDDDDDDDD
Saatko sä mukelo muka oikeesti jotai kiksejä tästä palstaäijän tangosta? ÄiTee
- Anonyymi
Muistelin haniani😅
- Anonyymi
Mitäs muistelit? Toivottavasti hyvää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs muistelit? Toivottavasti hyvää..
KAmAla haju
- Anonyymi
Palea- Smash irsael or what evöö
- Anonyymi
Tuo tunnehan se on :( Se on raastavaa
- Anonyymi
Tsemppiä sinne!
- Anonyymi
Kiitos. Sitä tarvitaan kyllä. Ap
- Anonyymi
Olin yhden illan Paratiisissa tuon M.kirjaimella alkavan tytön kanssa . Kertoi lääkäriksi opiskelevansa . Oli juuri täyttämässä 17 v. hyvin kehittynyt kaunotar . En ymmärrä itseäni . Ikävöin erotessa häntä välittömästi . Erehdyin Tanskan reissun tuliaisia tyhjäämään . Ja hänen kotiovellaan käymään . Eli typerästi tyrin . Valtava sydänsuru seuranani ollut lukemattomia vuosia . Kunpa hänet joskus tapaisin ..
- Anonyymi
Tapasin hänet aikanaan kulttuuritalolla . Salamarakastuminen oli molemminpuolista .
- Anonyymi
kerroin kerran vahingossa mun kaverille hetkeks kaikki meni pilalle tai siis tuli tosi outo fiilis mut opin siitä että ei piä yrittää selittää mut no niinpä vähä mietin että pitäsköhän luottaa jumalaan ja odottaa jotain vai ottaa tilanne omiin rähmäkäpäliin ja yrittää tehdä jotain vai jatkaa samaan malliin eli kasvaa itse ihmisenä kohti sitä hetkeä no ei ennoo noin epätoivonen oon onnellinen mut nyt just jotenki vähän mietin että alan kehitellä jotain että mitä kannattaisi todellisuuessa tehdä jumalaan turvautumisen lisäksi.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462785Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632012- 401747
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351658Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328945Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782