Diabeteksen ja lihavuuden hoitoon käytettävä semaglutidi oli viime vuoden myydyin lääke, tiedottaa Kela.
Lihavuuslääke on Suomen myydyib lääke
6
97
Vastaukset
- Anonyymi
Läskit häviää kun lopettaa imelien syönnin ja kaljoittelun.Alkaaliikkua ja syö vähemmän mitä kuluttaa.Ei tarvii mitään lääkettä kuin vaan pääkopan sisälle järkeä.
- Anonyymi
Menneinä aikoina opetettiin lapsille sellainen asia kuin itsekuri. Siis ei annettu mielihaluille valtaa, vaan siedettiin pientä nälkää. Nyt tuntuu siltä, että ihmisillä ei ole vastuuta omista tekemisistään, vaan syy on aina ulkopuolisissa tekijöissä. Viimeisin hullutus nälkähormoni, jota pitää lääkkeellä hoitaa.
- Anonyymi
Milloinkahan tuo "nälkähormoni" ilmestyi ihmisiin? Aikaisemmin sitä ei ollut. Tuliko se yhtä aikaa hampurilaisten ja muun roskaruuan, kännykän tuijotuksen, skuuttien ja muun nykyhulluuden kanssa? Ns. asiantuntijat keksivät aina uusia sanoja laiskuuden hyväksymiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloinkahan tuo "nälkähormoni" ilmestyi ihmisiin? Aikaisemmin sitä ei ollut. Tuliko se yhtä aikaa hampurilaisten ja muun roskaruuan, kännykän tuijotuksen, skuuttien ja muun nykyhulluuden kanssa? Ns. asiantuntijat keksivät aina uusia sanoja laiskuuden hyväksymiseksi.
SE ilmestyi Silloin, kun sinun kaltaisesi ihminen päästettiin ilman valvontaa osaston tietokoneelle. MUHAHAHAAA
- Anonyymi
Robotti-imuri, skuutilla ajelua, tilattua rasvaista pikaruokaa, tolkutonta älyluurin näpyttelyä. Mahdollisimman paljon tilauksia suoraan kotiin ja asioiden hoitoa diginä.
Työ mieluiten istumatyötä tietokoneella. - Anonyymi
ei tuon lääkkeen vaikutukset ainakaan katukuvassa näy. Varsinkin naiset ylipainoisia lähes kaikki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161