https://www.salkunrakentaja.fi/2025/06/kamux-tutkimus-analyytikko/
analyytikko sanoo sitä mitä maksaja maksaa?
kuka maksaa?
Mitä vaikutuksia Kamuxiin kohdistuvilla tutkimuksilla on?
11
174
Vastaukset
- Anonyymi
pyytäkää lehtiä tekemään juttuja huonosta kohtelusta
kamxin johtaja vähättälee asiaa-eilen uutisissa mu.lkku selitteli - Anonyymi
Oleellisin vaikutus on saada huijarit kaltereiden taakse.
- Anonyymi
Ajoneuvot ja liikenne
Autot
Yleistä autoilusta
miksi tarkistaa myytäviä autoja kun kuluttajansuoja korjaa ne ostajan kustannuksella
Anonyymi-ap
2025-06-12 11:10:36
mietippä asiaa
miksi tarkistaa myytäviä autoja kun kuluttajansuoja korjaa ne ostajan kustannuksella
tulee ns. parempaan arvoon ja kuntoon
PS. tutustu kkv ohjeisiin
- Anonyymi
kkk
- Anonyymi
kkv
- Anonyymi
painuuko osake alle yhden euron`?
https://moottori.fi/uutinen/kamux-ja-saka-kuluttaja-asiamiehen-syyniin-moottori-kertoi-autokaupan-ongelmista-jo-viime-syksyna/ - Anonyymi
pitikö saada liikevaihtoa kaikin konstein?
pankit puhisee niskaan? - Anonyymi
Ainakin valvonta pysyy hereillä.
- Anonyymi
klo 2 yöllä?
- Anonyymi
Vaikutuksia? No, ehkä se, että sijoittajat ja valvovat viranomaiset oppivat lukemaan Oulun Aktiiviomistajien pelikirjaa arvioisessaan Summa Defencen ja Wetterin tulevaisuutta.
- AnonyymiUUSI
Ååmi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232