Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä lämpö sisälläni. Jännitän sitä, kun näemme seuraavan kerran. En tiedä, pystynkö peittämään tunteeni jos ne eivät katoa ennen sitä. En kyllä usko, että katoavat. Se olisi liian helppoa. Ehkä sun katoaa tai niitä ei ollutkaan, kuvittelin kaiken?
Naiselta miehelle
Kyllä mulla on sua ikävä
22
6604
Vastaukset
- Anonyymi
Osaat laiken mitä nsisen pitää osata
- Anonyymi
Pelko pois
- Anonyymi
Yritätkö vakuutella itsellesi, että on tunteita toista kohtaan? Minulla viisari värähtää kohtaasi, sitä ei tarvitse miettiä. En ymmärrä miksi aina peität tunteesi?
- Anonyymi
Peitän tunteeni, koska olen vielä kaapissa.
- Anonyymi
hän nainen pyöriny mielessä kyllä…
- Anonyymi
Ei jaksa veivaamista eestaas. Ei muuta kuin etit itelles sen sopivan. Onnea etsintöihin.
- Anonyymi
Huomenta kanna vain
- Anonyymi
Minä nainen en jännitä miehen tapaamista tai näkemistä, ei vaan kohdata kovin usein.
Myös myönnän että hän on mielessä ja kyllä hän varmaan sen tietääkin olenhan ilmaissut hänelle siitä.
On myös aina mukava nähdä, vaikka vain moikattaisiin 🙋🏼
Siksi toivotan hyvää sateista päivää.
Olet mielessä ja sydämessä Mies.
Lämmöllä sinua Aina ajattelen 🙂- Anonyymi
Kiitos samoin sweet heart!
- Anonyymi
Huomenta-päivää. Tunteeni tasoittuneet, ollaan palattu lähtöruutuun. Tästä mennään eteenpäin. Kysymys on, riitänkö tällaisena? Tunnen, että paremmin riitän jo itselleni. Olet minulle hyvä palstakamu, jonka jonkinlaiseen seuraan aion tottua. Olet minua parempi, hyvällä tavalla oikeassa oleva. Mukavaa päivää😊
- Anonyymi
No joo. Tässä teille kunnon harha. Aina kun oon kuvitellut että välillämme vois olla jotain, niin toinen pamahtanut paksuksi toisaalle. Kyllä kolmas kerta toden sanoi, ja tällä hetkellä kuvottaa ajatuskin.
- Anonyymi
Herkkiä katseita ja sua ikävä. Pieni breikki teki varmaan molemmille hyvää. Siinä katotaan onko kestävää🤗❤️odotatko mua?
- Anonyymi
Tauko teki ihan hyvää ja ikävä on vaan kasvanut. Tottakai odotan sua❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tauko joka TILANTEESSA on paikallaan😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta nähdään jos et ole lähtenyt jo juhannuksen viettoon ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi ihana nähdä kyllä. En ole lähtenyt mihinkään.❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi ihana nähdä kyllä. En ole lähtenyt mihinkään.❤️
Odotan ❤️
Iloisiin jälleennäkemisiin.
Sydän hypähtää kun näen merkinkin susta.😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan ❤️
Iloisiin jälleennäkemisiin.
Sydän hypähtää kun näen merkinkin susta.😘Hei tyypit. Tiedoksi, että kukaan tän kommentin alla ei ole aloittaja. Voisiko harkita omaa aloitusta? Toki saa kirjoitella, mitä haluaa, mutta aloittajan kanssa teette oo kirjoitellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei tyypit. Tiedoksi, että kukaan tän kommentin alla ei ole aloittaja. Voisiko harkita omaa aloitusta? Toki saa kirjoitella, mitä haluaa, mutta aloittajan kanssa teette oo kirjoitellut.
Sun pitää tarkemmasti laittaa aloitukseen jos haluat osoittaa sille tietylle koska kaikki kirjoittaa joka otsikon alle jos osuu kohilleen
- Anonyymi
Kerro miehelle että tykkäät hänestä.
- Anonyymi
Turha sitä on salailla enää❤️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1392593Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601957- 401657
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311503Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles109913Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772