Ei näillä pysy edes sähköskuutti hallinnassa saatika auto.
Ajokortin ikäraja tulisi nostaa 20 vuoteen
8
285
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakaan niitä ei tulisi myöntää 17-vuotiaalle kuin erikoistapauksissa ja valvottuun liikkumiseen.
- Anonyymi
Kyllä, sillä alle kahdeksantoista vuotias on vielä lapsi
ei harkintakykyä eikä välttämättä edes järkeä. - Anonyymi
Kaikkien vanhempien pitäisi kysyä ennen luvan antamista 17 vuotiaan ajokorttiin, että haluavatko he lapsensa teräksiselle ruumiinavauspöydälle vai ei?
- Anonyymi
Hetkinen, nyt en aivan ymmärtänyt. Siis keneltä kaikkien vanhempien pitäisi kysyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetkinen, nyt en aivan ymmärtänyt. Siis keneltä kaikkien vanhempien pitäisi kysyä?
Kysyä itseltään.
- Anonyymi
Millä logiikalla kun nykyään liikenteessä kuolee vähemmän kuin 88 vuoteen. Ne tyhmimmät tekee näitä aloituksia.
- Anonyymi
Aa no okei ei sit mitään. Jatkakaa samaan malliin👍💪
- Anonyymi
Ne tyhmimmät sallivat kupeidensa hedelmien hankkia ajokortin jo 17-vuotiaana. Nehän ovat vielä aivan lapsia.
Syy kakaroiden häiriköintiin ja muuhun typerään käytökseen löytyy yleensä kotoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718