Rakas päiväkirja.
On 12.6.2025 torstai.
Heräsin aamulla ja päätä särki, mietin mistä se johtui oluestako?
Ei voi niin olla, sillä join vain 3 ja nekin hitaasti.
Keitin kahvia, josko se auttaisi, mutta ei ainakaan vielä muutaman kulauksen jälkeen ole mitään huomattavissa.
En nähnyt yöllä mitään unta, en näe unia kauhean usein, mutta silloin kun näen ne ovat opettavaisia ja niissä on jokin viesti.
Kävin sauhuilla ja siinä istuskellessani taas hirvittävä määrä asioita vilisi päässä.
Tapahtumia joita minulle oli tapahtunut ja jollaisia ei pitäisi tapahtua.
Hiukan se harmitti, mutta syystäkin.
Katsoin ikkunasta pihalle ja näyttää siltä, että voisi ehkä käydä taas leikkaamassa "väylät auki".
On satanut aika reilusti ja sademetsä on ollut siitä riemuissaan ja kasvanut nopeasti.
Pitäisi ehkä syödä jotain aamupalaa, ehkä jotain kevyttä, yksi jogurtti on kai tarpeeksi ja multivitamiinipilleri.
Päänsärky on jo hiukan hellittänyt, mutta edelleen tuntuu.
Saa nähdä mitä päivä tuo tullessaan.
:/
Nainen, uusi aamu, uusi päivä ja uudet kujeet
9
248
Vastaukset
- Anonyymi
Pikku beibit kertoo sulle päivän tapahtumat ja jorinat.
- Anonyymi
Tämän päivän työlista voisi olla seuraavanlainen.
1. Astioiden pesu.
2. Ruohonleikkuu
3. Ehkä keittiön tasojen tyhjennys
4. jotain jota jaksaisi vielä tehdä.
Aloitan kohta pian jostain kohtaa jos tästä piristyy ja jaksaa.
:/- Anonyymi
Pahoittelut siitä, että osaan tehdä vain naisten töitä. En tiedä johtuuko se siitä, että housuissani on pieni pystyynkuollut kastemato. Oli miten oli en pysty jatkamaan enää sukua, koska jäljellä on enää pienet kuihtuneet rusinat tyhjässä ryppyisessä säkissä.
:/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoittelut siitä, että osaan tehdä vain naisten töitä. En tiedä johtuuko se siitä, että housuissani on pieni pystyynkuollut kastemato. Oli miten oli en pysty jatkamaan enää sukua, koska jäljellä on enää pienet kuihtuneet rusinat tyhjässä ryppyisessä säkissä.
:/Puhu vain omasta puolestasi apina.
Maailmassa on harvassa tuollainen paska kuin sinä olet.
Helvettiin olet tuomittu ja siellä pysyt.
- Anonyymi
Tämä aloitus kyllä selventää paljon. Sinä viihdytät itseäsi tällä palstalla. Et ole veronmaksaja lainkaan, siis et käy töissä. Asut omakotitalossa kuitenkin. Hyvä niin, että on jotain puuhaa, ettet ihan alkoholisoidu.
- Anonyymi
Nyt on astiat pesussa, yksi asia tehty.
Ihan väsynyt taas ja veto poissa.
:/- Anonyymi
Syö jotain energia pitoisempaa ravintoa, jaksamisen merkitys arjessa on suuri. Ulkoilu ja harrastaminen ulkoliikuntaa piristää mieltä. Itsekin taistelen alakuloa vastaan ja mielestäni paras lääke siihen on myönteinen elämän asenne.
Älä anna tilaa negatiivisille asioille vaan pyri imemään sitä hyvää, jota kohtaan muiden parissa liikkuessa. Paikka valinnoilla voi olla suuri merkitys. Itse tykkään ranta maisemista ja siksi liikun paljon sellaisessa ympäristössä.
Hyvän mielialan merkitys ainakin minulle on suuri. Tämän totean miehenä miehelle, jollet kohtaa niitä onnistumisia elämäsi naisen suhteen, ajattele, ettet ole ainoa saman tilanteen parissa.
- Anonyymi
Oot tietenkin kalja päissään siellä pihalla jotkut vanhat krokotiili CROCKSIT jalassa kävellyt joissa on ihan sileät pohjat ja vetänyt KOSTEASSA VIIDAKOSSA lipat.
Minulla on sen takia selkä kipeä.
Minä nimittäin heräsin yöllä siihen, että yskin ja meinasin tukehtua. Helpotti niin pystyin jatkamaan nukkumista. Heräsin uudelleen ja tuli kauhea RÖYHÄTYS vaikka en ollut edes juonut enkä syönyt mitään mikä aiheuttaa RÖYHTÄSYJÄ.
Ei se sitä tarkoita, että vaikka minä olen nopea syömään, että SINUN PITÄÄ OLLA YHTÄ NOPEA JA TUKEHTUA RUOKAAN TAI JUOMAAN SEN TAKIA. - Anonyymi
Noniin.
Joitain sain tehtyä, 3 tekemättä ja jää tulevaisuuteen.
Hiosin hieman muutamia ruostekohtia autosta ja se oli aika rentouttavaa puuhaa.
pyyhkäisin sen jälkeen kohdat puhtaaksi asetonilla ja suihkasin niihin jotain pohjamaalia.
Ei tullut hienoa mutta onhan se hienompi kuin näkyvä ruoste ja jos huomenna jaksaa, niin voi vielä hiota sen primerin ja pistää oikean värikoodimaalin päälle ja lakan.
Ei se todennäköisesti kestä kuin hetken ennen kuin taas ruostuu, mutta nyt ei vaan jaksa enempää.
Seuraavalla kerralla sitten vois tehdä kunnolla jos kiinnostusta riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5194342Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183471Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842292Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762169Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.861486- 1571363
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641281Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1021276- 641188
- 841134