Olisi kiihoittavaa jutella vaimoista, heidän sekstailuistaan ja katsella vaikka kuvia. Kiinnostaako Hyvinkäällä ketään ukkomiestä sellainen ?
Vaimo juttuja
8
359
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä olisi kiinnostavaa ;-)
- Anonyymi
Riksussa kiinnostais! T. Ukm
- Anonyymi
Onhan se kiihottavaa kun kuulee muidenkin vaimojen seikkailuista, oman vaimoni kuvia on kun on tuttumme sylissä kalu sisässä. Ehkä jollain on kuvia omista vaimoistaan touhuissa.
- Anonyymi
Täälläkin joskus etsitään varattujen rouvien kuvia kiimaisena. Moni runkkari tykkäis laukasta kuvia katsellen. T. Itsekkin runkkari olen
- Anonyymi
Rouva sopivan matkan päässä vois yrittää iskeä oikeesti, tietysti mies aisuri joka nauttis kun vaimo saisi vierasta. M 55
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rouva sopivan matkan päässä vois yrittää iskeä oikeesti, tietysti mies aisuri joka nauttis kun vaimo saisi vierasta. M 55
Juuri tota miettinyt vieras iskisi vaimoni, pitäisi kunnolla hyvänä. T. Riksun ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tota miettinyt vieras iskisi vaimoni, pitäisi kunnolla hyvänä. T. Riksun ukm
Hitsi oisinpa lähempänä auttaisin mielelläni sua. M 57 Kuopiosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitsi oisinpa lähempänä auttaisin mielelläni sua. M 57 Kuopiosta
Harmi kun välimatkaa liikaa jospa Hyvinkäältä tärppäis ap kanssa. T. Ukm
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077108
- 594672
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434494- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171690
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431247