Riita hallituksessa: Riikka Purra tyrmää kokoomuksen kannan.
PS haluaa oppositioon?
Riita hallituksessa
11
89
Vastaukset
- Anonyymi
PS joutaakin oppositioon heti
- Anonyymi
Eli tästä on kyse:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011296710.html- AnonyymiUUSI
Purran työkokemus 0v 0kk 0pv eli kalahti nilkaan.
- Anonyymi
Pelkkää teatteria, johon uskovat persuistakin vain tyhmimmät.
- Anonyymi
Heh . Riikka haluaa pysyä puheenjohtajans . Ja hyvin Riikka toteuttaa puolueen ja Halla-ahon äärioikeisto missiota .
- Anonyymi
Ei enää onnistu vaalivalhe petosjytky Aatun opein .
- Anonyymi
Liian vähän, liian myöhään, petoSSuomalaiset.
- Anonyymi
Riita on teatteria, eikä edes parhaimmillaan. Persut ovat muka tohkeissaan ja puolustavat työläisiä. Miksi eivät puolustaneet aiemmin. Persupomot tietävät että kohta on kuset pöksyssään, ja yrittävät nyt epätoivoisesti sinnitellä romahtaneiden kannatuslukujen kertoessa missä mennään.
- Anonyymi
Se puolue, joka lähtee yhteistyöhön sdp kanssa
saa katua sitä pitkään ja hartaasti.
PITKÄÄN JA HARTAASTI. - AnonyymiUUSI
Etukäteen käsikirjoitettua helvetin huonoa teatteria tyhmälle kansalle. Pettivät niin pahastin työntekijät, että nyt esitetään, että nyt puolia pidetään (vaikka kaikki ajettu jo läpi) :D
- AnonyymiUUSI
Riikasta on tullut Satosen pikku-puudeli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804446
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺794300Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433669Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163293Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle392907En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142612Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102534IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm371807Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571665Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli901183