Alkoholiongelma habatus näyttää siltä rasvanen ja roikkuu kasvot kuin entisen emännän persus?
Onko riikalla
25
129
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Oletko kotona ruma ämmä ?
Olen tulossa
yöllä- AnonyymiUUSI
Voi hellan lettas. Nyt on kaikkien pelättävää kun persu kompuroi pihapiirissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vasut juo ministeri aikana, rahat eu mafialle.
https://yle.fi/a/3-12583574Persu osaa vain hokea, että ite oot! Oikeat ihmiset ovat lopettaneet sen jo ennen peruskoulua.
Tokihan persulla jäi peruskoulukin kesken ja yrittää paikata sitä persuttelemalla perussuomalaisissa.
- AnonyymiUUSI
Ei habatus , vaan habitus eli ulkoasu , varsinkin naama on kuin haudasta nousseella. Vieläköhän Purra nimittää itseään söpöliiniksi ? 😉😉😁😂😩🤭
- AnonyymiUUSI
Tyhmä kuin vasukka.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b700b8f8-42d5-4d9b-8ddb-83c86be67cd0 - AnonyymiUUSI
Tuskin. Se viinin kuittaaminen näkyy silmäpusseissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä kuin vasukka.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b700b8f8-42d5-4d9b-8ddb-83c86be67cd0Voi persettä
- AnonyymiUUSI
Timo Vornanen ja Riikka Purra ovat alkaneet muistuttaa naamaltaan toisiaan. Älykkyyskinon samaa tasoa eli low.
- AnonyymiUUSI
Salaiset sisarukset ?
- AnonyymiUUSI
Sanna Antikainen samaa kööriä jolle happo maistuu. Juopon näköinen akka, istuu väsyneenä kyselytunnilla ja selaa kännykkäänsä.
- AnonyymiUUSI
Käy voimille kun kannatus sakkaa ja koko Burra aiotaan syrjäyttää.
- AnonyymiUUSI
Se itkettää persukansaa. Marinin syy. Yhyy.
- AnonyymiUUSI
Siideripissis ikäluokkaa Purra ainakin on
- AnonyymiUUSI
Ja spermaturpa. Slurp.
- AnonyymiUUSI
On. Punaviiniä 2 pulloa illassa. Näyttää tosi pahalta.
- AnonyymiUUSI
"Näyttää tosi pahalta"
Kannattaa katsoa omaa naamaasi ensi... ja vasta sitten jos olisi varaa arvostella muuta, pitää sekin omana tietonasi... tai siis fiksut tekisi noin, mutta Sinä... Pääsi on kuin ilmapallo, yhtä vähän ajatuksia.... - AnonyymiUUSI
Ja silmäpussit mahtavat.
- AnonyymiUUSI
Lapselliseksi on menny, ku pitää ulkonäköä arvostella.
- AnonyymiUUSI
"Alkoholiongelma habatus"
SELVÄSTI näkee, ettei ainakaan SINULLE alkoholi OLE ONGELMA, JUOT SEN KAIKEN SAATAVILLA OLEVAN HETI POIS!!!! - AnonyymiUUSI
Taitaa jollain punikilla olla kateus päällä.
- AnonyymiUUSI
Mistä tässä pitäisi olla kateellinen? 7%:n kannatuksestako?
- AnonyymiUUSI
Riikka vähän ottanut, että kestää jäsenistön läksytyksen puoluekokouksessa. Se auttaa siihen.
- AnonyymiUUSI
Ainakin meikkikerros Riikalla koko ajan paksunee.
Ilman paksua meikkiä Riikka on todella hurjan näköinen.
- AnonyymiUUSI
On kuten muillakin persuministereillä. Rankka työ vaatii tosi rankat huvit. Ja rankaksi sen työn tekee se, ettei ymmärrä työstään yhtään mitään. Esimerkkinä siitä muistetaan Jari Lindholmin toteamus ettei aina ollut perillä siitä mitä on päättämässä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 784418
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺754253Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433649Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163243Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle392887En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142602Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102474IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm361744Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571645Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli861167