Halpahalli on vaikeuksissa. Miten käy Pyhäjärvellä. Me voimme jokainen vaikuttaa meidän palvelujen säilymiseen käyttämäällä niitä.
https://www.keskipohjanmaa.fi/artikkeli/kokkolan-halpa-halli-oyn-suunnan-on-kaannyttava-ei-perse-kesta-tehda-monta-vuotta-miinuksia?fbclid=IwY2xjawK3x6dleHRuA2FlbQIxMQBicmlkETB5UVl4c1lLa3FHYmt3SVVaAR6wAIugikdQseg6bwgmaFskSuO2nOP6qUDurPClq8ZjPii4FpuLXZYWrHp0CQ_aem_qyMcvKhwsC5nX33wuqQ9Dg
Halpahalli vaikeuksissa
5
270
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko suurin syy siinä ettei ihmisillä ole yksinkertaisesti vaan rahaa eli tuohta. Niin sen täytyy olla
- Anonyymi
Eläkelläisten suuri määrä korreloi pieniin tuloihin. Pätätkää ei ole.
- Anonyymi
Ja vaikka rahaa jollain on ei sitä ole pakko käyttää sillain rellevästi.
- Anonyymi
...ei varsinkaan Halpa -Hallin tuotoksiin.
Todettu tuo Kiinasta tuleva materiaali, siinä on myrkkyjä niin paljon, että niitä rääsyjä joudutaan raijaamaan aavikolle poltettavaksi, jäljelle jäävät aiheuttaa runsaasti terveyshaittoja.
Asia ei ole uusi.
Näitä tuotoksi on jo joka kaupassa, isot marketit pullollaan.
Suomessa vaateteollisuus lyönyt hanskat tiskiin jo ajat sitten.
Tämä asia tuli taas käytännössä esiin, tuotteessa oli niskassa ja helmassa nämä vakio lappuset. Iho alkoi reagoimaan aika nopeasti.
Asiaa tutkittiin, lapuissa luki, leikatkaa saksilla tuotetiedot pois. Tuote Banglades.
Hopeanvärissä, jotain iholle sopimatonta, myrkyllistä. Tosi on.
Suomessa kontrolli, ei mikään näytä enää pelaavan, köyhän kansan ongelmia.
Tuote lensi roskiin.
- Anonyymi
On sinullakin murheet, uteliaisuus on pahin virheesi, psykologia näkee kirkkaasti tuon ongelman, ei tarvita edes emojia liepeeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751