Olen 68 vuotias mies Pirkanmaalla. En ole saanut olla naisen kanssa silleen kolmeen vuoteen.Kyllä tekisi mieli seksiä ja naisen pyöreitä muotoja. Tietenkin muutakin yhteistä.
Missähän olisi samallaista ikävää kokeva nainen +50
terveisin Veikko Juhani
Omaishoitaja
6
261
Vastaukset
- Anonyymi
Voi Veikkonen otan osaa...
- Anonyymi
Mitä vittuilet oikee ongelma tää on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vittuilet oikee ongelma tää on!
Kyllä kyllä surullinen juttu, älä polta kroppujasi!
- Anonyymi
Sulla ikävä tilanne todella. Tunnettiin aikonaan samassa tilanteessa oleva mies joka asui aika lähellä meitä. Se huomattiin että oli tosi viriili mies vaikka ikää oli myös yli 60v. Sillä oli onneksi sentään vapaapäiviä omaishoitajan hommastaan ja me vapaamielisiä. Niin sai nussia mun muijaani.
- Anonyymi
Hienoa! Naapuriapu on esimerkillistä!
Wou! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa! Naapuriapu on esimerkillistä!
Wou!Kyllähän kerettiin tutustumaan siinä paremmin ennen eka panoa. Ja huomasin kyl et miten se katseli mun muijaani. Itse sitä muijalle ehdotin ja sehän oli heti kiinnostunut et pitäähän sitä avittaa. Tietty annoin vieraan nussia ensin ja panihan se innolla ja kiihkeesti. Vaikka eka kerralla olikin aikas nopee kun puutteessa ollu mutta kykeni uusintoihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364600Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763035- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 251613
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894