Green Day Göteborgissa 3.7.05 :)

blink21

Hellou green day:n ystävät!
Nyt on taas suomeen palattu, olin sunnuntaina göteborgissa Green Dayn keikalla!! Siis ihan miettömän mahtavaa!! Ihan huippu Show!! :) :)
Mä rokkasin ihan täysillä koko keikan! Eihän sitä pysty oikein edes sanoin kuvailemaan, niin hienoo se oli!! :) ja kun on ollu fani monta vuotta niin tää oli oikein unelmien täyttymys!! hih.
Oliko sielä ketään muita suomalaisia?? Mitä mieltä olitte keikasta? :)
Green Day rocks!!!!!

15

880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • American idiot

      Olnhan mä siellä!
      Siis olen vieläkin ihan ekstaasissa..heh!

    • risupää

      kertokaa ny vähä jotai enemmän!!!!

      • blink21

        Green Day alotti tietysti American Idiotilla ja sit Jesus of Suburbia, Holiday, St.Jimmy, Longview, Hitchin' a Ride, King For a Day, Basketcase, Minority, Maria, Bulevard of Broken Dreams, Wake Me Up When September Ends..ja myös soittivat We Are The Champpions.. ja lopetus niin ihana Good Riddance Billien Soolona :)
        voi olla ett jotain muitakin biisejä viä oli ja järjestys ehkä vähän eri.. mut aika kovaa settiä oli! :) hih.
        Billie oli kun duracel pupu ja hyppi ja juoksi ympäri lavaa ja huudatti yleisöö.. :)
        yleisöstä pääsi kolme fania soittamaan poikien tilalle hetkeks, sit kitaristille billie sano et oot niin hyvännäkönen että saat pitää sen kitaran!
        Niin mahtava meno!! green day soitti 2 tuntia..
        en tiä mitä kertoo ku on ihan sekasin vieläkin, :)
        mut vastaan kyl jos on jotain mitä haluut tietää..
        :) :)


      • risupää
        blink21 kirjoitti:

        Green Day alotti tietysti American Idiotilla ja sit Jesus of Suburbia, Holiday, St.Jimmy, Longview, Hitchin' a Ride, King For a Day, Basketcase, Minority, Maria, Bulevard of Broken Dreams, Wake Me Up When September Ends..ja myös soittivat We Are The Champpions.. ja lopetus niin ihana Good Riddance Billien Soolona :)
        voi olla ett jotain muitakin biisejä viä oli ja järjestys ehkä vähän eri.. mut aika kovaa settiä oli! :) hih.
        Billie oli kun duracel pupu ja hyppi ja juoksi ympäri lavaa ja huudatti yleisöö.. :)
        yleisöstä pääsi kolme fania soittamaan poikien tilalle hetkeks, sit kitaristille billie sano et oot niin hyvännäkönen että saat pitää sen kitaran!
        Niin mahtava meno!! green day soitti 2 tuntia..
        en tiä mitä kertoo ku on ihan sekasin vieläkin, :)
        mut vastaan kyl jos on jotain mitä haluut tietää..
        :) :)

        vähäku oon kadeee........naama iha vihertää....


      • gdfan
        blink21 kirjoitti:

        Green Day alotti tietysti American Idiotilla ja sit Jesus of Suburbia, Holiday, St.Jimmy, Longview, Hitchin' a Ride, King For a Day, Basketcase, Minority, Maria, Bulevard of Broken Dreams, Wake Me Up When September Ends..ja myös soittivat We Are The Champpions.. ja lopetus niin ihana Good Riddance Billien Soolona :)
        voi olla ett jotain muitakin biisejä viä oli ja järjestys ehkä vähän eri.. mut aika kovaa settiä oli! :) hih.
        Billie oli kun duracel pupu ja hyppi ja juoksi ympäri lavaa ja huudatti yleisöö.. :)
        yleisöstä pääsi kolme fania soittamaan poikien tilalle hetkeks, sit kitaristille billie sano et oot niin hyvännäkönen että saat pitää sen kitaran!
        Niin mahtava meno!! green day soitti 2 tuntia..
        en tiä mitä kertoo ku on ihan sekasin vieläkin, :)
        mut vastaan kyl jos on jotain mitä haluut tietää..
        :) :)

        Siis voihan vitut sitä onnekasta joka sai se kitaran!!! Mun pitäis kitara ostaa jossai vaihees... Olisin halunnu olla se joka sai kitaran!!! :) Oliko se tyttö vai poika ketä sen kitaran sai? Voi että mä olen niin kade... oon sulle vihainen :) ja iloinen sun puolest :) Etkö sä saanu mitää?
        No, sit ku joskus vähän rauhotut ni kerro LISÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ............ :)


      • blink21
        gdfan kirjoitti:

        Siis voihan vitut sitä onnekasta joka sai se kitaran!!! Mun pitäis kitara ostaa jossai vaihees... Olisin halunnu olla se joka sai kitaran!!! :) Oliko se tyttö vai poika ketä sen kitaran sai? Voi että mä olen niin kade... oon sulle vihainen :) ja iloinen sun puolest :) Etkö sä saanu mitää?
        No, sit ku joskus vähän rauhotut ni kerro LISÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ............ :)

        kesti vähän tää vastaaminen... mut sen kitaran sai 17-vuotias poika ja se oli ihan bj:n kopio, tai siis vaatteet, mustat paita ja housut ja punanen skraka ja mustat hiukset...
        niin ja sainko mä mitään... sain green dayn mun sydämeen ikuisiksi ajoiksi!


      • kade
        gdfan kirjoitti:

        Siis voihan vitut sitä onnekasta joka sai se kitaran!!! Mun pitäis kitara ostaa jossai vaihees... Olisin halunnu olla se joka sai kitaran!!! :) Oliko se tyttö vai poika ketä sen kitaran sai? Voi että mä olen niin kade... oon sulle vihainen :) ja iloinen sun puolest :) Etkö sä saanu mitää?
        No, sit ku joskus vähän rauhotut ni kerro LISÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ............ :)

        siiis törkeen epistä ku jotkut ylipäätään edes pääsee GD:n keikalle!!! en kyllä ikinä sais lupaa lähtee...hoah. pitihän mun päästä johonkin valittamaan kurjaa tuuriani...


      • gd05
        kade kirjoitti:

        siiis törkeen epistä ku jotkut ylipäätään edes pääsee GD:n keikalle!!! en kyllä ikinä sais lupaa lähtee...hoah. pitihän mun päästä johonkin valittamaan kurjaa tuuriani...

        Vittu! Miks kaikki muut pääsee ja mä en! x((( Tämmöstä tää aina on. Saatana.


    • Tiia

      Kyseinen bändi menee taas Ruotsiin ja Suomi jätetään välistä.

      • maukka

        Suomessa on niin surkeeta porukkaa ettei kukaan haluu tänne. :P


      • American idiot
        maukka kirjoitti:

        Suomessa on niin surkeeta porukkaa ettei kukaan haluu tänne. :P

        Miten vitussa luulette, että sanoin sitä keikkaa pystyis kuvaileen???
        Se oli liian mahtavaa, mut jenkeissä meno on hurjempaa!!!
        Kun olin siellä, Billie oli siis seko, se oli sairasta!!!!!!(HYVÄLLÄ TAVALLA!)
        Kannattaa mennä, se ei vaan ole yhtä helppoa...


      • risupää
        American idiot kirjoitti:

        Miten vitussa luulette, että sanoin sitä keikkaa pystyis kuvaileen???
        Se oli liian mahtavaa, mut jenkeissä meno on hurjempaa!!!
        Kun olin siellä, Billie oli siis seko, se oli sairasta!!!!!!(HYVÄLLÄ TAVALLA!)
        Kannattaa mennä, se ei vaan ole yhtä helppoa...

        se jolla onni on, sen kätkeköön :)


      • d>p

        ne tulis suomeen ihan mielellään, ne on sanonukki nii mut se ei oo niiden tahdosta kii... billie joe sano suosikin toimittajille rock am ringissä saksassa:"valitettavasti se asia ei ole minun käsissäni. jos olisi, suuntaisimme suomeen vaikka välittömästi."eli tahdosta se ei ole kiinni vaan levy-yhtiöstä. elä itke.


      • BJA

        milloin gd menee ruotsiin. menen sinne jos saan tietää millin keikka on ja missä päin kiitos jos joku kertoo asiasta minulle (:


    • Punk-Rock

      oon sanaton... luin nuo kaikki "viestit" eli kirjotukset täs ja nyt toivonki TOSI HARTAASTI!!
      että.... joku on videoinu sen ja laittanu jonnekkki nettiin (esim. GD:n kotisivuille)
      .... :D sanaton olen kyllä juu..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe