Ihmettelen vain että mikä ihmeen taideteos tuo on olevinaan? Pari betonielementtiä ja yhden päällä nojaa punertava palkki. Saatanan ruma ja varmaan maksanut helkkarin paljon. Kaikkea sitä taiteeksi kutsutaankin. Sinänsä nuo tekstit elävöittävät tuota "taideteosta". Mitä niitä turhia pesemään pois.
Taideteoksen töhrintä Kokkola-lehden uutisissa
26
300
Vastaukset
- Anonyymi
Kokkolassa ei osata muuta kuin sotata ja sotkea. Rakentava toiminta on ihan vierasta.
- Anonyymi
Onneksi Ressun ideat, esitykset ja suunnitelmat Kokkolan ulkoalueitten kehittämiseksi toteutuvat vähitellen. Reijo on asiasta puheen ollen myös erinomainen taidemaalari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi Ressun ideat, esitykset ja suunnitelmat Kokkolan ulkoalueitten kehittämiseksi toteutuvat vähitellen. Reijo on asiasta puheen ollen myös erinomainen taidemaalari.
Yksi joutava puutarhajuttu joskus oli. Moni eläkeläinen harrastaa toki töhertelyä ja joidenkin teoksia ihan näyttelyissäkin esillä ja lehtijuttua ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi joutava puutarhajuttu joskus oli. Moni eläkeläinen harrastaa toki töhertelyä ja joidenkin teoksia ihan näyttelyissäkin esillä ja lehtijuttua ollut.
Ressu maalasi ensimmäiset öljyväritaulunsa jo lukiossa, ja piti jopa näyttelyn koulun "taideluokan" tiloissa.
- Anonyymi
Ressun 💩 jätökset soten sosiaalitiloissa ovat oman ajan radikaalia taidetta, jotka kuvastavat hänen ajattelunsa syvyyttä ja rohkeaa oivaltavuutta.
Jokaisen tulee aloittaa myös taiteen teleminen ja ymmärtäminen ihan omasta itsestään.
Terveisin,
hallitus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ressu maalasi ensimmäiset öljyväritaulunsa jo lukiossa, ja piti jopa näyttelyn koulun "taideluokan" tiloissa.
Yksi puutarhajuttu vain ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi puutarhajuttu vain ollut.
Millon nämä typerykset, töhertelijät ja vahingontekijät kaupunki pa nee ihan oikeasti vastuuseen??
Tai heidän vanhempansa, jotka laiminlyövät kas atusvelvoitteensa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millon nämä typerykset, töhertelijät ja vahingontekijät kaupunki pa nee ihan oikeasti vastuuseen??
Tai heidän vanhempansa, jotka laiminlyövät kas atusvelvoitteensa.Onhan noita laitettu vastuuseen. Ohan tavallisten perhriden lapsia.
Möykkäöykät täällä äänessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun setäni on myös taidemaalari, on muistaakseni pitänyt tauluja näytteillä ja myynytkin niitä. Samoin edesmennyt Vaarini.
Itse olen taidot myös perinyt, maalaan hyvin, ja olen myös niitä myynyt. Aikoinaan nuorten taidekoulussa oli kilpailu, piti suunnitella logo. Minut hylättiin, kun ei uskottu että olin sen itse tehnyt!
- Anonyymi
Pikemmin taideteoksesta tuli parempi tämän "töhrinnän" ansiosta, siinä fiksu poliittinen mielipide vieläpä, ettei äänestäminen kannata. Poliittinen sanoma aina ollut osa taidetta, se että lehti luokittelee selvästi kantaaottavan grafiittitaiteen "töhrinnäksi", kertoo valitettavan synkkää kuvaa siitä kuinka rähmällään Keskipohjanmaa on valtaeliitin edessä ja toisaalta kuinka heikkoa on sivistys toimittajakunnassa. Kunnianosoitus tekijöille, kuka sitten olikaan kyseessä!
- Anonyymi
Täysin häiriintyneitä kakaroita, joita kukaan ei opeta ihmisten tavoille ja lakia kunnioittamaan.
Sillon jää niin tyhymäksi, että kerää itelleen vahinkua, tuomioita jo alailäsenä.
Sääliksi käy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin häiriintyneitä kakaroita, joita kukaan ei opeta ihmisten tavoille ja lakia kunnioittamaan.
Sillon jää niin tyhymäksi, että kerää itelleen vahinkua, tuomioita jo alailäsenä.
Sääliksi käy.Niitä ei ole kaveripiiri suojelemassa ja paijaamassa kuten keski-ikäisillä miehillä on.
- Anonyymi
Aiemmin en edes tienny koko"taideteoksen" olemassaolosta
- Anonyymi
Aiemmikin ja myös vastaisuudessa seinien töhriminrn on rikos.
Nyt valtiovalta onneksi alkaa vastuuttaa vanhempia
Jos alle 15- vuotias tavataan ajelemasta sähkölaudalla, vanhemmille kirjoitetaan sakkoja.
Suunta on nyt oikea, mutta lisää rangaistuksia tarvitaan juurikin liikenteeseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos alle 15- vuotias tavataan ajelemasta sähkölaudalla, vanhemmille kirjoitetaan sakkoja.
Suunta on nyt oikea, mutta lisää rangaistuksia tarvitaan juurikin liikenteeseen.Katsokaa uutta vesitornia. Kaupunginjohtajan tilaamaa "taidetta", hah. Pieni pintaraapaisu, ja minä kun luulin, että siihen maalataan kunnon grafiikkaa, taidetta, ja koko seinän kattavaa. Mahtaa nyt Stina olla läpeensä tyytyväinen, kun katselee tuota "kuvatusta" työmatkallaan mennen tullen ja palatessa. Asuuhan hän lähellä tätä "monumenttia"...
JK Ja mitä tuo "töherrys" tuli maksamaan, ja siis - kuka sen maksoi, kysyn... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsokaa uutta vesitornia. Kaupunginjohtajan tilaamaa "taidetta", hah. Pieni pintaraapaisu, ja minä kun luulin, että siihen maalataan kunnon grafiikkaa, taidetta, ja koko seinän kattavaa. Mahtaa nyt Stina olla läpeensä tyytyväinen, kun katselee tuota "kuvatusta" työmatkallaan mennen tullen ja palatessa. Asuuhan hän lähellä tätä "monumenttia"...
JK Ja mitä tuo "töherrys" tuli maksamaan, ja siis - kuka sen maksoi, kysyn...Hyvä kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kysymys.
Puhdistuksen kustantaa töhrijä, mikäli kiinni jää. Töherryksen kohteen ylläpitäjä muussa tapauksessa jos aikoo puhdistuksen suorittaa. Ihan apukoulukysymys taas tapaukselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suunta on nyt oikea, mutta lisää rangaistuksia tarvitaan juurikin liikenteeseen.Onko tuommoinen laki,vai keksitkö itse
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuommoinen laki,vai keksitkö itse
Ei aina tarvi lakia. Asiat sovitaan kaupungin kanssa. Näin kertoi töhrijän äiti, kunnioitettu sairaanhoitaja.
- Anonyymi
Kaupunki voisi kustantaa tekijöille ainakin maalien hinnat hienosta taideteoksesta.
- Anonyymi
Tästä voi tulla Kokkolan Paska kaupunni, Paska kaupunni taideteos on ainoa syy miksi olen Oulu nimisessä paska kaupunnissa käynyt edes, joten selvästi grafiitit tuovat turisteja.
- Anonyymi
Kyllä se pitää nuorten tajuta, ettei kannata sekaantua mihinkään laittomaan ja älyttömään .
Se tulee kuitenkin kaikki omaan nilkkaan lopulta Jos on vain semmosta kaveripiiriä, niin lähtee ja kävelee pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se pitää nuorten tajuta, ettei kannata sekaantua mihinkään laittomaan ja älyttömään .
Se tulee kuitenkin kaikki omaan nilkkaan lopulta Jos on vain semmosta kaveripiiriä, niin lähtee ja kävelee pois.Höpö höpö, pitää käyttää logiikkaa eikä olla auktoriteettiuskovainen lammas
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, pitää käyttää logiikkaa eikä olla auktoriteettiuskovainen lammas
Onko ne muka ristiriidassa keskenään?
Auktoriteetit on aina olemassa, vain vinksahtanut luulee voivansa itse päättää kaikesta tässä maailmassa,
Vain kaksivuotiaalla tällainen kaikkivoipaisuuden kuvitelma on normaalia, 6 -vuotiaalla se on jo häiriö.
- AnonyymiUUSI
Oikein.
Panisivat värejä ja siveltimiä siihen viereen että sais ite kukin tuoda oman lisänsä.
Niin, ja alumiinitikkaat, että ois helpompi maalata sitä palkkia kans :)- AnonyymiUUSI
Tämä palvelu tosiaan vielä puuttuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184131Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892293Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1381821- 761464
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91164Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34714- 27711
- 100700
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681