Oon varmaan outo mutta haluisin pitkiä ja paksuja kaluja joiden ympärille puristaisin e85 tissini. Värillä ei väliä kunhan terve. N40v 02al
Haluisin tissieni väliin.
18
354
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin oon outo,sillä haluaisin työntää kaluni naisen rintojen väiiin.
Nussia kin tissien väliin,spermata tissit kunnolla.
Löytyyko naista tähän ?,
Hki m63- Anonyymi
Niin minäkin. 60v.O2 al
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin. 60v.O2 al
Nam. Kunhan löytyisi viel pitkä ja paksu kalu miehiltä. N40v 02al
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nam. Kunhan löytyisi viel pitkä ja paksu kalu miehiltä. N40v 02al
En nyt tiedä piisaako 15-16cm eikä nyt mikään hirveen paksu. Mies 60v 02al
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En nyt tiedä piisaako 15-16cm eikä nyt mikään hirveen paksu. Mies 60v 02al
Buaahaa spede buaahaa
- Anonyymi
17,5/4,5 löytyis
M43 Porin liki- AnonyymiUUSI
Idiootit heti tyrkyllä
Tuohan on omakin fantasia, tosin miehenä. Tunnustaudun kyllä tuon toiminnan suunnattomaksi faniksi. Sellainen 18cm löytyy ja sillä on kyllä mukava leikkiä rintojen välissä... :)
- AnonyymiUUSI
Tuulitunneli korvies välissä
- AnonyymiUUSI
Mies 60v haluaisi kokeilla.Olen ok kok ja näköinen.Annahan ehdotus.
- AnonyymiUUSI
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- AnonyymiUUSI
Nyt Juha ne miestissit paidan alle piiloon ja takas siivoamaan!!
- AnonyymiUUSI
Ei kun spede
- AnonyymiUUSI
Jos löytyisi vain mies jolla on hyvä kalu;)
N37hkiiltaa, millainen on sinulle hyvä kalu?
Mihinkäs sitä kalua saisi sovittaa, onko isotkin rinnat.
M44 Vantaalta- AnonyymiUUSI
Hyväksi on kehuttu,tissien väliin haluaisin sovittaa ,ruiskia mällit rinnoille.
HkiM63 - AnonyymiUUSI
Elämäniloinen kirjoitti:
iltaa, millainen on sinulle hyvä kalu?
Mihinkäs sitä kalua saisi sovittaa, onko isotkin rinnat.
M44 VantaaltaTrololoo ääliöt
- AnonyymiUUSI
Olisko naista joka haluaa tissien väliin ja muuallekki.Ei väliä Ootko hieman vanhempi olen itsekin jo iäkkäämpi 02 al.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285365Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm133964Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101