1. Mies on aina oikeassa.
2. Ei vastaväitteitä.
3. Mäkättäminen kielletty.
4. Suhde on tärkein.
5. Ei salaisuuksia.
6. Epäselvissä asioissa noudatetaan kohtaa 1, 2 ja 3.
:/
Nainen, meidän talossa on säännöt
200
956
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mun tuleva mies ei tupakoi :)
- AnonyymiUUSI
Mun tupakoi 🤗
- AnonyymiUUSI
Eikä juopottele :)
Kaikenlainen väkivalta on turn off. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mun tupakoi 🤗
Pakkohan sen on,muuten sillä lentäis oksennus.
- AnonyymiUUSI
Aika moni keissi varmaan rahalla sovittavissa
- AnonyymiUUSI
Percesilmän leikkaus ja hoitkulut sekä silmäpussien korjausleikkaus voidaan neuvotella!
- AnonyymiUUSI
Mun kohalla siis koska annan anteeks vtun paljon
- AnonyymiUUSI
7. Säännöt ovat itsestään selvyys.
8. Mies sanelee ja kirjoittaa säännöt.
9. Mies sitoutuu noudattamaan sääntöjen laatimisessa sääntöä nro 4.
10. Sääntöjä noudatetaan iloiten eikä pakosta.
:/- AnonyymiUUSI
Ideaali tapauksessa tota noudattaa iloiten, jos mies rakastaa naistaan. Ja mielellään jos mies älykäs. Naisen kuuluu kunnioittaa miestään. Onko mies ansainnut sen teoillaan ja puheillaan? Annatko luvan puuttua pelisääntöihin, jos koen ja näen että Jumalan sanaa ei arvosteta yhteistä elämää koskevissa asioissa ja kysymyksissä? 🤍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ideaali tapauksessa tota noudattaa iloiten, jos mies rakastaa naistaan. Ja mielellään jos mies älykäs. Naisen kuuluu kunnioittaa miestään. Onko mies ansainnut sen teoillaan ja puheillaan? Annatko luvan puuttua pelisääntöihin, jos koen ja näen että Jumalan sanaa ei arvosteta yhteistä elämää koskevissa asioissa ja kysymyksissä? 🤍
1. Naisen tulee ajatella että hänet tehtiin miehelle avuksi.
2. Mies on se joka tarvittaessa saarnaa, opettaa ja rakastaa naistaan.
3. Mies vastaa jumalalle ja nainen vastaa miehelle.
:/ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
1. Naisen tulee ajatella että hänet tehtiin miehelle avuksi.
2. Mies on se joka tarvittaessa saarnaa, opettaa ja rakastaa naistaan.
3. Mies vastaa jumalalle ja nainen vastaa miehelle.
:/No sulle toi on selvää teoriassa. Mutta entä käytännössä? Ja monille miehille ei edes teoriassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sulle toi on selvää teoriassa. Mutta entä käytännössä? Ja monille miehille ei edes teoriassa.
Käytännössä nuo säännötkin on laadittu, eikä niitä tarvitse edes yrittää noudattaa, kun pitäisi olla ihan itsestään selvyyksiä ja tulla aika itsestään jo luonnollisesti.
- AnonyymiUUSI
1. Ja 3. Neuvoteltavissa 😉
- AnonyymiUUSI
Neuvotteluille ei ole tarvetta.
- AnonyymiUUSI
Riita-asiat ja rangaistukset.
1. Mikäli nainen rikkoo sääntöjä, mies määrää ja toimeenpanee rangaistuksen.
Mies on velvollinen noudattamaan kohtaa 4 myös rankaistessaan.
2. Mikäli mies rikkoo sääntöjä, kohta 1, 2 ja 3 eivät ole voimassa kunnes kohta 4 täyttyy.
Ja mitenköhän rankaiset näissä tapauksissa, jos nainen rikkoo sääntöjä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitenköhän rankaiset näissä tapauksissa, jos nainen rikkoo sääntöjä
Riippuen rikkomuksesta ja sen aiheuttaman haitan mukaan.
Naisella on toki aina mahdollisuus sovitella, korvata taikka hyvittää rikkomuksensa koko ajan, jotta mahdollisilta rangaistustoimenpiteiltä vältyttäisiin.
Anonyymi kirjoitti:
Riippuen rikkomuksesta ja sen aiheuttaman haitan mukaan.
Naisella on toki aina mahdollisuus sovitella, korvata taikka hyvittää rikkomuksensa koko ajan, jotta mahdollisilta rangaistustoimenpiteiltä vältyttäisiin.
:/Aika harva vuori hallitsee tämän taidon. Mitä vakaampi pinta, sitä yllättävämpi ja tuhoisampi on usein järistys. Yhtenä päivänä, ilman varoitusta, kaikki saattaa päätyä maan tasalle. Sellainen laittaa väkisinkin ajattelemaan uudestaan.
Kun toipuu yhdestä tuhoisasta järistyksestä, oppii arvostamaan tasaisesti värähtelevää pintaa. Alku ei ole kuitenkaan helppoa. Kumppani voi haastaa sinutkin katsomaan itseäsi uudella tavalla. Minut tuo näkemys heittää vahvasti epämukavuusalueelle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika harva vuori hallitsee tämän taidon. Mitä vakaampi pinta, sitä yllättävämpi ja tuhoisampi on usein järistys. Yhtenä päivänä, ilman varoitusta, kaikki saattaa päätyä maan tasalle. Sellainen laittaa väkisinkin ajattelemaan uudestaan.
Kun toipuu yhdestä tuhoisasta järistyksestä, oppii arvostamaan tasaisesti värähtelevää pintaa. Alku ei ole kuitenkaan helppoa. Kumppani voi haastaa sinutkin katsomaan itseäsi uudella tavalla. Minut tuo näkemys heittää vahvasti epämukavuusalueelle.Eli sulla ei ole monologeja pitävä aloittaja paineensietokykyä nimeksikään? Can’t compete with this one i reckon
- AnonyymiUUSI
Eli asut siis yksin.
- AnonyymiUUSI
Jep, asun yksin.
Anonyymi kirjoitti:
Jep, asun yksin.
:/Luojan kiitos!! 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luojan kiitos!! 🤣
Olen samaa mieltä, usko tai älä.
- AnonyymiUUSI
Höpö höpö
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa hyvältä
- AnonyymiUUSI
Meillä on eri lista.
1. Ei mäkätetä
1. Olutta on oltava
1. Lihaa on oltava ruuaksi
1. Mee vaan
1. Mä maksan- AnonyymiUUSI
Täyttää kaapin laittaa ruuan hän lähtee sinä maksat? Porvari jolla varaa kotiapulaiseen ja liian pehmeät kädet arkiasioihin
- AnonyymiUUSI
Vaikuttavat hyviltä nämä sun säännöt. Mieskin aina meillä kotona laatii sääntöjä, jotka minä saatan rikkoa. Mies tavallaan hyväksyy minut sellaisena kuin olen, uskon, että se on lisääntynyt vuosien mittaan. Ollaan hiottu toistemme särmiä, se on hyvä, mitä suhteessa tapahtuu parhaimmillaan. Se kun vaikuttaa myös muualla elämässä.
Olet hyvä tyyppi ja näillä säännöillä sinun pitäisi saada itsellesi todella mukava tyttöystävä😊- AnonyymiUUSI
Joo, sellainen ymmärtäväinen olisi niistä enemmän kuin iloissaan.
” Olet hyvä tyyppi ja näillä säännöillä sinun pitäisi saada itsellesi todella mukava tyttöystävä” Voi sua aloittajaäijä
- AnonyymiUUSI
Onpa sinulla sääntöjä
- AnonyymiUUSI
Joo, niitä on kiva säätää.
- AnonyymiUUSI
14. Miehellä on vastuu ja velvollisuus muokata, poistaa taikka lisätä sääntöjä sääntö nro 4 noudattaen.
15. Nainen on aina velvollinen noudattamaan sääntöä nro 5. jotta sääntö nro 4 täyttyy.
Hyvästi vapaus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvästi vapaus.
Noudata sääntöä nro 5 ja perustele.
Anonyymi kirjoitti:
Noudata sääntöä nro 5 ja perustele.
:/Että on vapaus kertoa omia mielipiteitään, oikoa miehen virhearvioita, koska sehän saatetaan tulkita mäkätykseksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Että on vapaus kertoa omia mielipiteitään, oikoa miehen virhearvioita, koska sehän saatetaan tulkita mäkätykseksi.
Sääntö nro 5 antaa oikeuden ja velvoittaa siihen sääntöä nro 3 noudattaen.
Vapaus on siis asian osalta taattu, ja sääntö nro 1 on toteutunut eikä asian osalta ole tarpeellista rikkoa sääntöä nro 2.
- AnonyymiUUSI
Onneksi meillä eletään tasa-arvoisessa parisuhteessa.
- AnonyymiUUSI
Sama täällä. 🤔
- AnonyymiUUSI
Mukavaa yksinäistä elämää. 😂👍🏻👍🏻👍🏻
- AnonyymiUUSI
Olet itse epärehellinen niin miksi sulla eri säännöt?
- AnonyymiUUSI
Muuten hyvä, mutta tuo 1. Ja 2. tekis kyllä vähän tiukkaa.
- AnonyymiUUSI
Noudata sääntöä nro 5 äläkä salaa syytä miksi tekisi tiukkaa.
- AnonyymiUUSI
En usko että suhde voi näillä ehdoilla toimia ei ole ainakaan toinen toista arvosta suhde kyseessä mu kenties jonkun löydät joka suostuu alistumaan tykkää olla suhteessa jossa häntä mitä luultavammin mollataan
- AnonyymiUUSI
Mikäli mies noudattaa sääntöjä laatiessa sääntöä nro 4, niin eikö silloin kaikki ole hyvin?
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli mies noudattaa sääntöjä laatiessa sääntöä nro 4, niin eikö silloin kaikki ole hyvin?
:/Voisiko olla vaan, sääntö nro
1. Kunnioita puolisoasi
2. Rakasta puolisoasi
3. Älä valehtele
4. Älä petä/tee huorin
5. Ajattele aina ensin puolisoasi, sitten vasta itseäsi.
6. Kaikki kotityöt jaetaan yhdessä
7. Tue puolisoasi
8. Ennen nukkumaan menoa ainakin hali ja pusu. Huomioi puolison läheisyyden halu.
9. Jos syntyy riitaa, sovi se tunnin sisällä. Älä mökötä.
10. Halaa tms. puolisoasi vähintään 4 x päivässä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko olla vaan, sääntö nro
1. Kunnioita puolisoasi
2. Rakasta puolisoasi
3. Älä valehtele
4. Älä petä/tee huorin
5. Ajattele aina ensin puolisoasi, sitten vasta itseäsi.
6. Kaikki kotityöt jaetaan yhdessä
7. Tue puolisoasi
8. Ennen nukkumaan menoa ainakin hali ja pusu. Huomioi puolison läheisyyden halu.
9. Jos syntyy riitaa, sovi se tunnin sisällä. Älä mökötä.
10. Halaa tms. puolisoasi vähintään 4 x päivässäTästäkin saatana poisti vastaukseni pitääkseen naiset ja miehet riidoissa heti alusta alkaen.
Anonyymi kirjoitti:
Tästäkin saatana poisti vastaukseni pitääkseen naiset ja miehet riidoissa heti alusta alkaen.
:/Not a good order afterall bro
- AnonyymiUUSI
oho, ompas aikamoinen yritys alfa JOINK!
- AnonyymiUUSI
Minun sanaa ei ole tämä koink emt btw
- AnonyymiUUSI
Joku typerys poisti ja poistatti erittäin tärkeitä sääntöjä välistä.
Se on saatanan tekosia.
Säännöt 11, 12 ja 13 on poistettu.
Säännöt sisälsivät naisen erityisoikeuksia, joku palstalla ilmeisesti vihaa naisia.
Anonyymi kirjoitti:
Säännöt sisälsivät naisen erityisoikeuksia, joku palstalla ilmeisesti vihaa naisia.
:/Säännöt 11,12 ja 13 laadittiin naista varten, jotta nainen saisi vapaasti toteuttaa raamatusta lausetta "mieheesi sinulla on halusi oleva".
Saatana tietää, että mikäli näin ei olisi, niin lopulta nainen tai mies pettäisi.
Siksi saatana halusi poistaa nuo säännöt joissa nainen saa erityisoikeuksia ja hänestä tulee suhteessa "rakkauden jumalatar" tai "makuuhuoneen kuningatar".
Anonyymi kirjoitti:
Säännöt 11,12 ja 13 laadittiin naista varten, jotta nainen saisi vapaasti toteuttaa raamatusta lausetta "mieheesi sinulla on halusi oleva".
Saatana tietää, että mikäli näin ei olisi, niin lopulta nainen tai mies pettäisi.
Siksi saatana halusi poistaa nuo säännöt joissa nainen saa erityisoikeuksia ja hänestä tulee suhteessa "rakkauden jumalatar" tai "makuuhuoneen kuningatar".
:/Voisitko kirjoittaa ne uudelleen?
Tahtoisin nähdä ne <3 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kirjoittaa ne uudelleen?
Tahtoisin nähdä ne <311. Mies ei vonkaa eikä anele, on naisen vastuulla pitää mies ja itsensä tyytyväisinä.
12. Kun nainen toteuttaa sääntöä nro 11, miehellä ei ole oikeutta rikkoa sääntöä nro 2.
13. Naisen on sääntöä 12 toteuttaessaan noudatettava sääntöä nro 4.
Jotenkin noin ne meni.
Anonyymi kirjoitti:
11. Mies ei vonkaa eikä anele, on naisen vastuulla pitää mies ja itsensä tyytyväisinä.
12. Kun nainen toteuttaa sääntöä nro 11, miehellä ei ole oikeutta rikkoa sääntöä nro 2.
Jotenkin noin ne meni.
:/Kiitos!
Toivottavasti saat kaiken mitä haluat.
Vaikka toisaalta tahtoisin toivoa ihan muuta, mut en voi toivoa niin.
En saa toivoa noin.
Koska mulle sun onnellisuus on tärkeämpi
kun mun oma onnellisuus.
<3 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
:/Mihin uskonkuntaan kuulut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mihin uskonkuntaan kuulut?
Valitut, tuomarit, profeetat ja hallitsijat.
Anonyymi kirjoitti:
Mihin uskonkuntaan kuulut?
Naistenvihaajien lahkoon ehkä, papi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Säännöt 11,12 ja 13 laadittiin naista varten, jotta nainen saisi vapaasti toteuttaa raamatusta lausetta "mieheesi sinulla on halusi oleva".
:/Eli summa summarum et oikein hurmossetä luota itseesi tällä saralla? Syystä varmaankaan hyh
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli summa summarum et oikein hurmossetä luota itseesi tällä saralla? Syystä varmaankaan hyh
” mieheesi sinulla on halusi oleva".” ei oo vissiin mtn muuta kytkintä ku herran sana, juku mut siellä se lukoo varmaan
- AnonyymiUUSI
Onneksi minun ja mieheni tulevassa kodissa on ISO TALO jossa mieheni saa päättää ISOISTA ASIOISTA.
Meillä on PIENI TALO jossa minä saan päättää PIENISTÄ ASIOISTA.
MEILLÄ EI TARVI RIIDELLÄ MISTÄÄN ASIASTA.- AnonyymiUUSI
Putinin unohdit täysin.
- AnonyymiUUSI
Onhan se naisia esittävä palstaäijä toki näinkin, että tällainen voi olla vain mainos ns 😁
- AnonyymiUUSI
Anna sinä minulle mitä tarvitsen. Ole sellainen kuin toivon. En pärjää ilman. Pidän sinusta kiinni, en tahdo menettää. Tee sinä minut onnelliseksi. Paranna minut. Täytä lautaseni. Täytä tyhjyyteni. Tarraudun sinuun, koska jos päästäisin irti, sinä ehkä juoksisit pois. Olet minun. Meillä on sopimus.
Tällainen rakkaus on tyypillistä, vaikka sitä voi olla vaikea myöntää. Rakkaus pienellä r:llä on lähempänä riippuvuutta.- AnonyymiUUSI
Täytä äijä itte lautases iso mies olet jo
- AnonyymiUUSI
Toimiva parisuhde ei ole sääntöjä, vaan yhteisiä sopimuksia joista molemmat pitää kiinni.
- AnonyymiUUSI
Sama se millä nimellä niitä kutsuu, kunhan tehdään toiselle hyvää.
- AnonyymiUUSI
Onhan se hyvä kertoa nuo asiat jo ekoilla treffeillä, ettet koita itse rikkoa sääntöjäsi. Jos rehdisti saat naisen itsellesi, niin se on HYVÄ.
- AnonyymiUUSI
Joo, pitää tulostaa ja kantaa mukana ja katsoa pääseekö edes treffeille asti.
Niinkö että koko värisuora aivan täysin avoimia kortteja?
- AnonyymiUUSI
Miehen kanssa nykyään on rauhallista mutta ei aina ole ollut. Emme kuitenkaan ole esimerkillinen pari minun ongelmieni takia. Mies on kyllä esimerkillinen. Hänen kanssaan on helppo olla. Minä olen nykyään helpompi ihminen. Haluaisin olla mukavampi mutta toisaalta ajattelen, että minun ei tarvi olla täydellinenkään. Olen aika mukava ihminen. Olisi hyvä, jos riittäisi itselleen.
- AnonyymiUUSI
Voi kun sinulla on päästäs sökö äijä kova tarve selittää näitä utopioita itelles parhain päin tai jotain himmeetä
- AnonyymiUUSI
Mun luona on samat säännöt muuten paitsi tuo ykkös ja kakkoskohta. Ykkönen on että kaikki on neuvoteltavissa, kakkonen on että molempien pitää joustaa.
- AnonyymiUUSI
Ykköstä ja kakkosta ei tarvitse muuttaa.
Katso säännöt nro 14 ja15.
Säännöt 1 ja 2 siis ovat oikein, eikä niitä tarvitse muuttaa.
Sillä mikäli nainen noudattaa sääntöä 15, niin mies tietää missä on ongelma ja pystyy noudattamaan sääntöä 14, jota voi soveltaa tarvittaessa.
Mies on jo laatinut säännöt sääntöä 9 noudattaen sääntö 8 toteuttaen ja vahvistanut kohdilla 1 ja 2.
Neuvotteluille ei ole tarvetta, eikä miehen tule tässä asiassa joustaa.
- AnonyymiUUSI
Oiskohan noin....🤍
- AnonyymiUUSI
Tässä tapauksessa vahvistan kohdat 3, 4 ja 5 mikäli pitäis.
1. Oikeassa voi olla, mutta ei aina ja kaikissa tapauksissa.
2. Viitaten edelliseen mahdotonta ilman vastaväitteitä.
6. Tullaan taas kohtiin 1 ja 2.
= siinä mökissä
Hahaa mutta täällä mökissä täällä miehen kohdassa nainen.
Kussakin mökissä omat säännöt joissa omat pomonsa❤️- AnonyymiUUSI
Nainen aina menee asioiden edelle, siksi mies kirjoittaa säännöt eikä ongelmaa ole.
Nainen on velvollinen toteuttamaan sääntöä 5, rikkomatta sääntöä 2 ja 3.
Nyt hän meni heti astumaan miehen varpaille ja muuttelemaan ennakkoon sääntöjä ilman tarvetta ja epäili ja rikkoi monia sääntöjä 1, 2, 8, 10.
Täten aloituksessa mainitut.
Sääntö nro 1 on todistettu oikeaksi.
Sääntö nro 2 todistettu tarpeelliseksi.
Sääntö nro 6 vahvistettu.
Jos nainen kokee jotain vääräksi tai huonoksi, hän ei saa siitä vaieta vaan on velvollinen noudattamaan sääntöä nro 5 ja kertomaan asiasta.
Mies on laatinut säännöt sääntö nro 9 mukaan, ja sääntö nro 8 pätee.
Mikäli tarvetta ilmenee, mies noudattaa sääntöä nro 14.
- AnonyymiUUSI
Moi!
https://youtu.be/fAqCQTA123M?si=MwOjRW8pi2yAk2mg
Voisitko sä kuunnella tän biisin?
Vaikkei liitykään sun sääntöihin.
ps...
yhteiset säännöt pitäisi laatia yhdessä,
eikä toinen ilman toista... - AnonyymiUUSI
Hmm... no niin pitää sopia yhdessä mikäli jotkut ovat.
- AnonyymiUUSI
Kaikkihan sen näkee, että tuosta Mooseksesta on jo aika jättänyt.
- AnonyymiUUSI
Ja mun elämääni ei mahdu pomottavaa ja mäkivää ukkoa.
- AnonyymiUUSI
Eikä minunkaan elämääni..
- AnonyymiUUSI
Siksipä asunkin omassa talossani.
- AnonyymiUUSI
Oi mikä johtaja.Kaikki jees kunhan oot sexy.
- AnonyymiUUSI
Sääntö 11 12 ja 13.
Mikäli mies ei ole tarpeeksi sexy, se on naisen vastuulla.
Pukeutuminen, tyyli, muoti ym. ja tarpeellinen treenaaminen makuuhuoneessa, yhdessä lenkkeily tms.
Naisella on vastuu ja valtaa toimia sen mukaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sääntö 11 12 ja 13.
Mikäli mies ei ole tarpeeksi sexy, se on naisen vastuulla.
Pukeutuminen, tyyli, muoti ym. ja tarpeellinen treenaaminen makuuhuoneessa, yhdessä lenkkeily tms.
Naisella on vastuu ja valtaa toimia sen mukaan.
:/Kuka haluaa jonkun nuken, joka pitää pukeakin. Ei kiitos. Aito Mies osaa hoitaa nuo ihan itse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka haluaa jonkun nuken, joka pitää pukeakin. Ei kiitos. Aito Mies osaa hoitaa nuo ihan itse.
Kuka on puhunut mistään puettavasta nukesta muuta kuin sinä?
Anonyymi kirjoitti:
Kuka haluaa jonkun nuken, joka pitää pukeakin. Ei kiitos. Aito Mies osaa hoitaa nuo ihan itse.
Mutta onko mies parempi pukeutumaan vai riisuuntumaan, se mm ei vielä selvinnyt stooristas palstaäijä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minusta olis mukava kertoo, mitkä vaatteet miehelle sopisi.
-nainen
- AnonyymiUUSI
Säännöt koottuna yhteen.
1. Mies on aina oikeassa.
2. Ei vastaväitteitä.
3. Mäkättäminen kielletty.
4. Suhde on tärkein.
5. Ei salaisuuksia.
6. Epäselvissä asioissa noudatetaan kohtaa 1, 2 ja 3.
7. Säännöt ovat itsestään selvyys.
8. Mies sanelee ja kirjoittaa säännöt.
9. Mies sitoutuu noudattamaan sääntöjen laatimisessa sääntöä nro 4.
10. Sääntöjä noudatetaan iloiten eikä pakosta.
11. Mies ei vonkaa eikä anele, on naisen vastuulla pitää mies ja itsensä tyytyväisinä.
14. Miehellä on vastuu ja velvollisuus muokata, poistaa taikka lisätä sääntöjä sääntö nro 4 noudattaen.
15. Nainen on aina velvollinen noudattamaan sääntöä nro 5. jotta sääntö nro 4 täyttyy.
Riita-asiat ja rangaistukset.
1. Mikäli nainen rikkoo sääntöjä, mies määrää ja toimeenpanee rangaistuksen.
Mies on velvollinen noudattamaan kohtaa 4 myös rankaistessaan.
2. Mikäli mies rikkoo sääntöjä, kohta 1, 2 ja 3 eivät ole voimassa kunnes kohta 4 täyttyy.
Ja nainen muuttaa omaan asuntoonsa. Saat äkseerata keskenäsi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja nainen muuttaa omaan asuntoonsa. Saat äkseerata keskenäsi.
Millä perusteella hän muuttaisi?
Anonyymi kirjoitti:
Millä perusteella hän muuttaisi?
:/Kun ei jaksaisi kuunnella ukon mouhoamista. Parempi, että mouhoaa itsekseen, niin molempien on hyvä olla.
- AnonyymiUUSI
Koko aloitushan on pelkkää mouhoamista. Ei tuollainen sääntöintoilija osaa muuta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koko aloitushan on pelkkää mouhoamista. Ei tuollainen sääntöintoilija osaa muuta.
Sinähän siinä aloituksesta mouhoat.
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän siinä aloituksesta mouhoat.
:/Aloitus on mouhoamista, kokonaisuudessaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on mouhoamista, kokonaisuudessaan.
Ei ole, vaan sinä mouhoat aloituksesta.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, vaan sinä mouhoat aloituksesta.
:/Ei, vaan aloitus on mouhoamista. Siinä ei muuta olekaan kuin mouhoamista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan aloitus on mouhoamista. Siinä ei muuta olekaan kuin mouhoamista.
Aloittajan kannattaisi ottaa joku chill pill ja lakata moinen mouhous.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan aloitus on mouhoamista. Siinä ei muuta olekaan kuin mouhoamista.
Mene nyt muualle mouhoamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan kannattaisi ottaa joku chill pill ja lakata moinen mouhous.
Aina kun te typerykset tulette mouhoamaan toisten ketjuihin, niin siinä näkee mitä mouhoaminen on.
” Mies ei vonkaa eikä anele, on naisen vastuulla pitää mies ja itsensä tyytyväisinä.” Tämäpä perin kiintoisaa. LMAO
- AnonyymiUUSI
Kiinnosta yhtään nämä aina oikeassa miehet. Noh. Oon loppuelämäni yksin muutenni.
- AnonyymiUUSI
Ja niin he elivät onnellisina ja iloisina elämänsä loppuun asti sääntö 10 mukaisesti.
Olihan ne säännöt itsestään selviä suhteen peruspilareita kuten sääntö 7 sanoi.
Surkein mahdollinen parisuhde siis tarjolla siellä.
- AnonyymiUUSI
Sääntö 16
Puhu ja pussaa päivittäin ja jätä turhat narinat, taulukot roskiin, halaa ja rakasta isolla R.lllä älä pienellä r.llä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sääntö 16
Puhu ja pussaa päivittäin ja jätä turhat narinat, taulukot roskiin, halaa ja rakasta isolla R.lllä älä pienellä r.llä.Noudata sääntöä 15 ja 11 ja jätä siis itse turhat narinat ja taulukot roskiin, ettet rikkoisi sääntöä 8 joka on toteutettu sääntö 9 noudatten tehden tämänkin sääntösi turhaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Sääntö 16
Puhu ja pussaa päivittäin ja jätä turhat narinat, taulukot roskiin, halaa ja rakasta isolla R.lllä älä pienellä r.llä.Sääntö 15 velvoittaa puhumaan asioista tarvittaessa.
Sääntö 11 velvoittaa toimimaan siten että sinä ja miehesi olette tyytyväisiä, eli pussaamaan ja halaamaan aina tarvittaessa ja rakastamaan niin isolla Rllä kuin haluat, eikä säännön 12 mukaan miehellä ole oikeutta vastustaa.
Teethän sen kaiken sääntö 13 mukaan.
Anonyymi kirjoitti:
Surkein mahdollinen parisuhde siis tarjolla siellä.
Miten se voi olla surkein jos he elivät onnellisina ja iloisina elämänsä loppuun asti?
Anonyymi kirjoitti:
Miten se voi olla surkein jos he elivät onnellisina ja iloisina elämänsä loppuun asti?
:/Komentelijan kanssa ei kukaan ole onnellinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Komentelijan kanssa ei kukaan ole onnellinen.
Mikä nyt komentaa niin ettei voisi olla onnellinen?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä nyt komentaa niin ettei voisi olla onnellinen?
:/"Mikä nyt komentaa niin ettei voisi olla onnellinen?"
Aloituksen mies. Olisi kuitenkin kohteliaampaa käyttää ihmisestä sanaa "kuka", eikä "mikä. Näin siitäkin huolimatta, että tuo mies on kaakattava kana. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Mikä nyt komentaa niin ettei voisi olla onnellinen?"
Aloituksen mies. Olisi kuitenkin kohteliaampaa käyttää ihmisestä sanaa "kuka", eikä "mikä. Näin siitäkin huolimatta, että tuo mies on kaakattava kana.No miten ja mikä komento tekee onnettomaksi?
Kaakattava kana on se, joka motkottaa ja mäkättää turhasta.
Kukko sanelee säännöt ja kanat kotkottaa iloisesti niitä noudattaen.
Anonyymi kirjoitti:
No miten ja mikä komento tekee onnettomaksi?
Kaakattava kana on se, joka motkottaa ja mäkättää turhasta.
Kukko sanelee säännöt ja kanat kotkottaa iloisesti niitä noudattaen.
:/Koko aloituksen lista tekee kenet vain onnettomaksi. Ikävä kyllä aloituksen mies vain kaakattaa kuin kana, tyhjänpäiväistä kaakatusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koko aloituksen lista tekee kenet vain onnettomaksi. Ikävä kyllä aloituksen mies vain kaakattaa kuin kana, tyhjänpäiväistä kaakatusta.
Eli mielestäsi kanan pitäisi olla kukon paikalla ja kukon olla väärässä että kana saisi motkottaa kaikesta turhasta?
Onneksi ymmärtäväiset tajuaa että nuo säännöt on ihan unelma sääntöjä.
Anonyymi kirjoitti:
Eli mielestäsi kanan pitäisi olla kukon paikalla ja kukon olla väärässä että kana saisi motkottaa kaikesta turhasta?
:/Ymmärtäväiset tajuavat, että aloituksen on ihan ding ding sekaisin. Aloituksen ukko kaakattelee kuin kana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
:/Hyvä muuten että huomasit " että kana saisi motkottaa kaikesta turhasta". Erinomainen kuvaus aloituksen kaakatuksesta, motkottaa kaikesta turhasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä muuten että huomasit " että kana saisi motkottaa kaikesta turhasta". Erinomainen kuvaus aloituksen kaakatuksesta, motkottaa kaikesta turhasta.
Mä kirjoitan säännöt ja sinä motkotat ja kaakatat.
Ei sulla paljon järkeä ole kun et kerran tajua.
Anonyymi kirjoitti:
Mä kirjoitan säännöt ja sinä motkotat ja kaakatat.
Ei sulla paljon järkeä ole kun et kerran tajua.
:/Ja sieltä kuuluu hirveä kaakatus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
:/Kyllä mä ainaki hyväksyisin noi säännöt ei kuullosta pahalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärtäväiset tajuavat, että aloituksen on ihan ding ding sekaisin. Aloituksen ukko kaakattelee kuin kana.
Ketä tää sun monologi pitäis sitten kiinnostaa aloittajaäijä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sääntö 15 velvoittaa puhumaan asioista tarvittaessa.
Sääntö 11 velvoittaa toimimaan siten että sinä ja miehesi olette tyytyväisiä, eli pussaamaan ja halaamaan aina tarvittaessa ja rakastamaan niin isolla Rllä kuin haluat, eikä säännön 12 mukaan miehellä ole oikeutta vastustaa.
Teethän sen kaiken sääntö 13 mukaan.
:/Mutta jos sulla hammasta särkee, on hätä?
- AnonyymiUUSI
Korjaan sinun päässäsi.
Muut ei sinne pääse tai lähtevät hankalan luonteesi vuoksi. Semmoin karu ja kolkko linnake ilman sydäntä
Sitä sinä olet
Sori mäkin lähdin kun ei muuta voinut
Naiselta- AnonyymiUUSI
Too broken to love romantic bro
- AnonyymiUUSI
Jaa mäkättäminen kielletty ja mies ei muuta osaakaan kuin mäkättää ja nalkuttaa.
- AnonyymiUUSI
Sanoo mäkättäjä ja nalkuttaja
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo mäkättäjä ja nalkuttaja
:/Siis aloituksen mies. Ymmärrän. Itse en koskaan harrasta noita, sillä ei mulla ole mitään tarvetta moiseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis aloituksen mies. Ymmärrän. Itse en koskaan harrasta noita, sillä ei mulla ole mitään tarvetta moiseen.
Eiku sinä, eli et ymmärtänyt.
Onneksi sääntö 1 pätee.
Anonyymi kirjoitti:
Eiku sinä, eli et ymmärtänyt.
Onneksi sääntö 1 pätee.
:/Nimenomaan en minä. Maailmassa on hyvin vähän asioita, joista mulla olisi mitään tarvetta valittaa. Aloittajalla ei sen sijaan näköjään muuta olekaan kuin valituksen aiheita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan en minä. Maailmassa on hyvin vähän asioita, joista mulla olisi mitään tarvetta valittaa. Aloittajalla ei sen sijaan näköjään muuta olekaan kuin valituksen aiheita.
Eli et ymmärtänyt, et sä pysty kääntämään asiaa toisin kun et kerran ymmärrä.
Ja jos ymmärtäisit, niin sulta putoais kommenteistasi pohja pois.
Seiso vaan olemattomalla pohjalla ja tee itsestäsi kaikkien nähden ymmärtämätön.
Miksi nyt sitten valitat?
Kyllä mä tiedän miksi, mutta tiedätkö itse?
Anonyymi kirjoitti:
Eli et ymmärtänyt, et sä pysty kääntämään asiaa toisin kun et kerran ymmärrä.
Ja jos ymmärtäisit, niin sulta putoais kommenteistasi pohja pois.
Seiso vaan olemattomalla pohjalla ja tee itsestäsi kaikkien nähden ymmärtämätön.
Miksi nyt sitten valitat?
Kyllä mä tiedän miksi, mutta tiedätkö itse?
:/En minä mahda sille mitään, jos et ymmärrä. Meidän eromme on siinä, että sinä koet tarvetta määrätä muiden tekemisistä, kun taas minulle on pääosin ihan sama. Mun kanssani ei tarvitse ikinä tapella, enkä minä ikinä mäkätä (toisin kuin aloituksen mies, joka ei mitään muuta teekään).
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En minä mahda sille mitään, jos et ymmärrä. Meidän eromme on siinä, että sinä koet tarvetta määrätä muiden tekemisistä, kun taas minulle on pääosin ihan sama. Mun kanssani ei tarvitse ikinä tapella, enkä minä ikinä mäkätä (toisin kuin aloituksen mies, joka ei mitään muuta teekään).
Etkö sä nyt just mäkätä ja nalkuta niistä säännöistä?
Sinähän koet tarvetta sille jostain syystä, mutta sä et osaa keskustella vaan hyökkäät, niin älä ihmettele jos saat takaisin samalla mitalla.
Ei lainsäätäjätkään lakeja säätäessä nalkuta ja mäkätä vaan ne jotka niistä nalkuttaa ja mäkättää.
Sä aluksi ymmärsit ihan hyvin vastauksen kommenttiisi, mutta yritit kääntää asian mua vastaan kuin et olisi ymmärtänyt.
Sitten sä jatkoit tätä mäkätys tappelua, vaikka sulla ei ollut siihen pohjaa.
Sä olisit voinut jättää kommentoimatta, mut sun piti yrittää voittaa ja itsekin tiedät että lähdit siinä ilman vankkaa pohjaa liikkeelle.
Sun omatunto jo kertoo sulle, että mä olen oikeassa tässä.
Sun pitäisi ennemmin myöntää asia ja kertoa vaikka syy sille miksi toimit noin.
Ehkä sulla on huono päivä ollut ja asiat ärsyttäny ja kaikki näyttänyt ärsyttäviltä ja triggeröinyt sua ja reagoit hieman liian nopeasti.
Eli et salaisi sitä itseltäs etkä muiltakaan miksi toimit noin kuin toimit, niin se olisi sullekin hyväksi etkä joutuisi tällaisiin tilanteisiin ja saisi ymmärrystäkin toiminnallesi.
Sitten voisit tutustua koko sääntölistaan ja mielessäsi niitä koetella miten ne toimisivat käytännössä ja sitten keskustella niistä.
Ne on ihan hyvät säännöt.
Mä en tykkää sun toiminnasta mua kohtaan etkä sä itsellesikään sellaista toivoisi itseäsi kohtaan.
- AnonyymiUUSI
Joo ei kiinnosta tuommoinen mies tai tyyli. Ei minun makuuni, joku toinen voi tykätä.
- AnonyymiUUSI
Jaa jaa. Öyh öyh miehet saavat olla ihan rauhassa yksikseen.
- AnonyymiUUSI
Ja aloittaja saa näillä säännöillä sen unelmiensa ymmärtäväisen naisen ja turhasta öyhöttäjät karsiutuvat pois.
Anonyymi kirjoitti:
Ja aloittaja saa näillä säännöillä sen unelmiensa ymmärtäväisen naisen ja turhasta öyhöttäjät karsiutuvat pois.
:/Ole käsi on taatusti tottelevainen 👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
:/Works like an american dream?
- AnonyymiUUSI
Sääntö suomi… sääntö uskovaiset🙌
- AnonyymiUUSI
Säännöt on opettavaisia.
- AnonyymiUUSI
Miten mä voin noudattaa,
kun sä et anna mun noudattaa noita?
Onko sulla sama auto kun ennen?
Voisitko tulla hakemaan mut,
ja mennään johonkin........
Niiku nyt....
Sit voisin noudattaa noita sääntöjä.
Etenkin sääntöä numero 11,
ja siten numero 12 tulee voimaan,
Ja myös sääntö numero 2.
Ja yhdessä molemmat numeroa 5,
ihan vaan koska sääntö numero 4.
Menin jo varmaan sekaisin kaikissa noissa
miljoonissa sääntö numeroissa...
Kaikki yhdessä sopii,
mutta tärkeintä ei ole numerot,
vaan ihan joku muu....- AnonyymiUUSI
Mut siis jotain kurvailua ois palstaäijä tiedossa ainakin ja?
- AnonyymiUUSI
Hitto mikä sääntöviidakko. Tuon miehen ei ainakaan voi antaa päättää mistään.
- AnonyymiUUSI
Ihan huippu säännöt.
Todellakin johtaja ainesta.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan huippu säännöt.
:/Ihan karsea sekasotku, jossa ei ole käytetty hitustakaan järkeä. Tuollaiselle miehelle ei voisi antaa tehtäväksi ainoatakaan päätöstä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan huippu säännöt.
:/Haluaisin johtaja miehen itselleni❤️🔥 kunnioittaisin…
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin johtaja miehen itselleni❤️🔥 kunnioittaisin…
Tai sit oot ittiäs kehuva pikkusielugubbe josta ei ois täyttämään mtn saappaita ammatillisessa mielessä ainakaan
- AnonyymiUUSI
Kaitpa joku nainen tuosta voisi tykätä. Itse tykkään laatia omat sääntöni, tai elää vaan vapaana ilman sääntöjä.
- AnonyymiUUSI
"1. Mies on aina oikeassa." Paitsi aina silloin kun se on väärässä.
- AnonyymiUUSI
Yleisesti ottaen voisi ollakin noin, mutta näissä säännöissä ei.
Anonyymi kirjoitti:
Yleisesti ottaen voisi ollakin noin, mutta näissä säännöissä ei.
:/Todellisessa elämässä kuitenkin on aina juurikin noin ja siksi nuo säännöt eivät koskaan toimi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todellisessa elämässä kuitenkin on aina juurikin noin ja siksi nuo säännöt eivät koskaan toimi.
Yleisesti ottaen voisi ollakin, mutta tässä tapauksessa ei voi erottaa 1 sääntöä pois ja muokata sitä muualle päteväksi ja sillä perusteella yrittää tehdä säännöt toimimattomiksi.
Se on sääntöpaketti ja se sisältää niiden muokkaamiseen tarvittavat työkalut.
Mutta se on sääntöjen laatijalla.
- AnonyymiUUSI
Ei sä olet nyt erehtynyt. Se menee näin:
1.Nainen on kuningatar
2.Kuten muurahaisilla, kaikki rakennetaan kuningatarta varten
3.Kuningatar on suosiollinen alamaisilleen ;D
4. Kaikki menee hyvin kun kuningatar on tyytyväinen, pidä siis kuningatar tyytyväisenä :D- AnonyymiUUSI
Kuningattarella ei pitäisi olla syytä siis valittaa säännöistä.
5.Kuningatar synnyttää poikia.
Vanha nisti ei kelpaa.Semmonen ei edes saa alamaisien suosiota. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
5.Kuningatar synnyttää poikia.
Vanha nisti ei kelpaa.Semmonen ei edes saa alamaisien suosiota.Montako niitä pitäis poikia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuningattarella ei pitäisi olla syytä siis valittaa säännöistä.
:/Ashe bro
- AnonyymiUUSI
Parisuhteessa ei toimita kuin OrpoPurran hallitus. Säännötsovitaan yhdessä neuvottelemalla, eidiktaattorimaisesti miehen taholta.
- AnonyymiUUSI
Itse asiassa uskon, että parisuhteessa on onnellisempaa jos nainen antaa miehen olla vähän pomo joissain asioissa…
- AnonyymiUUSI
Parisuhde toimii parhauten, kun molemmat antavat toistensa päättää niistä asioista, jotka ovat heille tärkeitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Parisuhde toimii parhauten, kun molemmat antavat toistensa päättää niistä asioista, jotka ovat heille tärkeitä.
Parisuhde toimii parhaiten, kun mittavia ristiriitoja ei ole, on melko yhteneväinen käsitys asioista ja yhteinen päämäärä.
Muuten ei ole mitenkään yhdentekevää, miten molemmat päättää asioistaan.. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Parisuhde toimii parhaiten, kun mittavia ristiriitoja ei ole, on melko yhteneväinen käsitys asioista ja yhteinen päämäärä.
Muuten ei ole mitenkään yhdentekevää, miten molemmat päättää asioistaan..Ei tuo oikeastaan ole lainkaan tarpeellista. Paljon oleellisempaa on se kuinka tarpeelliseksi kumpikin kokee yrittää pakottaa toisen elämän tahtomallaan tavalla. Jos kummallakaan ei ole tarvetta tuohon, niin hyvin erilaisetkin pärjäävät hyvin yhdessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo oikeastaan ole lainkaan tarpeellista. Paljon oleellisempaa on se kuinka tarpeelliseksi kumpikin kokee yrittää pakottaa toisen elämän tahtomallaan tavalla. Jos kummallakaan ei ole tarvetta tuohon, niin hyvin erilaisetkin pärjäävät hyvin yhdessä.
Kyllä se voi olla välinpitämättömyyttä silloin mun mielestä. Pitäisi kuitenkin jotenkin tajuta toisen juttuja siten, ettei ne suuremmin häiritsisi.
- AnonyymiUUSI
Naisen kannattaa antaa miehen olla pomo, vähän, vain jos se on tosirakkautta. Muuten ei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naisen kannattaa antaa miehen olla pomo, vähän, vain jos se on tosirakkautta. Muuten ei.
Nainen haluaa antaa miehen olla vähän pomo, koska mies nauttii siitä, ja nainen nauttii, kun tietää, että mies nauttii.
Se on rakkautta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se voi olla välinpitämättömyyttä silloin mun mielestä. Pitäisi kuitenkin jotenkin tajuta toisen juttuja siten, ettei ne suuremmin häiritsisi.
Siinä ei ole mitään väliinpitämätöntä, ettei ole sietämätön pomottaja. Kun jollain asialla aidosti ei ole mitään todellista merkitystä, kuten nyt todellisuudessa suurimmalla osalla asioista ei ole niin on paljon välittävämpää antaa toimia kuten hän itse tahtoo. Ei toisen juttuja tarvitse yhtään sen kummemmin tajuta, jotta hänen voi antaa olla oma itsensä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nainen haluaa antaa miehen olla vähän pomo, koska mies nauttii siitä, ja nainen nauttii, kun tietää, että mies nauttii.
Se on rakkautta.Ei ole rakkautta tuo nähnytkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ei ole mitään väliinpitämätöntä, ettei ole sietämätön pomottaja. Kun jollain asialla aidosti ei ole mitään todellista merkitystä, kuten nyt todellisuudessa suurimmalla osalla asioista ei ole niin on paljon välittävämpää antaa toimia kuten hän itse tahtoo. Ei toisen juttuja tarvitse yhtään sen kummemmin tajuta, jotta hänen voi antaa olla oma itsensä.
En kirjoittanut sietämättömästä pomottelusta, kirjoitin hyvällä tavalla miehen kunnioittamisesta siinä, että hän tietää, mitä tekee. Miehenkin pitää kunnioittaa naisen tietämystä joissain asioissa. Väitän, että yleensä mies tykkää siitä, että hän saa hallita asioita hyvässä mielessä esim. maksaa naiselle pieniä hemmotteluja ja määrätä siten hänen hyvinvoinnistaan. Eli näyttäytyä sellaisena, joka tietää, mistä nainen pitää ja osoittaa naiselle, että hallitsee asiat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En kirjoittanut sietämättömästä pomottelusta, kirjoitin hyvällä tavalla miehen kunnioittamisesta siinä, että hän tietää, mitä tekee. Miehenkin pitää kunnioittaa naisen tietämystä joissain asioissa. Väitän, että yleensä mies tykkää siitä, että hän saa hallita asioita hyvässä mielessä esim. maksaa naiselle pieniä hemmotteluja ja määrätä siten hänen hyvinvoinnistaan. Eli näyttäytyä sellaisena, joka tietää, mistä nainen pitää ja osoittaa naiselle, että hallitsee asiat.
” Väitän, että yleensä mies tykkää siitä, että hän saa hallita asioita hyvässä mielessä esim. maksaa naiselle pieniä hemmotteluja ja määrätä siten hänen hyvinvoinnistaan” Määrätä hyvinvoinnista? Ilmaista spata ei ole olemassa siis vai
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole rakkautta tuo nähnytkään.
Niin ihan hyvä nyanssi tunnistaa näitä palstasedän teesejä koskien, bro
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ny vähän riipu niistä ideoistaki?
- AnonyymiUUSI
Minun säännöt parisuhteelle
1. seksiä joka päivä (ehkä monta kertaa päivässä)
muulla ei ole niin väliä (korvatulpat on keksitty)
mies- AnonyymiUUSI
Riippuu naisen tahdosta. Sinä et tuota päätä.
- AnonyymiUUSI
Ei tule koskaan tapahtumaan minun kanssani! Olwt seksiaddikti ja sellaiset saavat lähtö kehotuksen välittömästi, kun moinen perversio tulee tietooni!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu naisen tahdosta. Sinä et tuota päätä.
no nainen voi sitten tahtoa jossain muualla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
no nainen voi sitten tahtoa jossain muualla
Se on siunaus naiselle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on siunaus naiselle.
Olen täysin samaa mieltä..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on siunaus naiselle.
Aika modernia on jo juu
- AnonyymiUUSI
Ei ole hauska aloitus. Pidin aiemmin AP:ta jotenkin mielenkiintoisena.
- AnonyymiUUSI
Mun mielestä taas on hauska ja mielenkiintoinen.
- AnonyymiUUSI
Tennishameiden alle katsoja!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tennishameiden alle katsoja!
No wittu onnex ei ole
- AnonyymiUUSI
Ei! Ei ole ikinä meidän taloa.
- AnonyymiUUSI
Mies mene jakelemaan muihin taloihin sääntöjäsi minun talossani
ei päde miesten lait 👋😁- AnonyymiUUSI
feministien ja muiden nistien talo kyseessä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä pelkäät feminismiä? Voit kysyä iteltäs mä en tarvitse sun vastausta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sellaiseen taloon ei kiinnosta mennä..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos nainen ei alistu miehen yksipuolisille vaatimuksille vedät heti feministikortin. Säännöt laaditaan yhdessä jos on kyse yhteisestä kodista. Muuten on parempi elää erillään. Vai mitä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sellaiseen taloon ei kiinnosta mennä..
Kumpi sulle ois se deal breaker?
- AnonyymiUUSI
Väite 1. Menet metsään jo heti alussa.
- AnonyymiUUSI
Haluatko noilla säännöillä alistaa naisen niin että hän ei voi hyvin? Nuo säännöt on kiusaamista.
- AnonyymiUUSI
Hyvää elämää oikean kätesi kanssa, inceli-Ismo!
: DDDD LOL mikä luuseri- AnonyymiUUSI
Sä vähän aloittajaäijä vissii yrität innostuttaa näitä taas. Hymähdys sulle teille
- AnonyymiUUSI
Miksi tämän pitäis kiinnostaa peräkammarias koskien palstaäijä? Noloa ku noussu trendaaviin
- AnonyymiUUSI
On sulla kohtuuttomat säännöt.
- AnonyymiUUSI
Ihan kamalat. Ikinä en suostuisi tuollaisiin sääntöihin, mies saisi jäädä yksin sääntöilemään..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kamalat. Ikinä en suostuisi tuollaisiin sääntöihin, mies saisi jäädä yksin sääntöilemään..
Girl power!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Girl power!
Ihan sama mitä se olisi.. Minä olen nainen ja haluan miehen elämääni sulostuttamaan. Haluaisin sellaisen suhteen, että voisimme keskutella lähes kaikesta ja harrastaisimme yhdessä liikuntaa!
- AnonyymiUUSI
Suhde on tärkein LMAO
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214558Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103244Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403117IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462499Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas821230Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571103- 791089
- 561072
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3911065Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200956