1. Mies on aina oikeassa.
2. Ei vastaväitteitä.
3. Mäkättäminen kielletty.
4. Suhde on tärkein.
5. Ei salaisuuksia.
6. Epäselvissä asioissa noudatetaan kohtaa 1, 2 ja 3.
:/
Nainen, meidän talossa on säännöt
284
2788
Vastaukset
- Anonyymi
Mun tuleva mies ei tupakoi :)
- Anonyymi
Mun tupakoi 🤗
- Anonyymi
Eikä juopottele :)
Kaikenlainen väkivalta on turn off. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun tupakoi 🤗
Pakkohan sen on,muuten sillä lentäis oksennus.
- Anonyymi
Aika moni keissi varmaan rahalla sovittavissa
- Anonyymi
Percesilmän leikkaus ja hoitkulut sekä silmäpussien korjausleikkaus voidaan neuvotella!
- Anonyymi
Mun kohalla siis koska annan anteeks vtun paljon
- Anonyymi
7. Säännöt ovat itsestään selvyys.
8. Mies sanelee ja kirjoittaa säännöt.
9. Mies sitoutuu noudattamaan sääntöjen laatimisessa sääntöä nro 4.
10. Sääntöjä noudatetaan iloiten eikä pakosta.
:/- Anonyymi
Ideaali tapauksessa tota noudattaa iloiten, jos mies rakastaa naistaan. Ja mielellään jos mies älykäs. Naisen kuuluu kunnioittaa miestään. Onko mies ansainnut sen teoillaan ja puheillaan? Annatko luvan puuttua pelisääntöihin, jos koen ja näen että Jumalan sanaa ei arvosteta yhteistä elämää koskevissa asioissa ja kysymyksissä? 🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ideaali tapauksessa tota noudattaa iloiten, jos mies rakastaa naistaan. Ja mielellään jos mies älykäs. Naisen kuuluu kunnioittaa miestään. Onko mies ansainnut sen teoillaan ja puheillaan? Annatko luvan puuttua pelisääntöihin, jos koen ja näen että Jumalan sanaa ei arvosteta yhteistä elämää koskevissa asioissa ja kysymyksissä? 🤍
1. Naisen tulee ajatella että hänet tehtiin miehelle avuksi.
2. Mies on se joka tarvittaessa saarnaa, opettaa ja rakastaa naistaan.
3. Mies vastaa jumalalle ja nainen vastaa miehelle.
:/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Naisen tulee ajatella että hänet tehtiin miehelle avuksi.
2. Mies on se joka tarvittaessa saarnaa, opettaa ja rakastaa naistaan.
3. Mies vastaa jumalalle ja nainen vastaa miehelle.
:/No sulle toi on selvää teoriassa. Mutta entä käytännössä? Ja monille miehille ei edes teoriassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sulle toi on selvää teoriassa. Mutta entä käytännössä? Ja monille miehille ei edes teoriassa.
Käytännössä nuo säännötkin on laadittu, eikä niitä tarvitse edes yrittää noudattaa, kun pitäisi olla ihan itsestään selvyyksiä ja tulla aika itsestään jo luonnollisesti.
Anonyymi kirjoitti:
Käytännössä nuo säännötkin on laadittu, eikä niitä tarvitse edes yrittää noudattaa, kun pitäisi olla ihan itsestään selvyyksiä ja tulla aika itsestään jo luonnollisesti.
:/Mun tabletti temppuilee. Tämä viimeinen kommentti tänään. Jotkut naiset on varmaan saaneet jo äidin maidosta parempaa avovaimo matskua kuin toiset naiset. Heillä tulee luonnostaan toi miehelle alamainen asenne mistä Raamatussa puhutaan. 🤍🔥
- Anonyymi
1. Ja 3. Neuvoteltavissa 😉
- Anonyymi
Neuvotteluille ei ole tarvetta.
- Anonyymi
Riita-asiat ja rangaistukset.
1. Mikäli nainen rikkoo sääntöjä, mies määrää ja toimeenpanee rangaistuksen.
Mies on velvollinen noudattamaan kohtaa 4 myös rankaistessaan.
2. Mikäli mies rikkoo sääntöjä, kohta 1, 2 ja 3 eivät ole voimassa kunnes kohta 4 täyttyy.
Ja mitenköhän rankaiset näissä tapauksissa, jos nainen rikkoo sääntöjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitenköhän rankaiset näissä tapauksissa, jos nainen rikkoo sääntöjä
Riippuen rikkomuksesta ja sen aiheuttaman haitan mukaan.
Naisella on toki aina mahdollisuus sovitella, korvata taikka hyvittää rikkomuksensa koko ajan, jotta mahdollisilta rangaistustoimenpiteiltä vältyttäisiin.
Anonyymi kirjoitti:
Riippuen rikkomuksesta ja sen aiheuttaman haitan mukaan.
Naisella on toki aina mahdollisuus sovitella, korvata taikka hyvittää rikkomuksensa koko ajan, jotta mahdollisilta rangaistustoimenpiteiltä vältyttäisiin.
:/Aika harva vuori hallitsee tämän taidon. Mitä vakaampi pinta, sitä yllättävämpi ja tuhoisampi on usein järistys. Yhtenä päivänä, ilman varoitusta, kaikki saattaa päätyä maan tasalle. Sellainen laittaa väkisinkin ajattelemaan uudestaan.
Kun toipuu yhdestä tuhoisasta järistyksestä, oppii arvostamaan tasaisesti värähtelevää pintaa. Alku ei ole kuitenkaan helppoa. Kumppani voi haastaa sinutkin katsomaan itseäsi uudella tavalla. Minut tuo näkemys heittää vahvasti epämukavuusalueelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika harva vuori hallitsee tämän taidon. Mitä vakaampi pinta, sitä yllättävämpi ja tuhoisampi on usein järistys. Yhtenä päivänä, ilman varoitusta, kaikki saattaa päätyä maan tasalle. Sellainen laittaa väkisinkin ajattelemaan uudestaan.
Kun toipuu yhdestä tuhoisasta järistyksestä, oppii arvostamaan tasaisesti värähtelevää pintaa. Alku ei ole kuitenkaan helppoa. Kumppani voi haastaa sinutkin katsomaan itseäsi uudella tavalla. Minut tuo näkemys heittää vahvasti epämukavuusalueelle.Eli sulla ei ole monologeja pitävä aloittaja paineensietokykyä nimeksikään? Can’t compete with this one i reckon
- Anonyymi
Eli asut siis yksin.
- Anonyymi
Jep, asun yksin.
Anonyymi kirjoitti:
Jep, asun yksin.
:/Luojan kiitos!! 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luojan kiitos!! 🤣
Olen samaa mieltä, usko tai älä.
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä, usko tai älä.
:/Harmillista. Mut oli hyvä tietää toikin vielä.
- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä
- Anonyymi
Meillä on eri lista.
1. Ei mäkätetä
1. Olutta on oltava
1. Lihaa on oltava ruuaksi
1. Mee vaan
1. Mä maksan- Anonyymi
Täyttää kaapin laittaa ruuan hän lähtee sinä maksat? Porvari jolla varaa kotiapulaiseen ja liian pehmeät kädet arkiasioihin
- Anonyymi
Vaikuttavat hyviltä nämä sun säännöt. Mieskin aina meillä kotona laatii sääntöjä, jotka minä saatan rikkoa. Mies tavallaan hyväksyy minut sellaisena kuin olen, uskon, että se on lisääntynyt vuosien mittaan. Ollaan hiottu toistemme särmiä, se on hyvä, mitä suhteessa tapahtuu parhaimmillaan. Se kun vaikuttaa myös muualla elämässä.
Olet hyvä tyyppi ja näillä säännöillä sinun pitäisi saada itsellesi todella mukava tyttöystävä😊- Anonyymi
Joo, sellainen ymmärtäväinen olisi niistä enemmän kuin iloissaan.
” Olet hyvä tyyppi ja näillä säännöillä sinun pitäisi saada itsellesi todella mukava tyttöystävä” Voi sua aloittajaäijä
- Anonyymi
Alistuvan naisen hän ikävä kyllä voi saada, joka ei arvosta itseään tai tunne itseään.
Ap suoltaa p a s k a a! Todennäköisesti mielenterveysongelmien takia.
Itse olen akateeminen ja miehille alistumaton nainen ja kannustan muitakin naisia itsenäisyyteen. Miehen tulee olla tasavertainen kumppani suhteessa - naista alistavat m u n a t t o m a t äijät aiheuttaa liikaa mielenterveysongelmia jo nykyisellään muille!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alistuvan naisen hän ikävä kyllä voi saada, joka ei arvosta itseään tai tunne itseään.
Ap suoltaa p a s k a a! Todennäköisesti mielenterveysongelmien takia.
Itse olen akateeminen ja miehille alistumaton nainen ja kannustan muitakin naisia itsenäisyyteen. Miehen tulee olla tasavertainen kumppani suhteessa - naista alistavat m u n a t t o m a t äijät aiheuttaa liikaa mielenterveysongelmia jo nykyisellään muille!!Sinähän itse tulet saamaan alistuvan miehen, joka ei arvosta itseään tai tunne itseään.
Ja se tulee aiheuttamaan myös sille miehelle niitä mielenterveysongelmia.
- Anonyymi
Onpa sinulla sääntöjä
- Anonyymi
Joo, niitä on kiva säätää.
- Anonyymi
14. Miehellä on vastuu ja velvollisuus muokata, poistaa taikka lisätä sääntöjä sääntö nro 4 noudattaen.
15. Nainen on aina velvollinen noudattamaan sääntöä nro 5. jotta sääntö nro 4 täyttyy.
Hyvästi vapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvästi vapaus.
Noudata sääntöä nro 5 ja perustele.
Anonyymi kirjoitti:
Noudata sääntöä nro 5 ja perustele.
:/Että on vapaus kertoa omia mielipiteitään, oikoa miehen virhearvioita, koska sehän saatetaan tulkita mäkätykseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että on vapaus kertoa omia mielipiteitään, oikoa miehen virhearvioita, koska sehän saatetaan tulkita mäkätykseksi.
Sääntö nro 5 antaa oikeuden ja velvoittaa siihen sääntöä nro 3 noudattaen.
Vapaus on siis asian osalta taattu, ja sääntö nro 1 on toteutunut eikä asian osalta ole tarpeellista rikkoa sääntöä nro 2.
- Anonyymi
Onneksi meillä eletään tasa-arvoisessa parisuhteessa.
- Anonyymi
Sama täällä. 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä. 🤔
Onneksi en elä missään suhteessa.
- Anonyymi
Mukavaa yksinäistä elämää. 😂👍🏻👍🏻👍🏻
- Anonyymi
Olet itse epärehellinen niin miksi sulla eri säännöt?
- Anonyymi
Muuten hyvä, mutta tuo 1. Ja 2. tekis kyllä vähän tiukkaa.
- Anonyymi
Noudata sääntöä nro 5 äläkä salaa syytä miksi tekisi tiukkaa.
- Anonyymi
En usko että suhde voi näillä ehdoilla toimia ei ole ainakaan toinen toista arvosta suhde kyseessä mu kenties jonkun löydät joka suostuu alistumaan tykkää olla suhteessa jossa häntä mitä luultavammin mollataan
- Anonyymi
Mikäli mies noudattaa sääntöjä laatiessa sääntöä nro 4, niin eikö silloin kaikki ole hyvin?
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli mies noudattaa sääntöjä laatiessa sääntöä nro 4, niin eikö silloin kaikki ole hyvin?
:/Voisiko olla vaan, sääntö nro
1. Kunnioita puolisoasi
2. Rakasta puolisoasi
3. Älä valehtele
4. Älä petä/tee huorin
5. Ajattele aina ensin puolisoasi, sitten vasta itseäsi.
6. Kaikki kotityöt jaetaan yhdessä
7. Tue puolisoasi
8. Ennen nukkumaan menoa ainakin hali ja pusu. Huomioi puolison läheisyyden halu.
9. Jos syntyy riitaa, sovi se tunnin sisällä. Älä mökötä.
10. Halaa tms. puolisoasi vähintään 4 x päivässä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko olla vaan, sääntö nro
1. Kunnioita puolisoasi
2. Rakasta puolisoasi
3. Älä valehtele
4. Älä petä/tee huorin
5. Ajattele aina ensin puolisoasi, sitten vasta itseäsi.
6. Kaikki kotityöt jaetaan yhdessä
7. Tue puolisoasi
8. Ennen nukkumaan menoa ainakin hali ja pusu. Huomioi puolison läheisyyden halu.
9. Jos syntyy riitaa, sovi se tunnin sisällä. Älä mökötä.
10. Halaa tms. puolisoasi vähintään 4 x päivässäTästäkin saatana poisti vastaukseni pitääkseen naiset ja miehet riidoissa heti alusta alkaen.
Anonyymi kirjoitti:
Tästäkin saatana poisti vastaukseni pitääkseen naiset ja miehet riidoissa heti alusta alkaen.
:/Not a good order afterall bro
- Anonyymi
oho, ompas aikamoinen yritys alfa JOINK!
- Anonyymi
Minun sanaa ei ole tämä koink emt btw
- Anonyymi
Joku typerys poisti ja poistatti erittäin tärkeitä sääntöjä välistä.
Se on saatanan tekosia.
Säännöt 11, 12 ja 13 on poistettu.
Säännöt sisälsivät naisen erityisoikeuksia, joku palstalla ilmeisesti vihaa naisia.
Anonyymi kirjoitti:
Säännöt sisälsivät naisen erityisoikeuksia, joku palstalla ilmeisesti vihaa naisia.
:/Säännöt 11,12 ja 13 laadittiin naista varten, jotta nainen saisi vapaasti toteuttaa raamatusta lausetta "mieheesi sinulla on halusi oleva".
Saatana tietää, että mikäli näin ei olisi, niin lopulta nainen tai mies pettäisi.
Siksi saatana halusi poistaa nuo säännöt joissa nainen saa erityisoikeuksia ja hänestä tulee suhteessa "rakkauden jumalatar" tai "makuuhuoneen kuningatar".
Anonyymi kirjoitti:
Säännöt 11,12 ja 13 laadittiin naista varten, jotta nainen saisi vapaasti toteuttaa raamatusta lausetta "mieheesi sinulla on halusi oleva".
Saatana tietää, että mikäli näin ei olisi, niin lopulta nainen tai mies pettäisi.
Siksi saatana halusi poistaa nuo säännöt joissa nainen saa erityisoikeuksia ja hänestä tulee suhteessa "rakkauden jumalatar" tai "makuuhuoneen kuningatar".
:/Voisitko kirjoittaa ne uudelleen?
Tahtoisin nähdä ne <3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kirjoittaa ne uudelleen?
Tahtoisin nähdä ne <311. Mies ei vonkaa eikä anele, on naisen vastuulla pitää mies ja itsensä tyytyväisinä.
12. Kun nainen toteuttaa sääntöä nro 11, miehellä ei ole oikeutta rikkoa sääntöä nro 2.
13. Naisen on sääntöä 12 toteuttaessaan noudatettava sääntöä nro 4.
Jotenkin noin ne meni.
Anonyymi kirjoitti:
11. Mies ei vonkaa eikä anele, on naisen vastuulla pitää mies ja itsensä tyytyväisinä.
12. Kun nainen toteuttaa sääntöä nro 11, miehellä ei ole oikeutta rikkoa sääntöä nro 2.
Jotenkin noin ne meni.
:/Kiitos!
Toivottavasti saat kaiken mitä haluat.
Vaikka toisaalta tahtoisin toivoa ihan muuta, mut en voi toivoa niin.
En saa toivoa noin.
Koska mulle sun onnellisuus on tärkeämpi
kun mun oma onnellisuus.
<3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:/Mihin uskonkuntaan kuulut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin uskonkuntaan kuulut?
Valitut, tuomarit, profeetat ja hallitsijat.
Anonyymi kirjoitti:
Mihin uskonkuntaan kuulut?
Naistenvihaajien lahkoon ehkä, papi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säännöt 11,12 ja 13 laadittiin naista varten, jotta nainen saisi vapaasti toteuttaa raamatusta lausetta "mieheesi sinulla on halusi oleva".
:/Eli summa summarum et oikein hurmossetä luota itseesi tällä saralla? Syystä varmaankaan hyh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli summa summarum et oikein hurmossetä luota itseesi tällä saralla? Syystä varmaankaan hyh
” mieheesi sinulla on halusi oleva".” ei oo vissiin mtn muuta kytkintä ku herran sana, juku mut siellä se lukoo varmaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” mieheesi sinulla on halusi oleva".” ei oo vissiin mtn muuta kytkintä ku herran sana, juku mut siellä se lukoo varmaan
Niin, sitten se jatkuu että se mies on häntä hallitseva.
Ja kun hallitsee ja niitä sääntöjä sitten latelee, niin totta kai otan huomioon miten luoja on luonut ja asiat tarkoittanut.
- Anonyymi
Onneksi minun ja mieheni tulevassa kodissa on ISO TALO jossa mieheni saa päättää ISOISTA ASIOISTA.
Meillä on PIENI TALO jossa minä saan päättää PIENISTÄ ASIOISTA.
MEILLÄ EI TARVI RIIDELLÄ MISTÄÄN ASIASTA.- Anonyymi
Putinin unohdit täysin.
- Anonyymi
Onhan se naisia esittävä palstaäijä toki näinkin, että tällainen voi olla vain mainos ns 😁
- Anonyymi
Anna sinä minulle mitä tarvitsen. Ole sellainen kuin toivon. En pärjää ilman. Pidän sinusta kiinni, en tahdo menettää. Tee sinä minut onnelliseksi. Paranna minut. Täytä lautaseni. Täytä tyhjyyteni. Tarraudun sinuun, koska jos päästäisin irti, sinä ehkä juoksisit pois. Olet minun. Meillä on sopimus.
Tällainen rakkaus on tyypillistä, vaikka sitä voi olla vaikea myöntää. Rakkaus pienellä r:llä on lähempänä riippuvuutta.- Anonyymi
Täytä äijä itte lautases iso mies olet jo
- Anonyymi
Toimiva parisuhde ei ole sääntöjä, vaan yhteisiä sopimuksia joista molemmat pitää kiinni.
- Anonyymi
Sama se millä nimellä niitä kutsuu, kunhan tehdään toiselle hyvää.
- Anonyymi
Onhan se hyvä kertoa nuo asiat jo ekoilla treffeillä, ettet koita itse rikkoa sääntöjäsi. Jos rehdisti saat naisen itsellesi, niin se on HYVÄ.
- Anonyymi
Joo, pitää tulostaa ja kantaa mukana ja katsoa pääseekö edes treffeille asti.
Niinkö että koko värisuora aivan täysin avoimia kortteja?
- Anonyymi
Miehen kanssa nykyään on rauhallista mutta ei aina ole ollut. Emme kuitenkaan ole esimerkillinen pari minun ongelmieni takia. Mies on kyllä esimerkillinen. Hänen kanssaan on helppo olla. Minä olen nykyään helpompi ihminen. Haluaisin olla mukavampi mutta toisaalta ajattelen, että minun ei tarvi olla täydellinenkään. Olen aika mukava ihminen. Olisi hyvä, jos riittäisi itselleen.
- Anonyymi
Voi kun sinulla on päästäs sökö äijä kova tarve selittää näitä utopioita itelles parhain päin tai jotain himmeetä
- Anonyymi
Mun luona on samat säännöt muuten paitsi tuo ykkös ja kakkoskohta. Ykkönen on että kaikki on neuvoteltavissa, kakkonen on että molempien pitää joustaa.
- Anonyymi
Ykköstä ja kakkosta ei tarvitse muuttaa.
Katso säännöt nro 14 ja15.
Säännöt 1 ja 2 siis ovat oikein, eikä niitä tarvitse muuttaa.
Sillä mikäli nainen noudattaa sääntöä 15, niin mies tietää missä on ongelma ja pystyy noudattamaan sääntöä 14, jota voi soveltaa tarvittaessa.
Mies on jo laatinut säännöt sääntöä 9 noudattaen sääntö 8 toteuttaen ja vahvistanut kohdilla 1 ja 2.
Neuvotteluille ei ole tarvetta, eikä miehen tule tässä asiassa joustaa.
- Anonyymi
Oiskohan noin....🤍
- Anonyymi
Tässä tapauksessa vahvistan kohdat 3, 4 ja 5 mikäli pitäis.
1. Oikeassa voi olla, mutta ei aina ja kaikissa tapauksissa.
2. Viitaten edelliseen mahdotonta ilman vastaväitteitä.
6. Tullaan taas kohtiin 1 ja 2.
= siinä mökissä
Hahaa mutta täällä mökissä täällä miehen kohdassa nainen.
Kussakin mökissä omat säännöt joissa omat pomonsa❤️- Anonyymi
Nainen aina menee asioiden edelle, siksi mies kirjoittaa säännöt eikä ongelmaa ole.
Nainen on velvollinen toteuttamaan sääntöä 5, rikkomatta sääntöä 2 ja 3.
Nyt hän meni heti astumaan miehen varpaille ja muuttelemaan ennakkoon sääntöjä ilman tarvetta ja epäili ja rikkoi monia sääntöjä 1, 2, 8, 10.
Täten aloituksessa mainitut.
Sääntö nro 1 on todistettu oikeaksi.
Sääntö nro 2 todistettu tarpeelliseksi.
Sääntö nro 6 vahvistettu.
Jos nainen kokee jotain vääräksi tai huonoksi, hän ei saa siitä vaieta vaan on velvollinen noudattamaan sääntöä nro 5 ja kertomaan asiasta.
Mies on laatinut säännöt sääntö nro 9 mukaan, ja sääntö nro 8 pätee.
Mikäli tarvetta ilmenee, mies noudattaa sääntöä nro 14.
- Anonyymi
Moi!
https://youtu.be/fAqCQTA123M?si=MwOjRW8pi2yAk2mg
Voisitko sä kuunnella tän biisin?
Vaikkei liitykään sun sääntöihin.
ps...
yhteiset säännöt pitäisi laatia yhdessä,
eikä toinen ilman toista... - Anonyymi
Hmm... no niin pitää sopia yhdessä mikäli jotkut ovat.
- Anonyymi
Kaikkihan sen näkee, että tuosta Mooseksesta on jo aika jättänyt.
- Anonyymi
Ja mun elämääni ei mahdu pomottavaa ja mäkivää ukkoa.
- Anonyymi
Eikä minunkaan elämääni..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä minunkaan elämääni..
Eikä munkaan. Ei tarvii kenenkään sääntöjä kun yksin asuu riittää omat säännöt. Ei tule riitaa yksinään ihan parasta.
- Anonyymi
Siksipä asunkin omassa talossani.
- Anonyymi
Oi mikä johtaja.Kaikki jees kunhan oot sexy.
- Anonyymi
Sääntö 11 12 ja 13.
Mikäli mies ei ole tarpeeksi sexy, se on naisen vastuulla.
Pukeutuminen, tyyli, muoti ym. ja tarpeellinen treenaaminen makuuhuoneessa, yhdessä lenkkeily tms.
Naisella on vastuu ja valtaa toimia sen mukaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sääntö 11 12 ja 13.
Mikäli mies ei ole tarpeeksi sexy, se on naisen vastuulla.
Pukeutuminen, tyyli, muoti ym. ja tarpeellinen treenaaminen makuuhuoneessa, yhdessä lenkkeily tms.
Naisella on vastuu ja valtaa toimia sen mukaan.
:/Kuka haluaa jonkun nuken, joka pitää pukeakin. Ei kiitos. Aito Mies osaa hoitaa nuo ihan itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka haluaa jonkun nuken, joka pitää pukeakin. Ei kiitos. Aito Mies osaa hoitaa nuo ihan itse.
Kuka on puhunut mistään puettavasta nukesta muuta kuin sinä?
Anonyymi kirjoitti:
Kuka haluaa jonkun nuken, joka pitää pukeakin. Ei kiitos. Aito Mies osaa hoitaa nuo ihan itse.
Mutta onko mies parempi pukeutumaan vai riisuuntumaan, se mm ei vielä selvinnyt stooristas palstaäijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minusta olis mukava kertoo, mitkä vaatteet miehelle sopisi.
-nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minusta olis mukava kertoo, mitkä vaatteet miehelle sopisi.
-nainenTuohan juuri on kiva asia suhteessa, että toinen jopa ostaa toiselle jotain.
Jos mieskin ostaa naiselle jonkin puvun ja korun, niin hän ostaa ne sen takia että tahtoo nähdä naisensa niissä.
Ja luonnollisesti hyvässä suhteessa tahdotaan miellyttää sitä puolisoa.
- Anonyymi
Säännöt koottuna yhteen.
1. Mies on aina oikeassa.
2. Ei vastaväitteitä.
3. Mäkättäminen kielletty.
4. Suhde on tärkein.
5. Ei salaisuuksia.
6. Epäselvissä asioissa noudatetaan kohtaa 1, 2 ja 3.
7. Säännöt ovat itsestään selvyys.
8. Mies sanelee ja kirjoittaa säännöt.
9. Mies sitoutuu noudattamaan sääntöjen laatimisessa sääntöä nro 4.
10. Sääntöjä noudatetaan iloiten eikä pakosta.
11. Mies ei vonkaa eikä anele, on naisen vastuulla pitää mies ja itsensä tyytyväisinä.
14. Miehellä on vastuu ja velvollisuus muokata, poistaa taikka lisätä sääntöjä sääntö nro 4 noudattaen.
15. Nainen on aina velvollinen noudattamaan sääntöä nro 5. jotta sääntö nro 4 täyttyy.
Riita-asiat ja rangaistukset.
1. Mikäli nainen rikkoo sääntöjä, mies määrää ja toimeenpanee rangaistuksen.
Mies on velvollinen noudattamaan kohtaa 4 myös rankaistessaan.
2. Mikäli mies rikkoo sääntöjä, kohta 1, 2 ja 3 eivät ole voimassa kunnes kohta 4 täyttyy.
Ja nainen muuttaa omaan asuntoonsa. Saat äkseerata keskenäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nainen muuttaa omaan asuntoonsa. Saat äkseerata keskenäsi.
Millä perusteella hän muuttaisi?
Anonyymi kirjoitti:
Millä perusteella hän muuttaisi?
:/Kun ei jaksaisi kuunnella ukon mouhoamista. Parempi, että mouhoaa itsekseen, niin molempien on hyvä olla.
- Anonyymi
Koko aloitushan on pelkkää mouhoamista. Ei tuollainen sääntöintoilija osaa muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko aloitushan on pelkkää mouhoamista. Ei tuollainen sääntöintoilija osaa muuta.
Sinähän siinä aloituksesta mouhoat.
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän siinä aloituksesta mouhoat.
:/Aloitus on mouhoamista, kokonaisuudessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on mouhoamista, kokonaisuudessaan.
Ei ole, vaan sinä mouhoat aloituksesta.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, vaan sinä mouhoat aloituksesta.
:/Ei, vaan aloitus on mouhoamista. Siinä ei muuta olekaan kuin mouhoamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan aloitus on mouhoamista. Siinä ei muuta olekaan kuin mouhoamista.
Aloittajan kannattaisi ottaa joku chill pill ja lakata moinen mouhous.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan aloitus on mouhoamista. Siinä ei muuta olekaan kuin mouhoamista.
Mene nyt muualle mouhoamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan kannattaisi ottaa joku chill pill ja lakata moinen mouhous.
Aina kun te typerykset tulette mouhoamaan toisten ketjuihin, niin siinä näkee mitä mouhoaminen on.
” Mies ei vonkaa eikä anele, on naisen vastuulla pitää mies ja itsensä tyytyväisinä.” Tämäpä perin kiintoisaa. LMAO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Mies ei vonkaa eikä anele, on naisen vastuulla pitää mies ja itsensä tyytyväisinä.” Tämäpä perin kiintoisaa. LMAO
Kaikkea sitä kuuleekin. Voi että kun naurattaa makeasti!
- Anonyymi
Kiinnosta yhtään nämä aina oikeassa miehet. Noh. Oon loppuelämäni yksin muutenni.
- Anonyymi
Ja niin he elivät onnellisina ja iloisina elämänsä loppuun asti sääntö 10 mukaisesti.
Olihan ne säännöt itsestään selviä suhteen peruspilareita kuten sääntö 7 sanoi.
Surkein mahdollinen parisuhde siis tarjolla siellä.
- Anonyymi
Sääntö 16
Puhu ja pussaa päivittäin ja jätä turhat narinat, taulukot roskiin, halaa ja rakasta isolla R.lllä älä pienellä r.llä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sääntö 16
Puhu ja pussaa päivittäin ja jätä turhat narinat, taulukot roskiin, halaa ja rakasta isolla R.lllä älä pienellä r.llä.Noudata sääntöä 15 ja 11 ja jätä siis itse turhat narinat ja taulukot roskiin, ettet rikkoisi sääntöä 8 joka on toteutettu sääntö 9 noudatten tehden tämänkin sääntösi turhaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Sääntö 16
Puhu ja pussaa päivittäin ja jätä turhat narinat, taulukot roskiin, halaa ja rakasta isolla R.lllä älä pienellä r.llä.Sääntö 15 velvoittaa puhumaan asioista tarvittaessa.
Sääntö 11 velvoittaa toimimaan siten että sinä ja miehesi olette tyytyväisiä, eli pussaamaan ja halaamaan aina tarvittaessa ja rakastamaan niin isolla Rllä kuin haluat, eikä säännön 12 mukaan miehellä ole oikeutta vastustaa.
Teethän sen kaiken sääntö 13 mukaan.
Anonyymi kirjoitti:
Miten se voi olla surkein jos he elivät onnellisina ja iloisina elämänsä loppuun asti?
Anonyymi kirjoitti:
Miten se voi olla surkein jos he elivät onnellisina ja iloisina elämänsä loppuun asti?
:/Komentelijan kanssa ei kukaan ole onnellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komentelijan kanssa ei kukaan ole onnellinen.
Mikä nyt komentaa niin ettei voisi olla onnellinen?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä nyt komentaa niin ettei voisi olla onnellinen?
:/"Mikä nyt komentaa niin ettei voisi olla onnellinen?"
Aloituksen mies. Olisi kuitenkin kohteliaampaa käyttää ihmisestä sanaa "kuka", eikä "mikä. Näin siitäkin huolimatta, että tuo mies on kaakattava kana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mikä nyt komentaa niin ettei voisi olla onnellinen?"
Aloituksen mies. Olisi kuitenkin kohteliaampaa käyttää ihmisestä sanaa "kuka", eikä "mikä. Näin siitäkin huolimatta, että tuo mies on kaakattava kana.No miten ja mikä komento tekee onnettomaksi?
Kaakattava kana on se, joka motkottaa ja mäkättää turhasta.
Kukko sanelee säännöt ja kanat kotkottaa iloisesti niitä noudattaen.
Anonyymi kirjoitti:
No miten ja mikä komento tekee onnettomaksi?
Kaakattava kana on se, joka motkottaa ja mäkättää turhasta.
Kukko sanelee säännöt ja kanat kotkottaa iloisesti niitä noudattaen.
:/Koko aloituksen lista tekee kenet vain onnettomaksi. Ikävä kyllä aloituksen mies vain kaakattaa kuin kana, tyhjänpäiväistä kaakatusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko aloituksen lista tekee kenet vain onnettomaksi. Ikävä kyllä aloituksen mies vain kaakattaa kuin kana, tyhjänpäiväistä kaakatusta.
Eli mielestäsi kanan pitäisi olla kukon paikalla ja kukon olla väärässä että kana saisi motkottaa kaikesta turhasta?
Onneksi ymmärtäväiset tajuaa että nuo säännöt on ihan unelma sääntöjä.
Anonyymi kirjoitti:
Eli mielestäsi kanan pitäisi olla kukon paikalla ja kukon olla väärässä että kana saisi motkottaa kaikesta turhasta?
:/Ymmärtäväiset tajuavat, että aloituksen on ihan ding ding sekaisin. Aloituksen ukko kaakattelee kuin kana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:/Hyvä muuten että huomasit " että kana saisi motkottaa kaikesta turhasta". Erinomainen kuvaus aloituksen kaakatuksesta, motkottaa kaikesta turhasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä muuten että huomasit " että kana saisi motkottaa kaikesta turhasta". Erinomainen kuvaus aloituksen kaakatuksesta, motkottaa kaikesta turhasta.
Mä kirjoitan säännöt ja sinä motkotat ja kaakatat.
Ei sulla paljon järkeä ole kun et kerran tajua.
Anonyymi kirjoitti:
Mä kirjoitan säännöt ja sinä motkotat ja kaakatat.
Ei sulla paljon järkeä ole kun et kerran tajua.
:/Ja sieltä kuuluu hirveä kaakatus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:/Kyllä mä ainaki hyväksyisin noi säännöt ei kuullosta pahalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärtäväiset tajuavat, että aloituksen on ihan ding ding sekaisin. Aloituksen ukko kaakattelee kuin kana.
Ketä tää sun monologi pitäis sitten kiinnostaa aloittajaäijä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sääntö 15 velvoittaa puhumaan asioista tarvittaessa.
Sääntö 11 velvoittaa toimimaan siten että sinä ja miehesi olette tyytyväisiä, eli pussaamaan ja halaamaan aina tarvittaessa ja rakastamaan niin isolla Rllä kuin haluat, eikä säännön 12 mukaan miehellä ole oikeutta vastustaa.
Teethän sen kaiken sääntö 13 mukaan.
:/Mutta jos sulla hammasta särkee, on hätä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan samoin ajattelen minäkin. Jos minulle joku alkaisi tuollaisia sääntöjä ladella, niin nauraisin hänelle ja sanoisin, että tervemenoa eikä koskaan takaisin tuloa!
- Anonyymi
Korjaan sinun päässäsi.
Muut ei sinne pääse tai lähtevät hankalan luonteesi vuoksi. Semmoin karu ja kolkko linnake ilman sydäntä
Sitä sinä olet
Sori mäkin lähdin kun ei muuta voinut
Naiselta- Anonyymi
Too broken to love romantic bro
- Anonyymi
Jaa mäkättäminen kielletty ja mies ei muuta osaakaan kuin mäkättää ja nalkuttaa.
- Anonyymi
Sanoo mäkättäjä ja nalkuttaja
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo mäkättäjä ja nalkuttaja
:/Siis aloituksen mies. Ymmärrän. Itse en koskaan harrasta noita, sillä ei mulla ole mitään tarvetta moiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis aloituksen mies. Ymmärrän. Itse en koskaan harrasta noita, sillä ei mulla ole mitään tarvetta moiseen.
Eiku sinä, eli et ymmärtänyt.
Onneksi sääntö 1 pätee.
Anonyymi kirjoitti:
Eiku sinä, eli et ymmärtänyt.
Onneksi sääntö 1 pätee.
:/Nimenomaan en minä. Maailmassa on hyvin vähän asioita, joista mulla olisi mitään tarvetta valittaa. Aloittajalla ei sen sijaan näköjään muuta olekaan kuin valituksen aiheita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan en minä. Maailmassa on hyvin vähän asioita, joista mulla olisi mitään tarvetta valittaa. Aloittajalla ei sen sijaan näköjään muuta olekaan kuin valituksen aiheita.
Eli et ymmärtänyt, et sä pysty kääntämään asiaa toisin kun et kerran ymmärrä.
Ja jos ymmärtäisit, niin sulta putoais kommenteistasi pohja pois.
Seiso vaan olemattomalla pohjalla ja tee itsestäsi kaikkien nähden ymmärtämätön.
Miksi nyt sitten valitat?
Kyllä mä tiedän miksi, mutta tiedätkö itse?
Anonyymi kirjoitti:
Eli et ymmärtänyt, et sä pysty kääntämään asiaa toisin kun et kerran ymmärrä.
Ja jos ymmärtäisit, niin sulta putoais kommenteistasi pohja pois.
Seiso vaan olemattomalla pohjalla ja tee itsestäsi kaikkien nähden ymmärtämätön.
Miksi nyt sitten valitat?
Kyllä mä tiedän miksi, mutta tiedätkö itse?
:/En minä mahda sille mitään, jos et ymmärrä. Meidän eromme on siinä, että sinä koet tarvetta määrätä muiden tekemisistä, kun taas minulle on pääosin ihan sama. Mun kanssani ei tarvitse ikinä tapella, enkä minä ikinä mäkätä (toisin kuin aloituksen mies, joka ei mitään muuta teekään).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä mahda sille mitään, jos et ymmärrä. Meidän eromme on siinä, että sinä koet tarvetta määrätä muiden tekemisistä, kun taas minulle on pääosin ihan sama. Mun kanssani ei tarvitse ikinä tapella, enkä minä ikinä mäkätä (toisin kuin aloituksen mies, joka ei mitään muuta teekään).
Etkö sä nyt just mäkätä ja nalkuta niistä säännöistä?
Sinähän koet tarvetta sille jostain syystä, mutta sä et osaa keskustella vaan hyökkäät, niin älä ihmettele jos saat takaisin samalla mitalla.
Ei lainsäätäjätkään lakeja säätäessä nalkuta ja mäkätä vaan ne jotka niistä nalkuttaa ja mäkättää.
Sä aluksi ymmärsit ihan hyvin vastauksen kommenttiisi, mutta yritit kääntää asian mua vastaan kuin et olisi ymmärtänyt.
Sitten sä jatkoit tätä mäkätys tappelua, vaikka sulla ei ollut siihen pohjaa.
Sä olisit voinut jättää kommentoimatta, mut sun piti yrittää voittaa ja itsekin tiedät että lähdit siinä ilman vankkaa pohjaa liikkeelle.
Sun omatunto jo kertoo sulle, että mä olen oikeassa tässä.
Sun pitäisi ennemmin myöntää asia ja kertoa vaikka syy sille miksi toimit noin.
Ehkä sulla on huono päivä ollut ja asiat ärsyttäny ja kaikki näyttänyt ärsyttäviltä ja triggeröinyt sua ja reagoit hieman liian nopeasti.
Eli et salaisi sitä itseltäs etkä muiltakaan miksi toimit noin kuin toimit, niin se olisi sullekin hyväksi etkä joutuisi tällaisiin tilanteisiin ja saisi ymmärrystäkin toiminnallesi.
Sitten voisit tutustua koko sääntölistaan ja mielessäsi niitä koetella miten ne toimisivat käytännössä ja sitten keskustella niistä.
Ne on ihan hyvät säännöt.
Mä en tykkää sun toiminnasta mua kohtaan etkä sä itsellesikään sellaista toivoisi itseäsi kohtaan.
- Anonyymi
Joo ei kiinnosta tuommoinen mies tai tyyli. Ei minun makuuni, joku toinen voi tykätä.
- Anonyymi
Jaa jaa. Öyh öyh miehet saavat olla ihan rauhassa yksikseen.
- Anonyymi
Ja aloittaja saa näillä säännöillä sen unelmiensa ymmärtäväisen naisen ja turhasta öyhöttäjät karsiutuvat pois.
Anonyymi kirjoitti:
Ja aloittaja saa näillä säännöillä sen unelmiensa ymmärtäväisen naisen ja turhasta öyhöttäjät karsiutuvat pois.
:/Ole käsi on taatusti tottelevainen 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:/Works like an american dream?
- Anonyymi
Sääntö suomi… sääntö uskovaiset🙌
- Anonyymi
Säännöt on opettavaisia.
- Anonyymi
Miten mä voin noudattaa,
kun sä et anna mun noudattaa noita?
Onko sulla sama auto kun ennen?
Voisitko tulla hakemaan mut,
ja mennään johonkin........
Niiku nyt....
Sit voisin noudattaa noita sääntöjä.
Etenkin sääntöä numero 11,
ja siten numero 12 tulee voimaan,
Ja myös sääntö numero 2.
Ja yhdessä molemmat numeroa 5,
ihan vaan koska sääntö numero 4.
Menin jo varmaan sekaisin kaikissa noissa
miljoonissa sääntö numeroissa...
Kaikki yhdessä sopii,
mutta tärkeintä ei ole numerot,
vaan ihan joku muu....- Anonyymi
Mut siis jotain kurvailua ois palstaäijä tiedossa ainakin ja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut siis jotain kurvailua ois palstaäijä tiedossa ainakin ja?
Olis ollut, mut ei enää olekaan.
- Anonyymi
Hitto mikä sääntöviidakko. Tuon miehen ei ainakaan voi antaa päättää mistään.
- Anonyymi
Ihan huippu säännöt.
Todellakin johtaja ainesta.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan huippu säännöt.
:/Ihan karsea sekasotku, jossa ei ole käytetty hitustakaan järkeä. Tuollaiselle miehelle ei voisi antaa tehtäväksi ainoatakaan päätöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan huippu säännöt.
:/Haluaisin johtaja miehen itselleni❤️🔥 kunnioittaisin…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin johtaja miehen itselleni❤️🔥 kunnioittaisin…
Tai sit oot ittiäs kehuva pikkusielugubbe josta ei ois täyttämään mtn saappaita ammatillisessa mielessä ainakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin johtaja miehen itselleni❤️🔥 kunnioittaisin…
Yyh johtamaan itseäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan huippu säännöt.
:/Et kyllä kovin hyvä johtaja ollut.
Paitsi harhaanjohtava valehtelija. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kyllä kovin hyvä johtaja ollut.
Paitsi harhaanjohtava valehtelija.Ihan paras johtaja olen.
- Anonyymi
Kaitpa joku nainen tuosta voisi tykätä. Itse tykkään laatia omat sääntöni, tai elää vaan vapaana ilman sääntöjä.
- Anonyymi
"1. Mies on aina oikeassa." Paitsi aina silloin kun se on väärässä.
- Anonyymi
Yleisesti ottaen voisi ollakin noin, mutta näissä säännöissä ei.
Anonyymi kirjoitti:
Yleisesti ottaen voisi ollakin noin, mutta näissä säännöissä ei.
:/Todellisessa elämässä kuitenkin on aina juurikin noin ja siksi nuo säännöt eivät koskaan toimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisessa elämässä kuitenkin on aina juurikin noin ja siksi nuo säännöt eivät koskaan toimi.
Yleisesti ottaen voisi ollakin, mutta tässä tapauksessa ei voi erottaa 1 sääntöä pois ja muokata sitä muualle päteväksi ja sillä perusteella yrittää tehdä säännöt toimimattomiksi.
Se on sääntöpaketti ja se sisältää niiden muokkaamiseen tarvittavat työkalut.
Mutta se on sääntöjen laatijalla.
- Anonyymi
Ei sä olet nyt erehtynyt. Se menee näin:
1.Nainen on kuningatar
2.Kuten muurahaisilla, kaikki rakennetaan kuningatarta varten
3.Kuningatar on suosiollinen alamaisilleen ;D
4. Kaikki menee hyvin kun kuningatar on tyytyväinen, pidä siis kuningatar tyytyväisenä :D- Anonyymi
Kuningattarella ei pitäisi olla syytä siis valittaa säännöistä.
5.Kuningatar synnyttää poikia.
Vanha nisti ei kelpaa.Semmonen ei edes saa alamaisien suosiota. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5.Kuningatar synnyttää poikia.
Vanha nisti ei kelpaa.Semmonen ei edes saa alamaisien suosiota.Montako niitä pitäis poikia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuningattarella ei pitäisi olla syytä siis valittaa säännöistä.
:/Ashe bro
- Anonyymi
Parisuhteessa ei toimita kuin OrpoPurran hallitus. Säännötsovitaan yhdessä neuvottelemalla, eidiktaattorimaisesti miehen taholta.
- Anonyymi
Itse asiassa uskon, että parisuhteessa on onnellisempaa jos nainen antaa miehen olla vähän pomo joissain asioissa…
- Anonyymi
Parisuhde toimii parhauten, kun molemmat antavat toistensa päättää niistä asioista, jotka ovat heille tärkeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parisuhde toimii parhauten, kun molemmat antavat toistensa päättää niistä asioista, jotka ovat heille tärkeitä.
Parisuhde toimii parhaiten, kun mittavia ristiriitoja ei ole, on melko yhteneväinen käsitys asioista ja yhteinen päämäärä.
Muuten ei ole mitenkään yhdentekevää, miten molemmat päättää asioistaan.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parisuhde toimii parhaiten, kun mittavia ristiriitoja ei ole, on melko yhteneväinen käsitys asioista ja yhteinen päämäärä.
Muuten ei ole mitenkään yhdentekevää, miten molemmat päättää asioistaan..Ei tuo oikeastaan ole lainkaan tarpeellista. Paljon oleellisempaa on se kuinka tarpeelliseksi kumpikin kokee yrittää pakottaa toisen elämän tahtomallaan tavalla. Jos kummallakaan ei ole tarvetta tuohon, niin hyvin erilaisetkin pärjäävät hyvin yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo oikeastaan ole lainkaan tarpeellista. Paljon oleellisempaa on se kuinka tarpeelliseksi kumpikin kokee yrittää pakottaa toisen elämän tahtomallaan tavalla. Jos kummallakaan ei ole tarvetta tuohon, niin hyvin erilaisetkin pärjäävät hyvin yhdessä.
Kyllä se voi olla välinpitämättömyyttä silloin mun mielestä. Pitäisi kuitenkin jotenkin tajuta toisen juttuja siten, ettei ne suuremmin häiritsisi.
- Anonyymi
Naisen kannattaa antaa miehen olla pomo, vähän, vain jos se on tosirakkautta. Muuten ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen kannattaa antaa miehen olla pomo, vähän, vain jos se on tosirakkautta. Muuten ei.
Nainen haluaa antaa miehen olla vähän pomo, koska mies nauttii siitä, ja nainen nauttii, kun tietää, että mies nauttii.
Se on rakkautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se voi olla välinpitämättömyyttä silloin mun mielestä. Pitäisi kuitenkin jotenkin tajuta toisen juttuja siten, ettei ne suuremmin häiritsisi.
Siinä ei ole mitään väliinpitämätöntä, ettei ole sietämätön pomottaja. Kun jollain asialla aidosti ei ole mitään todellista merkitystä, kuten nyt todellisuudessa suurimmalla osalla asioista ei ole niin on paljon välittävämpää antaa toimia kuten hän itse tahtoo. Ei toisen juttuja tarvitse yhtään sen kummemmin tajuta, jotta hänen voi antaa olla oma itsensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen haluaa antaa miehen olla vähän pomo, koska mies nauttii siitä, ja nainen nauttii, kun tietää, että mies nauttii.
Se on rakkautta.Ei ole rakkautta tuo nähnytkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ei ole mitään väliinpitämätöntä, ettei ole sietämätön pomottaja. Kun jollain asialla aidosti ei ole mitään todellista merkitystä, kuten nyt todellisuudessa suurimmalla osalla asioista ei ole niin on paljon välittävämpää antaa toimia kuten hän itse tahtoo. Ei toisen juttuja tarvitse yhtään sen kummemmin tajuta, jotta hänen voi antaa olla oma itsensä.
En kirjoittanut sietämättömästä pomottelusta, kirjoitin hyvällä tavalla miehen kunnioittamisesta siinä, että hän tietää, mitä tekee. Miehenkin pitää kunnioittaa naisen tietämystä joissain asioissa. Väitän, että yleensä mies tykkää siitä, että hän saa hallita asioita hyvässä mielessä esim. maksaa naiselle pieniä hemmotteluja ja määrätä siten hänen hyvinvoinnistaan. Eli näyttäytyä sellaisena, joka tietää, mistä nainen pitää ja osoittaa naiselle, että hallitsee asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kirjoittanut sietämättömästä pomottelusta, kirjoitin hyvällä tavalla miehen kunnioittamisesta siinä, että hän tietää, mitä tekee. Miehenkin pitää kunnioittaa naisen tietämystä joissain asioissa. Väitän, että yleensä mies tykkää siitä, että hän saa hallita asioita hyvässä mielessä esim. maksaa naiselle pieniä hemmotteluja ja määrätä siten hänen hyvinvoinnistaan. Eli näyttäytyä sellaisena, joka tietää, mistä nainen pitää ja osoittaa naiselle, että hallitsee asiat.
” Väitän, että yleensä mies tykkää siitä, että hän saa hallita asioita hyvässä mielessä esim. maksaa naiselle pieniä hemmotteluja ja määrätä siten hänen hyvinvoinnistaan” Määrätä hyvinvoinnista? Ilmaista spata ei ole olemassa siis vai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole rakkautta tuo nähnytkään.
Niin ihan hyvä nyanssi tunnistaa näitä palstasedän teesejä koskien, bro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ny vähän riipu niistä ideoistaki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä kirjoitin, siitä että pitää yrittää määrätä asioista, joilla ei ole todellisuudessa edes mitään merkitystä. Sellaisia asioita, joilla on oikeasti merkitystä on loppujen lopuksi äärimmäisen vähän. Kaiken muun voi halutessaan helposti sopia niin, että molemmat tekevät miten itse tykkäävä. Kukaan toinen ei pysty kenenkään toisen hyvinvoinnista määräämään, sillä vain henkilö itse tietää milloin hän voi hyvin. Yksikään täysijärkinen mies ei edes yritä moista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ny vähän riipu niistä ideoistaki?
Itsestäänselvyys.
- Anonyymi
Minun säännöt parisuhteelle
1. seksiä joka päivä (ehkä monta kertaa päivässä)
muulla ei ole niin väliä (korvatulpat on keksitty)
mies- Anonyymi
Riippuu naisen tahdosta. Sinä et tuota päätä.
- Anonyymi
Ei tule koskaan tapahtumaan minun kanssani! Olwt seksiaddikti ja sellaiset saavat lähtö kehotuksen välittömästi, kun moinen perversio tulee tietooni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu naisen tahdosta. Sinä et tuota päätä.
no nainen voi sitten tahtoa jossain muualla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no nainen voi sitten tahtoa jossain muualla
Se on siunaus naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on siunaus naiselle.
Olen täysin samaa mieltä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on siunaus naiselle.
Aika modernia on jo juu
- Anonyymi
Ei ole hauska aloitus. Pidin aiemmin AP:ta jotenkin mielenkiintoisena.
- Anonyymi
Mun mielestä taas on hauska ja mielenkiintoinen.
- Anonyymi
Tennishameiden alle katsoja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tennishameiden alle katsoja!
No wittu onnex ei ole
- Anonyymi
Ei! Ei ole ikinä meidän taloa.
- Anonyymi
Mies mene jakelemaan muihin taloihin sääntöjäsi minun talossani
ei päde miesten lait 👋😁- Anonyymi
feministien ja muiden nistien talo kyseessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä pelkäät feminismiä? Voit kysyä iteltäs mä en tarvitse sun vastausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sellaiseen taloon ei kiinnosta mennä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nainen ei alistu miehen yksipuolisille vaatimuksille vedät heti feministikortin. Säännöt laaditaan yhdessä jos on kyse yhteisestä kodista. Muuten on parempi elää erillään. Vai mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sellaiseen taloon ei kiinnosta mennä..
Kumpi sulle ois se deal breaker?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä pelkäät feminismiä? Voit kysyä iteltäs mä en tarvitse sun vastausta.
Se vaan on niin inhottava aate, ja sen edustajat näyttää karmeilta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nainen ei alistu miehen yksipuolisille vaatimuksille vedät heti feministikortin. Säännöt laaditaan yhdessä jos on kyse yhteisestä kodista. Muuten on parempi elää erillään. Vai mitä?
no miksi kukaan ikinä haluaisi elää feministin kanssa yhdessä? täytyisi olla joku ihan sekopää masokisti....
jos se koti on miehen, niin säännöt sanelee mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi sulle ois se deal breaker?
femi-nisti tietysti. tavallinen nisti voi päästä kuiville ja lopettaa käytön, feminismi taas on aivoissa oleva vika. no on joku kuulemma parantunutkin siitä, netissä joku amerikkalainen nainen kertoi parantuneensa feminismistä, mutta varmasti tosi harvinaista on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen eri kuin aloittaja, minulla oli vain yksi sääntö:
1. seksiä joka päivä (ehkä monta kertaa päivässä)
ja kun talo on minun, niin siellä pätee minun säännöt.
jos haluat laatia säännöt, hommaa itsellesi oma talo.
- Anonyymi
Väite 1. Menet metsään jo heti alussa.
- Anonyymi
Haluatko noilla säännöillä alistaa naisen niin että hän ei voi hyvin? Nuo säännöt on kiusaamista.
- Anonyymi
Noilla säännöillä naista ohjataan juuri kohti hyvää avointa ja tasapainoista suhdetta.
- Anonyymi
Hyvää elämää oikean kätesi kanssa, inceli-Ismo!
: DDDD LOL mikä luuseri- Anonyymi
Sä vähän aloittajaäijä vissii yrität innostuttaa näitä taas. Hymähdys sulle teille
- Anonyymi
Miksi tämän pitäis kiinnostaa peräkammarias koskien palstaäijä? Noloa ku noussu trendaaviin
- Anonyymi
On sulla kohtuuttomat säännöt.
- Anonyymi
Ihan kamalat. Ikinä en suostuisi tuollaisiin sääntöihin, mies saisi jäädä yksin sääntöilemään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kamalat. Ikinä en suostuisi tuollaisiin sääntöihin, mies saisi jäädä yksin sääntöilemään..
Girl power!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Girl power!
Ihan sama mitä se olisi.. Minä olen nainen ja haluan miehen elämääni sulostuttamaan. Haluaisin sellaisen suhteen, että voisimme keskutella lähes kaikesta ja harrastaisimme yhdessä liikuntaa!
- Anonyymi
Suhde on tärkein LMAO
- Anonyymi
No, teidän talossa on sit sellaiset. 🤣👍🏻
- Anonyymi
Avuttoman miehen säännöt 😂
- Anonyymi
Sitä se tuntuu olevan! Minulle ei yksikään ihminen mitään sääntöjä latele!
- Anonyymi
Sääntöjen otsikko:
Näistä asioista löysämies näkee unta:- Anonyymi
Juurikin näin 😂
- Anonyymi
Aaww!
- Anonyymi
Mies on perheen pää mutta kaikkinainen naisen alistaminen on väärin. Väkivaltaisuus
on ehdoton out 🤍- Anonyymi
Mä alistan naisen heti omilla keinoillani niin että se puhuu eikä kätke salaisuuksia.
Ja sitten mä läpsin sitä takapuolelle aina kun mahdollista se vaan menee ohi.
Joskus nainen täytyy alistaa tietyissä asioissa, että se voisi vapautua.
Anonyymi kirjoitti:
Mä alistan naisen heti omilla keinoillani niin että se puhuu eikä kätke salaisuuksia.
Ja sitten mä läpsin sitä takapuolelle aina kun mahdollista se vaan menee ohi.
Joskus nainen täytyy alistaa tietyissä asioissa, että se voisi vapautua.
:/Joskus se alistus menee miehellä niin pitkälle että se nainen luovuttaa ja sit sitä ei enää ole.
Et menikö niinku halusit menevän?
- Anonyymi
Onko siellä teidän talossa ruuhkaa tai onko sinne paljon hakemuksia? 🤭
- Anonyymi
Ruuhka-aika kyllä lähenee.
- Anonyymi
Onhan täällä käyty, paljon naisia on käynyt täällä.
Niitä vaan lappaa jatkuvasti tänne.
Sitten ne soittelee usein ja kutsuu itsensä tänne kyläilemään viikottain.
Hakemuksistakin on keskusteltu.
Hyväkin että laitan kunnon säännöt, ettei tule liian isoa haaremia.
Anonyymi kirjoitti:
Ruuhka-aika kyllä lähenee.
Ei herranjumalaa…siis käykö naiset oikeesti tyrkyllä siinä ovella? Ihme bimboja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei herranjumalaa…siis käykö naiset oikeesti tyrkyllä siinä ovella? Ihme bimboja
Ei, ku ne tulee sisälle asti.
Mut ne on maksullisia ja valtio maksaa ja järkkää ne mulle tänne seuraksi.
Se on tätä VIP elämää.
Anonyymi kirjoitti:
Ei, ku ne tulee sisälle asti.
Mut ne on maksullisia ja valtio maksaa ja järkkää ne mulle tänne seuraksi.
Se on tätä VIP elämää.
:/Eläköön kommunismi!.... eehh.... tais siis sosialismi, SDP.
- Anonyymi
Naisen tullessa taloon, hänen on hyväksyttävä talon säännöt.
Jokainen, joka ei hyväksyisi sääntöjä on juuri sellainen joka niitä eniten tarvitsisi.
Jokainen joka hyväksyy, ei näe niissä mitään ideaalista normaalista poikkeavaa.
Ideaali normaali voitaisiin kuvailla näin: mies on perheen pää ja jokaisen menestyvän miehen takana on hyvä nainen.
Säännöillä on ennemminkin ohjaava ja opettava tarkoitus.
Ne eivät rajoita ja suhteen ja sääntöjen toimivuus on miehen vastuulla.
Ne toimivat parhaiten laatijan kanssa, koska säännöt tuovat esiin laatijan persoonaa.
Mitä se ymmärtävä nainen ajattelisi näistä?
Hymyilisi tietenkin, ymmärtäisi jopa sen kätketyn huumorin.
1. Hymyilee, pitää itsevarmasta alfa tyypin miehestä joka osaa johtaa.
2. Kiva juttu, ettei tarvitse joka asiasta väitellä.
3. Ei ole tarvetta.
4. Oikein priorisoitu.
5. Vihdoinkin mies, jolle voi puhua kaikesta ja vaati avoimuutta.
6. Mies on perheen pää ja varmasti tietää mitä tekee ja on ottanut huomioon.
7. Ihan perussettiä näyttää olevan.
8. Se onkin miehen rooli tarvittaessa pitää kuria.
9. Oikea tapa johtaa.
10. Luonnollisesti.
11. Kiva, että toisen tarpeet otetaan huomioon, eikä tarvitse lupia kysellä.
12. Kaikin puolin antoisa suhde tiedossa.
13. Luonnollisesti, samat prioriteetit.
14. Fiksusti ajateltu.
15. Tämän turvin saattaa olla joskus jopa helpompaa aloittaa: Kulta, sääntö 15 vähän velvoittaisi....
Onneksi asun naisen kanssa.🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi asun naisen kanssa.🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈
No ketäs sinä sitten ikävöit?
Miestäkö?
Anonyymi kirjoitti:
No ketäs sinä sitten ikävöit?
Miestäkö?
:/I'm gay 🥰
- Anonyymi
Nainen, kyllähän sinä sen tiedät, ettei tuota sääntölistaa koskaan tulosteta.
Ehkä.........
Sehän on vain osana niitä lukuisia rakkauskirjeitäni sinulle.
Joo joo! Paitsi se sielunkoti. Sehän on ihan eri koti siellä ei kukaan päsmäile. Mun sun koti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo joo! Paitsi se sielunkoti. Sehän on ihan eri koti siellä ei kukaan päsmäile. Mun sun koti.
Mutta sielläkin mä olisin kuningas ja mun säädöksiäni noudatettaisiin jotta valtakunnassa olisi kaikki hyvin.
- Anonyymi
Eli toisin sanoen 1: Mies on aina oikeassa kunhan on samaa mieltä kuin nainen, 2. Juu hyvä, ei sinun kannata vastaväitteitä harrastaakaan naisen kanssa, koska häviät. 3. Mäkättäminen yleensä johtuu miehen vötystelystä, joten tämä vaatii kompromissia. 4. Kyllä pariskunnan suhde on tärkein. 5. Se on itsestäänselvyys. 6. Sopii noine muutoksine mitä kirjoitin.
M- eukko- Anonyymi
Jatkan vielä että en siedä juopottelua, humalaa, tupakointia, hampaiden pesemättömyyttä tai hygienian laiminlyönnistä tai tukan laittamattomutta, myöskään rikkinäisiä vaatteita et käytä ihmisten etkä minun ilmoilla. Sinä jaat kotityöt minun kanssani ja jos peset pyykkiä, peset vain omiasi. Minä pesen kyllä molempien. Jälkesi siivoat joka asiassa. Olet herrasmies, avaat ovet, kannat kauppakassit sekä muut painavat asiat ja silittelet ja pidät hyvänä monta kertaa päivässä. Ja jos en halua juuri silloin kikulia kun sinä sitä tarjodt, maltat odottaa kunnes olen valmis parittelemaan. Yksin ei liikuta missään vaan asiat tehdään yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan vielä että en siedä juopottelua, humalaa, tupakointia, hampaiden pesemättömyyttä tai hygienian laiminlyönnistä tai tukan laittamattomutta, myöskään rikkinäisiä vaatteita et käytä ihmisten etkä minun ilmoilla. Sinä jaat kotityöt minun kanssani ja jos peset pyykkiä, peset vain omiasi. Minä pesen kyllä molempien. Jälkesi siivoat joka asiassa. Olet herrasmies, avaat ovet, kannat kauppakassit sekä muut painavat asiat ja silittelet ja pidät hyvänä monta kertaa päivässä. Ja jos en halua juuri silloin kikulia kun sinä sitä tarjodt, maltat odottaa kunnes olen valmis parittelemaan. Yksin ei liikuta missään vaan asiat tehdään yhdessä.
Jatkan vielä, en pussaa tupakkasuuta, joten et tupakoi. Hampaat pitää muutenkin olla kunnossa, kauniit ja valkoiset komealla hymyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuvailet helvettiä..... mutta en tiedä miksi, eihän tämä ole edes uskontopalsta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan vielä, en pussaa tupakkasuuta, joten et tupakoi. Hampaat pitää muutenkin olla kunnossa, kauniit ja valkoiset komealla hymyllä.
En tosiaan valkaise hampaitani , minulla terveet hampaat, mutta ei ihan valkoiset, vai pitääkö oikeen ottaa laminaatit hampaisiin, kun ne ei ole ihan tasaiset.
Sulla varmaan on laminaatit, ripsipidennykset, silikonirinnat, hiuspidennykset, tatuoidut kulmakarvat ja huulutäytteet. - Anonyymi
Entäs homoparit, tai lesbot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tosiaan valkaise hampaitani , minulla terveet hampaat, mutta ei ihan valkoiset, vai pitääkö oikeen ottaa laminaatit hampaisiin, kun ne ei ole ihan tasaiset.
Sulla varmaan on laminaatit, ripsipidennykset, silikonirinnat, hiuspidennykset, tatuoidut kulmakarvat ja huulutäytteet.sisäsen rauhan kun löytäisin niin mun ei tarvis koskaan mitää tommosia edes miettiä. usein mietin et täytyy se sitten varmaan,kun raisut elämäntavat näkyy ja rupsahdan nopeemmin kun moni muu mun ikänen ?? Noh ehkä heillä ei ole lapsia tai ehkä he on käyny jo vähän nostatattamassa suupielia ja kulmakurttua?? mutta kun mä en haluaisi. ja se sisäsen pitäis olla se tärkein että ei muiden takia tee vaan itsensä takia. nykymaailma on vaan semmone että tuntuu että pitäisi olla.. että se olisi ’normi’. taas tullaan siihen että kyllä mun ois tällä maindsetillä pitäny mieheksi syntyä. sivusta joku
- Anonyymi
Jos
Ei sinusta ole noita ykskakskolme vaatimukska lunastamaan. Niin heippodei. Ei tule ikävä. 🤷♀️- Anonyymi
Nehän ovat jo itsestään selvyyksiä.
Anonyymi kirjoitti:
Nehän ovat jo itsestään selvyyksiä.
:/Ai on vai? Kuka sinulle sallaita opetti? Ja puremattako nielit?🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai on vai? Kuka sinulle sallaita opetti? Ja puremattako nielit?🤷♀️
On on. Enhän minä kenenkään opetusta tarvii.
- Anonyymi
Mites sellanen kun sä valehtelet?
Sellastako tulee kumartaa ja kunnioittaa? - Anonyymi
Helpoiten pääsee kun ei änkeä kenenkään kanssa yksiin. Ei tarvii miettiä miellyttääkö jotakuta vai ei. Eikä tarvii sietää ketään jota ei halua. 40 v kahden äijän kanssa asunut. Ei samaan aikaan😃joo en halua sohvalleni yhtäkään päsmäriä enää ikinä.
- Anonyymi
Joo, ei kannata ängetä eikä hätäillä suhteen kanssa.
- Anonyymi
Olet luomassa Gileadia tai Irania. Toivottavasti vitsailet, koska sun säännöt eivät ole lähellekään tasavertaiset osapuolille. 1/10 no thx
- Anonyymi
Miten niin?
Ihmettelen vaan miksi nainen yrittää tunkea miehen alueelle tai alkaa heti rikkomaan sääntöjä ilman mitään syytä?
Säännöissä ei ole ongelmaa.
- Anonyymi
Ehkä käytöksesi takia kukaan ei suostu parisuhteessen kanssasi?
- Anonyymi
Mulla on ihan hyvät käytöstavat.
Tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa ja kyllähän ne musta tykkääkin.
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on ihan hyvät käytöstavat.
Tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa ja kyllähän ne musta tykkääkin.
:/Sulla on pakkomielle kontrolliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on pakkomielle kontrolliin.
Ei ole, ehkä sulla on se pakkomielle kontrolliin.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, ehkä sulla on se pakkomielle kontrolliin.
:/Ei ole. En kirjoita tällaista kummallekkaan sukupuolelle. Opettele puhumaan totta myös itsellesi. Auttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. En kirjoita tällaista kummallekkaan sukupuolelle. Opettele puhumaan totta myös itsellesi. Auttaa.
No mitkä ovat sitten mielestäsi ne suhteen peruspilarit?
Anonyymi kirjoitti:
No mitkä ovat sitten mielestäsi ne suhteen peruspilarit?
:/En halua suhdetta kanssasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua suhdetta kanssasi.
Ei tarvitsekaan, mutta voidaan keskustella, niin nähdään kumpi puhuu totta ja kumpi mahdollisesti huijaa itseään.
Puhuminen auttaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitsekaan, mutta voidaan keskustella, niin nähdään kumpi puhuu totta ja kumpi mahdollisesti huijaa itseään.
Puhuminen auttaa.
:/Olen kiinnostunut homoilusta, Olet toki homo mutta väärää sukupuolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kiinnostunut homoilusta, Olet toki homo mutta väärää sukupuolta.
Eli sinä olet homo, hyvä kun tunnustit sen itsellesi ja muille.
Minä en ole.
Miltä sinusta nyt tuntuu kun sait sen sanoa?
Anonyymi kirjoitti:
Olen kiinnostunut homoilusta, Olet toki homo mutta väärää sukupuolta.
Nyt kerrot mistä tunnistaa homon kun tämä on ulkoisesti miehinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinä olet homo, hyvä kun tunnustit sen itsellesi ja muille.
Minä en ole.
Miltä sinusta nyt tuntuu kun sait sen sanoa?
:/Vihaat naisia aika paljon. Se nainen ei ole syypää oloosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihaat naisia aika paljon. Se nainen ei ole syypää oloosi.
En vihaa, mutta jos mua kohtaan käyttäytyy huonosti, niin sitä mä vihaan.
Jos mua vastaan hyökätään, niin ihan varmasti annan takaisin.
Anonyymi kirjoitti:
En vihaa, mutta jos mua kohtaan käyttäytyy huonosti, niin sitä mä vihaan.
Jos mua vastaan hyökätään, niin ihan varmasti annan takaisin.
:/Teit paskasti sille naiselle. Jos sulla on rankkoja kokemuksia niin voi olla toisellakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teit paskasti sille naiselle. Jos sulla on rankkoja kokemuksia niin voi olla toisellakin.
Mitä sä tiedät mun edellisistä suhteista?
Varmasti on huonoja ja rankkoja kokemuksia monilla, mutta niistä pitää pystyä oppimaan.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä tiedät mun edellisistä suhteista?
Varmasti on huonoja ja rankkoja kokemuksia monilla, mutta niistä pitää pystyä oppimaan.
:/Tiedät itsekkin että kohtelit huonosti. Alat taas manipuloimaan. Et vain pysty päästämään irti. Et näe tehneesi mitään väärää ja Se on se ongelma. Et ikinä kykene olemaan mitä se nainen haluaa koska et itse halua. Et kadu. Menikö perille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät itsekkin että kohtelit huonosti. Alat taas manipuloimaan. Et vain pysty päästämään irti. Et näe tehneesi mitään väärää ja Se on se ongelma. Et ikinä kykene olemaan mitä se nainen haluaa koska et itse halua. Et kadu. Menikö perille?
No en tiedä, sinähän manipuloit ja guilt trippaat siinä. Mä olen päästänyt irti vanhasta. Kyllä mä näen mitä mä teen. No se on selvää että en halua olla sitä mitä en halua olla. Katumuksesta mua ei tarvitse opettaa. Menikö sinulle perille?
Anonyymi kirjoitti:
No en tiedä, sinähän manipuloit ja guilt trippaat siinä. Mä olen päästänyt irti vanhasta. Kyllä mä näen mitä mä teen. No se on selvää että en halua olla sitä mitä en halua olla. Katumuksesta mua ei tarvitse opettaa. Menikö sinulle perille?
:/Päästä jo vihdoinkin irti jos ikinä välitit. Tuo ei auta. Tiedät että pelkää sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päästä jo vihdoinkin irti jos ikinä välitit. Tuo ei auta. Tiedät että pelkää sinua.
Eikö sun pitäisi päästää irti jostain? Jos pelkää, niin silloin myös kunnioittaa ja varmaan tekisi tarvittavan, että pääsisi sopuun.
- Anonyymi
Nainen, tee pieni mielikuvitusmatka taloon jossa nämä säännöt vallitsevat.
Eikö olekin ihanaa elämää täydellisessä parisuhteessa?
Mikäli olet erimieltä niin perustele ja esitä skenaario.
no kun se nainen haluaa itse päättää mielivaltaisesti kaikesta, ja vaihtaa mielipidettään joka päivä. se on sen mielestä ihanaa elämää ja täydellinen parisuhde.... ja kun se kyllästyy siihen niin se vaihtaa miestä.. 1-2 vuoden jälkeen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no kun se nainen haluaa itse päättää mielivaltaisesti kaikesta, ja vaihtaa mielipidettään joka päivä. se on sen mielestä ihanaa elämää ja täydellinen parisuhde.... ja kun se kyllästyy siihen niin se vaihtaa miestä.. 1-2 vuoden jälkeen..
Silloin se nainen ei ole tasapainossa jos hänelle ei edes omat mielipiteensäkään kelpaa ja päätökset eivät pidä.
Silloin se ei ole täydellinen parisuhde, koska se nainen kyllästyisi omaan pomotteluunsa ja hyppäisi uuteen, kuka nyt täydellisestä lähtisi?
Niin se nainen tuhoaisi sen parisuhteen itse toiminnallaan ja jos sellainen olisi ihanaa ja täydellistä, niin silloin hänen ei kannata parisuhdetta edes aloittaa itsensä eikä sen toisen vuoksi.
- Anonyymi
Mies.
Olet pelkkä salaisuus minulle.
Lupaan käyttää kaikki naiselliset keinoni käännelläkseni sinua ja löytääkseni kaikki salaisuutesi 😎- Anonyymi
Tuo on kyllä ihan totta mitä tuossa sanoi.... ja jos nainen on oikeasti tosi hyvännäköinen ja upea niin kyllä se saa ihan mitä se haluaa... kyllä ne naiset osaa ne temput, olen huomannut sen... säännöt voi heittää roskikseen siinä vaiheessa... ne ei koske hyvännäköisiä naisia ollenkaan..
mies
- Anonyymi
Onneksi ei tarvitse elää noilla säännöillä.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937708
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021866- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32993Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28953Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703