Apumies antero etsii itselleen vakituista tai satunnaista naista. Tulen luoksesi tai sovittuun paikkaan ja tarjoan suuseksiä haluamasi määrän. Ikä haitaria 18-48
Nainen savosta nuoltavaksi
13
329
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä 27-vuotias mies kuopiosta myös ilmottautuu palvelukseen!
- Anonyymi
Kuopion persenaama
- Anonyymi
Mistä päin suunnilleen olet? Itse olen Kuopion kupeessa 45v varattu nainen, suu seksiä kotona koskaan saa tykkäisin. Olethan täysin luotettava vaki ystävyys kiinnostais myös terveys kunnossa, silloin esteitä nauttia loppuun saakka. T. Löydänkö sut oikeesti
- Anonyymi
Varkaudessa ois 57v varattu mies samoin kotona en saa nuolla puolisoa. Antaisin mielelläni kookasta myös 22/ 7 siistiä ja kestävää nuolennan jälkeen.
- Anonyymi
Kävisikö Siilinjärvellä sinulle 45v nainen miehen seura?
- Anonyymi
Löydät minut oikeasti. Vaihdetaanko joku toinen alusta viestittelyyn. Kaikki toivomasi on kunnossa, terveys sekä vaitiolo. Vaki kaveri myös täällä hakusessa. S-post ilari.kinnune1997atmeiliboxi.fi tai kik mazzaaa6
- Anonyymi
Olen myös laita kuopiosta, minulla auto käytössä ja ilari.kinnune1997atmeiliboxi.fi kik mazzaaa6 -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen myös laita kuopiosta, minulla auto käytössä ja ilari.kinnune1997atmeiliboxi.fi kik mazzaaa6 -ap
Voitaisko tavata kahvilla jossakin, viikolla mieheni useesti keikka töissä kauempana.
Kiva, terveys tärkein ja luotto jos vaki suhteen haluaa. Kerron tapailin satunaisesti yhden miehen kanssa parin vuoden ajan, lopetimme suhteen välimatkan vuoksi. Hän oli taitava suu seksissä, yhdyimme ja nautimme toisistamme ilman kiirettä kun tavattiin. N 45 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitaisko tavata kahvilla jossakin, viikolla mieheni useesti keikka töissä kauempana.
Kiva, terveys tärkein ja luotto jos vaki suhteen haluaa. Kerron tapailin satunaisesti yhden miehen kanssa parin vuoden ajan, lopetimme suhteen välimatkan vuoksi. Hän oli taitava suu seksissä, yhdyimme ja nautimme toisistamme ilman kiirettä kun tavattiin. N 45Laita mulle säpö tai joku muu palvelu missä voidaan jutella- ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, terveys tärkein ja luotto jos vaki suhteen haluaa. Kerron tapailin satunaisesti yhden miehen kanssa parin vuoden ajan, lopetimme suhteen välimatkan vuoksi. Hän oli taitava suu seksissä, yhdyimme ja nautimme toisistamme ilman kiirettä kun tavattiin. N 45Laita yksityisviestiä sähköpostiin tai kik
Ilari.kinnune1997ätmeiliboxi.fi
Tai kik mazzaaa6 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, terveys tärkein ja luotto jos vaki suhteen haluaa. Kerron tapailin satunaisesti yhden miehen kanssa parin vuoden ajan, lopetimme suhteen välimatkan vuoksi. Hän oli taitava suu seksissä, yhdyimme ja nautimme toisistamme ilman kiirettä kun tavattiin. N 45Odotan yhteydenottoasi😘 n45 terveisin - kuopion 27 mies. Kik mazzaaa6
- Anonyymi
Onnistuu, mutta voisimmeko kuitenkin sopia jossain muualla nämä tarkemmat jutut?
- Anonyymi
Löytyykö savosta nuoltavaa? Nuolen ja vaikka panen käskystä. Olisipas kiva olla jollekkin naiselle varamies, joka salaa hoitelee vaimon tarpeet
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222160- 1382002
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81232Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881190- 621086
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991067- 61950
- 68942
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45906- 2831