Täällä olisi vanhempi luotettava 59v mies Pohjois-savon seudulta vailla hyvää naisseuraa vaikka viikonlopun viettoon tai miten sovitaan.
Siisti ok- talo järvenrannalla sekä tietenkin rantasauna.
Laita yhteystiedot niin edetään siten.
Haluatko nuori nainen tulla järvenrannalla vkl
15
178
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Poika kaverin kans muutettiin erilleen joku aika sitten, miehen seuraa kaipaisin jolla asiat kunnossa. Terkuin n 19v
- AnonyymiUUSI
Miten sinä haluaisit tulla tänne ja milloin.?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinä haluaisit tulla tänne ja milloin.?
Jään lomalle Juhannukselta mitään loma suunnitelmaa tässä hötäkässä suunnitellut.
Luin ilmoituksesi jotenkin värähti sisälläni, ehkä sopisit tähän elämän hetkeen. Tiedostan haluat nauttia samaa kaipaisin myös, olen ystävien mielestä avoin ja hauska. Kaipaisin vanhempaa miestä joka arvostaa ikäistäni naista. N 19v - AnonyymiUUSI
Uskoisin erotun miehestä🤩
Voidaan tavata jossakin autolla liikun, itse olen Kuopiossa. Varovainen olen vastaa posteihin, vaikkakaan epäile sua siksihän vastasin. N 19v - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uskoisin erotun miehestä🤩
Voidaan tavata jossakin autolla liikun, itse olen Kuopiossa. Varovainen olen vastaa posteihin, vaikkakaan epäile sua siksihän vastasin. N 19vMissä sitten tavataan nyt ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä sitten tavataan nyt ?
Ei täällä vastaa kuin feikit näköjään🤭.
M 59 aloittaja
- AnonyymiUUSI
27v mies täällä jos seura kelpaisi. Kik mazzaaa6
- AnonyymiUUSI
En etsi miehiä . Lue aloitus !
- AnonyymiUUSI
Ei huolta. En minäkään rupsahtanutta gubbea. 19v nainen kylläkin kiinnostaisi😁
- AnonyymiUUSI
Niin sitä feikkiä . Niitä täällä vaan on ja voi tehdä aloituksen itsekin ja minä tulen sinne sitten kuokkimaan 😂
- AnonyymiUUSI
Vittu mitä ääliöitä miehiä. Nuori nainen selkeesti haluu sähköposteihin vastata vaan tavata jossakin. Ps. Järki käteen..
- AnonyymiUUSI
No minähän kysyin missä tavataan niin ei tullut vastausta.
Eli ei ole kuitenkaan oikeesti tulossa kunhan itseään kiihoittaa ajatuksella vanhemmasta miehestä! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No minähän kysyin missä tavataan niin ei tullut vastausta.
Eli ei ole kuitenkaan oikeesti tulossa kunhan itseään kiihoittaa ajatuksella vanhemmasta miehestä!Viikonloppu kyseessä ehkä menoja turha hätäillä. Vanhempaa juuri halus kyl varmaan panee pääset.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloppu kyseessä ehkä menoja turha hätäillä. Vanhempaa juuri halus kyl varmaan panee pääset.
Kuulostaa haluu toipuu erosta. Antautuu vanhemman nussittavaksi kunnolla. M 70
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloppu kyseessä ehkä menoja turha hätäillä. Vanhempaa juuri halus kyl varmaan panee pääset.
Noin eihän sitä voi kuin arvailla täällä. Tosin kokemusta on enempi että feikkejä on kun eivät sitten saavu tapaamiseen kuitenkaan.
59v
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285365Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm133964Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101