Täällä olisi vanhempi luotettava 59v mies Pohjois-savon seudulta vailla hyvää naisseuraa vaikka viikonlopun viettoon tai miten sovitaan.
Siisti ok- talo järvenrannalla sekä tietenkin rantasauna.
Laita yhteystiedot niin edetään siten.
Haluatko nuori nainen tulla järvenrannalla vkl
29
485
Vastaukset
- Anonyymi
Poika kaverin kans muutettiin erilleen joku aika sitten, miehen seuraa kaipaisin jolla asiat kunnossa. Terkuin n 19v
- Anonyymi
Miten sinä haluaisit tulla tänne ja milloin.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinä haluaisit tulla tänne ja milloin.?
Jään lomalle Juhannukselta mitään loma suunnitelmaa tässä hötäkässä suunnitellut.
Luin ilmoituksesi jotenkin värähti sisälläni, ehkä sopisit tähän elämän hetkeen. Tiedostan haluat nauttia samaa kaipaisin myös, olen ystävien mielestä avoin ja hauska. Kaipaisin vanhempaa miestä joka arvostaa ikäistäni naista. N 19v - Anonyymi
Uskoisin erotun miehestä🤩
Voidaan tavata jossakin autolla liikun, itse olen Kuopiossa. Varovainen olen vastaa posteihin, vaikkakaan epäile sua siksihän vastasin. N 19v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoisin erotun miehestä🤩
Voidaan tavata jossakin autolla liikun, itse olen Kuopiossa. Varovainen olen vastaa posteihin, vaikkakaan epäile sua siksihän vastasin. N 19vMissä sitten tavataan nyt ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sitten tavataan nyt ?
Ei täällä vastaa kuin feikit näköjään🤭.
M 59 aloittaja
- Anonyymi
27v mies täällä jos seura kelpaisi. Kik mazzaaa6
- Anonyymi
En etsi miehiä . Lue aloitus !
- Anonyymi
Ei huolta. En minäkään rupsahtanutta gubbea. 19v nainen kylläkin kiinnostaisi😁
- Anonyymi
Niin sitä feikkiä . Niitä täällä vaan on ja voi tehdä aloituksen itsekin ja minä tulen sinne sitten kuokkimaan 😂
- Anonyymi
Vittu mitä ääliöitä miehiä. Nuori nainen selkeesti haluu sähköposteihin vastata vaan tavata jossakin. Ps. Järki käteen..
- Anonyymi
No minähän kysyin missä tavataan niin ei tullut vastausta.
Eli ei ole kuitenkaan oikeesti tulossa kunhan itseään kiihoittaa ajatuksella vanhemmasta miehestä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minähän kysyin missä tavataan niin ei tullut vastausta.
Eli ei ole kuitenkaan oikeesti tulossa kunhan itseään kiihoittaa ajatuksella vanhemmasta miehestä!Viikonloppu kyseessä ehkä menoja turha hätäillä. Vanhempaa juuri halus kyl varmaan panee pääset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloppu kyseessä ehkä menoja turha hätäillä. Vanhempaa juuri halus kyl varmaan panee pääset.
Kuulostaa haluu toipuu erosta. Antautuu vanhemman nussittavaksi kunnolla. M 70
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloppu kyseessä ehkä menoja turha hätäillä. Vanhempaa juuri halus kyl varmaan panee pääset.
Noin eihän sitä voi kuin arvailla täällä. Tosin kokemusta on enempi että feikkejä on kun eivät sitten saavu tapaamiseen kuitenkaan.
59v
- Anonyymi
Kyllä olisi kiva tulla
N 18v- Anonyymi
No Missä tavattaisiin ensin . Voin hakea sut jostakin vai?
- Anonyymi
Luotettava mies olen ja kivasti olisi saada nuoremman naisen seuraa tänne rannalle.
M 59v Siilinjärvi
- Anonyymi
50v 190/88 komea herrasmies mökillä lomalla viikonloppuna 017 (Leppävirta)hieronta taitoinen mies olen.
- Anonyymi
Mitä kautta jatketaan kirjoitusta ja tutustumusta?
N18- Anonyymi
Kik löytyy sekä snapschat M50v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kik löytyy sekä snapschat M50v
Eli?
Edelleen minkä kautta jatketaan?
N 18v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli?
N 18vMinulle käy kuinka vain myös s-postin kautta.M50v tai tarkoitatko jostain muuta henkilöä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli?
N 18v27v kiinnostunut myös, kik mazzaaa6 kun nää seniilit ei ymmärrä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
27v kiinnostunut myös, kik mazzaaa6 kun nää seniilit ei ymmärrä
Ja Sinä olet?
- Anonyymi
Jos N18:19 oikeasti seuraa vailla niin eikun omia yhteystietoja tänne:)hivenen miehet kyllä epäilyttää!M50v
- Anonyymi
No sinua itseäsihän me kaikki täällä epäilemme tai siis pikemminkin varmistunutkin jo että varsinainen luuserirunkkari olet ja hyvinkin säälittävä vielä kaiken muun paskan päälle.
- Anonyymi
Selvä poikamiesrunkkari siellä avautuu itsestään:)
- Anonyymi
Nimenomaan. Sellaisiahan te kaikki ootte. Eihän täällä muita pyörikään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344522Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752944- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451747- 781419
- 211301
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831222PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69918
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86884