Haluatko nuori nainen tulla järvenrannalla vkl

Anonyymi-ap

Täällä olisi vanhempi luotettava 59v mies Pohjois-savon seudulta vailla hyvää naisseuraa vaikka viikonlopun viettoon tai miten sovitaan.
Siisti ok- talo järvenrannalla sekä tietenkin rantasauna.
Laita yhteystiedot niin edetään siten.

15

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Poika kaverin kans muutettiin erilleen joku aika sitten, miehen seuraa kaipaisin jolla asiat kunnossa. Terkuin n 19v

• Anonyymi
        UUSI

Miten sinä haluaisit tulla tänne ja milloin.?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinä haluaisit tulla tänne ja milloin.?

Jään lomalle Juhannukselta mitään loma suunnitelmaa tässä hötäkässä suunnitellut.
        Luin ilmoituksesi jotenkin värähti sisälläni, ehkä sopisit tähän elämän hetkeen. Tiedostan haluat nauttia samaa kaipaisin myös, olen ystävien mielestä avoin ja hauska. Kaipaisin vanhempaa miestä joka arvostaa ikäistäni naista. N 19v

• Anonyymi
        UUSI

Uskoisin erotun miehestä🤩
        Voidaan tavata jossakin autolla liikun, itse olen Kuopiossa. Varovainen olen vastaa posteihin, vaikkakaan epäile sua siksihän vastasin. N 19v

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uskoisin erotun miehestä🤩
        Voidaan tavata jossakin autolla liikun, itse olen Kuopiossa. Varovainen olen vastaa posteihin, vaikkakaan epäile sua siksihän vastasin. N 19v

Missä sitten tavataan nyt ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sitten tavataan nyt ?

Ei täällä vastaa kuin feikit näköjään🤭.
        M 59 aloittaja

• Anonyymi
      UUSI

27v mies täällä jos seura kelpaisi. Kik mazzaaa6

• Anonyymi
        UUSI

En etsi miehiä . Lue aloitus !

• Anonyymi
      UUSI

Ei huolta. En minäkään rupsahtanutta gubbea. 19v nainen kylläkin kiinnostaisi😁

• Anonyymi
        UUSI

Niin sitä feikkiä . Niitä täällä vaan on ja voi tehdä aloituksen itsekin ja minä tulen sinne sitten kuokkimaan 😂

• Anonyymi
      UUSI

Vittu mitä ääliöitä miehiä. Nuori nainen selkeesti haluu sähköposteihin vastata vaan tavata jossakin. Ps. Järki käteen..

• Anonyymi
        UUSI

No minähän kysyin missä tavataan niin ei tullut vastausta.
        Eli ei ole kuitenkaan oikeesti tulossa kunhan itseään kiihoittaa ajatuksella vanhemmasta miehestä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No minähän kysyin missä tavataan niin ei tullut vastausta.
        Eli ei ole kuitenkaan oikeesti tulossa kunhan itseään kiihoittaa ajatuksella vanhemmasta miehestä!

Viikonloppu kyseessä ehkä menoja turha hätäillä. Vanhempaa juuri halus kyl varmaan panee pääset.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Viikonloppu kyseessä ehkä menoja turha hätäillä. Vanhempaa juuri halus kyl varmaan panee pääset.

Kuulostaa haluu toipuu erosta. Antautuu vanhemman nussittavaksi kunnolla. M 70

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Noin eihän sitä voi kuin arvailla täällä. Tosin kokemusta on enempi että feikkejä on kun eivät sitten saavu tapaamiseen kuitenkaan.
        59v

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      28
      5365
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      13
      3964
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3207
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2820
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      285
      1332
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1318
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1203
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1139
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1122
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      215
      1101
    Aihe