Minä käytän GMAILIN sähköpostia, koska minun HOTMAILIN sähköpostiin ei tule,kun ROSKAPOSTIA.
EN KYLLÄ KOE, ETTÄ ON KUNNIANLOUKKAUS KÄYTTÄÄ GOOGLEN ELI GMAILIN SÄHKÖPOSTIA.
EN MINÄ OLE IKINÄ FACEBOOKIIN SÄHKÖPOSTI OSOITETTA EDES NÄHNYT, KOSKA JOS OLISIN NIIN MINÄHÄN KÄYTTÄISIN EDELLEEN.
Taitaa mennä KUNNIALLISTEN kanssa asiat ristiin.
9
123
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen sentään edelleen NETTI GURUJEN SÄHKÖPOSTI LISTALLA jotka tekevät RAHAA GOOGLE ANALYYTIKKOINA.
EI MINUN TARVI SITÄ KERTOA MILLÄ POSTITUSLISTALLA MINÄ OLEN, KOSKA MINÄ OLEN SAANUT HENKILÖKOHTAISEN KUTSUN.
Ehkä minä olin niin KAUNIS SUOMALAINEN NAINEN HEIDÄN MIELESTÄ JOTEN HE HALUSIVAT MINUT HEIDÄN POSTITUSLISTALLE MUKAAN.
JUST ÄSKEN VILASIN NIITÄ SÄHKÖPOSTEJA NIIN YHDESSÄ LUKI, ETTÄ " DO YOU NEED MONEY XXXX? "
XXXX ON MINUN NIMENI JA EN MINÄ VIITSI SITÄ TÄNNE LAITTAA, KOSKA HE KYLLÄ TIETÄÄ JOIDEN TARVII TIETÄÄ.- Anonyymi
KYLLÄ KAI MINÄ IDIOOTTI SEN VERRAN YMMÄRRÄN, ETTÄ EI FACEBOOK MITÄÄN TIENAA NOILLA 8 KUNNIALLISELLA.
META ON SENTÄÄN HELPPO KAATAA GOOGLEN JA SUOMI24 AVULLA JOS OIKEESTI HALUTAAN ALKAA PORUKALLA PERSEILEMÄÄN.
SEN JÄLKEEN ON SENTÄÄN NIIN PALJON RAHAA, ETTÄ EI TARVI KYLLÄ EDES MIETTIÄ:
1. LÄHENKÖ TÖIHIN
2. KÄÄNNÄNKÖ KYLKEÄ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KYLLÄ KAI MINÄ IDIOOTTI SEN VERRAN YMMÄRRÄN, ETTÄ EI FACEBOOK MITÄÄN TIENAA NOILLA 8 KUNNIALLISELLA.
META ON SENTÄÄN HELPPO KAATAA GOOGLEN JA SUOMI24 AVULLA JOS OIKEESTI HALUTAAN ALKAA PORUKALLA PERSEILEMÄÄN.
SEN JÄLKEEN ON SENTÄÄN NIIN PALJON RAHAA, ETTÄ EI TARVI KYLLÄ EDES MIETTIÄ:
1. LÄHENKÖ TÖIHIN
2. KÄÄNNÄNKÖ KYLKEÄMinua on varoitettu siitä, että KÄRPÄSIÄ ALKAA PÖRRÄÄMÄÄN.
KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIES ON HÄN JOKA ON ALUSTA KULKENUT MINUN RINNALLA VAIKKA EI OLLA OLTU EDES VIRALLISESTI YHDESSÄ.
Minä olen sanonut, että: MINÄ EN ALA KENENKÄÄN KANSSA SUHTEESEEN ENNEN, KUIN TÄMÄ PASKA ON SELVITETTY!
EI HÄN OLE TOIMINUT EDES POLIISINA VÄÄRIN, KOSKA HÄN SENTÄÄN KUNNIOITTANUT MINUA KOKOAJAN.
HE EIVÄT OLE JOTKA OVAT TUNKENEET ITSENSÄ MINUN MIEHEKSI JA SAANEET LÄHDÖT, KOSKA MINÄ OLEN SANONUT: ET SIE KYLLÄ TÄNNE JÄÄ ASUMAAN JA ISÄNNÖIMÄÄN!
KYLLÄ MINÄ SANOIN, ETTÄ: JOS ET VITTU LÄHE KIITÄÄN SIITÄ NIIN MIE SOITAN POLIISIT NOSTAMAAN SINUT PIHALLE!
En minä tehnyt RIKOSILMOITUSTA hänestä joka oli ottanut kuvan minusta ja laittanut Facebookiin omaan profiilinsa.
Minä laitoin hänelle mesen kautta viestin jossa luki " Poista kuvat joissa minä olen."
Hän kysyi minulta, että: Miksi?
Vastasin: Minä en halua, että minusta on kuvia sinun Facebook profiilissa koska sinulla on niin epämääräisiä kavereita.
Hän ei suostunut joten minä ilmoitin hänelle; Minä ilmoitan poliisille niin kyllä poliisi poistaa.
Minä ilmoitin ja minä sain kuvat pois joissa minä olin. Hänen kaikki Facebook kaverinsa kävivät minun kunnian päälle ja en minä sentään niin hullu ollut, että aloin hänen kanssa KUNNIOISTA FACEBOOK KAVEREIDEN KANSSA TAISTELEMAAN.
Hänen kaverinsa olivat alkoholisteja ja minun kaverit olivat töissä käyviä vaikka minä en ollutkaan töissä.
Tuskin tuo heitä haittasi, koska en minä ole ALKOHOLISTI enkä käytä edes HUUMEITA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua on varoitettu siitä, että KÄRPÄSIÄ ALKAA PÖRRÄÄMÄÄN.
KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIES ON HÄN JOKA ON ALUSTA KULKENUT MINUN RINNALLA VAIKKA EI OLLA OLTU EDES VIRALLISESTI YHDESSÄ.
Minä olen sanonut, että: MINÄ EN ALA KENENKÄÄN KANSSA SUHTEESEEN ENNEN, KUIN TÄMÄ PASKA ON SELVITETTY!
EI HÄN OLE TOIMINUT EDES POLIISINA VÄÄRIN, KOSKA HÄN SENTÄÄN KUNNIOITTANUT MINUA KOKOAJAN.
HE EIVÄT OLE JOTKA OVAT TUNKENEET ITSENSÄ MINUN MIEHEKSI JA SAANEET LÄHDÖT, KOSKA MINÄ OLEN SANONUT: ET SIE KYLLÄ TÄNNE JÄÄ ASUMAAN JA ISÄNNÖIMÄÄN!
KYLLÄ MINÄ SANOIN, ETTÄ: JOS ET VITTU LÄHE KIITÄÄN SIITÄ NIIN MIE SOITAN POLIISIT NOSTAMAAN SINUT PIHALLE!
En minä tehnyt RIKOSILMOITUSTA hänestä joka oli ottanut kuvan minusta ja laittanut Facebookiin omaan profiilinsa.
Minä laitoin hänelle mesen kautta viestin jossa luki " Poista kuvat joissa minä olen."
Hän kysyi minulta, että: Miksi?
Vastasin: Minä en halua, että minusta on kuvia sinun Facebook profiilissa koska sinulla on niin epämääräisiä kavereita.
Hän ei suostunut joten minä ilmoitin hänelle; Minä ilmoitan poliisille niin kyllä poliisi poistaa.
Minä ilmoitin ja minä sain kuvat pois joissa minä olin. Hänen kaikki Facebook kaverinsa kävivät minun kunnian päälle ja en minä sentään niin hullu ollut, että aloin hänen kanssa KUNNIOISTA FACEBOOK KAVEREIDEN KANSSA TAISTELEMAAN.
Hänen kaverinsa olivat alkoholisteja ja minun kaverit olivat töissä käyviä vaikka minä en ollutkaan töissä.
Tuskin tuo heitä haittasi, koska en minä ole ALKOHOLISTI enkä käytä edes HUUMEITA.Minulla on onneksi Ruotsin sotu myös ja Ruotsissa voi saada lainaa vaikka 100vuodeksi.
Valtio ottaa sitä lainaa ja se jää kuulemma perintönä heidän suvuille.
He ostavat niitä hienoja linnoja sekä kartanoita niillä lainoilla, koska he saavat ARVONIMIÄ.
He saavat KREIVIN JA KREIVITAREN arvoja ja sen velan avulla arvo siirtyy seuraavalle sukupolvelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on onneksi Ruotsin sotu myös ja Ruotsissa voi saada lainaa vaikka 100vuodeksi.
Valtio ottaa sitä lainaa ja se jää kuulemma perintönä heidän suvuille.
He ostavat niitä hienoja linnoja sekä kartanoita niillä lainoilla, koska he saavat ARVONIMIÄ.
He saavat KREIVIN JA KREIVITAREN arvoja ja sen velan avulla arvo siirtyy seuraavalle sukupolvelle.Ruotsissa on sentään IHMISET ARVOSSA.
Suomessa jos huomaat, että minun sukuhan onkin näköjään ollut AATELIS ARVO SUKU JOLTA ON ARVOT VIETY.
Sehän on jo TODISTETTU MONEEN KERTAAN, että se on KUNNIANLOUKKAUS.
He ovat saaneet ARVOT MAANPUOLUSTUS TEHTÄVIEN kautta.
Kyllä nuo ARVOT OVAT PERINTÖJÄ JOTKA OVAT JÄÄNEET SAAMATTA JA NIISTÄ SAA PALKKAA.
Minä aloin tutkimaan tuota oman sukuni kautta ja minä huomasin, että siellä on oikeesti rahaa.
En minä ole koskaan VÄITTÄNYT, ETTÄ MINÄ OLEN AINUT. Minä olin kyllä se joka meni FACEBOOKIIN jossain keskustelussa mainitsemaan, että: Suomessa on vaikka kuinka paljon AATELIS SUKUJA ja he ovat piilossa, mutta he löytävät.
Jos minä löysin KEISARIN KUNNAN JOSSA MINUN MOLEMMAT SUVUT OVAT SYNTYNEET niin EN VARMASTI OLE AINUT SUOMESSA JONKA SUKU ON AATELI SUKUA.
Minun suku oli käynyt Viipurissa ja Karjalassa myös ja nuo ovat myös VANHOJA KEISARI KUNNAN ALUEITA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsissa on sentään IHMISET ARVOSSA.
Suomessa jos huomaat, että minun sukuhan onkin näköjään ollut AATELIS ARVO SUKU JOLTA ON ARVOT VIETY.
Sehän on jo TODISTETTU MONEEN KERTAAN, että se on KUNNIANLOUKKAUS.
He ovat saaneet ARVOT MAANPUOLUSTUS TEHTÄVIEN kautta.
Kyllä nuo ARVOT OVAT PERINTÖJÄ JOTKA OVAT JÄÄNEET SAAMATTA JA NIISTÄ SAA PALKKAA.
Minä aloin tutkimaan tuota oman sukuni kautta ja minä huomasin, että siellä on oikeesti rahaa.
En minä ole koskaan VÄITTÄNYT, ETTÄ MINÄ OLEN AINUT. Minä olin kyllä se joka meni FACEBOOKIIN jossain keskustelussa mainitsemaan, että: Suomessa on vaikka kuinka paljon AATELIS SUKUJA ja he ovat piilossa, mutta he löytävät.
Jos minä löysin KEISARIN KUNNAN JOSSA MINUN MOLEMMAT SUVUT OVAT SYNTYNEET niin EN VARMASTI OLE AINUT SUOMESSA JONKA SUKU ON AATELI SUKUA.
Minun suku oli käynyt Viipurissa ja Karjalassa myös ja nuo ovat myös VANHOJA KEISARI KUNNAN ALUEITA.Saamelaisilla on ollut KUNINGAS GUTTORM ja hän oli NORJAN KUNINGAS.
KEISARI KUNNAN VÄKI OLI SAAMELAISALUEEN ULKOPUOLELTA.
Saamelaisten maa on ollut LAPPONIA, kun GUTTORM OLI KUNINGAS.
Ei minun syy ole jos minun sukuni on halunnut olla PAREMPIA ja he ovat saaneet itse päättää ovatko SUOMALAISIA VAI SAAMELAISIA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saamelaisilla on ollut KUNINGAS GUTTORM ja hän oli NORJAN KUNINGAS.
KEISARI KUNNAN VÄKI OLI SAAMELAISALUEEN ULKOPUOLELTA.
Saamelaisten maa on ollut LAPPONIA, kun GUTTORM OLI KUNINGAS.
Ei minun syy ole jos minun sukuni on halunnut olla PAREMPIA ja he ovat saaneet itse päättää ovatko SUOMALAISIA VAI SAAMELAISIA.Katsoin eilen televisiosta, kun he keskustelivat SAAMELAISLAISTA SEKÄ IHMISARVOISTA.
ONNEKSI EIVÄT SENTÄÄN MINUA VOI SOTKEA TUOHON.
ODOTAN, ETTÄ HE SAAVAT LAIN VOIMAAN.
HE LOUKKAAVAT MINUN KUNNIAA, KOSKA MINUN LAPSENI EI VOI OLLA SAAMELAINEN VAIKKA SAAMELAISET VÄITTÄVÄT NIIN.
SAAMELAISILLA EI OLE EDES OIKEUTTA TUTKIA MINUN SUKUA, KOSKA MINÄ OLEN KIELTÄNYT JOTEN MINUA KYLLÄ KIINNOSTAA, ETTÄ MILLÄHÄN HE OVAT SAANEET SELVILLE, ETTÄ KUKA LAPSENI ISÄ ON!?
KOSKA EIHÄN ISÄ OLE KOSKAAN VARMA, MUTTA ISÄ ON YLEENSÄ MIES JOKA TUKEE ÄITIÄ ELI NAISTA JOKA ON SYNNYTTÄNYT LAPSEN/LAPSET.
- Anonyymi
2027 facebook rajoitus on peruttu. Tämän mahdollistaa mahdollistus. On mahdollista päästä irti 🍆bergin ikeestä. Tilit on jäädyttty, poistossa.META HAJOAA.
- Anonyymi
Käytän kirjepulua ja kannan itse postini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3982110Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121949Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821049Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39818- 56779
- 75760
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734