Aamu: 2 kinkkujuustovoileipää
Kaurapuuroo sokerilla ja täysmaidolla
1 banaanin
Äsken söin yhrn ison korvapuustin ja vadelmahillomunkin sekä 2x kinkkuvoileivän ja lasillisen täysmaitoo
Lämpimäksi ruuaksi tulee 4 jauhelihapihviä ja 5 isoa perunaa
2 kinkkujuustovoileipää ja täysmaitoa
Iltasella syön ison korvapuustin ja 2 kinkkuvoileipää ja täysmaitoa
Yönaposteltavaksi kermajäätelöä
Okei nainen tänään oon tähän mennessä syöny
43
200
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä syöty lasi vettä ja puuro tähän mennessä. Kohta lohi ja kotimainen uusi peruna salaatilla
- Anonyymi
Jos ei tuolla kalorit kerry niin sithen ei milhän!
Tuosson about 3000-4000 päivöö kohen, arvio
Jatkakaa - AnonyymiUUSI
Aiot siis tulla paksukaiseksi
- AnonyymiUUSI
"Hope so"..olen nyt 183/71
Lähtöpaino oli 67.. 3 viikkoo sitten, että on tämä toiminu.
En paksukaiseksi mutta esim 75-80kg. Sitten muutan ruokavaliota
Ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Hope so"..olen nyt 183/71
Lähtöpaino oli 67.. 3 viikkoo sitten, että on tämä toiminu.
En paksukaiseksi mutta esim 75-80kg. Sitten muutan ruokavaliota
ApNo mitä järkeä tuossa oikein on? Haluatko olla läski? tai muuttua naiseksi?
Itse olen miltei samoissa mitoissa mutta olen melkein täyttä lihasta.
Olen oikein tyytyväinen painooni ja kokooni.
mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mitä järkeä tuossa oikein on? Haluatko olla läski? tai muuttua naiseksi?
Itse olen miltei samoissa mitoissa mutta olen melkein täyttä lihasta.
Olen oikein tyytyväinen painooni ja kokooni.
miesEi kiinnosta lihaksilla pullistelu ja egoilu, ei ole minun juttu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta lihaksilla pullistelu ja egoilu, ei ole minun juttu
Sitten se on oltava toinen näistä: Haluatko olla läski? tai muuttua naiseksi?
Jos jompaakumpaa noista yllämainituista haluat niin syö hiilihydraatteja, paljon.
sokeroituja maissimuroja, ja muuta sellaista, ihan varmasti lihot parissa viikossa kun monta kertaa päivässä vedät kupillisen. Täytekeksejä, ranskanleipää, patonkia jne.
Se on ihan ok jos haluat. Ole sitä mitä haluat olla, ja ole ylpeä siitä.
Kaikki ei toki ymmärrä, mutta se on sinun oma asiasi.
Itse olen mies, ja haluan olla mies joten minulla on täysin eri ruokavalio.
mies - AnonyymiUUSI
Aiot saada suonet tukkoon?
Ja älä pliis mainitse sanaa korvapuusti. Vttu lihon jo pelkästä sanasta.
- AnonyymiUUSI
No ainakin hiilihydraatteja tulee, ja huonoja rasvoja. Ehkä lapsen tarpeiksi myös proteiineja.
- AnonyymiUUSI
Hyvä on tullaki hiilaria ja rasvaa
Oon 183/71 nyt, lähtöpaino oli 67kg kolme viikkoa sitten. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä on tullaki hiilaria ja rasvaa
Oon 183/71 nyt, lähtöpaino oli 67kg kolme viikkoa sitten.Joo, mutta ei huonoja rasvoja. Valitse hyviä rasvoja.
Hiilareiden osuus ravinnon saannista kärsii proteiiniin nähden, jos syö niitä liikaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mutta ei huonoja rasvoja. Valitse hyviä rasvoja.
Hiilareiden osuus ravinnon saannista kärsii proteiiniin nähden, jos syö niitä liikaa.Mun kehityypllä, ektomorfi, hoikka, pitka, hiilarin osuus pitää olla 55% eli paljon, koska kestän hiilaria,hyvin. Proteiinin osuus 25%.
Pudotan tämän kovemman kuurin normaaliin, kungan saavutan 75-80kg painon. Nythän tarkoituksella pumppaan paljon hiilareita - AnonyymiUUSI
Joo on hyvä lihottaa valmiiksi jos meinaa tulla raskaaksi.
- AnonyymiUUSI
Muista punaista lihaa vain max. 350 grammaa per viikko! Hae proteiinit muualta.
- AnonyymiUUSI
Hain just 6 pakettii sika-nsutaa kaupasta kun 1,95e oli paketti
Aion käyttää lihotuskuuria vaan soihen asti kun psinan 75-80kg, sitten muutan kevyemmäksi - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aion käyttää lihotuskuuria vaan soihen asti kun psinan 75-80kg, sitten muutan kevyemmäksiEi ole keveydestä kyse vaan siitä, että punainen liha lisää merkittävästi mm. syöpäriskiä ja sydän- ja verisuonitauteja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole keveydestä kyse vaan siitä, että punainen liha lisää merkittävästi mm. syöpäriskiä ja sydän- ja verisuonitauteja.
Ei elämästä kukaan selviä hengissä. En ees mieti tällasia. Projrkti on projekti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole keveydestä kyse vaan siitä, että punainen liha lisää merkittävästi mm. syöpäriskiä ja sydän- ja verisuonitauteja.
Riski ei tarkoita samaa kuin sairastua. Sulla on joka päivä riski liukastua tai jäädä auton alle, mutta niin ei välttämättä käy.
Tiedän 90v pappoja, jotka söi vain voita, munia ja täysmaitoa, kahmaloittain suolaa jne.
Tiedän kasvissyöjiä ja hoikkia, jotka sairastui johonkin tautiin.
Loppujen lopuksi kyse on geeneistä, geenilotosta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Riski ei tarkoita samaa kuin sairastua. Sulla on joka päivä riski liukastua tai jäädä auton alle, mutta niin ei välttämättä käy.
Tiedän 90v pappoja, jotka söi vain voita, munia ja täysmaitoa, kahmaloittain suolaa jne.
Tiedän kasvissyöjiä ja hoikkia, jotka sairastui johonkin tautiin.
Loppujen lopuksi kyse on geeneistä, geenilotostaItsepähän riskisi otat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aion käyttää lihotuskuuria vaan soihen asti kun psinan 75-80kg, sitten muutan kevyemmäksiRaejuustoa lautaselle, Profeel proteiini rahka päivään tai rahkapurkki ja marjoja päälle tai sokeroimaton Valion keittoa päälle ( mustikka, vadelma jne ), avocadoa lautaselle, täysjyvä tuotteita, hyvä sydän merkkejä tuotepaketeissa kerää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Raejuustoa lautaselle, Profeel proteiini rahka päivään tai rahkapurkki ja marjoja päälle tai sokeroimaton Valion keittoa päälle ( mustikka, vadelma jne ), avocadoa lautaselle, täysjyvä tuotteita, hyvä sydän merkkejä tuotepaketeissa kerää.
Punainen viili ja päälle mantelijauhetta.
Ei ole makea mutta kaloreita tulee. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Raejuustoa lautaselle, Profeel proteiini rahka päivään tai rahkapurkki ja marjoja päälle tai sokeroimaton Valion keittoa päälle ( mustikka, vadelma jne ), avocadoa lautaselle, täysjyvä tuotteita, hyvä sydän merkkejä tuotepaketeissa kerää.
Hyvä sydän merkki = parempi valinta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
AIVANTÄYTTÄ PASKAPUHETTA!!! AKKOJEN TYPERIÄ PUHEITA!!!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yhden avokadokilon kasvattamiseen kuluu e50 litraa vettä!
Et ole ainakaan kovin ekologinen tuon hypetyksesi kanssa.
Parsakaalista saa samat hyödyt vähemmällä vesivarojen tuhlaamisella! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yhden avokadokilon kasvattamiseen kuluu e50 litraa vettä!
Et ole ainakaan kovin ekologinen tuon hypetyksesi kanssa.
Parsakaalista saa samat hyödyt vähemmällä vesivarojen tuhlaamisella!Siis 350 litraa korjaan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
AIVANTÄYTTÄ PASKAPUHETTA!!! AKKOJEN TYPERIÄ PUHEITA!!!!!
NO NIIN ONKIN!
- AnonyymiUUSI
Minä aloitin tänään kahvilla ja koulunäkkärillä.
Sitten monivilja-luomu puuro-lautasellinen.
Sitten jauhoperunamuusia, ja lihapullia.
-illaksi ehkä otan tunnin projektiksi tehdä jälleen tonnikala-pizzan, teen aina taikinankin itse jotta saan siitä hyvämakuisen ja rapean.
- jos jaksan
Olen alkanut käyttämään kasviskeitto-jutussakin tuollaista itämainen-WOK -pakastejuttua, koska on mielestäni psarempi kuin joku APETIT-pakastevihannekset. - AnonyymiUUSI
Siitä huomaa et on vaan väsynyt kun ei jaksa miettiä mitä syö. Syö mitä syö kunhan syö. Halvinta yleensä syön ja helpointa mahollista. Kiva ois panostaa joskus mutta elämä on kallista. Kiva olisi käydä myös syömässä pihviä välillä ehkä kerran kuussa tai ei menisi liiallisuuksiin mutta kerran kahdessa kuukaudessa kävisin pihvillä. Hyvästi valmistettua a luokan pihviä söisin ja se suuhuni sulaisi:.”).
- AnonyymiUUSI
Joop kaik kallistuu nyt. Esim halpa 4e kahvi on nyt 7e, huomasin
Iteki ostan halvinta mahollista. Eikä se tunnu halvalle siltikään.
Kiitos inflaation, sotien et cetera - AnonyymiUUSI
Ja samassa suhteessa hintain nousun kanssa palkat ja eläkkeet, tuet ei nouse
Ostovoima ri oo nyt hyvä ei - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joop kaik kallistuu nyt. Esim halpa 4e kahvi on nyt 7e, huomasin
Iteki ostan halvinta mahollista. Eikä se tunnu halvalle siltikään.
Kiitos inflaation, sotien et ceteraJep. Tapan itteni siin kohtaa ku ei oo varaa enää juoda kahvia aamulla. Sit se on siin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja samassa suhteessa hintain nousun kanssa palkat ja eläkkeet, tuet ei nouse
Ostovoima ri oo nyt hyvä eiNii. Kuseen tää paha maailma vaan haluaa ihmiset etenkin kaikki erikoislaatuiset leimataan heti lusmuiksi ja muuta. Miten mä voisin olla töissä ruokakaupassa kun nyttenkin haluan vaan livistää pois paikalta kun sykkeet tapissa! Ei auta muu kun selviytyä jotenkin. Ensimmäisenä itellä edessä halpa asunto ym. Toivottavasti saan tuskin ees saan enää. Hyvin pyyhkii siis joka rintamalla ns
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Tapan itteni siin kohtaa ku ei oo varaa enää juoda kahvia aamulla. Sit se on siin
Älä ny senttään. Mieki joudun siitä jossain kohti ehkä luopumaan. Toivotaan, että tulee seestyny aika.
Kyllä se tulee. Tää on aina ollut historiasa tämmöstä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä ny senttään. Mieki joudun siitä jossain kohti ehkä luopumaan. Toivotaan, että tulee seestyny aika.
Kyllä se tulee. Tää on aina ollut historiasa tämmöstäKyl se on siin. Delaan kaikes hiljasuudes saappaat jalas. Ootan vaa sitä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nii. Kuseen tää paha maailma vaan haluaa ihmiset etenkin kaikki erikoislaatuiset leimataan heti lusmuiksi ja muuta. Miten mä voisin olla töissä ruokakaupassa kun nyttenkin haluan vaan livistää pois paikalta kun sykkeet tapissa! Ei auta muu kun selviytyä jotenkin. Ensimmäisenä itellä edessä halpa asunto ym. Toivottavasti saan tuskin ees saan enää. Hyvin pyyhkii siis joka rintamalla ns
Joo joskus pulma on, että aatellaan vaan ääri ja ääripäässä. On joko tai
Vaikka asiat ei ole mustavalkosia. Pikrmmink7n niiden välillä on laaaaaaaaaaaja harmaan paletti.
On esmes monia, jotka haluis töihin, muttei pääse. Sitten on niutä, jotka ei pääse eläkkeelle vaikka haluisjostain kertoo sekin, että nuoret on yhä enempi mt-vaivojen takia ulkona yhteiskunnasta (eikä taatusti kaikki heistä ole työtä vieroksuvia) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyl se on siin. Delaan kaikes hiljasuudes saappaat jalas. Ootan vaa sitä
Oota vain esin juhannusta ja vietä kesää. Sysdyl voi hinnat ja kaikki olla jo paremmat! Markkinat heiluu
- AnonyymiUUSI
Luettelo on ku laitostuneen
- AnonyymiUUSI
No tuolla menolla et sitä naista kohta enää tarvitse kun itsestäsi tulee sellainen.
Ehkä haluat muuttua naiseksi? Se on ihan ok, siitä vaan.
Mutta jos haluat tulla mieheksi niin syö niin kuin mies.
mies- AnonyymiUUSI
Eiåä oo tarvetta naiselle, pärjään mieluusti itekseen
- AnonyymiUUSI
Haluat tuolla ruokavaliolla saada diabeteksen, kolesterolin, verenpaineet koholle, rasvamaksan, aivohalvauksen, sydäninfarktin??
- AnonyymiUUSI
Riski on eri asia kuin sairastuminen, kuten tuolla ylläkin on kirjoitettu.
Sulla on riski jäädä auton alle päivittäin, mutta todennäköisesti niin ei käy. Tässä riskin ja katastrofin ero.
Se on ihmisyksilön geeneistä kiinni, kuka sairastuu, kuka ei. Elintavoilla on loppujen lopuksi pieni merkitys.
Vanhat ihmiset eli pitkään ja ne söi reilusti voita, täysmaitoa ja lihaa
Kasvisten puputtajaa ei suojaa kasvikset taudeilta sen enempää kuin mikään muukaan, mikäli sattuu olemaan huono tuuri geenien suhteen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Riski on eri asia kuin sairastuminen, kuten tuolla ylläkin on kirjoitettu.
Sulla on riski jäädä auton alle päivittäin, mutta todennäköisesti niin ei käy. Tässä riskin ja katastrofin ero.
Se on ihmisyksilön geeneistä kiinni, kuka sairastuu, kuka ei. Elintavoilla on loppujen lopuksi pieni merkitys.
Vanhat ihmiset eli pitkään ja ne söi reilusti voita, täysmaitoa ja lihaa
Kasvisten puputtajaa ei suojaa kasvikset taudeilta sen enempää kuin mikään muukaan, mikäli sattuu olemaan huono tuuri geenien suhteenKasvit ei ole ihmisen ravintoa ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kasvit ei ole ihmisen ravintoa ollenkaan.
Kurkistapas huviksesi, mitä esim. folaatinpuutos aiheuttaa. Ilman vitamiineja ja suojaravintoaineita et tule toimeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275334Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123905Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101