Okei nainen tänään oon tähän mennessä syöny

Anonyymi-ap

Aamu: 2 kinkkujuustovoileipää
Kaurapuuroo sokerilla ja täysmaidolla
1 banaanin

Äsken söin yhrn ison korvapuustin ja vadelmahillomunkin sekä 2x kinkkuvoileivän ja lasillisen täysmaitoo

Lämpimäksi ruuaksi tulee 4 jauhelihapihviä ja 5 isoa perunaa
2 kinkkujuustovoileipää ja täysmaitoa

Iltasella syön ison korvapuustin ja 2 kinkkuvoileipää ja täysmaitoa

Yönaposteltavaksi kermajäätelöä

43

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä syöty lasi vettä ja puuro tähän mennessä. Kohta lohi ja kotimainen uusi peruna salaatilla

• Anonyymi

Jos ei tuolla kalorit kerry niin sithen ei milhän!
      Tuosson about 3000-4000 päivöö kohen, arvio
      Jatkakaa

• Anonyymi
      UUSI

Aiot siis tulla paksukaiseksi

• Anonyymi
        UUSI

"Hope so"..olen nyt 183/71
        Lähtöpaino oli 67.. 3 viikkoo sitten, että on tämä toiminu.
        En paksukaiseksi mutta esim 75-80kg. Sitten muutan ruokavaliota
        Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Hope so"..olen nyt 183/71
        Lähtöpaino oli 67.. 3 viikkoo sitten, että on tämä toiminu.
        En paksukaiseksi mutta esim 75-80kg. Sitten muutan ruokavaliota
        Ap

No mitä järkeä tuossa oikein on? Haluatko olla läski? tai muuttua naiseksi?

Itse olen miltei samoissa mitoissa mutta olen melkein täyttä lihasta.
        Olen oikein tyytyväinen painooni ja kokooni.

mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä järkeä tuossa oikein on? Haluatko olla läski? tai muuttua naiseksi?

Itse olen miltei samoissa mitoissa mutta olen melkein täyttä lihasta.
        Olen oikein tyytyväinen painooni ja kokooni.

mies

Ei kiinnosta lihaksilla pullistelu ja egoilu, ei ole minun juttu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiinnosta lihaksilla pullistelu ja egoilu, ei ole minun juttu

Sitten se on oltava toinen näistä: Haluatko olla läski? tai muuttua naiseksi?

Jos jompaakumpaa noista yllämainituista haluat niin syö hiilihydraatteja, paljon.
        sokeroituja maissimuroja, ja muuta sellaista, ihan varmasti lihot parissa viikossa kun monta kertaa päivässä vedät kupillisen. Täytekeksejä, ranskanleipää, patonkia jne.

Se on ihan ok jos haluat. Ole sitä mitä haluat olla, ja ole ylpeä siitä.
        Kaikki ei toki ymmärrä, mutta se on sinun oma asiasi.

Itse olen mies, ja haluan olla mies joten minulla on täysin eri ruokavalio.

mies

• Anonyymi
        UUSI

Aiot saada suonet tukkoon?

Ja älä pliis mainitse sanaa korvapuusti. Vttu lihon jo pelkästä sanasta.

• Anonyymi
      UUSI

No ainakin hiilihydraatteja tulee, ja huonoja rasvoja. Ehkä lapsen tarpeiksi myös proteiineja.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä on tullaki hiilaria ja rasvaa
        Oon 183/71 nyt, lähtöpaino oli 67kg kolme viikkoa sitten.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä on tullaki hiilaria ja rasvaa
        Oon 183/71 nyt, lähtöpaino oli 67kg kolme viikkoa sitten.

Joo, mutta ei huonoja rasvoja. Valitse hyviä rasvoja.
        Hiilareiden osuus ravinnon saannista kärsii proteiiniin nähden, jos syö niitä liikaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, mutta ei huonoja rasvoja. Valitse hyviä rasvoja.
        Hiilareiden osuus ravinnon saannista kärsii proteiiniin nähden, jos syö niitä liikaa.

Mun kehityypllä, ektomorfi, hoikka, pitka, hiilarin osuus pitää olla 55% eli paljon, koska kestän hiilaria,hyvin. Proteiinin osuus 25%.

Pudotan tämän kovemman kuurin normaaliin, kungan saavutan 75-80kg painon. Nythän tarkoituksella pumppaan paljon hiilareita

• Anonyymi
        UUSI

Joo on hyvä lihottaa valmiiksi jos meinaa tulla raskaaksi.

• Anonyymi
      UUSI

Muista punaista lihaa vain max. 350 grammaa per viikko! Hae proteiinit muualta.

• Anonyymi
        UUSI

Hain just 6 pakettii sika-nsutaa kaupasta kun 1,95e oli paketti
        Aion käyttää lihotuskuuria vaan soihen asti kun psinan 75-80kg, sitten muutan kevyemmäksi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aion käyttää lihotuskuuria vaan soihen asti kun psinan 75-80kg, sitten muutan kevyemmäksi

Ei ole keveydestä kyse vaan siitä, että punainen liha lisää merkittävästi mm. syöpäriskiä ja sydän- ja verisuonitauteja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole keveydestä kyse vaan siitä, että punainen liha lisää merkittävästi mm. syöpäriskiä ja sydän- ja verisuonitauteja.

Ei elämästä kukaan selviä hengissä. En ees mieti tällasia. Projrkti on projekti

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Riski ei tarkoita samaa kuin sairastua. Sulla on joka päivä riski liukastua tai jäädä auton alle, mutta niin ei välttämättä käy.

Tiedän 90v pappoja, jotka söi vain voita, munia ja täysmaitoa, kahmaloittain suolaa jne.

Tiedän kasvissyöjiä ja hoikkia, jotka sairastui johonkin tautiin.

Loppujen lopuksi kyse on geeneistä, geenilotosta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Riski ei tarkoita samaa kuin sairastua. Sulla on joka päivä riski liukastua tai jäädä auton alle, mutta niin ei välttämättä käy.

Tiedän 90v pappoja, jotka söi vain voita, munia ja täysmaitoa, kahmaloittain suolaa jne.

Tiedän kasvissyöjiä ja hoikkia, jotka sairastui johonkin tautiin.

Loppujen lopuksi kyse on geeneistä, geenilotosta

Itsepähän riskisi otat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Raejuustoa lautaselle, Profeel proteiini rahka päivään tai rahkapurkki ja marjoja päälle tai sokeroimaton Valion keittoa päälle ( mustikka, vadelma jne ), avocadoa lautaselle, täysjyvä tuotteita, hyvä sydän merkkejä tuotepaketeissa kerää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Raejuustoa lautaselle, Profeel proteiini rahka päivään tai rahkapurkki ja marjoja päälle tai sokeroimaton Valion keittoa päälle ( mustikka, vadelma jne ), avocadoa lautaselle, täysjyvä tuotteita, hyvä sydän merkkejä tuotepaketeissa kerää.

Punainen viili ja päälle mantelijauhetta.
        Ei ole makea mutta kaloreita tulee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä sydän merkki = parempi valinta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

AIVANTÄYTTÄ PASKAPUHETTA!!! AKKOJEN TYPERIÄ PUHEITA!!!!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yhden avokadokilon kasvattamiseen kuluu e50 litraa vettä!
        Et ole ainakaan kovin ekologinen tuon hypetyksesi kanssa.
        Parsakaalista saa samat hyödyt vähemmällä vesivarojen tuhlaamisella!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yhden avokadokilon kasvattamiseen kuluu e50 litraa vettä!
        Et ole ainakaan kovin ekologinen tuon hypetyksesi kanssa.
        Parsakaalista saa samat hyödyt vähemmällä vesivarojen tuhlaamisella!

Siis 350 litraa korjaan!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

AIVANTÄYTTÄ PASKAPUHETTA!!! AKKOJEN TYPERIÄ PUHEITA!!!!!

NO NIIN ONKIN!

• Anonyymi
      UUSI

Minä aloitin tänään kahvilla ja koulunäkkärillä.

Sitten monivilja-luomu puuro-lautasellinen.

Sitten jauhoperunamuusia, ja lihapullia.

-illaksi ehkä otan tunnin projektiksi tehdä jälleen tonnikala-pizzan, teen aina taikinankin itse jotta saan siitä hyvämakuisen ja rapean.
      - jos jaksan

Olen alkanut käyttämään kasviskeitto-jutussakin tuollaista itämainen-WOK -pakastejuttua, koska on mielestäni psarempi kuin joku APETIT-pakastevihannekset.

• Anonyymi
      UUSI

Siitä huomaa et on vaan väsynyt kun ei jaksa miettiä mitä syö. Syö mitä syö kunhan syö. Halvinta yleensä syön ja helpointa mahollista. Kiva ois panostaa joskus mutta elämä on kallista. Kiva olisi käydä myös syömässä pihviä välillä ehkä kerran kuussa tai ei menisi liiallisuuksiin mutta kerran kahdessa kuukaudessa kävisin pihvillä. Hyvästi valmistettua a luokan pihviä söisin ja se suuhuni sulaisi:.”).

• Anonyymi
        UUSI

Joop kaik kallistuu nyt. Esim halpa 4e kahvi on nyt 7e, huomasin
        Iteki ostan halvinta mahollista. Eikä se tunnu halvalle siltikään.
        Kiitos inflaation, sotien et cetera

• Anonyymi
        UUSI

Ja samassa suhteessa hintain nousun kanssa palkat ja eläkkeet, tuet ei nouse
        Ostovoima ri oo nyt hyvä ei

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joop kaik kallistuu nyt. Esim halpa 4e kahvi on nyt 7e, huomasin
        Iteki ostan halvinta mahollista. Eikä se tunnu halvalle siltikään.
        Kiitos inflaation, sotien et cetera

Jep. Tapan itteni siin kohtaa ku ei oo varaa enää juoda kahvia aamulla. Sit se on siin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja samassa suhteessa hintain nousun kanssa palkat ja eläkkeet, tuet ei nouse
        Ostovoima ri oo nyt hyvä ei

Nii. Kuseen tää paha maailma vaan haluaa ihmiset etenkin kaikki erikoislaatuiset leimataan heti lusmuiksi ja muuta. Miten mä voisin olla töissä ruokakaupassa kun nyttenkin haluan vaan livistää pois paikalta kun sykkeet tapissa! Ei auta muu kun selviytyä jotenkin. Ensimmäisenä itellä edessä halpa asunto ym. Toivottavasti saan tuskin ees saan enää. Hyvin pyyhkii siis joka rintamalla ns

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Tapan itteni siin kohtaa ku ei oo varaa enää juoda kahvia aamulla. Sit se on siin

Älä ny senttään. Mieki joudun siitä jossain kohti ehkä luopumaan. Toivotaan, että tulee seestyny aika.
        Kyllä se tulee. Tää on aina ollut historiasa tämmöstä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ny senttään. Mieki joudun siitä jossain kohti ehkä luopumaan. Toivotaan, että tulee seestyny aika.
        Kyllä se tulee. Tää on aina ollut historiasa tämmöstä

Kyl se on siin. Delaan kaikes hiljasuudes saappaat jalas. Ootan vaa sitä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nii. Kuseen tää paha maailma vaan haluaa ihmiset etenkin kaikki erikoislaatuiset leimataan heti lusmuiksi ja muuta. Miten mä voisin olla töissä ruokakaupassa kun nyttenkin haluan vaan livistää pois paikalta kun sykkeet tapissa! Ei auta muu kun selviytyä jotenkin. Ensimmäisenä itellä edessä halpa asunto ym. Toivottavasti saan tuskin ees saan enää. Hyvin pyyhkii siis joka rintamalla ns

Joo joskus pulma on, että aatellaan vaan ääri ja ääripäässä. On joko tai
        Vaikka asiat ei ole mustavalkosia. Pikrmmink7n niiden välillä on laaaaaaaaaaaja harmaan paletti.
        On esmes monia, jotka haluis töihin, muttei pääse. Sitten on niutä, jotka ei pääse eläkkeelle vaikka haluisjostain kertoo sekin, että nuoret on yhä enempi mt-vaivojen takia ulkona yhteiskunnasta (eikä taatusti kaikki heistä ole työtä vieroksuvia)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl se on siin. Delaan kaikes hiljasuudes saappaat jalas. Ootan vaa sitä

Oota vain esin juhannusta ja vietä kesää. Sysdyl voi hinnat ja kaikki olla jo paremmat! Markkinat heiluu

• Anonyymi
      UUSI

Luettelo on ku laitostuneen

• Anonyymi
      UUSI

No tuolla menolla et sitä naista kohta enää tarvitse kun itsestäsi tulee sellainen.
      Ehkä haluat muuttua naiseksi? Se on ihan ok, siitä vaan.

Mutta jos haluat tulla mieheksi niin syö niin kuin mies.

mies

• Anonyymi
        UUSI

Eiåä oo tarvetta naiselle, pärjään mieluusti itekseen

• Anonyymi
      UUSI

Haluat tuolla ruokavaliolla saada diabeteksen, kolesterolin, verenpaineet koholle, rasvamaksan, aivohalvauksen, sydäninfarktin??

• Anonyymi
        UUSI

Riski on eri asia kuin sairastuminen, kuten tuolla ylläkin on kirjoitettu.
        Sulla on riski jäädä auton alle päivittäin, mutta todennäköisesti niin ei käy. Tässä riskin ja katastrofin ero.

Se on ihmisyksilön geeneistä kiinni, kuka sairastuu, kuka ei. Elintavoilla on loppujen lopuksi pieni merkitys.

Vanhat ihmiset eli pitkään ja ne söi reilusti voita, täysmaitoa ja lihaa

Kasvisten puputtajaa ei suojaa kasvikset taudeilta sen enempää kuin mikään muukaan, mikäli sattuu olemaan huono tuuri geenien suhteen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Riski on eri asia kuin sairastuminen, kuten tuolla ylläkin on kirjoitettu.
        Sulla on riski jäädä auton alle päivittäin, mutta todennäköisesti niin ei käy. Tässä riskin ja katastrofin ero.

Se on ihmisyksilön geeneistä kiinni, kuka sairastuu, kuka ei. Elintavoilla on loppujen lopuksi pieni merkitys.

Vanhat ihmiset eli pitkään ja ne söi reilusti voita, täysmaitoa ja lihaa

Kasvisten puputtajaa ei suojaa kasvikset taudeilta sen enempää kuin mikään muukaan, mikäli sattuu olemaan huono tuuri geenien suhteen

Kasvit ei ole ihmisen ravintoa ollenkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kasvit ei ole ihmisen ravintoa ollenkaan.

Kurkistapas huviksesi, mitä esim. folaatinpuutos aiheuttaa. Ilman vitamiineja ja suojaravintoaineita et tule toimeen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      27
      5334
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3905
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3197
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2820
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1318
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      285
      1312
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1193
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1139
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1122
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      215
      1101
    Aihe