Mutta miten saa laitettua kallistelun kuriin?
Asinantuntijat kai tietää mihin Skoda malleihin tämä sopii suoraan ilman muutoksia.
https://www.awesomegti.com/shop-by-car/volkswagen/arteon/034-motorsport-rs-adjustable-solid-rear-sway-bar-upgrade-mqb-awd/
Kallis ja kallistelava
13
169
Vastaukset
- Anonyymi
Ota sellainen Toyotan ontto kallistuksen vakaaja, sen voi ihan itse muotoilla autoon sopivaksi.
- Anonyymi
Skodassa on myös ontot kallistuksenvaimentimet.
Matkiko Toyota vai Skoda?
- Anonyymi
Se kallistelu on pelkästään itäloosteri Toyotan murhe.
Skodilla on tunnetusti hyvät ajo-ominaisuudet.- Anonyymi
Kerro seuraavassa terapiassa tuosta Tojota-syndroomasta, niin ehkä siihen löytyisi joku ratkaisu.
- Anonyymi
Skodaan kuuluu kallistelu, jopa vaappuminen. Kallistuksenvakaajat on nimittäin venäläisiä osia ja koko taka akseli on jäykkä. Jossain mallisssa, taisi olla joko Roomster tai Yeti, oli lehtijousipakat takana.
- Anonyymi
Olisiko sinun aika ryhdistäytyä ja alkaa käyttäytymään ikäsi mukaisesti ja lopettaa nuo lapselliset juttusi? Joudut tuolla tyylillä Persujen leikkausten uhriksi ja sitten on kitkerää ja kovaa elämää tiedossa kun et saa rahaa mistään.
- Anonyymi
Huh on kyllä karmea ajatus, skoda, jossa jäykkis taka akseli ja vieläpä lehtijouset sekä rumpujarrut. Ilmankos skodat onkin niin meluisia ja kamalia ajettavia. Sivutuulessa huojahtelevat rajusti, joskus jopa "metsähallituksen puolelle".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh on kyllä karmea ajatus, skoda, jossa jäykkis taka akseli ja vieläpä lehtijouset sekä rumpujarrut. Ilmankos skodat onkin niin meluisia ja kamalia ajettavia. Sivutuulessa huojahtelevat rajusti, joskus jopa "metsähallituksen puolelle".
Sitten vielä kun DSG nylkyttää, ohjauksessa on klappia ja moottorissa sytytyskatkoja, matkanteko on ikimuistoista ja jopa mielipuolista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten vielä kun DSG nylkyttää, ohjauksessa on klappia ja moottorissa sytytyskatkoja, matkanteko on ikimuistoista ja jopa mielipuolista.
Passatin alumiiniset alatukivarret auttoi Golffiin saamaan hyvät ajo-ominaisuudet.
Samat osat kai sopii Skodaan? Hävii se klappi ohjauksesta kun vaihtaa kuluneet osat uusiin.
Sytytyspuolat on kulutustavaraa kaikissa bensakoneissa.
Eikös se joku mainostettu VW korjaaja osaa jopa DSG laatikot korjata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Passatin alumiiniset alatukivarret auttoi Golffiin saamaan hyvät ajo-ominaisuudet.
Samat osat kai sopii Skodaan? Hävii se klappi ohjauksesta kun vaihtaa kuluneet osat uusiin.
Sytytyspuolat on kulutustavaraa kaikissa bensakoneissa.
Eikös se joku mainostettu VW korjaaja osaa jopa DSG laatikot korjata.Eli jos meinaa pitää Skodan kulkukunnossa, on koko tekniikka rakennettava uusiksi ja kori hitsattava.
- Anonyymi
Skoda seisoi pihatiellä,
upeana, kuin kruunun tiellä.
Väri kiilsi, kromi loisti,
auton omistaja toivoi toisti:
“Älä petä, pysy pystyssä,
älä kallistu kuin purjelaiva syysmyrskyssä.”
Mut toisin kävi, kului viikko,
alkoi naksahtaa vasen piikko.
Alusta notkui, kuski kirosi,
jousitus itki, meno horjui kuin isoisä soratiellä morjui.
“Ootko sä Skoda vai vanha keinutuoli?”
huokasi kuski, käsi otsalla kuin huoli.
Kallistus vasempaan, sitten taas oikeaan,
kuin ois juonut bensan sijaan litran kolajuomaa lohikeittoon sekoitetaan!
Kiitos! AN-Tero- Anonyymi
Hieno runo!
- Anonyymi
Skoodan heiluriakselisto on kuuluisa että se saattaa skoodan keikauttaa skoodan ojaan ajon aikana noin vain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445832
- 475338
- 483718
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise943306- 313126
- 592884
- 572740
- 532390
- 381844