Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
Mies haluaisin sinun kanssa
75
760
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan muutakin. Olen nähnyt lukuisia kertoja, kun nainen saa lapsen niin se ei pysty rakastamaan enää miestään. Sitten alkaa riidat ja mies on sitä ja tätä ja tota. Meidän täytyy rakastaan ensisijaisesti toisiamme ja yhdessä rakastaa sitä rakkauden hedelmää. Jos olet valmis siihen niin minäkin olen.
- Anonyymi
Et nyt ole oikea henkilö.
- Anonyymi
Sulla ei taida olla minkäänlaista kokemusta lapsista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei taida olla minkäänlaista kokemusta lapsista.
Hiton pervo. 🖕🖕🖕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiton pervo. 🖕🖕🖕
Millä tavalla oli pervo kysymys? Kysymys viittasi siihen onko miehellä entuudestaan omia lapsia tai sukulaisilla tai ystäville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla oli pervo kysymys? Kysymys viittasi siihen onko miehellä entuudestaan omia lapsia tai sukulaisilla tai ystäville.
Haahaha!
- Anonyymi
Kuulostaapa aloittajaäijä todella poikkeukselliselta tuo ns rakkauden loppu, hehe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haahaha!
Niin että mihin tämä guben monologin oletettu mies olisi niitä mukuloitaan sijoitellut vai- ystävillä ja sukulaisilla? Lue joskus
- Anonyymi
Tottakai se pn näin. Pitäisi olla. Lapsi on etusijalla parisuhteessa, molempien helmi. Mutta ei sitä rakkautta pidä unohtaa. Vihaan äitejä, jotka unohtaa lapsensa tarpeet miellyttääkseen vaan puolisoaan. Eletään vain parisuhteessa ja jätetään lapsi oman onnensa nojaan. Ryypätään ja rellestetään, tapellaan kuin kissa ja koira ja lapsi jää yksin.
Jos alkaa vanhemmaksi, niin toimii vanhemman tavoin, kunnes lapsi pystyy itse pitämään huolen itsestään. Eikä se tuki lopu vielä siihenkään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai se pn näin. Pitäisi olla. Lapsi on etusijalla parisuhteessa, molempien helmi. Mutta ei sitä rakkautta pidä unohtaa. Vihaan äitejä, jotka unohtaa lapsensa tarpeet miellyttääkseen vaan puolisoaan. Eletään vain parisuhteessa ja jätetään lapsi oman onnensa nojaan. Ryypätään ja rellestetään, tapellaan kuin kissa ja koira ja lapsi jää yksin.
Jos alkaa vanhemmaksi, niin toimii vanhemman tavoin, kunnes lapsi pystyy itse pitämään huolen itsestään. Eikä se tuki lopu vielä siihenkään.just tuon takia on niin paljon yh-äitejä.
- Anonyymi
Hänestä tulisi mies sinun näköinen. 🥹 Ap
- Anonyymi
❤️❤️
- AnonyymiUUSI
🎧
👀
👃
👄
- Anonyymi
Minkäköhän väriset silmät meidän lapselle tulisi? 🥹🥹 Ap
- Anonyymi
Uskoisin, että teillä tulisi sinivihreät, jos saan veikata. Tsemppiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoisin, että teillä tulisi sinivihreät, jos saan veikata. Tsemppiä!
Minulla itselläni on tummanruskeat silmät, että saattaisi olla ruskeat, tai sitten vihreät tai siniset. Mulla on sinistenkin silmien geeniä. Isällä siniset, äitillä ruskeat. Sisaruksista kolmella meistä ruskeat, yhdellä vihreät ja yhdellä siniset. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla itselläni on tummanruskeat silmät, että saattaisi olla ruskeat, tai sitten vihreät tai siniset. Mulla on sinistenkin silmien geeniä. Isällä siniset, äitillä ruskeat. Sisaruksista kolmella meistä ruskeat, yhdellä vihreät ja yhdellä siniset. Ap
Ok. Kiva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Kiva.
Eikö se pituuskin jakaantunut teillä aika kummallisesti?
- Anonyymi
Tiedän jo sen. Unelmissa olen jo kuunnellut sun massua ja kaikkea.
- Anonyymi
Älä kiusoittele tuollai 😔
- Anonyymi
Oon nähnyt sen, miten kohtu jotenkin hypähtää ja sen aivan pienen ihmisen siellä jossain keskellä rakkautta. Keskellä rakkautta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oon nähnyt sen, miten kohtu jotenkin hypähtää ja sen aivan pienen ihmisen siellä jossain keskellä rakkautta. Keskellä rakkautta.
Ole hiljaa
- Anonyymi
Noiden palstakirjoitusten perusteella ei tule fiksua.
- Anonyymi
No ei todellakaan Jeesus jaa valoas.
- Anonyymi
Eikä sun kuivista jutuista päätellen tälle palstasedälle apaattisesti nillittäen oo sitä fiksuutta ikinä ollutkaan sulla ainakaan. Elät palstaorientoituneessa todellisuudessa kuin teinari🥱
- Anonyymi
Vauvat on parasta mitä on:3. Rakastavaan hyvään parisuhteeseen kantsii tehdä, muuten ei.. Taidettiin olla melkein kolme vuotta yhessä ennenkun tuli lapsi ..ois pitäny odottaa vielä. En tosiaan suosittele tekemään lasta heti vaikka oisit kuinka rakastunut,vaan olet miehesi kanssa ensin ja nautit hänestä.. Ettei käy niinku mulle että jäät yksin ennenkuin arvaatkaan.
- Anonyymi
Oikein sinulle, jos ne tarinat pitää paikkaansa. Huuhhu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein sinulle, jos ne tarinat pitää paikkaansa. Huuhhu!
En epäile olkenkaan, etteikö jollain vinttihimmeällä olisi tarinaa netissä tai sen ulkopuolella, mutta tää alusta ja tänne tuuleen huutelu ei ehkä vastaa sitä efektiä minkä ymmärtääkseni haluat epätoivoisesti välittää. Sivusta mielenkiinnolla analysoiva
- Anonyymi
Elämä voi yllättää, vaikka olisit ollut 10 vuotta jonkun ihmisen kanssa. Ja niitä lapsia ei tehdä, ne saadaan, jos saadaan :3
Ja turha maalailla itseäsi minuksi :3 - AnonyymiUUSI
Olipa ajattelemattomasti toimittu toiselta osapuolelta. Kuka jättää lapsensa toisen vanhemman, jos on kuitenkin vastuullinen ja normaali ihminen. Virheetön ei ole kukaan. Eli syy ei ollut sinun. Muista se aina. Voimia sinulle! Te pärjäätte.
- AnonyymiUUSI
siihen lapsen syntymään se onni loppuu yleensä, alkaa perhehelvetti ja mies häipyy aika pian....
- Anonyymi
Ja minä sinun kanssasi❤️olet jo merkannut minut ja tämän kodin🤍
- Anonyymi
Siis kuka ja ketkä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis kuka ja ketkä?
Joku kissa ilmeisesti merkannut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku kissa ilmeisesti merkannut
Joo sille se alkoikin haista kun edellinen oli vielä kuvioissa
- Anonyymi
Niin sellainen yhteinen touhutoukka, jonka kanssa se voisi kalastaa kun odottelee valurautapannu kuumana että nyt syödään ahvenia. Onko sulla naisia esittävä jäänyt ehkä kuitenkin ennemmin lapsuus kesken minkä idyllinä haluat luoda takaisin. Äiti silittää isä tilittää jne
- Anonyymi
Valurautapannulta syödään lapsen kanssa räiskäleitä eikä mitään kolmisilmäisiä ahvenia🤭
Minkälainen faija siellä elohopeaa pumppaa lapseen.
Sitten nuotiolla paahdetaan vaahtokarkkeja eikä loimulohta😂
- Anonyymi
No ei helvetissä! Yksi on jo tehty ja hän on täysi-ikäinen. Ei enää mitään vaipparumbaa yms. Elämäni on hyvä näin. :)
- Anonyymi
Sehän kuulostaisi hyvältä ;)
- AnonyymiUUSI
Kenen mielestä ja millä älyllä?
- Anonyymi
Eikö sitä ole vielä tullut?
- Anonyymi
Tulossa on🫄👶👶🤍sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulossa on🫄👶👶🤍sivusta
Huh huh, ei käy katteeksi
- Anonyymi
Tätä mä just vähän pelkäsin
- Anonyymi
Miksi pelkäsit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pelkäsit?
Naiset tuntuu haluavan mun kanssa lapsia. Miksen voi olla sellainen yhdentekevä yhden yön hoito
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiset tuntuu haluavan mun kanssa lapsia. Miksen voi olla sellainen yhdentekevä yhden yön hoito
Olisit opetellu käyttään kortsua jos et muutoin osaa estää ei toivotun lapsen syntymää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisit opetellu käyttään kortsua jos et muutoin osaa estää ei toivotun lapsen syntymää
Höööööööööö
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höööööööööö
Noin naiset just sanoo kun on ensin 10 vuotta kärttäneet
- Anonyymi
M a n i p u l a t i o n m u c h ?
- Anonyymi
👶
🦺👍
🩲
🧦 - Anonyymi
Näin juuri kuvan
- Anonyymi
Tiedän kyllä kuka se on
- Anonyymi
Se romanttinen mies
- AnonyymiUUSI
Tuo on kuollu jo kauan si joku tota vielä harrastaa ni sillä ny ole tavotteena kun saada pillua
- Anonyymi
Kyllä, tehtäis useampikin lapsi ja joka päivä harjoiteltais niiden tekemistä.
- Anonyymi
Kuka näin sanoo?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka näin sanoo?
Luultavasti joku epätoivoinen
- Anonyymi
Onko mämä juttusi vain heittoja seku vain?
- Anonyymi
Lapset vaatii paljon työtä
- AnonyymiUUSI
Mitä työtä ne vaatii kun osaa lapsensa kasvattaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä työtä ne vaatii kun osaa lapsensa kasvattaa
Tööt: väärä vastaus
- AnonyymiUUSI
Jotain Jörn Donner -meininkiikö?
- AnonyymiUUSI
Välillä tuntuu että vihalapsen
- AnonyymiUUSI
Missä se sitten kasvaisi? Tapaisinko häntä?
- AnonyymiUUSI
Tietenkin, kun ajattelin, että kasvattaisimme yhdessä. 😢
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin, kun ajattelin, että kasvattaisimme yhdessä. 😢
Ei sitä koskaan tiedä
- AnonyymiUUSI
En tee lapsia kärsimään a.i (tekoäly) helvettiin.
Mitään töitä ei ole, on vain hallinnon leipäkuponki.
Eikä ylipäätään kiinnosta maksajan rooli, joka nykymiehelle on pedattu. - AnonyymiUUSI
Tiedäthän mitä tohon vaadittaisiin?
- AnonyymiUUSI
Mies haluaisi
- AnonyymiUUSI
Mulla joka ainoa lapsi rakkaudesta lapsiin miksi niitä muuten turhaan vaivautus tekemään
- AnonyymiUUSI
Kai pitää olla se raskaus
- AnonyymiUUSI
Nyt on ura luotu ja lapset mielessä
- AnonyymiUUSI
Huh huh. Onneks nää nuorempien juttuja. Esikoinen sai just opiskelupaikan ja muuttaa omilleen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022122Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121949Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821049Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402948Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39818- 56789
- 75760
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734