Kävin taas toivonrikkaana kahvilla - mutta ei Sinua näkynyt tai kuulunut.
Mulle mikä pettymys olikaan!!! 😒
Olisin ostanut Sinulle leivoskahvit ja jäätelön, jos olisin voinut vaihtaa kuulumiset kanssasi mutta mennään nyt sitten näillä. Ehkä joskus kykenen unohtamaan Sinut!😢
-Aurinkoa päivääsi Peppi (mieheltä)
Aina joutuu pettymään?!!
7
214
Vastaukset
- Anonyymi
Sä käyt kahvilla ja et ikinä kysy häntä sinne mukaasi!
Ei se seura tyhjästä tuu
Vaan pitää kysyä se kiinnostava ihminen sovitusti kahville
Toi on melkoista munailua sulta .
Luottaa vain sattumaa tekemättä mitää ,🤣
Ens kerralla pyydä se nainen paikalle
Äläkä oo tollanen ujo nyhverö- Anonyymi
Toi on täyttä kusetustä sulta!
- Anonyymi
tää palsta on ihan vtun vitsi. toikaan missään kahvilla ole käyny edes .vanha ukko unelmoi nahkasohvallansa. vtun pelleT!
- Anonyymi
Peppejä en taida tietää muita kun astridin sadun pepin ja salkkarien alkuajoilta tosin varma en ole kun ei tapoihini kuulu kysellä nimiä koskaan ole varmaa kohtaako samaa ihmistä eläessään edes toiste siksi mä osaan kyllä kysyä ja ilmaista kiinnostuksenikin ihan perinteisestikin ja aina kysyny naiselta itseltään luvan ennen kun tehny mitään normaalisti parisuhteessa si taas useimmiten mies on niin tyhmä että ei tajua välttis edes että olis mahdollisuus pillua saada jos et sitä itse tälle ääneen sano kaikki ei ymmärrä vihjailevasta käytöksestä edes ja toiset ei välttis vielä siitäkään vaikka olisit nakkena ovella vastassa
- Anonyymi
Nyt oli jäbä kyllä aina nuorekas lähestymistapa- peppimieheltä? Jotai chomokoodistoa varmaa
- Anonyymi
Huomasin että olet kiinnostunut vain eroottisessa mielessä niin ei oikein enää innosta ilmaantua samaan paikkaan ja samaan aikaan. Onhan tässä jo riittämiin sen sorttista sutinaa omassa elämässä ja jotakin vähän vakavampaa kaipaisin elämääni. Et vaikuta siihen sopivalta.
- Anonyymi
Tuo on muuten totta, että eroottisessa mielessä kiinnostuu, huomasin kun väkisin yritti napata, että nyt. Tästä jo viikkoja aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962082Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121929Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2491404Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724