Syynä on politiikka. Ennen nykyisen hallituksen aikaa en koskaan ahdistunut poliittisista päätöksistä. Nyt tämä hallitus on kyykyttänyt ihmisiä ja repinyt kansaa kahtia, josta syystä elämä ei ole enää samaa kuin aikaisemmin. Toivon, että nämä ääriryhmät saadaan savustetuksi pois hallituksesta, niin että elämä voi palata normaalille raiteilleen. Asioita voi hoitaa muutenkin kuin leikkaamalla tietyltä kansanosalta ja pönkittämällä massimaijojen ja pukupettereiden elämää.
Minusta on tullut äreä ja hermostunut
Anonyymi-ap
3
79
Vastaukset
- Anonyymi
Perheväkivalta kovin kasvaa kun hermot.menee . Kaikki muukin rikollisuus kasvaa rajusti tän äärioikeisto tuhohallituksen aikana .
- Anonyymi
Eliitti voi nauraa kun katsoo pankkitiliään .
- Anonyymi
Minustakin tulee äreä, kun katson eduskunnan kyselytuntia.
Eikö isot ihmiset osaa käyttäytyä ja puhua, riitelemättä.
Ei ihme, että politiikkojen maine on mennyt.
Olisi nopeasti siirryttävä Ruotsin vaalisysteemiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703063
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222- 181220