Mutta odotan sinua edelleen, toivottavasti sinäkin minua ❤️ palsta on vaan niin masentava
En ole ollut täällä juurikaan pariin päivään
35
410
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mä en ainakaan odota mitään enkä ketään. Mitä te odottajat oikein odotatte?
- AnonyymiUUSI
Tämän palstan sisältö vain huononee ja huononee päivä päivältä.
- AnonyymiUUSI
Niin tekee. Onneksi en häviä mitään kun käyn täällä vain silloin tällöin. Hyvä jos kerta viikkoon.
- AnonyymiUUSI
Eikö se oo just hyvä niin? Jää sinunki mutinat vähemmälle ku tää on kuitenkin vain keskustelufoorumi
- AnonyymiUUSI
Odotan niin, kuin KUUTA nousevaa 💕
- AnonyymiUUSI
Olisitpa se jolle aloitus oli! 💕
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisitpa se jolle aloitus oli! 💕
Täytyy tunnustaa, että en ole.
Jos olisin niin minä tuntisin hänet hyvin vahvasti.
Toivon mukaan hän jolle aloitus on vastaa sinulle hellästi ja rakastavasti, niin ei tarvi masentua.
Rakkaus hormooni nimittäin auttaa poistamaan masennuksen.
Rakkaus hormooni on muistaakseni serotiini nimeltään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy tunnustaa, että en ole.
Jos olisin niin minä tuntisin hänet hyvin vahvasti.
Toivon mukaan hän jolle aloitus on vastaa sinulle hellästi ja rakastavasti, niin ei tarvi masentua.
Rakkaus hormooni nimittäin auttaa poistamaan masennuksen.
Rakkaus hormooni on muistaakseni serotiini nimeltään.Kaikella te häiskät sitä kauppaatte heheh
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikella te häiskät sitä kauppaatte heheh
Lukuisia terveysvaikutuksia on on on
- AnonyymiUUSI
Aina toivon et löydän täältä yhden helmen 💚
- AnonyymiUUSI
Hän on minut aika varmasti jo tunnistanut..
- AnonyymiUUSI
Aloittaja lienee nainen?
- AnonyymiUUSI
Olen vähän epävarma vielä.
- AnonyymiUUSI
Joo olen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai epävarma haluatko naisen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko vastata? Olen hirveässä epätietoisuudessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko vastata? Olen hirveässä epätietoisuudessa.
mulla ei ole sukupuolella väliä <3 sivusta n
- AnonyymiUUSI
😐 tuli niin huono olo taas tästä palstasta..
- AnonyymiUUSI
laita pois tää ,, ei täällä kannata olla.. Naiselta
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä mies. 💕
- AnonyymiUUSI
En odota, en ole koskaan odottanyt yhtäkään palstalaista! Tämä paikka on minulle pelkkä ajatustenpurkupaikka ja olen heitellyt tänne ideoita vain itseäni varten miettiäkseni asioita! Palstan ulkopuolella on hän johon olen hyvin ihastunut ja hän ei täällä kirjoita!
- AnonyymiUUSI
Mistä tiedät ettei kirjoita. Niin mäkin luulen ettei mun kaivattu kirjoita myöskään tänne. En oo nähny häntä ikinä edes puhelimella räpläävän 🤗hän on niin ihana❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät ettei kirjoita. Niin mäkin luulen ettei mun kaivattu kirjoita myöskään tänne. En oo nähny häntä ikinä edes puhelimella räpläävän 🤗hän on niin ihana❤️
😎
🦺🤳🏻
- AnonyymiUUSI
En voi lakata ajattelemasta sinua, en tänään, en huomenna, en ikinä. Olen monta kertaa ❤️Joka kerta sinuun.
- AnonyymiUUSI
❤️🥹
- AnonyymiUUSI
Odotetaan kummatkin toisiamme. Toivottavasti kohta saamme toisemme...❤️🤗sitten halataan kunnolla
- AnonyymiUUSI
Tältä palstalta saa eniten negatiivista, kannata kirjoitella paljoakaan, kohta on joku lauma kimpussa;)
- AnonyymiUUSI
Joo, minäkin etsin täältä vain häntä. Kannattaa yrittää sivuuttaa muun lainen meno.
- AnonyymiUUSI
Sä taidat aloittajaäijä saada kiksei siit
- AnonyymiUUSI
Minä en odota ketään sellaista jonka nimen tiedän! Odotan miestä joka on minua noin kymmenen vuotta nuorempi!
- AnonyymiUUSI
et saa jolet avaa ketaroita !!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
et saa jolet avaa ketaroita !!
Teoriasta praksikseen täällä ohjailet ittees palstaäijä, onpa mehukasta
- AnonyymiUUSI
Huomenta! Puuhastan kaikennäköistä, mutta ajatukset paljon sinussa.
Tiedäthän mitä tunnen aina. Etkä ole varastanut sydäntäni, se vain kuuluu sinulle. - AnonyymiUUSI
Palaan syksyllä sinneppäin (takas kotiin) ja toivon että uskallan ottaa sinuun yhteyttä🤗 🤞🏼🤞🏼
- AnonyymiUUSI
Sellainen ilmeisesti kauas karannut susikoira siellä reps
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285395Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144024Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512830Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971126Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151111