Vaikutat nainen hitaalta ja

Anonyymi-ap

saamattomalta, itse kun olen vikkeläliikkeinen ja aikaansaava.
Naiselle. Mieheltä,,

31

410

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Meillä on toistepäin. Mies jäyhä ja hidas.
      Minä vikkelä käänteissäni. Siksi tämä juttu polkee paikallaan 😂

• Anonyymi
      UUSI

Miten tulit semmoseen ajatukseen?

• Anonyymi
        UUSI

Johtuu varmaan siitä imelästä hajusta naisen laiskuus. 😃

• Anonyymi
        UUSI

Ap. matki minun tekstiäni...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

Omat jutut, parhaat jutut, vai mitä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko myös likaiset hiukset?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko myös likaiset hiukset?

Sulla vaan käy kateeks.Paras hoitoaine hiuksille oma rasva.Kylläpä kiiltää tyvestä latvaan kunhan ensin harjaan ja sitten pesen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tää haju juttu on?

• Anonyymi
      UUSI

Olet ainakin muutaman kerran pysähtynyt, kun on kerran mukuloitakin siunaantunut 👍

• Anonyymi
      UUSI

Mä olen hidas ja saamaton. 🙄

• Anonyymi
      UUSI

Alussa taisi olla toisinpäin. Mitä haluat nyt sitten sanoa?

• Anonyymi
      UUSI

Hiljaa hyvä tulee. Eikä hosuen.

• Anonyymi
      UUSI

Olin minäkin ennen, mutta en enään nykyisin viitsi.
      Oon niin RUMA joten minä pysyn kotona piilossa.
      SUOMEN AFGAANI SEKÄ VENAKKO NAISET OVAT SENTÄÄN NÄPSÄKÄN NÄTTEJÄ JA VIKKELIÄ NAISIA.

• Anonyymi
      UUSI

Ohi. Hän ei puhu noin.

• Anonyymi
      UUSI

Olet siisbkomentekeva ja aggressiivinen. Ok

• Anonyymi
        UUSI

Sen kuvan olen hänestä saanut! Minua ei yksikään ihminen komentele ja siksi en ole koskaan halunnut tutustua tiettyyn komentelevaan ihmiseen!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sen kuvan olen hänestä saanut! Minua ei yksikään ihminen komentele ja siksi en ole koskaan halunnut tutustua tiettyyn komentelevaan ihmiseen!

Pidän rauhallisista ja hyväntuulisista miehistä. Joskus saa ja´olla surullinen, mutta huutoa ei minun parisuhteeseeni kuulu koskaan! Asiallinen keskustelu ihan kaikesta on tasapainoisen ihmisen merkki! Lapsellinen käyttäytyminen ei myöskään ole hyväksyttävää, tai minkäänlainen huomionhaku kiukuttelemalla. Ei koskaan yhtäkään sellaista miestä elämääni!

• Anonyymi
      UUSI

Helevetin hyvä että sinä oot vikkeläliikkeinen kato ettet kompastu omiin jalkoihisi mutta mistä vatusta sinä tiedät minun aikaan saamisistani?

• Anonyymi
      UUSI

Emmä mitään aropupua jaksaisi enää. Rauhallinen mössykkä mun mieleen.

• Anonyymi
      UUSI

No miksi haukut täällä? Koska olet säälittävä ja todellisuudessa hidasälyinen. Olet kuin kaikki muutkin. Täällä ei fiksut käy.

• Anonyymi
      UUSI

Sama vika mutta toisinpäin.. Riippuu asiasta. Mutta joskus kannattaa toisen liikkeet ottaa tosissaan. Ehkä sitä toista ei kiinnosta sinä.

• Anonyymi
      UUSI

En ole kiinnostunut vanhuksista.

• Anonyymi
      UUSI

Oon hidas ja saamaton. Mutta mulla on diagnosoitu jo vuosia keskivaikea masennuksen vaikea vaihe.

Mun mielestä mä olen vaan nähnyt ja kokenut liikaa. Ja sellaisia epätodennäköisiä asioita tullut elämään paljon. Olen ollut joskus johdateltavissa.

Joskus melkein paranin, taas vedettiin matto jalkojen alta. Toki omaa sinisilmäisyyttäni silloin.

En oikein jaksa uskoa enää toipumiseen.

Mun mielestä ihmiset ei ymmärrä masentuneita ja sitä, ettei siitä niin vain sinä parannuta.

Yhteen aikaan oli muotia, että julkkikset kertoivat yksi kerrallaan parantuneensa masennuksesta .

Mua nämä jutut tietysti ärsytti, kun en saanut itseäni kuntoon.

Eikä mun mielestä masennus tee minua hulluksi. Lähinnä vaan vie kaikki voimat.

• Anonyymi
        UUSI

Täällä on samat tuntemukset. Tulee nukuttua paljon, ku on masentunut. Siis tooooosi paljon....❤️🤍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on samat tuntemukset. Tulee nukuttua paljon, ku on masentunut. Siis tooooosi paljon....❤️🤍

No mulla on mennyt rytmit ihan sekaisin. En voi mennä mihinkään kutsuille esim. jos on päivällä. Mähän nukun silloin vielä.

• Anonyymi
      UUSI

Vaikutat mies ylimieliseltä "yli-ihmiseltä" joka pyrit dominoimaan ja lannistamaan muita .Kasva jo aikuiseksi ja keskity hoitamaan omaa palstaasi .

• Anonyymi
        UUSI

Dominoiminen ei todellakaan ole hyvä ominaisuus kenessäkään! En halua olla missään tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa!

• Anonyymi
      UUSI

Onko sulla mies todettu stressiä? Silloin ihminen hosuu ja tekee kaikki ikäänkuin nopeutettuna?

• Anonyymi
      UUSI

Eksä vois päättää käytäkkö punaa vai hiiltä vihdoin......

• Anonyymi
      UUSI

Hyvin huomattu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      27
      5304
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3865
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3197
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2800
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1308
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      284
      1303
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1183
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1139
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1112
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      213
      1086
    Aihe