saamattomalta, itse kun olen vikkeläliikkeinen ja aikaansaava.
Naiselle. Mieheltä,,
Vaikutat nainen hitaalta ja
31
410
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Meillä on toistepäin. Mies jäyhä ja hidas.
Minä vikkelä käänteissäni. Siksi tämä juttu polkee paikallaan 😂 - AnonyymiUUSI
Miten tulit semmoseen ajatukseen?
- AnonyymiUUSI
Johtuu varmaan siitä imelästä hajusta naisen laiskuus. 😃
- AnonyymiUUSI
Ap. matki minun tekstiäni...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Omat jutut, parhaat jutut, vai mitä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko myös likaiset hiukset?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko myös likaiset hiukset?
Sulla vaan käy kateeks.Paras hoitoaine hiuksille oma rasva.Kylläpä kiiltää tyvestä latvaan kunhan ensin harjaan ja sitten pesen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tää haju juttu on?
- AnonyymiUUSI
Olet ainakin muutaman kerran pysähtynyt, kun on kerran mukuloitakin siunaantunut 👍
- AnonyymiUUSI
Mä olen hidas ja saamaton. 🙄
- AnonyymiUUSI
Alussa taisi olla toisinpäin. Mitä haluat nyt sitten sanoa?
- AnonyymiUUSI
Hiljaa hyvä tulee. Eikä hosuen.
- AnonyymiUUSI
Olin minäkin ennen, mutta en enään nykyisin viitsi.
Oon niin RUMA joten minä pysyn kotona piilossa.
SUOMEN AFGAANI SEKÄ VENAKKO NAISET OVAT SENTÄÄN NÄPSÄKÄN NÄTTEJÄ JA VIKKELIÄ NAISIA. - AnonyymiUUSI
Ohi. Hän ei puhu noin.
- AnonyymiUUSI
Olet siisbkomentekeva ja aggressiivinen. Ok
- AnonyymiUUSI
Sen kuvan olen hänestä saanut! Minua ei yksikään ihminen komentele ja siksi en ole koskaan halunnut tutustua tiettyyn komentelevaan ihmiseen!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen kuvan olen hänestä saanut! Minua ei yksikään ihminen komentele ja siksi en ole koskaan halunnut tutustua tiettyyn komentelevaan ihmiseen!
Pidän rauhallisista ja hyväntuulisista miehistä. Joskus saa ja´olla surullinen, mutta huutoa ei minun parisuhteeseeni kuulu koskaan! Asiallinen keskustelu ihan kaikesta on tasapainoisen ihmisen merkki! Lapsellinen käyttäytyminen ei myöskään ole hyväksyttävää, tai minkäänlainen huomionhaku kiukuttelemalla. Ei koskaan yhtäkään sellaista miestä elämääni!
- AnonyymiUUSI
Helevetin hyvä että sinä oot vikkeläliikkeinen kato ettet kompastu omiin jalkoihisi mutta mistä vatusta sinä tiedät minun aikaan saamisistani?
- AnonyymiUUSI
Emmä mitään aropupua jaksaisi enää. Rauhallinen mössykkä mun mieleen.
- AnonyymiUUSI
No miksi haukut täällä? Koska olet säälittävä ja todellisuudessa hidasälyinen. Olet kuin kaikki muutkin. Täällä ei fiksut käy.
- AnonyymiUUSI
Sama vika mutta toisinpäin.. Riippuu asiasta. Mutta joskus kannattaa toisen liikkeet ottaa tosissaan. Ehkä sitä toista ei kiinnosta sinä.
- AnonyymiUUSI
En ole kiinnostunut vanhuksista.
- AnonyymiUUSI
Oon hidas ja saamaton. Mutta mulla on diagnosoitu jo vuosia keskivaikea masennuksen vaikea vaihe.
Mun mielestä mä olen vaan nähnyt ja kokenut liikaa. Ja sellaisia epätodennäköisiä asioita tullut elämään paljon. Olen ollut joskus johdateltavissa.
Joskus melkein paranin, taas vedettiin matto jalkojen alta. Toki omaa sinisilmäisyyttäni silloin.
En oikein jaksa uskoa enää toipumiseen.
Mun mielestä ihmiset ei ymmärrä masentuneita ja sitä, ettei siitä niin vain sinä parannuta.
Yhteen aikaan oli muotia, että julkkikset kertoivat yksi kerrallaan parantuneensa masennuksesta .
Mua nämä jutut tietysti ärsytti, kun en saanut itseäni kuntoon.
Eikä mun mielestä masennus tee minua hulluksi. Lähinnä vaan vie kaikki voimat.- AnonyymiUUSI
Täällä on samat tuntemukset. Tulee nukuttua paljon, ku on masentunut. Siis tooooosi paljon....❤️🤍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on samat tuntemukset. Tulee nukuttua paljon, ku on masentunut. Siis tooooosi paljon....❤️🤍
No mulla on mennyt rytmit ihan sekaisin. En voi mennä mihinkään kutsuille esim. jos on päivällä. Mähän nukun silloin vielä.
- AnonyymiUUSI
Vaikutat mies ylimieliseltä "yli-ihmiseltä" joka pyrit dominoimaan ja lannistamaan muita .Kasva jo aikuiseksi ja keskity hoitamaan omaa palstaasi .
- AnonyymiUUSI
Dominoiminen ei todellakaan ole hyvä ominaisuus kenessäkään! En halua olla missään tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa!
- AnonyymiUUSI
Onko sulla mies todettu stressiä? Silloin ihminen hosuu ja tekee kaikki ikäänkuin nopeutettuna?
- AnonyymiUUSI
Eksä vois päättää käytäkkö punaa vai hiiltä vihdoin......
- AnonyymiUUSI
Hyvin huomattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275304Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123865Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512800Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2841303- 601183
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2131086