Silloin räjähdysherkkä kombinaatio
Triggeröitiinkö me toisemme
43
433
Vastaukset
- Anonyymi
Todennäköisesti 😁
- Anonyymi
Se voi olla tosi tosi tosi ärsyttävää.
- Anonyymi
Mutta joku juttu siinä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta joku juttu siinä on
Niin on, tiedän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, tiedän.
Käsittelemättömät traumat vinkkaan sivust
- Anonyymi
Kyllä me ainakin hänen kanssaan. Peili.
- Anonyymi
Mutta entä jos räjähtää, mitä sitten tapahtuu?
- Anonyymi
Kun tunnen itseni laukaistuksi tällä tavoin jonkun taholta mietin onko tämä kestävää, hyvässä tai pahassa. Tulee mieleen pitäisikö luovuttaa, paeta, piiloutua, suojella itseäni. Toimiakko jokaisen sisimmässään palavan tulen herättämän ajatuksen mukaan vai pitää itsensä lempeästi aisoissa ja sanoa itselleen ettei pitäisi tehdä mitään hätiköityä. Se toimii vaihtelevassa määrin. Olit harvinaisen sytyttävä.
- Anonyymi
Eli riippuu naisen vihreästä tai punaisesta valosta hyvin pitkälti?
- Anonyymi
En tiedä aloittajasta, mutta näin meille kävi hänen kanssaan.
- nainen syrjästä- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä, minun ja tietyn henkilön tapauksessa! Ja se oli myös todella ahdistavaa, koska se jatkui niin kauan! Sen olisi pitänyt loppua jo kuusi vuotta sitten, sen jälkeen se on ollut vain syvästi ahdistava ja hyvin stressaava kokemus! On varmasti myös niin että mikä tahansa jollain tavalla epämääräinen tilanne hyvin kauan jatkuessaan, ei voi saada mitään hyvää aikaan! Se oli sellaista pysähtyneisyyden aikaa, joka kulutti energian täysin loppuun! Ja sellaisen kokemuksen jälkeen uutta mahdollisuutta ei enää voi koskaan tulla. Pysähtyneisyyden tilaa ei jaksa kukaan loputtomiin ja siksi minä aloin ihastua niihin tummatukkaisiin miehiin ja sillä tiellä olen yhä, enkä halua enää koskaan palata elämäni rankimpiin vuosiin. Järkyttävää oli sen saman asian toisto toiston perään, jonka olin ymmärtänyt vaikka luultiin etteb ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä, minun ja tietyn henkilön tapauksessa! Ja se oli myös todella ahdistavaa, koska se jatkui niin kauan! Sen olisi pitänyt loppua jo kuusi vuotta sitten, sen jälkeen se on ollut vain syvästi ahdistava ja hyvin stressaava kokemus! On varmasti myös niin että mikä tahansa jollain tavalla epämääräinen tilanne hyvin kauan jatkuessaan, ei voi saada mitään hyvää aikaan! Se oli sellaista pysähtyneisyyden aikaa, joka kulutti energian täysin loppuun! Ja sellaisen kokemuksen jälkeen uutta mahdollisuutta ei enää voi koskaan tulla. Pysähtyneisyyden tilaa ei jaksa kukaan loputtomiin ja siksi minä aloin ihastua niihin tummatukkaisiin miehiin ja sillä tiellä olen yhä, enkä halua enää koskaan palata elämäni rankimpiin vuosiin. Järkyttävää oli sen saman asian toisto toiston perään, jonka olin ymmärtänyt vaikka luultiin etteb ole!
Minulla on ollut jo noin kolmen vuoden ajan uusi päämäärä, koska pidän paljon lyhyistä tummatukkaisista miehistä ja yhteen sellaiseen olen hyvin ihastunut! Nyt suurin haaveeni on saada parisuhde ja saada elää yhdessä rakastamani miehen kanssa. Olen ehdottomasti parisuhdeihminen, koska haluan jakaa asioita rakkaani kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ollut jo noin kolmen vuoden ajan uusi päämäärä, koska pidän paljon lyhyistä tummatukkaisista miehistä ja yhteen sellaiseen olen hyvin ihastunut! Nyt suurin haaveeni on saada parisuhde ja saada elää yhdessä rakastamani miehen kanssa. Olen ehdottomasti parisuhdeihminen, koska haluan jakaa asioita rakkaani kanssa!
Pelkästä ystävyydestä en ole haavellut enää moneen vuoteen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkästä ystävyydestä en ole haavellut enää moneen vuoteen!
Hyvä jos sulla on palstasetä niitä jo tarpeeksi. Hah ha haa karma sut lopulta saa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot varmaan itse aiheuttanut sen pysähtyneisyyden tilan. Etkö osaa tehdä mitään. Passiivis/agressiivista toimintaa, Niin tyypillistä naisille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä jos sulla on palstasetä niitä jo tarpeeksi. Hah ha haa karma sut lopulta saa
Huutonaurua vartti. ;)
Minut tunnistaa sinisellä fontilla kirjoitetusta nimestäni ja miehekkäästä valokuvastani maahanmuuttopalstalla.
Terveisin, etsikääpä itse. ;) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot varmaan itse aiheuttanut sen pysähtyneisyyden tilan. Etkö osaa tehdä mitään. Passiivis/agressiivista toimintaa, Niin tyypillistä naisille.
Aika noloa monologia taas pukkaa palstasetä vähän yksinkertaisille, näin voi jo sanoa tässä vaiheessa ilman nyyhkimisiä
- Anonyymi
Kyllä itse tunsin niin, ettei mikään sujunut sen vuoksi, ettei mikään mennyt oikein siinä tilanteessa. Kun kaikki meni väärin, olin surullien ja turhautunut.
- Anonyymi
Minä myös olin🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä myös olin🩷
Se oli tosi kuluttavaa aikaa. Tunteet oli niin vahvasti läsnä koko ajan ja sitä turhautumisen määrää, kun muistelee, miettii, miten se olikin niin kovin vaikeaa. Kaikki meni tavallaan koko ajan suuntaan huonompaan 🤔
Se, miten ikävältä ja samalla ihanalta kaikki tuntui oli niin hämmentävää, etten ole ikinä vastaavaa kokenut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli tosi kuluttavaa aikaa. Tunteet oli niin vahvasti läsnä koko ajan ja sitä turhautumisen määrää, kun muistelee, miettii, miten se olikin niin kovin vaikeaa. Kaikki meni tavallaan koko ajan suuntaan huonompaan 🤔
Se, miten ikävältä ja samalla ihanalta kaikki tuntui oli niin hämmentävää, etten ole ikinä vastaavaa kokenut.Oli kyl turhauttavaa aikaa mullekin. Kaikki oli niin uutta ja hämmentävää. En edes aluksi uskonut todeksi, etten yhtään ihmettele, et turhauduit todistelemaan sitä mulle, mut samalla se oli myös aika ihanaa. Onneksi lopulta uskoin kaiken todeksi 🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kyl turhauttavaa aikaa mullekin. Kaikki oli niin uutta ja hämmentävää. En edes aluksi uskonut todeksi, etten yhtään ihmettele, et turhauduit todistelemaan sitä mulle, mut samalla se oli myös aika ihanaa. Onneksi lopulta uskoin kaiken todeksi 🩷
En todistellut mitään hänelle… monta tilannetta, monta tarinaa. Sitä on palsta, muistojen ja kokemusten virtaa 🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todistellut mitään hänelle… monta tilannetta, monta tarinaa. Sitä on palsta, muistojen ja kokemusten virtaa 🙃
No sanopas muuta🩷
- Anonyymi
Perse edellä puuhun menet, jos lähdet liikkeelle negatiiviista asioista kuten triggeröinneistä. Rakkaus parantaa, ei lisää tuskaa ja pahoinvointia.
- Anonyymi
Sulla itellä heräs aika voimakkaita ajatuksia tästä palstaäijän tekstistä vissiin, arjen manipulaattori puheripuleineen
- Anonyymi
Rakkaus parantaa se on totta. Kun rakastuu jää kaikki turha muu. Jokainen päivä on uusi ja ihmeellinen! Sinulle ihana tummatukkainen mies!
- AnonyymiUUSI
Samaa mieltä. Keskittyvät negatiivisiin asioihin ennen kuin mitään on päässyt edes alkamaan, tuskin ovat keskustelleet keskenään.
- Anonyymi
Tässä mietin just toisen aivoilla että myötäilenkö tätä, että juu varmaan ehkä ei tai tai
- Anonyymi
Noup. Hän vain käyttäytyi huonosti mua kohtaan.
- AnonyymiUUSI
Miksi sellaisesta olet kiinnostunut, tuttua ja turvallista vanhaa kaavaa, vai mitä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sellaisesta olet kiinnostunut, tuttua ja turvallista vanhaa kaavaa, vai mitä?
En ikävöi häntä, vaan tästä palstailusts on jäänyt tapa. Ja kai se tekee hyvää vähän "purkaa" sydäntä, tästä kuitenkin niin vähän aikaa vasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä taidat palstaäijälle milloin mitäkin ryönää tykittää vähän kippee ihminen? T nainen tuumailee
- Anonyymi
Turvallisuudentunne horjuu, kun ei saa sitä, mitä tahtoo. Tunne on sietämätön. Sen vuoksi yrittää itse ensin torjua toiset.
Siinä on jäänyt lapsena puuttumaan läsnäoleva aikuinen niissä hetkissä, kun on tullut pettymystä. Siinä tuntuu, ettei pysty kestämään tunteita, mutta ei hätää sinä selviät. Sinua kannatellaan ja opit vähitellen kestämään kaikenlaisia tunteita.
Tämä eräälle täällä.- AnonyymiUUSI
En ole saanut ikinä sitä mitä olen tahtonut. Suhteet ollut lähinnä traumakemiasuhteita. Viimeisestä en meinannut jäädä henkiin ja tuntuu että hän vain ilkkuu minua. Masennus jatkunut pitempään vaikeana, kuin koskaan ennen. Olo on jatkuvasti kamala.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole saanut ikinä sitä mitä olen tahtonut. Suhteet ollut lähinnä traumakemiasuhteita. Viimeisestä en meinannut jäädä henkiin ja tuntuu että hän vain ilkkuu minua. Masennus jatkunut pitempään vaikeana, kuin koskaan ennen. Olo on jatkuvasti kamala.
Valitse ensi kerralla paremmin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voimia toivon, ei ole helppoa varmasti ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Turha kommentti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin tulee enää mitään ensi kertaa. En saa mistään apua. Liian rankkaa on, olen eristäytynyt kaikesta. En vaan jaksaisi enää mitään. En ole päässyt traumoistani eroon, niitä on tullut lisää. Vanhat lapsuudesta noussut pintaan. Aikuisiällä kokenut psykopaatin vuosia kestäneen vainon. Saisipa jostain oikeaa apua. Tää maailma on liian kamala katseltavaksi mulle. Niin kauan kun jaksoin olla iloinen, niin kavereita oli. Nyt olen jossain mustassa aukossa. En saa mistään kiinni, ketään ei kiinnosta tilani. En kyllä halua tällä tilallani ketään kuormittaakaan, mutta olen toivoton.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voimia toivon, ei ole helppoa varmasti ❤️
Kiitos ❤️
- AnonyymiUUSI
Mulla joskus myös ollut hyvin räjähdysaltista triggeröintiä kumppanini kanssa, suhde oli aika räjähtävää laatua, eli todella intohimoista, siinä kipinöi ja salamoi. Hän osui aina herkkiin kohtiini.
- AnonyymiUUSI
ME?
Kyllä sinä olet ihan itse aloittanut HYPPELYT KUKKONA TUNKIOLLA VÄLITTÖMÄSTI, kun joku on JUORUNNUT SINULLE, ETTÄ MINÄ SAIN KUNNIANLOUKKAUS TUOMION!
SIKSI HYPPELET, KOSKA HE OVAT RYÖSTÄNEET MEIDÄN KUNNIAT.
En voinut tuota yksin hoitaa, koska MIEHENI ON ÄLYKÄS ETTÄ HÄNEN PITÄÄ SAADA KUKKONA TUNKIOLLA PÄÄTTÄÄ KANANSA ASIOISTA.
Ihan sama mikä eläin olet niin TILANNE ON SAMA JA KARJUT KAIKILLE TOISILLE.
En ole muuttamassa UTSJOEN KUNTAAN ja sinun metsät ovat siellä VAIVAISKOIVIKKOA jota ETELÄ SUOMESSA KUTSUTAAN RISUKOKSI.
Minä näin kerran tuollaisen PÖLHÖ-KUSTAAN Utsjoella ja hänellä oli POLIITTINEN ÄIJÄ KOKOUS. Hän olisi halunnut, että minä osallistun keskusteluun. Seisoin selin ja kuuntelin sujuvasti. En voinut kääntyä ja sanoa, että: Tykkään ajatuksesta sekä ideasta, koska tuo on ALUNPERIN MINUN AJATUS.
Saa minun ajatuksia sekä ideoita käyttää apuna keskusteluissa ja uuden luonnissa, mutta EI HE MINUA VOI KÄYTTÄÄ APUNA!
Minulle pitää maksaa ja minä olen sentään hän joka päättää HINNAN.
Voin sentään yhtä hyvin sanoa : EN TARVI RAHAA JA EI MUA KIINNOSTA SINUN ASIAT, KOSKA MINÄ TIEDÄN ETTÄ ELÄMÄ EI OLE HELPPOA JA RAHA EI KASVA PUUSSA!
En edes ymmärrä mitä he kuvittelevat hyötyvänsä, kun ENSIN MINÄ LOUKKASIN HEIDÄN KUNNIOITA JA NYT HE YRITTÄVÄT SAADA KUNNIANLOUKKAUS TUOMIOTA NIIN SAISIVAT TEHDÄ SAMAN MINKÄ MINÄ JA MIEHENI.
TYHJÄSTÄ ON PAHA NYHJÄSTÄ JA SE ON OLLUT IHAN JULKINEN TIETO, ETTÄ SUOMI HAJOAA 2 OSAAN.
EI VOI OLLA 2 LAKIA KÄYTÖSSÄ SAMALLA ALUEELLA, KOSKA ON PERUSTUSLAKIA VASTAAN.
EI VOI OLLA EDES YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN VAIKKA HE SELLAISTA VÄITTÄVÄT.
MINÄ EN OLE YHDENVERTAINEN EDES YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN, KOSKA MINÄ LOUKKASIN KUNNIOITA.
MINÄ EN VOI SUOJATA, KUN VAIN OMAT LAPSET, VANHEMMAT, VELJENI SEKÄ MIEHENI JONKA KANSSA KÄYTIIN KUNNIANLOUKKAUS VANKINA.
YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN HÄN VOI SUOJATA SAMALLA TAVALLA OMAT LÄHEISET.- AnonyymiUUSI
En löytänyt SUOMEN PERUSTUSLAISTA PYKÄLÄÄ JONKA MUKAAN ESIMERKIKSI POLIISI EI SAA PÄÄTTÄÄ ITSE KENEN KANSSA HÄN HALUAA SUHTEEN JOS TOINEN ON MYÖS SITÄ MIELTÄ, ETTÄ TÄMÄ SUHDE ON KYLLÄ OIKEESTI HYVÄ JA MEIDÄN RAKKAUS KYLLÄ IHAN VARMASTI ROIHUAA.
ONGELMA VOI OLLA TULEVASSA SE, ETTÄ EI SAADA EROTA VAIKKA TOISEN NAAMA JA TAVAT KUINKA VITUTTAIS!
TUO ON SYY MIKSI OLEN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ PITÄÄ OLLA 2 ASUMIS KELPOISTA TALOA SAMASSA PIHASSA. KOSKA MINÄ VOIN LÄHTEÄ LOMALLE. MIES VOI VIETTÄÄ JOTAIN POIKAMIES PÄIVIÄ.
- AnonyymiUUSI
Parempi pysyy kaukana
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4362420Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122199Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501445Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821119Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel611038Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4131012- 153895
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41888- 56849
- 79835