Miksi suomeen tarvitsee vieraan vallan avaruusvoimat??? Onhan suomessa jo omastakin takaa, vihervasemmisto ym. demarit ja stubbi siinä on ihan tarpeeksi avaruutta.
että sillai...
4
92
Vastaukset
- Anonyymi
- Näin On - Sillä koko Vasemmiston On ihan Toisesta Avaruudesta - !
- SiiS - Ovat ihan ikuisia - SekoPäitä - ! -
- - - Siis - - - SDP +LaitaVasemmisto +MyrkynVihreät +VasemmistoKEPU - ! - Anonyymi
Kokoomus tarvitsee vieraan vallan avaruusvoimia, jotta voivat viedä Suomen kansan rahat kolmanteen ulottuvuuteen. Näin toimii rosvokopla nimeltä kokoomus
Kokoomus niitä rahoja vähiten vie, kyllä vasemmiston aatteet sosialismista niitä enemmän kaikille jakavat. Siitäkin lähtien kun itse aloin oman eloni ja maksamaan niin asumiseni kuin opiskeluni ja ruokani, niin julmetusti on rahaa alettu jakaa ilman työ nimistä vastinetta ja se on vienyt meidät sinne allikkoon jossa nyt makaamme.
En saanut asumistukea, koulutuksen tekulla maksoin itse ruuasta puhumattakaan. Velkaa hieman tuli mitta ne maksettiin pois kun töihin päästiin.
Se rosvokopla on vasemmisto ehkä vihreillä vahvistettuna, muuta et voi osoittaa!
- Anonyymi
On helppo osoittaa,että suurin rosvo on nimenomaan nimeltä kokoomus. Velkarahaa kansan piikkiin on jaettu raharikkaille ja yrityksille n.4,5 miljardia ja EK ei ole vieläkään tyytyväinen vaan vaativat lisää osinkojen jakoon mutta ei investointeihin eikä työllistämiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831611Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2681263Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40807
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781