Kiihottaako naista

Anonyymi-ap

Jos näkee löysissä salihousuissa selvästi kovettuneen elimen?
Tai yleensäkin erektion housuissa?

Nuorempana se hävetti,yritin peitellä esim bussissa tai metrossa ,nykyään sen mielellään näyttäsin jos .

Entinen nuoriM

18

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näen useinkin erektioita housuissa joita toiset yrittävät peitellä parhaansa mukaan kun taas toiset suorastaan tuntuvat kuin haluta sen tulevan nähdyksi.

• Anonyymi

Tykkäätkö siitä ope?

• Tuleehan siitä itselleenkin melko eroottinen olo kun seurassasi olevalla minun takia on vahva erektio eikä oikein tiedä minnekä katseensa suuntaisi.

• Anonyymi

Tekeekö mieli koittaa houdujen päältä?
        Ehkä jopa hyväillä

Mitä ainetta opetat?

Entinen nuori M

• Anonyymi kirjoitti:

Tekeekö mieli koittaa houdujen päältä?
        Ehkä jopa hyväillä

Mitä ainetta opetat?

Entinen nuori M

Sellaisia ajatuksia siinä kieltämättä aina välillä herää.
        Olen perusopetuksen erityisopettaja.

• Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

Hei ihana ope oon komee mulla on bbc😜
        Kik on muhku2262

• OpettajaYh
        Anonyymi kirjoitti:

Hei ihana ope oon komee mulla on bbc😜
        Kik on muhku2262

Minulla ei ole kik:iä eikä näitä muitakaan mitä nyt ikinä onkaan.

• Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

Muistan kun ope ei saanut silmiään siitä irti kun mulla seisoi housuissa open tissejä, persettä ja sukkissääriä tunneilla tuijotellesani open panemisesta haaveillen. Opeakin näytti seisova kikkelini aina kiinnostavan mutta hitto kun en ymmärtänyt tehä jotain alotetta et oisin saanu milf opelta muutakin ku kikkelini tuijotusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan kun ope ei saanut silmiään siitä irti kun mulla seisoi housuissa open tissejä, persettä ja sukkissääriä tunneilla tuijotellesani open panemisesta haaveillen. Opeakin näytti seisova kikkelini aina kiinnostavan mutta hitto kun en ymmärtänyt tehä jotain alotetta et oisin saanu milf opelta muutakin ku kikkelini tuijotusta.

Kyl opee katellessa kikkeli aina jäykkenee ja se kun näkee sen ni se kattoo sitä sillee et sitä kiihottas nähä se ku se seisoo jäykkänä siel. Tuntus et ope on tahallaa nii seksikäs et sais jätkien kikkelit jäykkenee

• Anonyymi

Itse tykkään kyllä kun miehen lahkeesta näkyy sillee kivasti turvonnut tai muuten velttona kookas kalu. En aina ole pystynyt pitämään itseäni kurissa jos vaan on ollut sopiva tilaisuus. N36

• Anonyymi

Kiimainen opettaja olet . Minulle voisit tulla yksityisopetusta antamaan kun on huono todistus.
        Voitais kerrata ja laskea 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Kiimainen opettaja olet . Minulle voisit tulla yksityisopetusta antamaan kun on huono todistus.
        Voitais kerrata ja laskea 😉

Onhan näitä "yksityisopetuksia" vihjaillen kyselty ennenkin mutta ehkä jätetään nyt kuitenkin väliin.

• Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

Onhan näitä "yksityisopetuksia" vihjaillen kyselty ennenkin mutta ehkä jätetään nyt kuitenkin väliin.

Mihin väliin laitetaan 😉

• Anonyymi
        UUSI

Nyt vaan ootan kunnon kesäkelejä jos vastaan tulisi edellä mainittuja miehiä ja sopivaan paikkaan. N36

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt vaan ootan kunnon kesäkelejä jos vastaan tulisi edellä mainittuja miehiä ja sopivaan paikkaan. N36

Missä voin esitellä seisokkiani sulle N36?

HkiM6

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voidaan luoda näitä myös sovitusti samalle rannalle tai salille tms

• Anonyymi
      UUSI

Ketään ei kiinnosta teidän säälittävä penis.

• Anonyymi
      UUSI

Tosi ihkua katsella käyn salilla monasti reenistä meinaa tulla mitään kun nuorella pullottaa housuissa. T. N 53

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      549
      4751
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3821
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2362
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      487
      2246
    5. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      122
      1630
    6. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      89
      1588
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1413
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      73
      1381
    9. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      86
      1364
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1174
    Aihe