Jos näkee löysissä salihousuissa selvästi kovettuneen elimen?
Tai yleensäkin erektion housuissa?
Nuorempana se hävetti,yritin peitellä esim bussissa tai metrossa ,nykyään sen mielellään näyttäsin jos .
Entinen nuoriM
Kiihottaako naista
18
347
Vastaukset
Näen useinkin erektioita housuissa joita toiset yrittävät peitellä parhaansa mukaan kun taas toiset suorastaan tuntuvat kuin haluta sen tulevan nähdyksi.
- Anonyymi
Tykkäätkö siitä ope?
Tuleehan siitä itselleenkin melko eroottinen olo kun seurassasi olevalla minun takia on vahva erektio eikä oikein tiedä minnekä katseensa suuntaisi.
- Anonyymi
Tekeekö mieli koittaa houdujen päältä?
Ehkä jopa hyväillä
Mitä ainetta opetat?
Entinen nuori M Anonyymi kirjoitti:
Tekeekö mieli koittaa houdujen päältä?
Ehkä jopa hyväillä
Mitä ainetta opetat?
Entinen nuori MSellaisia ajatuksia siinä kieltämättä aina välillä herää.
Olen perusopetuksen erityisopettaja.- Anonyymi
OpettajaYh kirjoitti:
Sellaisia ajatuksia siinä kieltämättä aina välillä herää.
Olen perusopetuksen erityisopettaja.Hei ihana ope oon komee mulla on bbc😜
Kik on muhku2262 Anonyymi kirjoitti:
Hei ihana ope oon komee mulla on bbc😜
Kik on muhku2262Minulla ei ole kik:iä eikä näitä muitakaan mitä nyt ikinä onkaan.
- Anonyymi
OpettajaYh kirjoitti:
Sellaisia ajatuksia siinä kieltämättä aina välillä herää.
Olen perusopetuksen erityisopettaja.Muistan kun ope ei saanut silmiään siitä irti kun mulla seisoi housuissa open tissejä, persettä ja sukkissääriä tunneilla tuijotellesani open panemisesta haaveillen. Opeakin näytti seisova kikkelini aina kiinnostavan mutta hitto kun en ymmärtänyt tehä jotain alotetta et oisin saanu milf opelta muutakin ku kikkelini tuijotusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muistan kun ope ei saanut silmiään siitä irti kun mulla seisoi housuissa open tissejä, persettä ja sukkissääriä tunneilla tuijotellesani open panemisesta haaveillen. Opeakin näytti seisova kikkelini aina kiinnostavan mutta hitto kun en ymmärtänyt tehä jotain alotetta et oisin saanu milf opelta muutakin ku kikkelini tuijotusta.
Kyl opee katellessa kikkeli aina jäykkenee ja se kun näkee sen ni se kattoo sitä sillee et sitä kiihottas nähä se ku se seisoo jäykkänä siel. Tuntus et ope on tahallaa nii seksikäs et sais jätkien kikkelit jäykkenee
- Anonyymi
Itse tykkään kyllä kun miehen lahkeesta näkyy sillee kivasti turvonnut tai muuten velttona kookas kalu. En aina ole pystynyt pitämään itseäni kurissa jos vaan on ollut sopiva tilaisuus. N36
- Anonyymi
Kiimainen opettaja olet . Minulle voisit tulla yksityisopetusta antamaan kun on huono todistus.
Voitais kerrata ja laskea 😉 Anonyymi kirjoitti:
Kiimainen opettaja olet . Minulle voisit tulla yksityisopetusta antamaan kun on huono todistus.
Voitais kerrata ja laskea 😉Onhan näitä "yksityisopetuksia" vihjaillen kyselty ennenkin mutta ehkä jätetään nyt kuitenkin väliin.
- Anonyymi
OpettajaYh kirjoitti:
Onhan näitä "yksityisopetuksia" vihjaillen kyselty ennenkin mutta ehkä jätetään nyt kuitenkin väliin.
Mihin väliin laitetaan 😉
- AnonyymiUUSI
Nyt vaan ootan kunnon kesäkelejä jos vastaan tulisi edellä mainittuja miehiä ja sopivaan paikkaan. N36
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vaan ootan kunnon kesäkelejä jos vastaan tulisi edellä mainittuja miehiä ja sopivaan paikkaan. N36
Missä voin esitellä seisokkiani sulle N36?
HkiM6 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voidaan luoda näitä myös sovitusti samalle rannalle tai salille tms
- AnonyymiUUSI
Ketään ei kiinnosta teidän säälittävä penis.
- AnonyymiUUSI
Tosi ihkua katsella käyn salilla monasti reenistä meinaa tulla mitään kun nuorella pullottaa housuissa. T. N 53
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5494751Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183821Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842362Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4872246Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1221630Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.891588- 1571413
- 731381
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel861364- 841174