Kiihottaako naista

Anonyymi-ap

Jos näkee löysissä salihousuissa selvästi kovettuneen elimen?
Tai yleensäkin erektion housuissa?

Nuorempana se hävetti,yritin peitellä esim bussissa tai metrossa ,nykyään sen mielellään näyttäsin jos .

Entinen nuoriM

30

1588

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näen useinkin erektioita housuissa joita toiset yrittävät peitellä parhaansa mukaan kun taas toiset suorastaan tuntuvat kuin haluta sen tulevan nähdyksi.

• Anonyymi

Tykkäätkö siitä ope?

• Tuleehan siitä itselleenkin melko eroottinen olo kun seurassasi olevalla minun takia on vahva erektio eikä oikein tiedä minnekä katseensa suuntaisi.

• Anonyymi

Tekeekö mieli koittaa houdujen päältä?
        Ehkä jopa hyväillä

Mitä ainetta opetat?

Entinen nuori M

• Anonyymi kirjoitti:

Tekeekö mieli koittaa houdujen päältä?
        Ehkä jopa hyväillä

Mitä ainetta opetat?

Entinen nuori M

Sellaisia ajatuksia siinä kieltämättä aina välillä herää.
        Olen perusopetuksen erityisopettaja.

• Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

Hei ihana ope oon komee mulla on bbc😜
        Kik on muhku2262

• Anonyymi kirjoitti:

Kik on muhku2262

Minulla ei ole kik:iä eikä näitä muitakaan mitä nyt ikinä onkaan.

• Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

Muistan kun ope ei saanut silmiään siitä irti kun mulla seisoi housuissa open tissejä, persettä ja sukkissääriä tunneilla tuijotellesani open panemisesta haaveillen. Opeakin näytti seisova kikkelini aina kiinnostavan mutta hitto kun en ymmärtänyt tehä jotain alotetta et oisin saanu milf opelta muutakin ku kikkelini tuijotusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan kun ope ei saanut silmiään siitä irti kun mulla seisoi housuissa open tissejä, persettä ja sukkissääriä tunneilla tuijotellesani open panemisesta haaveillen. Opeakin näytti seisova kikkelini aina kiinnostavan mutta hitto kun en ymmärtänyt tehä jotain alotetta et oisin saanu milf opelta muutakin ku kikkelini tuijotusta.

Kyl opee katellessa kikkeli aina jäykkenee ja se kun näkee sen ni se kattoo sitä sillee et sitä kiihottas nähä se ku se seisoo jäykkänä siel. Tuntus et ope on tahallaa nii seksikäs et sais jätkien kikkelit jäykkenee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kik on muhku2262

muhku sulla takapuolessa ,kun pasa housussa

• Anonyymi
        UUSI

Kiimanen Brita miniä lutka !
        Appi setä

• Anonyymi

Itse tykkään kyllä kun miehen lahkeesta näkyy sillee kivasti turvonnut tai muuten velttona kookas kalu. En aina ole pystynyt pitämään itseäni kurissa jos vaan on ollut sopiva tilaisuus. N36

• Anonyymi

Kiimainen opettaja olet . Minulle voisit tulla yksityisopetusta antamaan kun on huono todistus.
        Voitais kerrata ja laskea 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Kiimainen opettaja olet . Minulle voisit tulla yksityisopetusta antamaan kun on huono todistus.
        Voitais kerrata ja laskea 😉

Onhan näitä "yksityisopetuksia" vihjaillen kyselty ennenkin mutta ehkä jätetään nyt kuitenkin väliin.

• Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

Onhan näitä "yksityisopetuksia" vihjaillen kyselty ennenkin mutta ehkä jätetään nyt kuitenkin väliin.

Mihin väliin laitetaan 😉

• Anonyymi

Nyt vaan ootan kunnon kesäkelejä jos vastaan tulisi edellä mainittuja miehiä ja sopivaan paikkaan. N36

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt vaan ootan kunnon kesäkelejä jos vastaan tulisi edellä mainittuja miehiä ja sopivaan paikkaan. N36

Missä voin esitellä seisokkiani sulle N36?

HkiM6

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voidaan luoda näitä myös sovitusti samalle rannalle tai salille tms

• Anonyymi

Mulla olis juuri nyt sellainen puolijäykkä irstas kyrpä näis boxereissa Hki

Parvekkeella istun ja muistelen yhtä 38v opettajatarta jonka katse on niiin kuuma.

Ja hänen hekumallista vartaloaan aah

EntunennuoriM

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin väliin laitetaan 😉

oven

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä voin esitellä seisokkiani sulle N36?

HkiM6

järkikö sulla seisoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla olis juuri nyt sellainen puolijäykkä irstas kyrpä näis boxereissa Hki

Parvekkeella istun ja muistelen yhtä 38v opettajatarta jonka katse on niiin kuuma.

Ja hänen hekumallista vartaloaan aah

EntunennuoriM

aliravittu pojankolli jossain boksereissa naurattavan näköinen

• Anonyymi

Ketään ei kiinnosta teidän säälittävä penis.

• Anonyymi

Tosi ihkua katsella käyn salilla monasti reenistä meinaa tulla mitään kun nuorella pullottaa housuissa. T. N 53

• Anonyymi

Jos mies on muutenkin p*ntavan näköinen, niin kyllähän pullea etumus kiihottaa.
      -N

• Anonyymi

Kiihottaa kyllä. Otan vaan kohteliaisuutena jos mun seurassa kovenee. Vaikeaa olisi olla pitää näppinsä kurissa.

Terv, nainen 38/pk seutu

• Anonyymi

Hyvä ,voisin jopa esitellä erektiotani sulle
        Ja ei tarvi pitää näppejäs erossa...

M54pk seutu

• Anonyymi

Ole hyvä ja ota se käteesi,puristele ja venytä.
        Tunne kuinka se paisuu kuumana ja kovana.
        Tule tänne,malminkartanon mäelle.

Keihämies

• Anonyymi

Yksi määräävistä tekijöitä on naisen ikä, 50+ (wanhusnainen) ja 40+ (ikänainen) nyrpistelee, inhoaa ja voi vaikka raivostua, mitä nuorempi nainen sen varmemmin ainakin kiinnostuu.

• Anonyymi

Kiihottaa kunhan mies ei esittele sitä erityisesti eli tyrkytä itseään. Olen jokusen kerran nähnyt kun lahkeessa on puolijäykkä penis, jota yrittää vaivihkaa hivellä housujen läpi. Tai jopa kourii munia ajoittain. Joskus toki kunnon erektionkin bongannut ihan vieraalla ihmisellä. Kyllä se on kiihottanut.

N48

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      106
      3180
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      94
      2451
    3. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      24
      1996
    4. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      22
      1540
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      29
      1510
    6. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1415
    7. Murtautuminen uimahalliin

17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?
      Kiuruvesi
      26
      927
    8. siis ihan oikeesti

Tämä on naurettavaa
      Ikävä
      87
      922
    9. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      62
      856
    10. Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.

Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois
      Hybridi- ja sähköautot
      2
      799
    Aihe