Joko tulisi tietoa onko kaupunki tehnyt sen kymmenen vuoden sopimuksen otc-stadionin kanssa ja mikä on se summa minkä kaupunki (veronmaksat) maksaa tuona aikana.
Heinäpään stadion
9
231
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole kuulunut mitään.Futisfoorumilla kannattajat keskustelivat sopimuksesta mutta ei siellä mitään summia mainittu.Useissa kaupungeissa on kaupunki tavallaan maksanut vuosien aikana urheilupaikat sopimuksilla ja sopimuksien päättyessä ostanut ne itselleen.
- Anonyymi
Eli maksaneet tuplahinnat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli maksaneet tuplahinnat?
Juuri näin.
- Anonyymi
Hieno nähdä miten 2000 ihmistä oli tullut katsomaan Hjk:ta.
- Anonyymi
Aika monien seurojen yleisöennätykset lienee Hjk peleistä.Muistaakseni Otp-Hjk peli 70-luvulla veti 6000 katsojaa Raattiin.Ei sinne taida nykyisin mahtuakaan tuollaista määrää väkeä.
- Anonyymi
Tänään joku ac-fani moitiskeli kaupunkia siitä miten huonosti on castrenia hoidettu.Taitavasti unohti että castrenin remonttirahat upposi otc-stadionin pohjattomaan tukemiseen.
- Anonyymi
Tietenkin castren on päässyt rapistumaan ja kaupungin tehtävä olisi pitää se kunnossa.Oleellinen asia on tietysti miksi remonttirahat vedettiin pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin castren on päässyt rapistumaan ja kaupungin tehtävä olisi pitää se kunnossa.Oleellinen asia on tietysti miksi remonttirahat vedettiin pois.
Mirja tietää mutta ei kerro.
- Anonyymi
Tuota tuskin tullaan koskaan julkistamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797