Vältelkää lieksaa taas uusi syrjintä skandaali lieksassa. Pysykää poissa.
Hei joensuulaiset.
Anonyymi-ap
4
101
Vastaukset
- Anonyymi
Lieksassa parasta on somalit. Heistä ei ole ollut mitään harmia. He ei kadehdi ja kyttäile muita. Paikalliset kyllä vihaa heitäkin vaika itse ovat kiusankappaleita.
- Anonyymi
Olisin niin halunnut Lieksan vaskiviikolle. Kuuntelemaan kun soitetaan parvella toscaa.
- Anonyymi
Välttelisin mieluimmin sinua, kun et osaa edes yhdyssanoja. Syrjintäskandaali on yhdyssana.
- Anonyymi
Lieksa kieroja täynnä selän takana paskan puhujia kovan luokan akkoja pysykää siellä juorutkaa keskenään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184541Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032420Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421981Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181779- 791543
- 1461505
- 111061
- 93900
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik39827- 118818