"PS-vaikuttaja lataa suorat sanat kokoomukselle: ”Ei ole ollut eikä tule”
Matti Putkonen kertoo Iltalehdelle, että perussuomalaiset pitää hallitusohjelmasta kiinni. Haastattelussa hän kertoo, että legendaariset työmiehen Tuumaustunnit tekevät paluun."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8d6ed539-00e5-42ef-a96e-700866ca3312
Tämä se kertoo totuuden, millainen hätä hillotolppaeliitillä todellisuudessa on kannatuksen puolituttua. Purranhan ei duunareilta anteeksi pyytele, koska sellaista ei äärioikeistossa edes tunneta. Paikalle saapui siis itse vanha kehäraakki heittämään pelastusrengasta "työväenpuolueelle"
Saa Putkonen selitellä mitä hyvänsä, mutta hillotolppaeliitin on jo tehnyt tehtävänsä. Se työväenpuolue sai kuolettavan iskunsa jo Purran allekirjoitettua hallitusohjelman ja myytyä duunarien selkänahat EK:lle sekä Kokoomukselle pilkkahinnalla. Duunarit eivät palaa huijaripuolueen uudelleenkusetettaviksi.
Ensin Purra hutkaisee puukon duunarin selkään. Romahduksen jälkeen paikalle itse työmies eläkkeeltä
19
227
Vastaukset
- Anonyymi
Mari Rantanenhan tuossa juuri julisti, että me emme hyväksy raiskareita! Mitäs peliä tämä nyt on?!
- Anonyymi
Rantanen valehteli, koska raiskaaja-Putkonen oli hyväksytysti paikanpäällä.
- Anonyymi
Julistuksensa ei luonnollisesti koske persuja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rantanen valehteli, koska raiskaaja-Putkonen oli hyväksytysti paikanpäällä.
Riikka: Vihervasemmiston vika!
- Anonyymi
Kuinka monta perussuomalaista löytyy Lahden poliisiputkasta ja sairaalan ensiavusta tämän päivän aikana?
- Anonyymi
Persuille olisi pitänyt tehhä PEth -testi ennen puoluekokousta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuille olisi pitänyt tehhä PEth -testi ennen puoluekokousta.
Kukaan ei olisi päässyt puoluekokoukseen.
- Anonyymi
Kumpi on parempi ratkaisu: olla kokoomuksen sylikoira vai jättää koko hallitus?
- Anonyymi
Purran puheestahan kävi ilmi, että puolue jatkaa Kokoomuksen sylikoirana. Hillotolppaeliitti ei halua luopua rahakkaista asemistaan.
- Anonyymi
Aivan turhaan lausua, ettei jatketa Kokoomuksen sylikoirana, jos ei kävällä hallituksesta ulos.
On päivänselvää, että PS möi palkansaajan hallitusneuvotteluissa Kokoomuksella saamatta itse mitään.
Hallitusohjelmaa ei muuteta kuin kävelemällä ulos. - Anonyymi
Persujen pitäisi ehdottomasti jättää hallitus kokoomuksen puudelina olon sijaan, mutta se Purran ahneus ja hillotolppa.
- Anonyymi
Kertoo tosiaan äärimmäisen epätoivon tasosta, että Putkonenkin kaivettiin jostain esiin ostamaan jotain uskottavuutta takaisin, jota ei koskaan edes ollutkaan.
Luulevat varmaan, että kansa unohtaa kaiken kun pistetään kunnon teatteri pystyyn. - Anonyymi
Säälittävää toimintaa persut, se maito on jo kaatunut maahan!
Kukaan ei enää luota , turhaan rähisette! - Anonyymi
Riikka: Vasemmisto on kaikkeen syyllinen!
- Anonyymi
Asiallinen syy riittää eli "työntekijästä johtuvaa jatkuvaluonteista puutteellisuutta työsuorituksessa” tai ”työntekijän henkilöön liittyvien työntekoedellytysten muuttumista, joiden vuoksi työntekijä ei enää kykene selviytymään työtehtävistään”.
Tämä ei enää perussuomalaisille käy. Onko alisuoriutuminen Purran mielestä eri asia kuin työntekijästä johtuva puutteellinen työsuoritus.
Eipä ole ihme, ettei Marin halunnut hallitukseen PS:n kanssa, kun eivät ymmärrä sopimaansa.
Taitaa olla PS:llä todella paha luetun ymmärtämisongelma tai todella iso epätoivo kannatuksesta duunareiden myyntinsä jälkeen. - AnonyymiUUSI
"Työväenpuolue" PS on saanut jo kuolettavan iskunsa pettäessään
duunarit.
Duunarit eivät palaa huijaripuolueen uudelleenkusetettaviksi.
Vain rasistit enää äänestävät PS:ää. - AnonyymiUUSI
Työväestö on nykyään jo hyvin toimeentulevaa. Ruhtinaalliset palkankorotukset tulevat kerta toisensa jälkeen neuvottelujen päätteeksi. En usko että työväestöä enää kiinnostaa millainen hallitus meillä on.
- AnonyymiUUSI
Koska potkulaki on hyväksytty hallitusneuvotteluissa on vaihtoehtona hyväksyä se ilman populistista teatteria tai sen kanssa tai kävellä ulos hallituksesta.
- AnonyymiUUSI
Persut valitsi osansa tönäisemällä duunarit bussin alle. Sitä ei mikään venkoilu muuksi muuta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948271
- 403962
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241410
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361311Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121070Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807