Oululaista pizzaa

Berlusconi

Kun tämä suomalaisen ruuan taso puhuttaa nyt koko valtakuntaa, ja ihan Helsingin Sanomissa oli juttu oululaisista pizzerioista, niin mikä niistä on nyt sitten paras? Mistä saa laadukkainta pizzaa, sisätilat ovat suht. siistit ja palvelukin pelaa? Hinnalla ei niin suurta väliä, eikös ne kaikki pyöri 5 euron pintaan?

22

4254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

aina samanlaista.

• Berlusconi

Joo, Kotipizzan katkarapupizzasta löytyy peräti 5 katkarapua. Jotain persoonallisempaa.

• on paras

öö tässä jotain hyviä maria (tuirassa) pizza hyvä iso mutta sisä tilat pienet. guatro (keskusta) hyvä kaikin puolin minusta. mikäs senyt on siinä rauta tie aseman vieressä entisen kallen krillin paikalla tosi kiva sisältä pitsa menettelee. palvelu ok. keskustasta kaikki pitsat ihan ok. finlandia on yksi hyvä hyös. kiva lasten lasten kanssa..

• noh...

Mikäli se on se, joka on aika lähellä rautatieasemaa, niin mie en ainakaa tykänny heijän pitsoistaan... Jos tykkää runsaasta juustosta, niin mikäpäs siinä, mutta sitä oli liikaa ainaki mun makuun... Ja joku muuki siinä pitsassa tökki... en vain muista.. Noh, aika kultaa muistot;)

• pitsanaama

Ehdoton suosikkini on Ninwe Albertinkadulla.
      Pienen hupaisan kielimuurin takaa löytyy aina ystävällinen palvelu ja aivan mahtavan herkulliset pizzat, joita ei ole hinnalla tai pienuudella pilattu =)
      ainiin mutta eihän oululaista känkkyä saa pizzaksi kutsua, eikös silläkin sanalla ole joku EU:n nimisuoja...
      Kotipizza on säälittävä rupu Ninwen känkkyyn verrattuna...

• Minä

Myllyojalla on hyvä pizzeria,King.Siellä kuulemma myös hyvää kebabia.Itse olen pizzaa sieltä tilannu ja oli tosi herkkua!

• Minä

Lisäys edelliseen..Pari tosi hyvää on Asemakadulla,Dante ja siinä vastapäätä Quattro.Ja yks siisti ja laadukas paikka on Göreme.Löytyy Ranta-Kastellista sekä Mäkelininkadulta(?).

• oulu
        Minä kirjoitti:

Lisäys edelliseen..Pari tosi hyvää on Asemakadulla,Dante ja siinä vastapäätä Quattro.Ja yks siisti ja laadukas paikka on Göreme.Löytyy Ranta-Kastellista sekä Mäkelininkadulta(?).

yhdyn göreme-kommenttiin, oulun parhaita pizzerioita valehtelamatta.:)makua asia tietenkin, mutta silti..

• J.P.

Hallituskadun pizza Townissa, entisessä Selmassa ne parhaat pitsat on.

• Maria tuirassa

Tuiran Mariaa voittanutta en oo löytäny vielä:)

• Minna

Jos haluat syödä hyvää pizzaa, niin suosittelen Limingantullin liikekeskuksen päässä sijaitsevaa Milania. Suuret maistuvat pizzat, hyvä palvelu, siisti paikka ja turkkilainen sisustus vetävät puolensa.

• silminnäkijä

Kun seuraavan kerran käytte milanissa niin kysykääpäs mistä salaatti on hommattu, eihän vaan k- market joutsensillan roskiksesta??

Laajentaisin mielelläni käyttämääni ruokapaikka listaa, mutta mielummin tuen yrittäjiä jotka maksavat veroja ja pitävät yhteiskuntaa pystyssä. Miettikääpä opiskelijat ja äitiyslomalaiset millä ne teidän tuet ja päivärahat kustannetaan, ja tulevaisuudessa lastenne koulu? ei ainakaan pimeillä pitsoilla. No onneksi suurin osa näistä paikoista tippuu pois lähitulevaissudessa kun verotarkstukset ehtivät tänne asti.

• tietoinen??
        silminnäkijä kirjoitti:

Kun seuraavan kerran käytte milanissa niin kysykääpäs mistä salaatti on hommattu, eihän vaan k- market joutsensillan roskiksesta??

Laajentaisin mielelläni käyttämääni ruokapaikka listaa, mutta mielummin tuen yrittäjiä jotka maksavat veroja ja pitävät yhteiskuntaa pystyssä. Miettikääpä opiskelijat ja äitiyslomalaiset millä ne teidän tuet ja päivärahat kustannetaan, ja tulevaisuudessa lastenne koulu? ei ainakaan pimeillä pitsoilla. No onneksi suurin osa näistä paikoista tippuu pois lähitulevaissudessa kun verotarkstukset ehtivät tänne asti.

et ei ulkomaalaisten elinkeino harjoittajien tarvii maksaa liikevaihto veroa ensimmäiseen 2 vuoteen.
        Kukapa ei halvemmalla ostais,vertaa kotipizzaan ni pikkukiekkoja on eikä niitä täytteitäkään kyl kovin ole,ehdottomasti ulkomaalaisten pitämistä pizzerioista.

• Minna
        silminnäkijä kirjoitti:

Ei pidä olla noin katkera ulkomaalaisia kohtaan ja keksiä typeriä roskisjuoruja. Milan on mielestäni paras! -Ja vatsa kiittää! :) Kiitos!

• naamaan

KAIKKI KÄNKKYLÖISTÄ www.kaenkky.com !!!
      Täältä bongasin Pizzeria Eevan ja kuuluisan kebab-rullan. Aivan mahtava

• Berlusconi

Kiitos sivuvinkistä. Olen kahlannut niitä ahkerasti läpi.

• lettu lättynen

Söisitkö pizzaa, joka maksaa 3-4€? Minä en! Koska: Jo raaka-aineet maksavat enemmän kuin tuo 3-4€! Päälle pitäis maksaa verot, vuokrat, palkat, sähköt...

Saa vaan arvailla millaiset raaka-aineet ovat pyöreän päällä tuolla hinnalla!

Syön vain ruokaa, joka ei ole epämääräistä. Maksan siitä hyvästä mielelläni parit eurot lisää!

Hyvää ruokahalua!

• l4ur4

joo elikkä Maria Tuirassa aivan mahtavia lättyjä, paljon täytettä ja hyvät pohjat. Dantessa joskus ollut hyviä 2.90€ hintaan nähden. käyppä kattoon osote www.kaenkky.com sieltä löydät arvostelut kaikista pizzerioista.

• jep!

Ehdottomasti Da Mario!!!

• ...
        jep! kirjoitti:

Ehdottomasti Da Mario!!!

Aina onnistuneet pizzat ja PALJON täytettä ja etenkin juustoa!! Oulun parasta pizzaa.

• ..hyi ja yök

Olisko se Kirkkokadul mut kummiski semmone ku Piazza pizzeria...kaveri oli töis siel niin ne pitää monta päivää samoja jälkkäreitä ym. sapuskoja pöydis..Sitte ne ohentelee tomaattikastiketta vedellä ettei kuluis niin paljon.. kerranki oli paikan pomo käyny jääkaapil aamulla nuuskasemassa rahkaa ja kysyny mun kaverilta että voisko tän vieälä laitta tarjolle, oli kuulemma neljättä päivää! kaveri oli kattonu ku pomo oli kaapinu homeet pois rahkan päältä, sekotellu ja vieny pöytään. En oo käyny enkä käy siellä!! Eikai siel vissii paljo sakkii käykkää...

• on paras

Hyvää pizzaa ja muutakin ruokaa saa! Löytyy keskustasta Mc Donaldsin läheltä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2288
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1883
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      24
      1578
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1550
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      1296
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1204
    7. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      111
      1125
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1120
    9. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      949
    10. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      942
    Aihe