Miksi Teemu Keskisarja on sivari?

Anonyymi-ap

Tietääkö kukaan, miksi persujen ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi persuväki valitsi sivarin?

99

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan heil Halla-aho myös sivari , kasvissyöjäkin on .

• Anonyymi

Jussi: Mitä vikaa sivareissa on?!!! Minua ei saa arvostella vakaumukseni vuoksi!!!

• Anonyymi

Jussin kasvissyöjän vartalolle ei olisi mitään käyttöä taisteluissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussi olisi sodan sattuessa poliittinen johtaja, kuten kansanedustajat ja hallitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja te Soi nistit ette mahtuisi edes juoksuhautoihin ettekä te pärjäisi niissä viittä tuntiakaan ilman nakkimukia. Missä ampuisitte vain omianne kuten rauhanaikanakin. Se sairain asia teissä Soi nisteissä. Pyhä sota omia vastaan millä pelaatte vassarien pussiin vaali toisensa jälkeen. Nauttien estoitta siitä, kun Nasiman kaltaiset korvaa koko ajan enemmän kantapeikkoja eri hallinnoissa. Mistä esimerkkinä seuraavat ek vaalit joissa te Soi nistit osaltanne teette kaiken mahdollisen että vassarot nousee valtaan vesittämään kaikki Purra persujen aikaansaannokset Orpon hallituksessa. Niin sairasta sakkia te olette omaan pesään paskojat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinuun läskiin taas osuu vihulainen kauempaakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eläisi löytämillään marjoilla, juurilla jne. kaukopartiossa tms. viikkoja jopa kuukaisa siinä missä sinä räkäpäitä ampuva sometrolli et selviäisi kahta tuntia ilman noutopizzaa.

• Anonyymi

Käsittääkseni Keskisarja sai ns. hullun paperit.

• Anonyymi

Lättäjalat ja tyhjä pää.

• Anonyymi

Sekava keskisarja on autisti ja sivari.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jussi: Mitä vikaa sivareissa on?!!! Minua ei saa arvostella vakaumukseni vuoksi!!!

Kalju näkyy jo kaukaa

• Anonyymi
        UUSI

Voi vittu mitä luusereita ei ihme että maamme on kusessa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jussi olisi sodan sattuessa poliittinen johtaja, kuten kansanedustajat ja hallitus.

Voi herra jumala mitkä katastrofit maallemmeä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Käsittääkseni Keskisarja sai ns. hullun paperit.

Keskikalja on niuvanniemen asukas tullut suoraan perzesilimä puolueelle riikan äänitorveksiTÄYSTUHOT MAALLEMME

• Anonyymi

Keskisarja on mies eikä marjanpoimija. Persujen homosiipi pisti linnanjuhlissa jalalla koreaksi kun Keskisarja teki kenttätyötä puhumalla aatteen miesten kulkueessa!

• Anonyymi

Suomen Sisu näköjään tiukentaa otetta persujen johdon valinnoissa. Mamuhumppakin kaivettiin naftaliinista ja pyyhittiin pölyt pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen Sisu näköjään tiukentaa otetta persujen johdon valinnoissa. Mamuhumppakin kaivettiin naftaliinista ja pyyhittiin pölyt pois.

Hallapersut elää edelleen vuodessa 2005.

Hallapersut ei ole edelleenkään hahmottuneet, että maahanmuuttopolitiikan aika on jo ohi. Kantaväestön muuttumista vähemmistöksi Suomessa ei voi enää estää maahanmuuttopolitiikalla.

Vaikka rajat menisi kiinni nyt, niin kantaväestö jää vähemmistöksi Suomessa.

• Anonyymi

SMP oli hyvä puolue.. piti suomen köyhien puolia.. Tää PS on ryönää, sian oksennusta.

• Anonyymi

Keskikalja saa kotonaan kommunistikasvatuksen vanhemmiltaan

• Anonyymi

Keskisarjan suurin suru ja harmitus on, että valkoiset saivat sisällissodassa vallattua Tampereen punaisilta. Jonkinlainen oikeistolainen putinistihan tuo Keskisarja on.

• Anonyymi

No oikeasti viisain se persuista on.

• Anonyymi

Vigelius ja Grönroos ovat Purran hovisyöttiläitä. Keskisarjaa Purra ei onnistu kesyttämään? Aika näyttää, minkälainen poliittinen aikapommi Keskisaraja puoluejohdon sisällä on?
        Täytyy muistaa, että kaikki neljä ps puheenjohtajaa ovat myös persujen puoluehallituksen jäseniä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vigelius ja Grönroos ovat Purran hovisyöttiläitä. Keskisarjaa Purra ei onnistu kesyttämään? Aika näyttää, minkälainen poliittinen aikapommi Keskisaraja puoluejohdon sisällä on?
        Täytyy muistaa, että kaikki neljä ps puheenjohtajaa ovat myös persujen puoluehallituksen jäseniä.

Westerholm olisi ollut ainoa jota Purrakin joutuisi kuuntelemaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Westerholm olisi ollut ainoa jota Purrakin joutuisi kuuntelemaan!

Joko se loikkasi kun ei päässyt kalifiksi kalifin paikalle päinvastoin nolasi vain itsensä?

• Anonyymi
        UUSI

Eipä siellä todellakaan ole porukkaa muuta kuin APINOIDEN PLANEEYALLE

• Anonyymi

Kasvissyönti ja sivarius on persuilla ehto eliittiin pääsemisessä. Ja gay-toiminta on lisäetu.

• Anonyymi

Jos ja kun venäjä hyökkää Suomeen, persut keskittyvät kehumaan itseään ja sitä kuinka isänmaallisia he ovat. Ja sota on mamujen eikä venäläisten syytä. Aidosti isänmaalliset ihmiset lähtevät rintamalle puolustamaan isänmaataan henkensä kaupalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ja kun venäjä hyökkää Suomeen, persut keskittyvät kehumaan itseään ja sitä kuinka isänmaallisia he ovat. Ja sota on mamujen eikä venäläisten syytä. Aidosti isänmaalliset ihmiset lähtevät rintamalle puolustamaan isänmaataan henkensä kaupalla.

Oikeasti isänmaalliset eivät ammu koko ajan omiaan selkään. Pienenä vihjeenä s24 palstojen kremlin trolli joka tämänkin päivän vaadit venäjä vihamielistä oikeistohallitusta nurin ja tilalle venäjä myönteistä vassarihallitusta rajoja avaamaan jne.

• Anonyymi

Jos putin valloittaa suomen,persuista tulee putinin virkakoneisto. Siksi persut ei käy armeijaa.

• Anonyymi

No tietenkin siksi ettei Venäjä hermostuisi syyttäen persuja russofoobikoiksi.

• Anonyymi

Kuulemma ei suinkaan lättäjalat vaan lättäpää.

• Anonyymi

Alkoholisti ja rynnäkkökivääri ei ehkä sittenkään ole se paras yhdistelmä, siksi.

• Anonyymi

Sivarit on muka "isänmaallisia" ?

• Anonyymi

Mitä isänmaallista on siinä, että menee tappamaan tuntemattomia ihmisiä poliittisen ja taloudellisen eliitin etujen suojelemiseksi?

Moni noista tuntemattomista, joita korkeamman tason ajattelemattomat käskee tappamaan, on takuulla parempaa seuraa kuin käskyjä mitään ymmärtämättä jakelevat upseerit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä isänmaallista on siinä, että menee tappamaan tuntemattomia ihmisiä poliittisen ja taloudellisen eliitin etujen suojelemiseksi?

Moni noista tuntemattomista, joita korkeamman tason ajattelemattomat käskee tappamaan, on takuulla parempaa seuraa kuin käskyjä mitään ymmärtämättä jakelevat upseerit.

Vaihtoehtona isänmaattomuus miten saatanan tyhmä sinä olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, sodassa ei ole mitään isänmaallista hapatetta, Sota on politiikkaa, joka elää ihmisen paheista.

• Anonyymi

ei kaikki pysty edes meneen sotaan että jos mut pakotettais sotaan meneen niin tappaisin itseni heti (salamannopeasti)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihtoehtona isänmaattomuus miten saatanan tyhmä sinä olet?

NATO ON MAAMME HYVINVOINNIN TÄYSTUHO

• Anonyymi

Persujen aselaji on sivari.

• Anonyymi

Sinulle f hatulle ei anneta asetta vaikka tarvetta sille ilmenisi eikä sinua päästetä edes soppatykin ääreen olet sinä niin pehmeäpäinen tapaus Suomen venäjävastaista oikeistohallitusta s24 palstoilla 24/7 vastaan "sotiva" kremlin trolli.

• Anonyymi

Ihan yksi ja saatanan sama koska ovat isänmaan puolella sata prosenttisesti siinä missä esim. sinä, s24 kremlin trolli olet putinisti. Joka olet valjastanut s24 palstat venäjä vihamielisen oikeistohallituksen mustamaalaamiseen persuineen. Koska ne ovat venäjä vihamielisiä Halla-aho eritoten Ukrainan ystävänä joita sinä halveksit putinistina. Jopa Ukrainalaisia sotapakolaisia joista syytät tietenkin Purraa putinin sijaan.

• Anonyymi

Onko se sateenkaari hördäri käynyt intin mikä nyt myös valittiin puolueen
      johtoon ?

• Anonyymi

Ei tullut mitään muutosta entiseen verrattuna. Persujen puheenjohtajistossa oli aiemmin tasan nolla armeijan käynyttä. Sama tilanneet jatkuu puoluekokouksessa jälkeen. Persuilla ei ole tapana suorittaa varusmiespalvelusta näetsen.

• Anonyymi

Armeijaa ihailee ne, jotka ei itse ajattele.
        Sokeat käskyjen tottelijat ihailee armeijaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Armeijaa ihailee ne, jotka ei itse ajattele.
        Sokeat käskyjen tottelijat ihailee armeijaa.

Jokaisessa maassa on armeija.

Joko oma tai naapurin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko oma tai naapurin.

Persuille kelpaisi naapurinkin armeija, jos se tänne tulisi. Persut on Suomen nykypuolueista Venäjä-mielisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuille kelpaisi naapurinkin armeija, jos se tänne tulisi. Persut on Suomen nykypuolueista Venäjä-mielisin.

Mitä luulet persuista pihalle potkittu venäjämielinen Natoa vastustava ääliöoikeistolainen rotuopin julistaja, mitä järkeä sinun on heiluttaa jokaisessa viestiketjussa natsi- ja r..ssäkorttia persujen suuntaan? Sinun poistaessa luotsinpestin suojista kaikki muiden kirjoittamat viestit joissa arvostellaan persuista pihalle potkittuja natseja tai kremlin trolleja???

• Anonyymi

Kylläpäs se ottaa kremlin trollia seinien sisälle venäjävihamieliset persut jotka juuri laittoi lisämiljardeja maanpuolustukseen..🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko oma tai naapurin.

kerro se esim nasimalle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joko oma tai naapurin.

Nykyään taitaa olla tämän maapallon suurimman ROISTOVALTION USAN KAMAA MAAMME KOKONAAN ;ITSENÄISYYS POISSA RUMPIN VALLASSA EN TAKUULLA OLE STUPIN KÄYTETTÄVISSÄ PISTÄN METSÄT PALSMAAN HETI KUN VOIN

• Anonyymi

sivarit ovat radikaalimpia , he eivät muiden puolesta itseään tapata

• Anonyymi

varsinkaan jonkun hurri lgbt aktivistin 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

varsinkaan jonkun hurri lgbt aktivistin 🤔

Sivari on sama kuin käpykaartilainen. Wätyksiä.

• Anonyymi

Juuri niin. Miksi sotia käydään, kun ihmisellä on suu, jolla voi puhua. Nyt mykkä EU varustautuu hampaisiin saakka, toiveajattelun pohjalta.

• Anonyymi
        UUSI

👍👍👍👍👍👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivari on sama kuin käpykaartilainen. Wätyksiä.

Haista trumpin paska

• Anonyymi

Vigelius sentään on jääkäri.

• Anonyymi

Tietääkö kukaan, miksi nykypersujen idoli Halla-aho on sivari?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halla-aho yrittää puolustella sivariuttaan, miestenkoulu oli vaan liikaa pupujussille.

Mestari näki jo ennalta tulevan kaljupäänsä ja halusi olla pitkätukkainen niin kauan kuin mahdollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halla-aho yrittää puolustella sivariuttaan, miestenkoulu oli vaan liikaa pupujussille.

Enemmän tehnyt Suomen puolustuksen eteen armeijoineen kun te Soi nistit yhteensä. Ja sekös sinua huoltokomppanian polkupyörävastaavan apumiesoletettua vtuttaa..😁😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän tehnyt Suomen puolustuksen eteen armeijoineen kun te Soi nistit yhteensä. Ja sekös sinua huoltokomppanian polkupyörävastaavan apumiesoletettua vtuttaa..😁😁

Kävihän se Marinikin Ukrainalaiset uusnatsin haudalla??

• Anonyymi

Olen naimisissa oleva lasten isä. Metsästäjä, kalastaja, poromies, rajavartioston käyny aliupseeri, luonnonsuojeluliiton jäsen, mettä omistaja....ym. Bersbenddi en ole.

• Anonyymi

sinä f hattu et ole jälkikasvuasi nähnyt vuosikymmeniin puskista huuteleva sometrolli joka et olet et yhtään mitään muuta kuin em.

• Perussuomalaisissa siviilipalvelus, kasvissyönti ja seksuaalinen poikkeavuus on ihan yleistä.

Sitä luulisi että puhuisi Vihreistä tai Vasemmistoliitosta, mutta tässä ovat kyseessä ihmiset, jotka väittävät puolustavansa konservatiivisia arvoja. No mitä konservatiivisuuteen ja homouteen tulee, niin antiikin Kreikassahan tuo oli ihan yleistä.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

24/7-365vrk vuodessa...  https://pbs.twimg.com/media/BpV9hnYIAAAASEb.jpg Viittauksella edelliseen, milloin sinä hakeudut hoitoon tuon sinun homopakkomielteesi kanssa vai pitäisikö sinun etsiä poikakaveri itsellesi??

Minä olen erittäin imarreltu, että sinä jaksat seurata minua ja vastata viesteihin. Tämä on hyvin motivoivaa toimintaa. Mutta eihän sinulla ole vain landlord -pakkomielle?

• Anonyymi
        landlord kirjoitti:

Minä olen erittäin imarreltu, että sinä jaksat seurata minua ja vastata viesteihin. Tämä on hyvin motivoivaa toimintaa. Mutta eihän sinulla ole vain landlord -pakkomielle?

Kyllä minä se tiedän vttuileva luotsi ap kuinka kiitollinen sinä olet siitä, kun minä sinut käyn aina välillä jauhottamassa. Sen ollessa sinun miljoonanikki lantaloordin päivän kohokohta ja ilon aihe kun minä edes vttuilen sinulle takaisin. Sinun malttamattomana odottaessa kuin pieni lapsi joulupukkia milloin minä palaan s24 palstoille nolaamaan sinut. Mitä sinä kerjäämällä kerjäät aina kun minä olen pois s24 palstoilta. Mitä sinä sinimustia fanittava Soi nisti ap et ymmärrä eli sitlä, miten kaikki ei vietä kaikkea valveilla olemaansa aikaa s24 palstoilla sinun tavallasi. Joka olet valitettavasti hukannut jo 20 vuotta elämästäsi suoIi24 palstoille...

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä se tiedän vttuileva luotsi ap kuinka kiitollinen sinä olet siitä, kun minä sinut käyn aina välillä jauhottamassa. Sen ollessa sinun miljoonanikki lantaloordin päivän kohokohta ja ilon aihe kun minä edes vttuilen sinulle takaisin. Sinun malttamattomana odottaessa kuin pieni lapsi joulupukkia milloin minä palaan s24 palstoille nolaamaan sinut. Mitä sinä kerjäämällä kerjäät aina kun minä olen pois s24 palstoilta. Mitä sinä sinimustia fanittava Soi nisti ap et ymmärrä eli sitlä, miten kaikki ei vietä kaikkea valveilla olemaansa aikaa s24 palstoilla sinun tavallasi. Joka olet valitettavasti hukannut jo 20 vuotta elämästäsi suoIi24 palstoille...

Ja taas! Todella mukavaa. Koen että sinähän arvostat minua suuresti, koska jos et niin silloin et näkisi vaivaa vastailla. Kirjoitukseni ovat tehneet siis tehtävänsä.

• Anonyymi
        UUSI
        landlord kirjoitti:

Ja taas! Todella mukavaa. Koen että sinähän arvostat minua suuresti, koska jos et niin silloin et näkisi vaivaa vastailla. Kirjoitukseni ovat tehneet siis tehtävänsä.

Arvostan sinun kirjoituksiasi vttuileva luotsi lantaloordi niiden painomusteen verran.

Sensuroi pikkuneiti jos meni tunteisiin? 🤭

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Arvostan sinun kirjoituksiasi vttuileva luotsi lantaloordi niiden painomusteen verran.

Sensuroi pikkuneiti jos meni tunteisiin? 🤭

Kiitos - minä en sensuroi ketään. Mutta jälleen sain huomiota ja kirjoitukseni tulleeni huomioiduksi.

Oletko huomannut, että suhteemme on yksipuolinen? Sinä kirjoittelet minulle viesteihin, ja minä kirjoitan sinulle että koen saavani arvostusta. kun käytät aikaasi minun aloittamiini viesteihin. Mutta homma ei mene siten, että sinä avaisit keskustelun ja minä vastaisin sinun viesteihin, koska ne eivät ole mitenkään merkittäviä.

• Anonyymi

Puolue pysyy olemassa takinkäännöillä. Eikö "isänmaalliset" sivarit ole siinä hyviä.

• Anonyymi

Armeija oli out silloin kun Tiemu oli nuori.
      Taiteilijat haukkui avoimesti armeijaa ja armeijan käyneitä.
      Ihmettelen erittäin suuresti Jussin ja Teemun sivaria, koska se oli vielä epämuodikkaampi kuin intti. Vain vassarit kävi sivarin. Individualistit hankki hullun paperit (tarvittaessa).

• Anonyymi

WEi tarvinnut mennä, kun oli hullun paperit. Persuihin se ona edellytys?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

WEi tarvinnut mennä, kun oli hullun paperit. Persuihin se ona edellytys?

Sitähän minä juuri ihmettelin. Sitä pidettiin fiksuna vetona, että sai kierrettyä asevelvollisuuden. Se oli älykkyystesti älykköjen keskuudessa. Sivari oli periksiantamisen merkki.

• Anonyymi

tuottaa yksin sivupersoona- ja nikkiarmeijansa kanssa valtaosan suoII24 palstojen avauksista ja viesteistä joiden perusteella mainostilaa myydään s24 palstoille. Kerran kehui kuinka kirjoittaa helposti 3000 avausta kuukaudessa n 3700? kun oikein intoutuu? SIksi saa terrorisoida kaikkia s24 palstoja vuodesta toiseen vaikka olkea paikka olisi suljettu osasto. Mikä paistaa läpi herran jokaisesta avauksesta tänäänkin.

• Anonyymi

Ehkäpä juuri sen vuoksi, että ovat rauhan puolella. Keskisarja tuntee historian. Ei ole mikään "lumiukko", jonka mielipiteet vaihtuvat joka lumelle.

• Anonyymi

Teemu on itse kertonut, että sai kutsunnoissa hullun paperit. On varmaan totta. Ei kai muuten olisi persuksi ruvennut.

• Anonyymi

Ja olisitko ystävällinen ap millä diagnoosilla sinä f-hattu sait eläkepaperit?

• Anonyymi

Sivarius on edellytys kuulua persujen puheen/varapuheenjohtajistoon. Höpöttävät isänmaallisuudesta mutta laistavat itse asian vaatimat velvollisuudet.

• Anonyymi

Sivarien läpimurto persuissa kattava...

• Anonyymi

Ex persuissa skitsojen määrät...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ex persuissa skitsojen määrät...

Soinisteissa on paljon punaniskajuntteja joilla ei älykkyysosamäärä päätä pakota. Hakkaraisia..

• Anonyymi

2025-07-04 12:50:02
      Anonyymi kirjoitti:
      tuottaa yksin sivupersoona- ja nikkiarmeijansa kanssa valtaosan suoII24 palstojen avauksista ja viesteistä joiden perusteella mainostilaa myydään s24 palstoille. Kerran kehui kuinka kirjoittaa helposti 3000 avausta kuukaudessa n 3700? kun oikein intoutuu? SIksi saa terrorisoida kaikkia s24 palstoja vuodesta toiseen vaikka olkea paikka olisi suljettu osasto. Mikä paistaa läpi herran jokaisesta avauksesta tänäänkin.

Lue lisää
      Sensuuri yhtä skitsoa kuin avauksetkin monologeineen niiden viestiketjuissa.

• Anonyymi

Armeijassa ei Keskisarjan kaltaista kaveria välttämättä tarvita.
      Muihin kuin huoltohommiin.
      Hän tuskin pystyy tappamaan kommunisteja eli ryssiä.
      Terveisiä palstavasemmistolaiselle.
      ( puutarhatontulle )

• Anonyymi
        UUSI

Ei kelpaisi edes huoltohommiin koska siinäkin toimessa vaaditaan osaamista, eikä kuormasta syömistä (tai juomista) katsota hyvällä.

• Anonyymi
        UUSI

Heh heh..Vai on se vassarien vuoro ottaa kunnia sinun somesaasteesta sinimustia fanittaja Soi nisti ap Keskisarja tällä kertaa vainosi kohteena? 🤣

ps. Tosi fiksua aukoa samassa viestissä päätä vassareille jossa itse mustamaalaat persujen ensimmäistä varapuh.johtajaa. Skitsoa jos ihan tarkkoja ollaan..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Heh heh..Vai on se vassarien vuoro ottaa kunnia sinun somesaasteesta sinimustia fanittaja Soi nisti ap Keskisarja tällä kertaa vainosi kohteena? 🤣

ps. Tosi fiksua aukoa samassa viestissä päätä vassareille jossa itse mustamaalaat persujen ensimmäistä varapuh.johtajaa. Skitsoa jos ihan tarkkoja ollaan..

Nosti Keskisarjaa jalustalle palvottavaksi kun kuvitteli ao:n syrjäyttävän paikaltaan. Kun hakikin "vain" 1vpj:n paikkaa paita kääntyi mistä alkaen on päivittäin mustamaalannut Keskisarjaa s24 palstoilla anonyyminä puskista raukka kun on. Varsinkin sen takia kun Teemu haistattaa pitkät rotuopin julistajille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nosti Keskisarjaa jalustalle palvottavaksi kun kuvitteli ao:n syrjäyttävän paikaltaan. Kun hakikin "vain" 1vpj:n paikkaa paita kääntyi mistä alkaen on päivittäin mustamaalannut Keskisarjaa s24 palstoilla anonyyminä puskista raukka kun on. Varsinkin sen takia kun Teemu haistattaa pitkät rotuopin julistajille.

KeskiSSarjalla on siis hullun paperit.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

KeskiSSarjalla on siis hullun paperit.

Ja kun vaadin sinulta s24 foliohatulta faktoja tiskiin väittämiesi suhteen sinulla menee sormi suuhun. Mikä on toki vaihtelua sille, että pidät sitä yleensä p..rseessäsi.

• Anonyymi
      UUSI

Prrseillään Suomi konkurrsikypsäksi Keskisarjan johdolla. Jätetään koko paska demarihallituksen murheeksi 2027-

• Anonyymi
      UUSI

Neiti Halla-aho on kykenemätön kantamaan vastuuta siksi on sivari.

• Anonyymi
      UUSI

keskikalja tuhosi uransa persuilemalla. Takkutukka olisi voinut elää entistä suojatyötä tehden vallan mukavasti, mutta heittäytyi sitten homppelipuolueeseen ammattivalehtelijaksi. Melkoinen mahalasku.

• Anonyymi
        UUSI

On aina yhtä ihmeellistä (skitsoa) kuinka sinä rotuoppia julistava f hattu sodit 24/7-365 sitä ainoaa puoluetta vastaan joka on kykenevä viemään hallituksessa läpi politiikkaan mitä te kainaloiden tuulettajatkin itsekkin ajatte??? Mitkä teiltä itseltänne jää tekemättä.

• Anonyymi
        UUSI

Kansanedustaja ja hallituspuolueen 1vpj jne. Sellainen "uran tuhoaminen" tällä kertaa, puutu kuin ministerinsalkku..😁😁

ps.

Saako kysyä ap missä sinun yhden äänen ihmeen omat saavutukset politiikassa oli?

• Anonyymi
      UUSI

Keskikalja on siirtynyt totuuden toiselle puolen. Sen puuhastelut historian äärellä saavat myös uuden "loisteen", kun vertaa niitä nykyhetkeen. On mielestäni paikallaan, että keskikaljan outoja dokumentteja ei enää lähetetä ainakaan Ylen kanavilla.

• Anonyymi
      UUSI

Keskisarjan persuilun selittänee rahanpuute. Mikään täysjärkinen taho ei ollut enää loppuvaiheessa halukas maksamaan mitään Teemun erikoisista historian vääntelyistä. Yksi todellisuutta vääristelevä taho kuitenkin löytyi palkanmaksajaksi ja se oli öyhöttäjät.

• Anonyymi
        UUSI

Perussuomalaisissa voi kenestä tahansa tulla mitä tahansa, kuten persujen mestari sanoo. Jopa Keskisarjasta. Missään muussa puolueessa ei voi. Ja siksi Keskisarjan ainoa vaihtoehto päästä pelkällä öyhöttämisellä ja natsimarssilla hillotolpille oli Perussuomalaiset.

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      82
      6345
    2. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      289
      5440
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      98
      4131
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      52
      2890
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      26
      2832
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      120
      2083
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      47
      2030
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1767
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      72
      1291
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      159
      1151
    Aihe