Eikö teillä onnettomilla tolloilla ole muuta?
V...un islamofobit
9
76
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi Suomeen tulee aina enemmän noita hinduja . Niistä tykätään paljon .
- Anonyymi
No ne nyt vaan on niin hyvä kohde näin ensialkuun . Hitlerillä oli ensin vain juutalaiset , mut sit se puhdistus levisi nopeasti moniin ihmisryhmiin aina vammaisiin saakka .
- Anonyymi
Suomi hyvä maa, vähän rasismi ja paljon naisia&hyvät sosiaalietuudet. Ja rikoslaki tosi lepsu
Hassan Qassi Al Gela- Anonyymi
Kitos perussuomi 2015/35000
- Anonyymi
Ot persutrolli tai Pietarintrolli .
- Anonyymi
Niinhän se on.Persut on yhden asian puolue.Purran märkä uni on,että persuista tulisi 2027 Suomen suurin puolue.Ois kyllä aika kurja elämä ihmisille.Heil...Onneksi persut on vain Kokoomuksen apupuolue.Märät unet eivät toteudu.Islamofobia ja muu rasismi väsyttää.Miksi persut ei uskalla puhua taloudesta tai suomalaisten ahdingosta..Ei kun samaa lässytystä.Hitler vetäisi tuosta narusta aikanaan.Lupasi tyytymättömille kaikkea hyvää.Alkoi juutalaisten ja vähemmistöjen jahti.Yhä vielä yritetään osoittaa syyllistä toisaalta kun itse on munattu.Persut haluavat riitaa,koska itse eivät ole tyydytettyjä.Valheita sataa.Ei kiitos peppuset!
- Anonyymi
Ei suomalaiset ihmiset halua mitään vierasta saksalaista aatetta , jolle Saksa ei anna enää laatu eikä muutakaan takuuta !
- Anonyymi
Eipä enää onnistu persujen vaalivalhe petosjytky Aatun opein .
- Anonyymi
Minäkin söin tossa kuskussia ja sit tynkytin peräpesää .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195183Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5502633Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192352Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242007
- 821654
- 1461535
- 1271241
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899