kaksonen ja kala yhteen sopi tai ei?

sabi21

miten hyvin kaksonen kala tulee toimeen . onnko mitää toivoa harmonisesta yhteis elämästä?

49

24681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CountryMan

      Mut ite oon ihastunu Kaksos-tyttöön. Tosin se on varattu :/

    • Helly

      Riippuu varmaan siitä kumpi on kumpi. Mä olen kalanainen ja ollut yhdessä 20 vuotta kaksosmiehen kanssa. Kaksosmiehen kanssa tulee hyvin toimeen, kun antaa hänelle elintilaa, eikä ole koko ajan utelemassa hänen tekemisistään. Me emme VAADI toisiltamme mitään ja sovussa pysytään.

      • Wadnesday

        Seurustelin 3 vuotta kaksosmiehen kanssa, rakkautta riitti, mut luonteet vaan ei sopinu yhteen... :(


      • KalatM..WhoGivesAFuck?
        Wadnesday kirjoitti:

        Seurustelin 3 vuotta kaksosmiehen kanssa, rakkautta riitti, mut luonteet vaan ei sopinu yhteen... :(

        Ota opiksi edellisestä viestistä ja älä seurustele siis kyseisen herran kanssa!


      • Kalanen
        Wadnesday kirjoitti:

        Seurustelin 3 vuotta kaksosmiehen kanssa, rakkautta riitti, mut luonteet vaan ei sopinu yhteen... :(

        Voih.. Mulla tässä on sama juttu, 2,5 v ollaan seurusteltu, ja aina silti vieläkin halutaan yrittää koska rakkaus on niin suuri molemmin puolin, vaikka eri luonteiden takia onkin vaikeaa :( Olisihan se ihanaa jos olisi vähän sopivammat merkit toisilleen, elämä olisi 100krt helpompaa, mutta ei vaan kykene erota ja aloittaa uutta elämää (kun rakastaa toista kuitenkin niin paljon eikä pysty vaan erota, koekeiltukin on).


      • sansq

        Just.....olis kiva kuulla teistä lisää koska meillä sama tilanne :D onko mailiosoitetta mihin heittää viestii!? :)


    • Katjuska

      Luulisin että koska kalat ja kaksoset ovat perusluonteeltaan aika kilttejä, niin elämä voi hyvinkin sujua. ( Vaikka kaksosella onkin usein kaksi eri puolta). Itse olen kalat ja mies on kaksonen. Yhdessä on vietetty viimeiset kuusi vuotta ja rakkautta riittää edelleen. Tylsää aikaa ei ole elämässä koskaan ollut, vaikka vaikeuksia onkin ollut. Kaksoselle pitää tosiaan antaa omaa aikaa, eikä pidä liikaa roikkua lahkeessa kiinni, se voi alkaa jossain vaiheessa ahdistamaan molempia. Kalalle oma aika on kuitenkin myös tärkeää. Se täytyy sanoa, että kaksonen ei ole helppo ihminen, kuten kalojakin on joskus vaikea ymmärtää. Mutta silti nämä merkit sopivat loistavasti yhteen, jos ei ole kovin helposti luovuttavaa tyyppiä.

    • Kaksonen

      Yli 20 v kalamiehen kanssa yhdessä. Riitaa, väärinymmärryksiä... Ja ihanan helliä hetkiä, retkiä, matkoja, kiihkeää seksi elämää. Kaqksonen kaipaa tekemistä ja kala haluaa olla rauhassa, kaksonen hätistelee kalaa tekemään jotain ja siitä voi tulla kompastuskivi. Kala saattaa ottaa nokkiinsa asioita, joita kaksonen heittelee ohimennen eikä kaksonen edes muista hetken kuluttua sanoneensa pahasti. Ei se harmoninen liitto luultavasti voi olla, mutta voi se olla hyvä.

      • Anonyymi

        Olen lukenut monta kertaa, että kaksonen ja kalat on kaikkein huonoin suhde. Voi olla poikkeuksia ?


    • Viruus

      Jos olet nuori voit käyttää toista ihmistä helposti omien särmiesi hiomiseen, tai innostut vastakohdista. jos olet vanhempi siedät erilaisuutta paremmin. Riippu täysin siitä millainen ihminen olet itse? Mitä haet? Muututko paljonkin vielä? Kaikki horoskoopit ovat hyviä kaikille - jotka ovat tasapainossa.

      Epäilen sinun kuitenkin olevan nuori...

      Kalat tulee olemaan armottoman paha sekoilija ja epärationaalinen elämystehtailija kaksosen mielestä... ja toisaalta kaksosen viileys ja järkiperäisyys voi ajaa kalan neurooseihin. Sänkyhommissa aika paska pari - eivät tavoita toistensa sieluja. Mut´ toki nousevatmerkit ja muut voivat muuttaa tätä kuviota. Peruskala ei epruskaksoselle kyllä sovi. Huano. Kaksosen tulee hakeutua vaa´an tai vesimiehen luokse - muuten hän halveksii toisen älynpuutetta ikänsä. Kalalle on hyväksi skorpioni tai rapu, ehkä härkäkin...ne jaksavat jakaa sadepäiven ahdisutkset paremmin kuin kaksonen joka ei maanikkoja jaksa.

      • N42

        Ei kaksonen mielestäni tule juttuun kalojen kanssa, muutama viikkoa riitti tätä kokeilua...
        Tuli tunne että olisi pitänyt ravistella ja sanoa "herää elämään".
        Olemukseltaan saamaton, ei mitään yritystä, asiassa kuin asiassa tyytyy kohtaloonsa..
        Odottaa jotain ihmettä tapahtuvaksi..
        Voihan olla että sattui vaan tällänen yksilö,
        en tietty halua yleistää...ja toivonkin että
        näin olisi :)


      • Sarion

        Ai kaksonen fiksumpi kuin kalat? =) jaa-a, en sanois noin.. Ainakin mun kaksos-mies on monesti sanonut kuinka paljon se on multa oppinut (kaikkea uutta tietoa jota ei ole tiennyt). Mutta siis ei kaksonenkaan tyhmä ole, tieto meillä jakaantuu vaan eri asioihin.
        Enkä tota sänkyhomma-juttuakaan allekirjoita, ainakin mies sanoi ekallakerralla jo ettei ikinä ole tuntunut tällaiselta, eikä ole ikinä voinut kuvitellakaan että seksi voisi tuntua paremmalta kuin extacy. Mutta ehkä ne aiemmat olikin huonoja (koska voin sanoa että itse ehkä toivoisin juuri sitä että tuntisin kunnolla kuinka sielumme yhtyy, niinkuin toisen kalan kanssa on tapahtunut, mutta eihän se seksi kuitenkaan ole kaiken pääasia..)


      • kaksostyttö__

        Sänkyhommissa paska pari? No riippuu tarkemmin, minkälaisia nämä henkilöt ovat, mutta. Itse olen siis kaksosnainen ja mieheni on kalat. Minulla on ollut muutamia seksipartnereita aikaisemmin... Mutta yksinkertaisesti tämän kalamiehen kanssa seksi tuntuu parhaimmalta. Kumpikin lukee toisiaan kuin avointa kirjaa. Sanomatta sanaakaan.


      • Kkalat

        En oikein luota ihmiseen, joka vetoaa toisen ikään. (luultavasti pönkittääkseen itsetuntoaan) Kaikenlisäksi, kirjoitusvirheitä suorastaan vilisee tekstissä, eikä muutenkaan ole mistään kotoisin tuo "asiantunteva" arvostelusi.

        Voi... voi... voi.


      • Kaksosihminen
        kaksostyttö__ kirjoitti:

        Sänkyhommissa paska pari? No riippuu tarkemmin, minkälaisia nämä henkilöt ovat, mutta. Itse olen siis kaksosnainen ja mieheni on kalat. Minulla on ollut muutamia seksipartnereita aikaisemmin... Mutta yksinkertaisesti tämän kalamiehen kanssa seksi tuntuu parhaimmalta. Kumpikin lukee toisiaan kuin avointa kirjaa. Sanomatta sanaakaan.

        Hyvä, että jonkun mielestä kaksosnainen ja kalamies voivat hyvinkin ymmärtää toisiaan.. Tapasin syksyllä mukavan, sympaattisen, ymmärtäväisen ja seksikkään kalamiehen.. ja nyt ollaan tapailtu muutamia kertoja ihan työn ohessa.. Miten joku vieras ihminen voikin ymmärtää toista ihmistä niin hyvin ja miten hyvältä hänen lähellään tuntuu. Sitä tässä olen ihmetellyt. Ollaan kuitenkin vain ystäviä tällä hetkellä, mutta mietin voisiko tämä jossain vaiheessa olla jotain enemmänkin. Kovin viehättynyt olen hänestä tällä hetkellä..


      • kaksvaan
        N42 kirjoitti:

        Ei kaksonen mielestäni tule juttuun kalojen kanssa, muutama viikkoa riitti tätä kokeilua...
        Tuli tunne että olisi pitänyt ravistella ja sanoa "herää elämään".
        Olemukseltaan saamaton, ei mitään yritystä, asiassa kuin asiassa tyytyy kohtaloonsa..
        Odottaa jotain ihmettä tapahtuvaksi..
        Voihan olla että sattui vaan tällänen yksilö,
        en tietty halua yleistää...ja toivonkin että
        näin olisi :)

        viis vuotta tahkonnut kalamiehen kanssa, joka on äärimmäisen taitava pukemaan marttyyrin viitan niskoilleen. Elää myös jossain aivan eri todellisuudessa kuin muut, ja alkoholi tietysti maistuu niin että alta pois. Itse olen suht tyypillinen kaksosnainen, ja seikkailuni olen ikäväkyllä, joutunut hakemaan aivan muualta. seksi on tylsää ja "saamatonta". Vihdoin löysin vahvuutta itsestäni nostaa kytkintä ja postua paikalata, enkä koskaan enää samaan suhdesoppaan erehdy. En suosittele.


      • No thanks!
        kaksvaan kirjoitti:

        viis vuotta tahkonnut kalamiehen kanssa, joka on äärimmäisen taitava pukemaan marttyyrin viitan niskoilleen. Elää myös jossain aivan eri todellisuudessa kuin muut, ja alkoholi tietysti maistuu niin että alta pois. Itse olen suht tyypillinen kaksosnainen, ja seikkailuni olen ikäväkyllä, joutunut hakemaan aivan muualta. seksi on tylsää ja "saamatonta". Vihdoin löysin vahvuutta itsestäni nostaa kytkintä ja postua paikalata, enkä koskaan enää samaan suhdesoppaan erehdy. En suosittele.

        En voisi olla enää enempää samaa mieltä.. Ollaan kalamiehen kanssa NIIN TOTAALISEN eri planeetalta, että täst'edes kierrän kaukaa. Ei mitään toivoa.. eikä ole edes ainoa kalamies, johon havaintoni perustuu! :/


      • tulisuli
        No thanks! kirjoitti:

        En voisi olla enää enempää samaa mieltä.. Ollaan kalamiehen kanssa NIIN TOTAALISEN eri planeetalta, että täst'edes kierrän kaukaa. Ei mitään toivoa.. eikä ole edes ainoa kalamies, johon havaintoni perustuu! :/

        Ikävää, että toinen on aina väärässa vaikka kahdesta eri ihmisestä on kysymys. Miten voi ollakin, että toiset ylistävät kalaa. Taitaa olla niin, että ne jotka haukkuvat, ovat itse sopimattomia kalan luonteelle.


      • joutsen2

        Olen nainen ja kaksoset. Olen tavannut kalat miehen ja sen voin sanoa, että seksi on meillä mahtavaa en ole vastaavaa kokenut koskaan! Hän vie minut nautinnon taivaisiin ja aina yllättää erilaisilla uusilla hellyyden osoituksilla! Minun mielestä ei kannata tuijottaa horoskooppi merkkeihin vaan elää täysillä ihmisen kanssa jota rakastaa!


      • Iltaruno
        Kaksosihminen kirjoitti:

        Hyvä, että jonkun mielestä kaksosnainen ja kalamies voivat hyvinkin ymmärtää toisiaan.. Tapasin syksyllä mukavan, sympaattisen, ymmärtäväisen ja seksikkään kalamiehen.. ja nyt ollaan tapailtu muutamia kertoja ihan työn ohessa.. Miten joku vieras ihminen voikin ymmärtää toista ihmistä niin hyvin ja miten hyvältä hänen lähellään tuntuu. Sitä tässä olen ihmetellyt. Ollaan kuitenkin vain ystäviä tällä hetkellä, mutta mietin voisiko tämä jossain vaiheessa olla jotain enemmänkin. Kovin viehättynyt olen hänestä tällä hetkellä..

        Olen samaa mieltä, kyllä kaksoset nainen ja kalat mies voi olla huippupari! Meillä ainakin sujuu hienosti ja hellyys sekä seksi ovat huippuja😄!


      • Anonyymi
        Sarion kirjoitti:

        Ai kaksonen fiksumpi kuin kalat? =) jaa-a, en sanois noin.. Ainakin mun kaksos-mies on monesti sanonut kuinka paljon se on multa oppinut (kaikkea uutta tietoa jota ei ole tiennyt). Mutta siis ei kaksonenkaan tyhmä ole, tieto meillä jakaantuu vaan eri asioihin.
        Enkä tota sänkyhomma-juttuakaan allekirjoita, ainakin mies sanoi ekallakerralla jo ettei ikinä ole tuntunut tällaiselta, eikä ole ikinä voinut kuvitellakaan että seksi voisi tuntua paremmalta kuin extacy. Mutta ehkä ne aiemmat olikin huonoja (koska voin sanoa että itse ehkä toivoisin juuri sitä että tuntisin kunnolla kuinka sielumme yhtyy, niinkuin toisen kalan kanssa on tapahtunut, mutta eihän se seksi kuitenkaan ole kaiken pääasia..)

        Olen täysin samaa mieltä TV: Kala uros😄


      • Anonyymi

        Olen itse Kalat-nainen, Rapu ja Neitsyt ovat huonoimmat merkit minulle seurustella ja tulla toimeen kaverina.
        En tule ollenkaan toimeen Rapujen kanssa! En naisten, en miesten.
        Aivan liian herkkiä martyyrejä.
        Vaikuttaako sitten minun
        nouseva Leijona, Mars&Venus Oinas asiaan.
        (Kuu Härkä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse Kalat-nainen, Rapu ja Neitsyt ovat huonoimmat merkit minulle seurustella ja tulla toimeen kaverina.
        En tule ollenkaan toimeen Rapujen kanssa! En naisten, en miesten.
        Aivan liian herkkiä martyyrejä.
        Vaikuttaako sitten minun
        nouseva Leijona, Mars&Venus Oinas asiaan.
        (Kuu Härkä)

        *ihan väärälle palstalle tuli postattua tämä äskeinen oma julkaisu, hahaha.*


    • takaiskari

      En näkisi harmoniaa tässä suhteessa.
      Kalat / kaksonen suhde on eräänlainen yö ja päivä yhdistelmä, tasapainoton, jatkuvasti tavallaan järkyttävä tuttavuus.
      Kaksonen rakastaa ympärillään vauhtia ja suuria ihmismääriä, tuo itseään mielellään esille, tahtoo nähdä ja kulkea maailmaa, kokea ja elää täydessä vauhdissa - olla vapaa, irrallaan kaikesta ja aina valmiina siirtymään uusiin mieltä kiinnostaviin asiohin. Saattaa tuntua pinnalliselta liitelijältä.
      Kaksosihminen on eräänlainen bisnesmiestyyppi, rauhaton vaeltaja.
      Kalaihminen kaipaa elämäänsä tietynlaista syvyyttä ja herkkyyttä, paikallaanpysymistä ja ehdotonta luottamusta kahden ihmisen välillä, turvallisuutta. Sisäisten arvojen ehdoton nautiskelija.
      Kalaihminen tahtoo rakentaa pysyvää, kun taas kaksosella tuntuu olevan aina täysi vauhti päällä pystymättä keskittymään hetken paikallaooloon.
      Tietysti jokainen meistä on omanlaisensa persoona horoskoopista riippumatta, kaksosia on niin monta erilaista kuin kaksosia maa päällään jaksaa kantaa, kuten kalojakin.
      Lapsuudenkokemuksilla ja elämäntilanteilla on jokaisella oma vaikutuksensa ihmisen kasvuun ja kehittymiseen yksilöinä.
      Ihminen saattaa kokea ajoittain myös kaipuuta itsestään poikkeaviin tilanteisiin .. hiljaisen arkakin ihminen voi saada hetken ilon vauhdikkaan riettaassa seurassa. Nautinto jää harvoin pysyväksi olotilaksi, jolloin ihminen vetäytyy taas omiin tuttuihin ja turvallisiin kuvioihinsa.

    • silakka nainen

      monta kaksosmiestä olen koittanut ja ei toimi todellakaan enää ikinä en niihin sotkeudu. Niin ailahtelevia ovat että ei niiden kanssa jaksa.

    • nelliz

      juu OLIN aivan totaalisesti rakastunut erääseen kaksos jätkään.... sitä keskti sellaisen vuoden verran, on ja off juttua meinaan... Mutta kaksoset pelkää sitoutumistä yli kaiken.... mitä olen nyt huomannut... ja kalat taas on niin takertuva että kaksonen tukehtuu kun ei saa tilaa hengittää.... että semmoinen mielipide...

    • toimii

      Itse olen kaksonen ja vaimoni on kalat.

      Tässä kuussa vietettiin 24-vuotis hääpäivää.

    • kaxonen

      ei o helppo liitto kun on kyse kaksosnainen ja kalamies. yhes oltu koht 9v. ja 3 lasta, mut onnen kans saa työtä tehä enemmän kun duunipaikalla! kalamiehelle olut maistuu ja pettää välillä kun siltä tuntuu ja luulee ettei jää kiinni.kaksonen on anteeksiantavainen tiettyyn pisteeseen asti ja kaipaa uusia asioita niin suhteessa kuin ympärilleen. kalat on hiljasempia kuin kaksoset mikä sekin tuo omat ongelmansa suhteeseen.hampaidenkiristystä!

      • Anonyymi

        Mahtaa olla väärä mies. Ole itse kala mies olen ollut 13v parisuhteessa jossa en ollut tyytyväinen mutta en siltikään ole pettänyt kertaakaan kaljaa menee harvoin 😂


    • kaksosnainen

      Itselläni on ollut tässä muutaman viikon ajan juttua kalamiehen kanssa ja olen kyllä miettinyt, mikä siinä miehessä kiehtoo. Kaksosena voin sanoa, että kaipaan vaihtelua ja hulluttelua ja sitä tämä kalamies juuri tuo minulle.
      En tiedä toimiiko pidemmän päälle, mutta nyt on ainakin hauskaa. Tämä kalamies ei ainakaan pelkää spontaaneja tai radikaaleja tekoja ja keskustelukin sujuu. Voisin siis kehottaa kokeilemaan. Ei se aika ainakaan hukkaan mene.

    • EpätoivoinenTyttö

      Oon (en sano ikää ,mutta en aikuinen) RAKASTUNUT yhteen kalat-poikaan ja itse olen kaksos-tyttö. Joka päivä kun näen ihastukseni koulussa ,tulen iloiseksi ja tunnen olevani pilvien päällä! se on ihana tunne! mutta kun facebookissa olen , ja kun ihastukseni kirjautuu sisään,en ikinä uskalla puhua hänelle. tulen ns.surulliseksi , ja ajattelen ettei minulla ole mitään mahikisa häneen... Niin ,emme tunne toisiamme mutta olemme samassa koulussa. Apu olis kiva juttu!

      • Anonyymi

        Anna mennä ja kirjoitta sille. Me kalat tykätään siitä että nainen lähestyy ensin. Onnea kalastukseen 😄


    • onnelliset me

      minä kalat ja mieheni kaksonen..nyt 9v yhdessä =) ja ihanaa on ollut

      • Valborg

        Minä kalanainen ja mieheni kaksonen. Ei ole vielä ollut mitään ongelmia ja toivon että meillä jatkuu kiihkeä suhde vielä pitkään.


      • kala-nainen

        Vanha aihe, mutta kun kommentteja lukee niin pakko tässä omakin kokemus jakaa:) eli itse olen kala-nainen ja olen tällä hetkellä suhteessa kaksos-miehen kanssa, suhde on erittäin hellä ja kummatkin rakastetaan toisiamme todella paljon. Ja seksielämä on kyllä tosi intohimoinen ja kuuma, kummatkin vaatii paljon seksiä ja näpit ei pysy irti toisesta! Ja voin sanoa että riippuu onko kala-mies vai nainen, sekä toisinpäin kaksosessa. Meillä suhde toimii tosihyvin :)


    • taikuuttakin

      Mitä lähempänä 120 välimatkaa, päivissä mitattuna olette, sen helpommin yhteisymmärrys syntyy... itselläni oli pitkä liitto kalamiehen kanssa, olen siis kaksonen, kesäk lopulla syntynyt, hän maaliskuun alussa. :)

    • punainenkala

      Mielestäni yleensä suhde toimii huomattavasti paremmin niin päin jos nainen on kala ja mies kaksonen.

      • Anonyymi

        Kyllä! T. kalanainen


    • ajlim

      olen kaksosnainen (aurinko kaksonen, sydän vaaka ja nouseva vesimies)ja poikaystäväni kalamies. asutaan nyt toista vuotta yhdessä ja ehdottomasti koen että hän on opettanut minulle mitä rakkaus on. aiemmin olen ollut vakavissa suhteissa tulimerkkien kanssa, mutta olen kokenut jääväni varjoon näissä suhteissa. kalamieheni on menevämpi kuin minä (hänen nouseva tosin vaaka) eikä viihdy kauaa paikallaan. matkustelemme ja teemme muita pikkureissuja, toki useammin minun aloitteestani. ainut iso ongelma suhteessamme on usein kaloille omiainen todellisuudenkarkailu: tämä tulee ilmi suurina velkoina, huumausaineiden viikonloppukäyttämisenä sekä aikaansaamattomuutena ongelmia kohtaan ("kaiken voi hoitaa ensi viikolla"). onko tämä todellisuudenkarkailu pysyvä piirre kaloissa ja lähteekö se pois iän myötä (nyt 25v) saako hän ikinä otetta elämästä? olisiko teillä mitään neuvoa miten ohjata häntä oikeaan suuntaan, olematta liian ilkeä? ero ei ole vaihtoehto, kaikesta huolimatta tässä haluan olla.

      • MrJuha82outolintu

        Mä oon aurinkomerkiltäni härkä enkä oikeastaan pelkää ketään enkä loukkaannu kenenkään kiusaamisesta.
        Itse en kiusaa ketään.
        Mulla ei välttämättä kovin hyviä kokemuksia kaksosista aina.
        Minä aurinkomerkki härkä, niin ehkä tämän merkkini takia en voi sietää pahuutta ja mielestäni joku kalanainen vois olla hyvä kumppani minulle, koska voisin rakastaa sitä hellästi ja välittää ja jakaa kaikki asiat kahdestaan TURVASSA.
        Härkä tykkää olla paikallaan.
        Jotkut sanoo, että aurinkomerkki merkitsee eniten ihmisen kartalla.
        En sitten tiedä.
        Minussa on monia puolia, mutta en voi sietää tunnekylmyyttä ja ilkeämielisyyttä.
        En ole varma, mutta en välttämättä haluaisi kaksosnaista rinnalleni, jos päättäisin alkaa suhteeseen.
        Olen sinkku ja varmasti koko ikäni pysynkin sinkkuna.
        Olen myös sairaseläkkeellä, niin pitkälti sen takia en halua parisuhteeseen, koska kumppani ei välttämättä ymmärtäisi sitä.
        Tuntuisi, että joku herkkä ja hellä kalatnainen voisi ymmärtää parhaiten mun sairaseläketilannettani.
        En osaa sanoa.
        Jos nainen alkaisi kiusaamaan minua, niin näyttäisin kyllä kaapin paikan.
        Sekin puoli löytyy minusta.
        En olisi päivääkään ilkeämielisen kanssa.
        Minulla on vahva luonne ja uskon, että ilkeät ja kylmät tyypit pelkäävät minua/meitä härkiä, koska olemme vain semmosia.
        En tiedä.
        Luin jostain ulkomaalaisilta horoskooppisivuilta härkien palstalta juttuja, joissa härkäihmiset puhuivat paljon siitä, kuinka härkiä usein kiusataan/syrjitään, koska ovat niin ERILAISIA kuin muut, mutta he sano myös, että härkä on yksi vahvaluonteisimpia merkkejä.
        Silti härältä riittää rakkautta, herkkyyttä ja empatiaa sekä pehmeyttä.
        Näin ne puhu sivuillansa.
        Eniten härkäihmiset moittivat oinaita, skorppareita ja kaksosia.
        Eniten kehuja saivat kalat, vesimiehet, jouskarit, neitsyet ja ravut.


      • Anonyymi
        MrJuha82outolintu kirjoitti:

        Mä oon aurinkomerkiltäni härkä enkä oikeastaan pelkää ketään enkä loukkaannu kenenkään kiusaamisesta.
        Itse en kiusaa ketään.
        Mulla ei välttämättä kovin hyviä kokemuksia kaksosista aina.
        Minä aurinkomerkki härkä, niin ehkä tämän merkkini takia en voi sietää pahuutta ja mielestäni joku kalanainen vois olla hyvä kumppani minulle, koska voisin rakastaa sitä hellästi ja välittää ja jakaa kaikki asiat kahdestaan TURVASSA.
        Härkä tykkää olla paikallaan.
        Jotkut sanoo, että aurinkomerkki merkitsee eniten ihmisen kartalla.
        En sitten tiedä.
        Minussa on monia puolia, mutta en voi sietää tunnekylmyyttä ja ilkeämielisyyttä.
        En ole varma, mutta en välttämättä haluaisi kaksosnaista rinnalleni, jos päättäisin alkaa suhteeseen.
        Olen sinkku ja varmasti koko ikäni pysynkin sinkkuna.
        Olen myös sairaseläkkeellä, niin pitkälti sen takia en halua parisuhteeseen, koska kumppani ei välttämättä ymmärtäisi sitä.
        Tuntuisi, että joku herkkä ja hellä kalatnainen voisi ymmärtää parhaiten mun sairaseläketilannettani.
        En osaa sanoa.
        Jos nainen alkaisi kiusaamaan minua, niin näyttäisin kyllä kaapin paikan.
        Sekin puoli löytyy minusta.
        En olisi päivääkään ilkeämielisen kanssa.
        Minulla on vahva luonne ja uskon, että ilkeät ja kylmät tyypit pelkäävät minua/meitä härkiä, koska olemme vain semmosia.
        En tiedä.
        Luin jostain ulkomaalaisilta horoskooppisivuilta härkien palstalta juttuja, joissa härkäihmiset puhuivat paljon siitä, kuinka härkiä usein kiusataan/syrjitään, koska ovat niin ERILAISIA kuin muut, mutta he sano myös, että härkä on yksi vahvaluonteisimpia merkkejä.
        Silti härältä riittää rakkautta, herkkyyttä ja empatiaa sekä pehmeyttä.
        Näin ne puhu sivuillansa.
        Eniten härkäihmiset moittivat oinaita, skorppareita ja kaksosia.
        Eniten kehuja saivat kalat, vesimiehet, jouskarit, neitsyet ja ravut.

        Härkä on hieno merkki meille kaloille. Lämpimiä ihmisia meille kaloille, jotka kaipaamme hellyyttä. Moni sanoo näin todellakin kuten myös asiantuntijat. Kala tykkää vahvasta luonteesta, koska on itse joissakin tilanteissa heikko. Vahvat härkä, skorpion, kauris ovat kaikki hienoja vahvoja merkkejä. Itselläni un etäsuhde skorppariin, joka asuu yli 10. 000 km päässä. Suhde on kestänyt kohta 5 vuotta etäsuhteena ja olen opetellut uuden kielen. Skorppari on myös hieno vahva merkki. Ymmärrämme toisiamme täydellisesti ja olemme tavanneet toisemme ennen pandemiaa. Tuemme toisiamme ja olemme yhteydessä päivittäin melkein joka tunti. Tiedämme täysin mitä toinen tekee milloinkin. Luotamme toisiimme 100%.

        Kaksoset ovat niin menevää sorttia, että ei sopisi. Suhteeseen ei löytyisi yhteistä pohjaa.


    • 3kaksosmiestä

      Kaksosmiehen ja kalanaisen suhde on vaikea. Ei kannata ainakaan rakastua. Seksi on kaksosmiehen puolelta valheellista. Ei kannata luottaa jos sanoo ne kolme sanaa. Kykenee myös kylmäverisesti pettämään ja valehtelemaan. Ruma mies kalanaiselle.

    • Kalana

      Kaksosmiehessä ei ole syvyyttä kalalle. Kevyt suhde, mikä hetken aikaa toimii hauskanpitona mutta suhde jää kaverilliseksi. Kaksosmies on tossukka, jota kalat alkaa ennen pitkää halveksua.

    • piscesman

      Härkä on hieno horoskooppimerkki. Ystävänä tai rakastettuna. Luotettava kalamiehelle tai kalanaiselle ja toisinpäin. Kyllä skorpionikin on sopiva härälle, koska pohjimmiltaan skorpioni on luotettava, jalat maan pinnalla pitävä ja kuitenkin tunteellinen. Skorpionin ja kalan suhteen sanotaan olevan maaginen, jossa kaksi tunteellista kohtaavat ja skorpioni pitää kalat herran nuhteessa ja maan pinnalla. Skorpioni ja kalat ovat pohjimmiltaan sielunveljiä kuten kaikki vesimerkit. Härkä sopii vesimerkeille ja toisin päin.

    • Anonyymi

      Valvopa loppuviikon yöt astralteeveen parissa niin ehkä se parisuhde siitä selviää.

    • Anonyymi

      Oon kaksos tyttö ja oon ihastunut kalat poikaan niin haluisin itekkin vastauksen🥺

    • Anonyymi

      On mahollista oon ite ki niin

    • Anonyymi

      5 vuotta yhdessä ja lapsi. Itse olen Kalat nainen ja mies Kaksonen. Ensimmäinen mies jota aidosti rakastanut, ja toisinpäin myös. Ikää kuitenkin jo 30. Tässä miehessä arvostan hänen hyvää sydäntä, turvallinen ja todella luotettava, aina tukena, ja on nd. ehdotonta rakkautta. Jos huonoa sanon niin riitaa tulee usein pienistä asioista, ajatusmaailmamme ja näkemyksemme ovat kuitenkin samalaiset. Ehkä ärsyynnyn hänen ajatttelemattomuuteensa ja hölmöilyyn ja usein ne ärsyttää minua todella paljon, sitten saatan olla vähän liiankin häijy ja mies kuitenkin aina ymmärtää eikä mökötä. Aika suoraan haluaisi selvittää riidat mikä on hyvä juttu. Joskus ylpeys vaihde jää molemmilla päälle mutta nykyään harvemmin.

      Minussa häntäehkä häiritsee hitauteni ja samattomuuteni, mutta ei kovin paljoa kuitenkaan. Ja se että hoen samoja asioita.

      Hän on todella siisti tykkää siivota ja ns kunnollinen. Itse olen sotkuisempi mutta hänen takiaan olen myös paljon ryhdistäytynyt. Ei häntä pahemmin sekään haitannut kuitenkaan.

      Seksi on hyvää ja usein.

      Hän on sanonut että on oppinut minulta paljon, syvällisiä asioita ja ajatteluani. Ja on sanonut että olen avomielisempi kuin kukaan muu ihminen jota on koskaan tavannut.

      Hän on loogisempi ja saa asiat hoidettua, kaikki pitävät hänestä.

      Itsellä toisin päin.

      Hänelle ei maistu alkoholi tms, itselläni maistuisi mutta hän saanut minut vähentämään sitäkin huomattavasti.

      Hyvä suhde, ollaan toistemme parhaita ystäviä ja intohimoa on hieman, välillä enemmän ja välillä vähemmän mutta kuitenkin parisuhteelta tuntuu eikä pelkältä kaveruudelta, (aiemmat suhteet tuntuivat pelkältä kaveruudelta)

      Hänkään ei kuulemma ole koskasn näin ketään kohtaan tuntenut ja olen paras asia mitä hänelle ikinä tapahtunut.

      Kertonut t että itää minusta koska olen niin epätavallinen, hauska, älykäs, vahva, empaattinen. Ja minä taas pidän hänestä hyvän sydämen, luotettavuus, turvallinen, kunnollinen, ihan hauska myöskin.

      Joskus hän on turhan äkeä ja kireä, ottaa liikaa stressiä asioista joista ei kannattaisi, mutta on myöskin oikeita stressin aiheita. Ja ehkä oma avuttomiiteni ja se että hän hoitaa joitain minun asioitani tällä hetkellä on myös stressavaa. Minä hoidan kuitenkin kotityöt ja annan lähes aina seksiä että melkein yhtä paljon kumpikin antaa, ehkä hän vähän enemmän mutta on kuulemma tyytyväinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe